konto usunięte

Temat: Przedłużanie gwarancji z powodu winy sprzedawcy

Witam,
Czasem zdarza się taki przypadek ,że towar ,który wysyłany jest przez sprzedawcę do autoryzowanego serwisu poprzez uprzejmość sprzedawcy wraca po dość długim czasie. Często okazuje się ,że gwarant naprawiał reklamowany towar przez 10 dni a towar poprzez proces logistyczny trafia do klienta po miesiącu. Czy klient ma prawo domagać się roszczeń od sprzedawcy z powodu tak długiego czasu dostarczenia do serwisu i z powrotem ? Czy ma prawo domagać przedłużenia gwarancji o czas w jakim towar wędrował miedzy sprzedawcą ,gwarantem i klientem ,jeśli tak to na podstawie jakiego prawa ?

konto usunięte

Temat: Przedłużanie gwarancji z powodu winy sprzedawcy

Nie bardzo rozumiem, cyt: "[...]że towar ,który wysyłany jest przez sprzedawcę do autoryzowanego serwisu poprzez uprzejmość sprzedawcy wraca po dość długim czasie. Często okazuje się ,że gwarant naprawiał reklamowany towar przez 10 dni a towar poprzez proces logistyczny trafia do klienta po miesiącu". O co chodzi? Jeśli dobrze zrozumiałem przekaz wypowiedzi, to wszystko zależy od tego, jak "skonstruowana" jest karta gwarancyjna, a dokładniej co jest w niej zapisane. Przeciętnie jest przyjęte, iż okres między zgłoszeniem wady do gwaranta, a jej usunięciem (czas trwania naprawy = uznaniem wady fabrycznej) jest dodawany do gwarancji, jednak wszystko zależy od konstrukcji karty gwarancyjnej.



Wyślij zaproszenie do