Joanna
Czyczuk
marketing manager -
team leader
Temat: 13. Kongres Lojalność Klienta - jak współpracować, aby...
Puls Biznesu ma przyjemność zaprosić na 13. Kongres Lojalność Klienta, czyli doroczne, największe spotkanie ekspertów branży, które odbędzie się 13-14 marca 2013 w Warszawie.7 POWODÓW, DLA KTÓRYCH POWINIENEŚ WZIĄĆ UDZIAŁ W KONGRESIE
1. POZNASZ najnowsze rozwiązania programów lojalnościowych na podstawie szerokiego omówienia przykładów: Payback, Russian Post, Sberbank, Orange, Leroy Merlin, Tubądzin, Citi Handlowy
2. WEŹMIESZ udział w inspirującym warsztacie otwierającym Kongres. Już na początku poznasz uczestników wydarzenia i nawiążesz z nimi cenne kontakty!
3. ZAINSPIRUJESZ SIĘ innowacyjnymi strategiami budowania lojalności Blue Dot, Koleje Mazowieckie, Szpital Medicover, Inpost, Tetra Pak, Cropp, Sinsay, Kompania Piwowarska, Simple
4. ZINDYWIDUALIZUJESZ program dzięki równoległym sesjom – jeszcze więcej tematów do wyboru!
5. SPOJRZYSZ INACZEJ na lojalność dzięki innowacyjnej, po raz pierwszy na rynku sesji C2C! Co w trawie piszczy, czyli jak komunikacja między Klientami wpływa na postrzeganie i lojalność wobec Twojej marki
6. SPOTKASZ wyjątkowych ekspertów, z wyjątkowymi rozwiązaniami! Tylko u nas Założyciel Blue Dot – zdobywcy 1. Miejsca „Best CSR Initiative linked to loyalty” w konkursie Loyalty Awards 2012
7. ZYSKASZ lojalność swoich Klientów! Firmy, które podejmują zdecydowane działania mające na celu zadbanie o lojalność swoich klientów, osiągają średnio 88% większe zyski niż ich konkurencja, która tego nie robi! *
*Z raportu Serving the Networked Customer, Deloitte
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami i rejestracji na stronie:
http://konferencje.pb.pl/konferencja/648,13-kongres-lo...