Angelika Wysocka-Frej

Angelika Wysocka-Frej www.lasense.pl
FOTOGRAFIA CODZIENNA
I NIECODZIENNA

Temat: Wymiana towaru - pomoc ..- zapytanie

Witam,

Mam pytanie- zakupilam dzis sprzet notebook, zdazylam dojechac do domu- odpalilam, i zauwazylam ryske ( mala ) na glownej klapie zewnetrznej.

W sklpie gdzie byl kupowany sprzet, gdy sprzedawca go pokazywal nie bylo tego widac, ( zreszta zrobil to bardzo szybko ), odpalil glownie by sprawdzic czy dziala poprawnie komputer.

Pojechalam zatem do sklepu, pokazac wade.
Niestety jedyna opcja , ktora mi zaproponowali bylo zostawienie komputera na czas do 14 dni i napisanie oswiadczenia o wadzie ( ktora jak twierdza ne jest ich wina, bo klienta obowiazkiem jest dokladne obejrzenie przedmiotu zakupu )
I,ze raczej i tak odwolanie zostanie negatywnie rozpatrzone.

Pytanie czy cos w tej sprawie mozna zrobic, czy ktorys art nie mowi o zwrocie towaru / wymianie w ciagu jakiegos czasu ?

Czy jedyne wyjscie to faktycznie napisanie oswiadczenia i oddanie notebooka na 14 dni ??
Czy faktycznie nie mozna wymienic go w sklpie na miejscu ??

Bede wdzieczna za wszelkie info.
Pozdrawiam,
A
Marek Jerzyk

Marek Jerzyk nie zawsze pisze co
wiem, ale zawsze
wiem, co pisze :)
__...

Temat: Wymiana towaru - pomoc ..- zapytanie

jesli dobrze zrozumialem pojecie 'ryski na glownej klapie zewnetrznej', to - moim zdaniem - nie jest to zaden powod do wymiany towaru kupionego w normalnym sklepie. niestety :-)
gdyby 'ryska' zostala zauwazona przy (przed) zakupie - wynegocjowalbym rabat lub wzial inny sprzet.
teraz juz raczej 'po herbacie' i 'widzialy (za przeproszeniem) galy, co braly'.
rysa na obudowie po opuszczeniu sklepu podejdzie pod fizyczne uszkodzenie sprzetu przez niewlasciwe uzytkowanie :-)



Wyślij zaproszenie do