Temat: Wykorzystanie QR-Code - pomysły
Witam, poszukuję rozwiązania do elektronicznej archiwizacji dokumentów z wykorzystanie kodów QR.
Chodzi o to aby skrócić czas opisywania dokumentów który w całym procesie zajmuje najwięcej czasu. Skanowanie idzie szybko, bo są dostępne odpowiednie urządzenia.
Dokumenty podczas ich generowania, oprócz standardowych danych miały by nadrukowany przez system je generujący kod QR z podstawowymi danymi.
Na końcu procesu dokumenty trzeba skanować i archiwizować, gdy już są podpisane, opieczętowane i mają załączniki.
Skanowanie odbywa się w paczkach (tj. każdy dokument składa się z pierwszej strony z danymi oraz kodem QR oraz 2-3 załączniki).
Program skanujący powinien automatycznie wyszukiwać na pierwszej stronie kod QR i na podstawie danych z nim zawartych opisywać dokument w bazie elektronicznej i umieszczać w odpowiednim miejscu.
Czyli pracownik skanujący musiał by tylko rozszyć dokument wrzucić do podajnika i potem zszyć.
Czy istnieje coś takiego?