Marzena B.

Marzena B. Prezes Zarządu,
Gration Sp. z o.o.

Temat: 20 grudnia 2010r. - Programy lojalnościowe i promocje...

Zapraszam zainteresowanych na warsztaty z ekspertem nt. programów lojalnościowych i promocji sprzedaży.

Trochę informacji tu:
http://www.gration.pl/programy-lojalnociowe.html

Termin: 20 grudnia 2010 r.
(poniedziałek)
(Ostatnie szkolenia bez VAT.)

Aktualnie możemy przyjąć do grona uczestników 2-3 osoby.

Chętnie odpowiem na pytania, proszę śmiało o kontakt.
Pozdrawiam serdecznie, MBA.

konto usunięte

Temat: 20 grudnia 2010r. - Programy lojalnościowe i promocje...

Marzena B.:
Zapraszam zainteresowanych na warsztaty z ekspertem nt. programów lojalnościowych i promocji sprzedaży.

Trochę informacji tu:
http://www.gration.pl/programy-lojalnociowe.html

Termin: 20 grudnia 2010 r.
(poniedziałek)
(Ostatnie szkolenia bez VAT.)

Aktualnie możemy przyjąć do grona uczestników 2-3 osoby.

Chętnie odpowiem na pytania, proszę śmiało o kontakt.
Pozdrawiam serdecznie, MBA.
Nie znalazłem niestety informacji kim jest ten ekspert.
Marzena B.

Marzena B. Prezes Zarządu,
Gration Sp. z o.o.

Temat: 20 grudnia 2010r. - Programy lojalnościowe i promocje...

Dziękuję, już odpowiadam.

Ekspert, prowadzący to szkolenie, to wieloletni wykładowca technik reklamy i - przede wszystkim - manager z również wieloletnim doświadczeniem marketingowym.

Z branżą marketingową związany od kilkunastu lat. Doskonale obeznany z zagadnieniami marketingu, metod wprowadzenia produktów na rynek, tworzenia strategii marketingowych i organizowania kampanii reklamowych.

Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu działań B2B.
Zrealizował wiele kampanii mediowych, BTL-owych, promocji konsumenckich i programów lojalnościowych dla wielu renomowanych firm.

Koordynował działania marketingowe dla firm z branży: farmaceutycznej, FMCG, finansowej, budowlanej, turystycznej i in. Wprowadził kilkadziesiąt spółek na Giełdę Papierów Wartościowych.

Pozdrawiam serdecznie, MBA.
Tomasz S.

Tomasz S.
linkedin.com/profile
?viewProfile=&key=49
10354&trk=tab_pro

Temat: 20 grudnia 2010r. - Programy lojalnościowe i promocje...

Jakie są korzyści z Państwa certyfikatu - jakie wartości on niesie? Czy jest uznawany w środowisku marketingowym?

Jaki jest koszt szkolenia.
Ile godzin będzie trwało, ponieważ zakres informacji jest bardzo szeroki mam obawy ze będzie to "płytkie" poruszenie różnych tematów.
jako osoba z doświadczeniem poszukuje dogłębnej analizy różnych aspektów.
Proszę udostępnić życiorys szkoleniowca, oraz imię i nazwisko.

Certyfikaty

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.
Marzena B.

Marzena B. Prezes Zarządu,
Gration Sp. z o.o.

Temat: 20 grudnia 2010r. - Programy lojalnościowe i promocje...

Panie Tomaszu,
spotkanie jest zaplanowane na 8 h, odejmując lunch i przerwy na kawę, uczestnicy mają 6 h szkoleniowych i 1h na dyskusję.
Program został skonstruowany tak, aby możliwie dalece uniknąć "spłycenia", stąd ta ostatnia godzina właśnie na konsultacje, dopytanie, rozwianie wątpliwości itp.
Po szkoleniu uczestnicy zawsze zostają z kontaktem do trenera i możliwością komunikacji.
Wydajemy certyfikaty ukończenia szkolenia.
Pozdrawiam serdecznie, MBA.



Wyślij zaproszenie do