Tomasz
Kruszelnicki
Kierownik działu
analiz
Temat: reklamacja zakupu w samsung apps
Witam,W tamtym tygodniu zakupiłem nawigację Sygic na telefon komórkowy Samsunga. Zakup poprzez ich aplikację KIES, który na ostatnim etapie zawiesił się. Po paru minutach otrzymałem dwa identyczne maile o zakupie programu oraz oczywiście podwójnie została obciążona moja kredytówka (2x40zł). Infolinia umowa ręce, formularz na stronie Samsunga wypełniłem i otrzymałem odpowiedź:
Cytuje:
"w tej sytuacji niestety nie mozemy Panu pomoc w odzyskaniu utraconej
kwoty. Prosze zalogowac sie na stronie Samsung Apps i skorzystac z opcji
'zapytaj sprzedawce' zwrocic sie z prosba o anulowanie zakupu i
odzyskanie kwoty "
Cytuje:
"W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:
iż sugeruję Panu skorzystać http://apps.pl/kontakt.html
Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania. "
Powyższy link prowadzi do strony nie mającej nic wspólnego z samsungiem.
Na reklamację poprzez stronę Samsung Apps (dostęp logowany z poziomu programu Kies) nikt nie odpowiada od tygodnia. Telefonu nie ma podanego, emaila nie ma, wyłącznie formularze. Jak wyjaśnić u nich reklamację?
Tomasz