Magdalena K.

Magdalena K. outsourcing usług
biurowych

Temat: trzecia reklamacja butów Nina Basco

Kupiłam pod koniec grudnia botki Nina Basco w sklepie w CH Land. Miałam je na nogach 2 razy, gdy zauważyłam odchodzenie cholewki od podeszwy. Ponadto w środku popękała podszewka skóry cholewki. Zaniosłam buty do sklepu w celu naprawienia. Gdy przyszłam je odebrać, okazało się że szewc nie wykonał odpowiedniej naprawy w całości. Podkleił tylko skórę wewnątrz buta, a nie skleił podeszwy ze skórą. Nie przyjęłam ich i otrzymałam je z powrotem tydzień później.
Dodatkowo szewc wkleił wkładkę ocieplającą. Po powrocie do domu okazało się, że nie mogę włożyć stopy do buta, bo jest za ciasny. Nie mówiąc już o tym, że noszę wkładki ortopedyczne, co stanowi dodatkowe wypełnienie przestrzeni w bucie.
Oddałam je z powrotem do sklepu z prośbą o wymianę wkładki. Została wymieniona, jednak nic się nie zmieniło. Buty nadal były ciasne. Zorientowałam się, że zmniejszenie przestrzeni wewnątrz buta mogło spowodować podklejenie popękanej podszewki skóry na cholewce. Szewc podkleił ją na całej długości i szerokości buta wewnątrz. Dodatkowo na jednym bucie zaczęła rozwarstwiać się skóra. Powstały brzydkie pionowe fałdy. A przy dużym paluchu powstało załamanie. W między czasie miałam buty na nogach jeszcze dwa razy. Niestety nie ułożyły się do stopy, a noszenie ich sprawia mi zwyczajnie ból fizyczny.
Oddałam je ponownie do reklamacji z kategorycznym żądaniem zwrotu gotówki i otrzymałam właśnie informację, że mam zgłosić się po odbiór reklamowanego obuwia. Dołączona do niego została opinia rzeczoznawcy uzasadniająca odmowę.
NIe znam jej treści, ale spodziewam się, że rzeczoznawca orzekł o niewłaścimym używaniu obuwia. Sytuacja jest dla mnie wysoce wkurzająca, bo wydałam 400 złotych na buty, których nie jestem w stanie nosić. W efekcie nie mam ani butów, ani pieniędzy.
Buty nigdy nie zostały zamoczone. Były jedynie zaimpregnowane sprayem specjalnie przeznaczonym do rodzaju skóry, z jakiej zostały wykonane. Używałam go także do innych butów i nigdy nie spowodował ich uszkodzenia.
Jakie mam szanse na odzyskanie pieniędzy, jeśli podejmę kroki prawne, zgłoszę się do Rzecznika Praw Konsumenta w tej sprawie? Dodam, że buty zostały kupione niecałe 2,5 miesiąca temu, z czego przez 1,5 miesiąca znajdowały się w naprawie (u szewca współpracującego ze sklepem).
Będę wdzięczna też za poradę jak działać w tej sytuacji, aby uzyskać maksymalne spełnienie moich żądań?

konto usunięte

Temat: trzecia reklamacja butów Nina Basco

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.03.19 o godzinie 12:06

konto usunięte

Temat: trzecia reklamacja butów Nina Basco

Wszystko zależy od tego, czy reklamowała Pani na podstawie gwarancji, czy rękojmi. Prawa z rękojmi są znacznie lepsze i bardziej chronią interes kupującego. W przypadku nieskutecznej naprawy może Pani domagać się zwrotu ceny odstępując od umowy. Jeżeli reklamowała Pani wcześniej na podstawie gwarancji, to może Pani teraz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy z żądaniem zwrotu ceny i jako podstawę wskazać rękojmię ustawową. Więcej szczegółów do poczytania tutaj - http://www.sprawnie.com/2016/01/5-zasad-skutecznej-rek...

konto usunięte

Temat: trzecia reklamacja butów Nina Basco

Usuwam treść negatywną dla tego salonu, mimo ze jest zgodna z prawdą, gdyż straszą mnie sądem.Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.03.19 o godzinie 17:01
Ola Szymko

Ola Szymko Owner, A&M
Healthline

Temat: trzecia reklamacja butów Nina Basco

Szczerze mówiąc jestem zdziwiona takim negatywnym komentarzem. Kupuje buty oraz ubrania w NINA BASCO już wiele lat i nigdy nie miałam żadnego problemu. W jednej z par owszem zrobił się mały defekt ale skutkiem tego było moje nie oszczędzanie ich na siłowni. Były to złote sneakersy. Nie mniej jednak bardzo sympatyczna obsługa i tak przyjęła reklamacje. Moim zdaniem na polskim rynku nie ma lepszej jakości produktów, a także obsługi. Sieciówki to sieciówki tutaj mamy do czynienia z oryginalnością. Ja bardzo bardzo polecam

Temat: trzecia reklamacja butów Nina Basco

Ja również jestem zaskoczona taką opinią. Kupuję buty w Nina Basco od lat z uwagi na unikatowy design i świetną jakość. W dodatku przy moich wrażliwych na otarcia stopach jedynie bardzo miękka skóra nie robi mi krzywdy i właśnie to znajduję w produktach firmy. A głos pozwalam sobie zabrać, ponieważ uważam, że opinia ta jest niezwykle krzywdząca względem pracowników sklepu. Nigdzie indziej nie spotkałam się z tak miłą i zaangażowaną obsługą. W dodatku bardzo skorą do pomocy na co najlepszym dowodem jest mój przykład - przyniosłam do sklepu zimowe kozaki z zadartą na obcasie skórą i lekko odklejającą się podeszwą (przyznaję, nie oszczędzałam tych butów, bo są niezwykle wygodne). Nie zabrałam paragonu, bo go klasycznie gdzieś zgubiłam, więc tak naprawdę poszłam "na krzywy ryj". Niezwykle miła Pani stwierdziła, że mimo wszystko w drodze wyjątku je przyjmie i nie dość, że odebrałam buty na nowo podklejone, to jeszcze z naprawionym obcasem - wszystko w ramach bezpłatnej gwarancji. Jestem szczerze zachwycona znajomością produktu ze strony personelu, oraz każdorazową fachową poradą - zawsze mogę liczyć na szczerą podpowiedź, jaki rozmiar dobrać (bo rozmiarówka nie w każdym modelu jest jednakowa) i bardzo rzadkim podejściem, ponieważ przy każdorazowej wizycie czuję się, jakbym była przyjmowana przez dobrych znajomych - w życzliwej atmosferze i zainteresowaniem moimi potrzebami. I również mówię o sklepie w CH Land, bo tam jestem stałym bywalcem, ale również jestem pewna, że i w pozostałych placówkach można się spotkać z takim podejściem bo, odnoszę takie wrażenie, to wizytówka Nina Basco.

Następna dyskusja:

reklamacja butów




Wyślij zaproszenie do