Agata Bator

Agata Bator Psycholog, trener,
poszukiwaczka wyzwań

Witam. W zeszłym roku założyłam działalność gospodarczą, którą jednak zawiesiłam po 2tyg. w związku z tym nie osiągnęłam z jej tytuły żadnego dochodu, a jedyną stratą było opłacenie ZUSu za ten okres. Nie wiem, który PIT powinnam wypełnić, bo oprócz tego pracowałam na umowę zlecenie. Zastanawiam się też co wpisać w rubrykach przychód, koszty uzyskania przychodu, dochód, straty...

Proszę o podpowiedź!
Barbara A.

Barbara A. Tłumacz przysięgły
języka duńskiego

Ekspertem co prawda nie jestem, ale wydaje mi się, że skoro firma funkcjonowała jakiś czas i odprowadzałaś składki ZUS, to wypełniasz 36 lub 36L (zależnie od tego, które opodatkowanie wybrałaś). Składki ZUS będą wtedy w kosztach, a rubryce "Działalność wykonywana osobiście.." wpisujesz kwoty z umów.
Podkreślam, że nie jestem ekspertem.Barbara A. edytował(a) ten post dnia 24.04.10 o godzinie 15:06

Następna dyskusja:

Który PIT dla freelancera?


Wyślij zaproszenie do