Robert B.

Robert B. Bancassurance
Product & Operations
| Group Insurance |
Em...

Temat: docenianie klienta zamożnego

Witam,
Chciałem Was zapytać o Wasze opinie o formach doceniania klienta zamożnego, któremy nie wypada wysłać gadżetu reklamowego. z jakimi formami "doceniania" klienta się spotkaliście i który uważacie za najbardziej trafny?
(z uwzględnieniem limitów kwotowych związanych z podatkiem).
Pozdrawiam,
Robert
Renata Furman

Renata Furman Loyalty Marketing &
PR

Temat: docenianie klienta zamożnego

Witaj,
Podam dwa przykłady. W Klubie Konesera Delikatesów Almy do nagradzania podeszliśmy odrobinę niestandardowo. Klient wymagający, delikatesowy, z analizy koszyka widać było że zamożny, choć to pojęcie bardzo względne. Nagrody są różne, łączy je jedno, unikalne ( nie do kupienia w sklepie), personalizowane i delikatesowe w charakterze. Zrobiliśmy badania pytając o obecne i te wymarzone nagrody. Dłuuugo by opowiadać o wynikach które zaskoczyły nas miejscami mocno. Drugi przykład, to program lojalnościowy austriackiego T-Mobile, tam najlepsi nagradzani są dedykowaneym serwisem, usługami, i.... ekstremalnymi rozrywkami.
Temat ciekawy, na dłuższą dyskusję.
Tomasz S.

Tomasz S.
linkedin.com/profile
?viewProfile=&key=49
10354&trk=tab_pro

Temat: docenianie klienta zamożnego

Realizując program Rewards dla VIPow światowego kasyna – czyli prawdziwe grube ryby, zrezygnowaliśmy z tradycyjnego katalogu nagród. Większość naszej oferty jest indywidualnie dobierana do graczy. Mamy kilka prezentów dla niezdecydowanych i są to najczęściej wyjazdy na ekskluzywne zawody sportowe, indywidualne spotkania z gwiazdami lub wyszukane eventy np. światowy tour Playboya. VIP managerowie maja za zadanie dostarczać najlepszym VIPom wyszukane rozrywki nie dostępne lub trudno dostępne.
Hitem jest impreza urodzinowa na morzy w ekskluzywnym jachcie  - droga zabawa.
Konrad P.

Konrad P. E-Commerce Executive
at Euro-net Sp. z
o.o.

Temat: docenianie klienta zamożnego

Moim zdaniem to kreatywność przelana na budżet wpłynie na jakość końcową takiego programu. Jeżeli faktycznie mówisz o "grubych rybach" to zastanowiłbym się nad katalogiem drogich gadżetów + dla najlepszej piątki, dziesiątki whatever wycieczka która będzie spełnieniem marzeń i sumą niesamowitych wrażeń. Coraz częściej w grę wchodzą doznania: przeloty balonem, nauka gry w golfa itp.

Pozdrawiam,

Konrad Pilchowski

konto usunięte

Temat: docenianie klienta zamożnego

Witam!

Każdy program, promocję, sprzedaż premiowaną trzeba robić z głową.

Przede wszystkim trzeba znać firmę, sezonowość, średnie wielkości sprzedaży, geolokalizację klientów.....

Jest takich czynników sporo.

Nie ma produktu pudełkowego. Jeśli ktoś z niego korzysta to w najlepszym wypadku sprzedaż nie spadnie.

Rozliczania podatku jest wiele sposobów, ale każdy musi być legalny, bo jakiekolwiek działania pseudo legalne mogą kosztować firmę nie tylko problemy z US, ale i z dobrym imieniem.

Ja potrafię zrobić program od 1000 zł miesięcznie, ale nie podejmę się każdego zlecenia, bo są przypadki że nie da się tego zrobić.

Wtedy stosuje się sprzedaż premiowaną, smsy.....

Jednak największym problemem w programach jest weryfikowanie sprzedaży, zakupów.

pozdrawiam,
Marcin
Paweł B.

Paweł B. menedżer marketingu
handlowego @ Grupa
Topex

Temat: docenianie klienta zamożnego

Robert B.:
Witam,
Chciałem Was zapytać o Wasze opinie o formach doceniania klienta zamożnego, któremy nie wypada wysłać gadżetu reklamowego. z jakimi formami "doceniania" klienta się spotkaliście i który uważacie za najbardziej trafny?
(z uwzględnieniem limitów kwotowych związanych z podatkiem).
Pozdrawiam,
Robert
witaj,

jak dla mnie pierwszym krokiem jest zdefiniowanie celu takiego "docenienia".
Czy zależy Ci na tym żeby się przypomnieć klientom, którzy w Twojej opinii nie są "aktywni"? A może chcesz ich nagrodzić za właśnie dokonany zakup? Albo chcesz podkreślić długotrwałość Waszych relacji? A może ....

Drugi krok to określenie profilu tych ludzi (pewnie masz dość szczegółowe dane na ich temat;) Na pewno co innego zadziała na 50-letnią kobietę, a coś innego na 30-letniego faceta.

Natomiast jeśli chodzi o samą "nagrodę", to powinno być to coś trudno dostępnego, unikalnego, ekskluzywnego. W przypadku takiej grupy klientów raczej coś niematerialnego, bardzo oddziałującego na emocje (zaproszenie na kameralny koncert, ekstremalny wyjazd, co-drive z kierowcą rajdowym, lot balonem, etc.), najlepiej w jakiś sposób nawiązujące do celu, który Tobą powoduje i w powiązaniu z odpowiedzią na powyższe pytania :)

Możliwości jest mnóstwo, a uniwersalnego rozwiązania brak :) typując w ciemno można się rozczarować reakcją klienta.

Pozdrawiam,
PB



Wyślij zaproszenie do