Adam
Kuling
Zapraszam do
współpracy.
Temat: Zerwanie umowy przed czasem!
Witam,Może ktoś coś doradzi odnośnie tematu ?
Zeszłego roku założyłem usługę telefoniczno - internetową z Netią. Od samego początku były same kłopoty, po podpisaniu umowy usługa zaczęła działać po ok. 3 msc. Ok jakoś to przeżyłem i było już dobrze, do jakiegoś czasu, bo ponad msc. temu zaczął szwankować mi internet bezprzewodowy. Po dogłębnych analizach z fachowcami z Netii, wina była po stronie routera, mówili że zmieniali jakieś porty czy coś i ten router tego nie łapie. Więc miesiąc temu to zostało im zgłoszone, mówili że w przeciągu kilku dni przyjedzie kurier zabrać ten niedziałający router i potem przywiezie juz ten dobry, i tak mija miesiąc czasu i nie ma! Wydałem dużo pieniędzy na rozmowy na infolinii ciągle coś nie działało dziś zgłosiłem reklamacje z odstąpieniem od umowy z ich winy, babka mówiła że być może będę musiał zapłacić opłatę 500zł!!! Czyli podpisałem umowę nie wywiązali się z niej co chwile awarie musiałem dzwonić itd. i jeszcze mogą żądać pieniędzy ?
No i najgorsze jest to że mówią a nie robią, przykład: babka mówi że złożyła zlecenie wydania routera i w ciągu 3 dni GL-sem będzie mija 5 dni nie ma dzwonię, kolejna babka sprawdza mówi że w ogóle takiego zlecenia wydanie nie było, i tak kilka razy.
Totalna paranoja!!!
Czy miał ktoś podobne wyzwanie z Netią ? Czy może ktoś coś doradzić ? Dziś rozmawiałem z Pania BOK i złożyłem reklamacje oraz odstąpienie od umowy (ale tylko przez telefon) czy również wysłać jakieś pismo należy ? Chcę skierować sprawę do rzecznika praw konsumenta co o tym myślicie ?
Umowę mam na 24msc. czyli jeszcze zostało ok. 1.5 roku , nie wyobrażam sobie tego bo ciągle trzeba tracić pieniądze i czas na infolinię i mało tego żeby tam można było porozmawiać z kimś konkretnym! Przez 3 msc. mówili że przesyłka z routerem wyszła z magazynu! i teraz jest podobnie czekam juz miesiąc na sprawny router!Adam Kuling edytował(a) ten post dnia 21.04.11 o godzinie 18:21