Agata
Modzelewska
PR, Centrum Promocji
Informatyki
Zapraszamy do udziału w seminarium „PRAWO DLA RZECZNIKÓW PRASOWYCH I DZIAŁÓW PR”, które odbędzie się 18 grudnia 2102 roku w Warszawie.
Specjalnie dla odbiorców Goldenline 10% RABAT na udział w seminarium. Aby z niego skorzystać, należy wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy:
https://www.cpi.com.pl/imprezy/2012/prp/formularz_pr10.php
W obecnych czasach szybkość i możliwości rozpowszechniania informacji prasowych spowodowały konieczność wyposażenia spółek w narzędzia, które umożliwiają obronę w sytuacji działania na szkodę ich wizerunku i interesów.
Znajomość kluczowych zasad i narzędzi prawnych w tym zakresie jest zatem podstawowym gwarantem bezpieczeństwa dla prowadzonych działań medialnych oraz skutecznej obrony przed działaniami konkurencji na szkodę spółki i jej autorskich produktów.
PROGRAM konferencji znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/patronat/prp/ a w nim m.in.:
Zasady udzielania informacji prasie
Ochrona przed naruszeniem praw przez publikację prasową
Mec. Maria du Vall
Podstawy Prawa Autorskiego
Umowy w Prawie Autorskim
Ochrona wizerunku w działalności PR i promocji
Prawne aspekty e-PR
Mec. Roman Bieda
Sprostowania i Odpowiedzi Prasowe
Prawo do autoryzacji
Mec. Mirosław Wróblewski
Na seminarium zapraszamy: Specjalistów ds. PR, Rzeczników Prasowych, Autorów, Specjalistów ds. Komunikacji Korporacyjnej, Dziennikarzy, Specjalistów ds. Marketingu, Brand Managerów, Członków Zarządu oraz wszystkich tych, którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają za wizerunek medialny, a tym samym interes firmy.
Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. ; Więcej Informacji: pr@cpi.com.pl
Specjalnie dla odbiorców Goldenline 10% RABAT na udział w seminarium. Aby z niego skorzystać, należy wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy:
https://www.cpi.com.pl/imprezy/2012/prp/formularz_pr10.php
W obecnych czasach szybkość i możliwości rozpowszechniania informacji prasowych spowodowały konieczność wyposażenia spółek w narzędzia, które umożliwiają obronę w sytuacji działania na szkodę ich wizerunku i interesów.
Znajomość kluczowych zasad i narzędzi prawnych w tym zakresie jest zatem podstawowym gwarantem bezpieczeństwa dla prowadzonych działań medialnych oraz skutecznej obrony przed działaniami konkurencji na szkodę spółki i jej autorskich produktów.
PROGRAM konferencji znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/patronat/prp/ a w nim m.in.:
Zasady udzielania informacji prasie
Ochrona przed naruszeniem praw przez publikację prasową
Mec. Maria du Vall
Podstawy Prawa Autorskiego
Umowy w Prawie Autorskim
Ochrona wizerunku w działalności PR i promocji
Prawne aspekty e-PR
Mec. Roman Bieda
Sprostowania i Odpowiedzi Prasowe
Prawo do autoryzacji
Mec. Mirosław Wróblewski
Na seminarium zapraszamy: Specjalistów ds. PR, Rzeczników Prasowych, Autorów, Specjalistów ds. Komunikacji Korporacyjnej, Dziennikarzy, Specjalistów ds. Marketingu, Brand Managerów, Członków Zarządu oraz wszystkich tych, którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają za wizerunek medialny, a tym samym interes firmy.
Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. ; Więcej Informacji: pr@cpi.com.pl