Andrzej
R.
Przedstawiciel
handlowy,
organizator,
fotograf
Temat: wycofanie zamówienia
Witam!Mam mały problem i nie za bardzo wiem jak go ugryźć.
Kilka dni temu znalazłem na ceneo.pl ofertę jednego z e-sklepów
fotograficznych na obiektyw do aparatu. Oferta bardzo atrakcyjna, bo
praktycznie cena o połowę niższa niż gdzie indziej, a obiektyw
rzeczywiście mi potrzebny. Wszedłem na stronę tej firmy, opis
obiektywu i cena ta sama, więc ucieszyłem się z promocji i złożyłem
zamówienie z opcją zapłaty przy odbiorze. Po kilku minutach dostałem
maila potwierdzającego zamówienie z numerem na ten konkretny
obiektyw i za podaną na stronach www cenę oraz w pliku pdf fakturę
pro forma. Dzisiaj zadzwonił do mnie pracownik z tego e-sklepu i
powiedział, że zamówienie jest nieważne, bo nastąpiła pomyłka,
oferta została wycofana, proponują obiektyw po wyższej cenie i w
związku z tym jaka jest moja decyzja. Ja na to, że przecież dostałem
od nich potwierdzenie i fakturę, a on mi na to, że to wysyłane
było "z automatu" więc nie jest ważne. Odpowiedziałem, że w związku
z tym poradzę się swojego radcy prawnego, bo zależy mi na
zrealizowaniu tej transakcji i do nich oddzwonię. Mam screeny
zarówno z ceneo jak też ich strony. Jakie mam szanse?
Pozdrawiam