Agnieszka Waszkiewicz

Agnieszka Waszkiewicz Managing Director,
Grupa DOMINANTA BASE
& DIRECT

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Szanowni Państwo,

Każdy kto zajmuje się marketingiem bezpośrednim wie, że im głębsza personalizacja tym wyższy respons.
Dla każdego, komu zależy na uzyskaniu wysokiego responsu z mailingu, mamy dobrą wiadomość – od początku 2010, Meiller Direct, drukarnia specjalizująca się w wielostopniowej, głębokiej personalizacji druków marketingowych, oferuje pełen zakres swoich usług także na rynku polskim!
Meiller Direct już od 1864 roku z powodzeniem działa w Europie, realizując mailingi m.in. dla takich klientów jak: Payback, Yves Rocher, Weltbild, OTTO, Helvetia, Porsche, Fiat, Mercedes-Benz, Hyundai, Google, IBM, Mona, Neckermann, Santander, IKEA, OBI i wielu, wielu innych.
Przygotowujemy druki z zastosowaniem różnego rodzaju personalizacji, w tym geo-personalizacji (np. mapka i dojazd do salonu sprzedaży najbliższego miejsca zamieszkania odbiorcy), personalizacji z wykorzystaniem historii zakupów klienta itp., które dają nawet o 50% wyższy respons niż mailingi tradycyjne!
Meiller Direct posiada także bogatą ofertę druków specjalistycznych, katalogów, magazynów, personalizowanych okładek czy nawet najbardziej wyszukanych, niestandardowych kopert.
Każdy projekt jest starannie przygotowywany z myślą o Państwa specyficznym zapotrzebowaniu. Dostosowujemy go do życzeń i potrzeb klienta, profilu potencjalnego odbiorcy i celu samego mailingu. Drukujemy i realizujemy kampanie krajowe oraz międzynarodowe. Wszystko, aby mogli Państwo jak najskuteczniej dotrzeć do swoich klientów, zarówno w Polsce jak i w innych krajach.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:
http://www.meillerdirect.com/pl

Zainteresowanych prosimy o kontakt w celu umówienia spotkania, na którym z przyjemnością przedstawimy Państwu pełen potencjał usług oferowanych przez Meiller Direct oraz przykłady realizacji.

Wyłączny przedstawiciel Meiller Direct w Polsce:
Dominanta Base & Direct Group
ul.Canaletta 4, 00-099 Warszawa
tel.22 827 75 12, fax 22 827 80 08
http://dominanta.com.pl

konto usunięte

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Zapowiada się hit.
Powtórzę pytanie do Pani, które już Pani zadałem bez odpowiedzi na grupie "Marketing Bezpośredni":

A mogę Panią zapytać jaki jest % bazowy responsu mailingu tradycyjnego?

konto usunięte

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Maciej Jędrzejowski:
Zapowiada się hit.
Powtórzę pytanie do Pani, które już Pani zadałem bez odpowiedzi na grupie "Marketing Bezpośredni":

A mogę Panią zapytać jaki jest % bazowy responsu mailingu tradycyjnego?
To tak jest jak z kosztem decymetra kwadratowego kreacji ;)

konto usunięte

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Agnieszka WaszKiewicz:
Szanowni Państwo,

Każdy kto zajmuje się marketingiem bezpośrednim wie, że im głębsza personalizacja tym wyższy respons.

Prawda to, że człowiek się uczy każdego dnia :)
Agnieszka Waszkiewicz

Agnieszka Waszkiewicz Managing Director,
Grupa DOMINANTA BASE
& DIRECT

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Maciej Jędrzejowski:
Zapowiada się hit.
Powtórzę pytanie do Pani, które już Pani zadałem bez odpowiedzi na grupie "Marketing Bezpośredni":

A mogę Panią zapytać jaki jest % bazowy responsu mailingu tradycyjnego?

Panie Macieju,
dla firmy MONA - jednej z najbardziej znanych na rynku niemieckim (od 77 lat) firm odzieżowych sprzedających poprzez mail-order - zrealizowaliśmy głęboko indywidualizowany mailing z wykorzystaniem histroii zakupu klientów. Stworzyliśmy ponad 50 wersji mailingu spersonalizowanego zarówno tekstami jak i zdjęciami, dopasowanych do indywidualnych potrzeb kupujących. Z tego właśnie mailingu klient uzyskał o 50% wyższy respons w porównaniu do responsu na taki sam mailing tradycyjny, z prostą personalizacją adresową. % bazowy responsu jest tajemnica handlową klienta, której nie moge zdradzić. Czy chciałby Pan ze mna współpracować gdybym zdradzała takie informacje? :o)
Firma Yves Rocher uzyskała o 30% wyższy wyższy respons na zindywidualizowany mailing (specjalna kampania rabatowa dla lojalnych klientów - ulubiony produkt na pałnokolorowej, spersonalizowanej etykiecie, pełna personalizacja wszystkich elementów, zarówno tekstów jak i grafiki i zdjęć; pełnokolorowa personalizacja z roli), ale zamówienia były składane szybciej i miały więszą wartość w porównaniu z poprzednim mailingiem tradycyjnym.
Rozumiem, że jest Pan zainteresowany; zapraszamy na spotkanie, na którym możemy Panu pokazać i omówić konkretne przykłady.
Pozdrawiam,
Agnieszka Waszkiewicz

konto usunięte

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Agnieszka WaszKiewicz:
Maciej Jędrzejowski:
Zapowiada się hit.
Powtórzę pytanie do Pani, które już Pani zadałem bez odpowiedzi na grupie "Marketing Bezpośredni":

A mogę Panią zapytać jaki jest % bazowy responsu mailingu tradycyjnego?

Panie Macieju,
dla firmy MONA - jednej z najbardziej znanych na rynku niemieckim (od 77 lat) firm odzieżowych sprzedających poprzez mail-order - zrealizowaliśmy głęboko indywidualizowany mailing z wykorzystaniem histroii zakupu klientów. Stworzyliśmy ponad 50 wersji mailingu spersonalizowanego zarówno tekstami jak i zdjęciami, dopasowanych do indywidualnych potrzeb kupujących. Z tego właśnie mailingu klient uzyskał o 50% wyższy respons w porównaniu do responsu na taki sam mailing tradycyjny, z prostą personalizacją adresową. % bazowy responsu jest tajemnica handlową klienta, której nie moge zdradzić. Czy chciałby Pan ze mna współpracować gdybym zdradzała takie informacje? :o)
Firma Yves Rocher uzyskała o 30% wyższy wyższy respons na zindywidualizowany mailing (specjalna kampania rabatowa dla lojalnych klientów - ulubiony produkt na pałnokolorowej, spersonalizowanej etykiecie, pełna personalizacja wszystkich elementów, zarówno tekstów jak i grafiki i zdjęć; pełnokolorowa personalizacja z roli), ale zamówienia były składane szybciej i miały więszą wartość w porównaniu z poprzednim mailingiem tradycyjnym.
Rozumiem, że jest Pan zainteresowany; zapraszamy na spotkanie, na którym możemy Panu pokazać i omówić konkretne przykłady.
Pozdrawiam,
Agnieszka Waszkiewicz

To już pozostańmy na tym forum :)
Ciekawy opis. Czynników mających wpływ na poziom responsu jest sporo. Jednak zazwyczaj to ich stosowne powiązanie decyduje o reponsie, sama Pani o tym napisała. Sama personalizacja to za mało. Ale sam przykład jest istotnie bardzo ciekawy.Maciej Jędrzejowski edytował(a) ten post dnia 28.06.10 o godzinie 14:27

konto usunięte

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Agnieszko, respons rate nie jest tajemnicą handlową.
Jeśli wzrost jest podawany w procentach, to również w procentach można podać RR.

Poza, oczywiście, czysto komercyjnym charakterem Twojego postu ;)
Agnieszka Waszkiewicz

Agnieszka Waszkiewicz Managing Director,
Grupa DOMINANTA BASE
& DIRECT

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Maciej Tesławski:
Agnieszko, respons rate nie jest tajemnicą handlową.
Jeśli wzrost jest podawany w procentach, to również w procentach można podać RR.

Poza, oczywiście, czysto komercyjnym charakterem Twojego postu ;)

Bardzo mi przykro Maciek, ale MONA nie życzy sobie abyśmy podawali jakie responsy uzyskują ze swoich mailingów, nawet w procentach.
Agnieszka Waszkiewicz

Agnieszka Waszkiewicz Managing Director,
Grupa DOMINANTA BASE
& DIRECT

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Maciej Jędrzejowski:
To już pozostańmy na tym forum :)
Ciekawy opis. Czynników mających wpływ na poziom responsu jest sporo. Jednak zazwyczaj to ich stosowne powiązanie decyduje o reponsie, sama Pani o tym napisała. Sama personalizacja to za mało. Ale sam przykład jest istotnie bardzo ciekawy.Maciej Jędrzejowski edytował(a) ten post dnia 28.06.10 o godzinie 14:27

Owszem, jest wiele czynników wpływających na wysokość responsu, najważniejsze z nich to baza odbiorców i oferta. W tym wypadku baza była ta sama - stali klienci, a w ofercie zmienił się jedynie stopień jej indywidualizacji, tzn. została dobrana na podstawie historii zakupów. Jedyny czynnik, który się zmienił to stopień i sposób personalizacji, więc włśnie ta zmaina miała tak korzystny wpływ na wysokość responsu, ponieważ reszta pozostała bez zmian.
Pozdrawiam,
Agnieszka Waszkiewicz
Klaudiusz Ś.

Klaudiusz Ś. Sales Manager
Animator sprzedaży i
rozwoju biznesu
(to...

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

ja natomiast zapraszam do skorzystania z naszej oferty tj. poczty hybrydowej, geograficznie rozproszonego systemu personalizacji, wydruku i konfekcjonowania korespondencji w tym także mailingów lojalnościowych. System umozliwia skrócenie przebiegu wysyłanych przesyłek hybrydowo-pocztowych o 1,5 dnia roboczego a przede wszystkim skorzystanie z taniej przesyłki pocztowej operatora pocztowego z którym współpracujemy.

Mamy 15 ośrodków produkcyjnych w Polsce. Państwa list nadany elektronicznie w pliku (dowolnym) trafia do naszego centrum w Piotrkowie, tam jest prztwarzany i sortowany w taki sposób iż dokument przeznaczony do odbiorcy w Poznaniu zostaje dalej przekazany do naszego ośrodka w Poznaniu, tam fizycznie wydrukowany, spersonalizowany, zakoeprtowany i przekazany do doręczenie tradycyjnym kanałem pocztowym.

W naszymm głównym ośrodku w Piotrkowie dysponujemy systemami wydruku na papier cięty, ciągły, systemami kopertującymi od DL do C4 (wydajność do 12 tys zakopertowań na godzinę), foliarkami, systemem wydruku kolorowego.

Tylko w ostatnim miesiącu spersonalizowaliśmy (bardzo głęboko) 1 mln kuponów dla programu lojalnościowego.

ps. Co do geomarketingu - żadna nowość, na rynku jest kilka firm, które oferują tego typu dane do wykorzystania w planowaniu direct mailingu dla poprawy skuteczności odpowiedzi.

Nadmieniam, że nasza firma pośredniczy również w sprzedaży baz danych o koszcie za rekord już od 0,10zł netto.

Zapraszam do współpracy :-)

Klaudiusz Świś
kswis@fibra-hallo.pl



Wyślij zaproszenie do