Marek Korpowski

Marek Korpowski Przedstawiciel
handlowy

Temat: SZUKAM PRACY

Witam serdecznie!
Poszukuję rozsądnej propozycji pracy w sprzedaży na terenie województwa śląskiego, najchętniej jako przedstawiciel handlowy lub menager sprzedaży. Posiadam ponad 2,5 letnie doświadczenie w budowaniu dobrych relacji z klientami.

Więcej informacji o mnie znajdą Państwo na mojej stronie:
http://www.marekkorpowski.jakby.co
Zapraszam,
Marek Korpowski

Obrazek
Magdalena Dłubak

Magdalena Dłubak senior analyst in
Corporate &
Institutional
Banking divis...

Temat: SZUKAM PRACY

Poszukuję pracy i pracodawcy. Zapraszam do kontaktu i do odwiedzenia mojego profilu.
Maciej Chodkiewicz

Maciej Chodkiewicz policjant, Komenda
Miejska Policji w
Kaliszu

Temat: SZUKAM PRACY

Po 23 latach służby w na początku lutego 2012 roku przechodzę w stan spoczynku. Przez ostatnie 8 lat byłem dyżurnym Komendzie Miejskiej Policji w Kaliszu. Jest to stanowisko stricte decyzyjne, a praca nacechowana jest stresem wynikającym m. in. z presji czasu, świadomości konieczności podjęcia właściwej decyzji i odpowiedzialności za nią, kierowania siłami i środkami podczas katastrof drogowych, technicznych i naturalnych (powodzie). Ponadto do obowiązków moich należy zapewnienie sprawnego obiegu informacji, w tym również z podmiotami poza policyjnymi, nadzór nad systemami teleinformatycznymi.

Jestem zainteresowany pracą związaną z zarządzaniem kryzysowym, w tym dla samorządów terytorialnych. Najchętniej w Kaliszu lub jego okolicach.

Temat: SZUKAM PRACY

Witam
Szukam pracy w Warszawie jako np. asystentka, referentka, pracownik biurowy, w dziale prawnym lub podobnej.
Mam wykształcenie wyższe- prawnicze, doświadczenie w administracji (obsługa sekretariatu, obieg dokumentów, biegła obsługa komputera, urządzeń biurowych redagowanie pism m.in: opinii prawnych, odpowiedzi na skargi, wnioski itp.)a także merytorycznej pracy z klientem (udzielanie porad, informacji, wyjaśnień). Posiadam wiedzę m in: w obszarze prawa cywilnego, administracyjnego, nieruchomości (w tym prawo mieszkaniowe) oraz prawa pracy (w tym osób niepełnosprawnych) i gospodarczego.
Jestem komunikatywna, dokładna, dobrze zorganizowana, szybko też przyswajam nową wiedzę.
Zapraszam po więcej informacji do mojego profilu, zachęcam do kontaktu, odpowiem na ewentualne pytania.
Serdecznie pozdrawiam
Monika K.

Monika K. Zarządzanie Edukacją

Temat: SZUKAM PRACY

Witam serdecznie,

Poszukuję pracy na terenie Warszawy.Posiadam doświadczenie w następujących obszarach:
1.Administracja(obsługa interesantów, przyjmowanie gości, prace biurowe, współpraca z biurem poselskim posłanki na Sejm RP, firma szkoleniowo-doradcza, media/TV na stanowisku asystenckim)
2.PR (Referat Prasowy Urzędu Miasta-kontakty z mediami, organizacja konferencji, spotkań).
3.Obsługa Klienta (firma szkoleniowa, kontakty z klientami biznesowymi)

Z mojej strony oferuję: skrupulatność, ogromne zdolności organizacyjne, samodyscyplina, odpowiedzialność w zakresie realizacji wyznaczonych obowiązków, dojrzałość życiową, oraz przede wszystkim otwartość na nowe wyzwania zawodowe.

Bardzo proszę o kontakt drogą mailową: m_kaniewska@o2.pl

Pozdrawiam,
Monika Kaniewska

Temat: SZUKAM PRACY

Witam,

Poszukuję pracy ciekawej, związanej z prawem. Mój profil na GoldenLine odnosi się do głównych elementów mojego dotychczasowego przebiegu pracy.

Pełne CV prześlę na życzenie (proszę o kontakt na waldemargorgon@poczta.onet.pl).

W. Gorgoń

konto usunięte

Temat: SZUKAM PRACY

Witam,

Szukam pracy w obszarach marketing/pr/hr[każda inna niepraktykowana wcześniej także mile widziana]. Swoją ścieżkę zawodową, zaraz po ponad roku pracy w agencji reklamowej w zakresie buzz marketingu i wsparciu działań PR, rozpoczynałem od stanowisk asystenta ds. marketingu w dwóch firmach finansowych. Następnie jako młodszy specjalista ds. marketingu prowadziłem szereg działań z marketingu, a potem także w obszarze media relations dla portalu nieruchomości. Co było później? Bank i zespół komunikacji. Ostatnie półtora roku to z racji trudności z zatrudnieniem we wcześniejszych obszarach, praca w obsłudze klienta (contact center).

Jestem zainteresowany powrotem do zajmowania się PR-em i marketingiem, praca ta dawała mi satysfakcję i codziennie nowe inspiracje. Kto mnie zna, ten wie, że od kilku lat moją pasją jest muzyka i radio. Możliwość zaproszenia Was za kilka lat na autorską audycję muzyczno-publicystyczną jest dla mnie jednym z większych marzeń.

Jeśli szukacie zaangażowanego pracownika nastawionego na rozwój,
który ma trzyletnie różnorodne doświadczenia, proszę o kontakt.

M. tomaszpalubinski@wp.pl

Z uszanowaniem
Tomasz Pałubiński
Anna Zofia L.

Anna Zofia L. Translator EN-PL |
Editor | Project
Manager | Localiser

Temat: SZUKAM PRACY

Profesjonalne rzeźbienie słów.
Osoby zainteresowane zapraszam na mój profil.

Anna Z. Linek
Piotr T.

Piotr T. Terapeuta w trakcie
szkolenia

Temat: SZUKAM PRACY

Witam,

Szukam nowej lub dodatkowej pracy na terenie Gliwic i okolic. Poszukuje pracy lepiej płatnej z możliwością awansu zawodowego. Ukończyłem Liceum Techniczne o profilu administracyjno- biurowym oraz studia magisterskie z oligofrenopedagogiki. Aktualnie pracuję jako instruktor terapii zajęciowej.

Zapraszam na mój profil.
Joanna Kowalska

Joanna Kowalska Asystentka Prezesa
Zarządu, OBI Market
budowlany

Temat: SZUKAM PRACY

Szukamy osoby na stanowisko:

Kierownik Administracji w Kancelarii Prawnej

Dla naszego klienta - średniej wielkości Kancelarii Prawnej (ponad 30 osób) poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Administracji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad dopełnianiem obowiązków administracyjnych przez wszystkich pracowników Kancelarii (ponad 30 osób), realizowanie polityki personalnej Kancelarii (w tym m.in. samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji) oraz koordynowanie pracy pracowników administracyjnych.


Zakres obowiązków:

- nadzór nad dopełnianiem obowiązków administracyjnych oraz przestrzeganiem obowiązujących procedur i zasad przez pracowników merytorycznych Kancelarii (ok. 30 osób), planowanie, organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników administracji (2 asystentki biura, 2 asystentki zarządu, informatyk, sprzątaczka, kierowca),
- pełnienie nadzoru nad prowadzeniem spraw osobowych, tj. rekrutacji, rozmieszczenia, fluktuacji, kadr, nagradzania i karania pracowników oraz prowadzenia akt osobowych i dokumentów pracowniczych,
- zarządzanie polisami ubezpieczeniowymi, prywatnym ubezpieczeniem medycznym i systemami motywacyjnymi dla pracowników,
- przygotowywanie procedur obowiązujących dla wszelkich czynności biurowych;
- nadzór nad przepływem korespondencji oraz archiwum biura, organizacja prac konserwatorskich i porządkowych;
- kontrola wydatków biurowych, organizacja i nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały biurowe, wyposażenie oraz urządzenia biurowe;
- organizacja kongresów dla klientów Kancelarii, imprez integrujących oraz szkoleń dla pracowników.

Oczekiwania stawiane kandydatom:

- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy;
- wykształcenie wyższe;
- znajomość technologii biurowych;
- umiejętność kierowania pracą zespołu;
- samodzielność, zaangażowanie, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań;
- odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista oraz zdolności interpersonalne.


Oferujemy:

- atrakcyjne wynagrodzenie;
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowym, profesjonalnym środowisku pracy;
- możliwość aktywnego wykorzystania języków obcych.

Aplikacje z numerem referencyjnym w temacie wiadomości, zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@skarbiec.biz.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

konto usunięte

Temat: SZUKAM PRACY

Witam!

Najważniejsze to wykorzystywać swoje umiejętności i potencjał w 100%!
I to jest właśnie moim celem!


Dlatego też podejmę się każdej pracy związanej z moim kierunkiem studiów (pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach), ponieważ to właśnie praca z ludźmi sprawia mi najwięcej satysfakcji.

Dodatkowo dzięki doświadczeniu jakie posiadam w pracy z dziećmi i młodzieżą, a także w nauczaniu języka angielskiego, z przyjemnością wniosę "coś ode siebie" (własny projekt zajęć wychowawczo - językowych dla dzieci i młodzieży) w działalność placówki, w której podjęłabym pracę.

Zapraszam do kontaktu oraz na swój profil GL!

Temat: SZUKAM PRACY

.Milena S. edytował(a) ten post dnia 25.04.13 o godzinie 08:56

konto usunięte

Temat: SZUKAM PRACY

Dzień dobry
Poszukuję pracy w nauce, kulturze i sztuce lub w marketingu. Bardzo chętnie też w mediach.
Mam odpowiednie wykształcenie oraz doświadczenie. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu. Jestem dyspozycyjna i mogę rozpocząć pracę od zaraz.
pozdrawiam
Karolina Kondracka
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: SZUKAM PRACY

(umowa o dzieło)

"Cały świat usuwa się z drogi człowiekowi który wie dokąd zmierza" - Steve Jobs (Apple)

............................................................Co ze mną zyskasz?............................................................


Zwycięską strategię marketingową

Co to jest strategia?
Wyznaczenie celu i planu dojścia do niego, z uwzględnieniem własnych możliwości, siły konkurencji i warunków na których toczy się rywalizacja.

Czy warto się tym zająć?
● około 74% firm nie ma strategii (jeśli nie wiesz gdzie idziesz, idziesz donikąd)
blisko 89% firm upada przez kilka pierwszy lat działania (przerażające prawda?), aż 68% w pierwszych 2 latach
● Skuteczna strategia obniża koszta, podnosi rentowność, daje przewagi konkurencyjne, ułatwia rekrutację, zwiększa wydajność kadry, obniża ryzyko…

W czym pomogę?
Określenie przewagi konkurencyjnej, likwidacja niepotrzebnych procesów i kosztów, rozwój lub co najmniej utrzymanie pozycji rynkowej (zależy od tendencji aktualnej), innowacje i kreatywność w stosunku do konkurencji/rynku, jasna struktura decyzyjna i organizacyjna, koncentracja na najbardziej dochodowym segmencie Twojej działalności, polityka personalna, skuteczność operacyjna, minimalizacja kosztów stałych, plan wdrożenia i marketingu, trafny model biznesowy, ukierunkowanie na naukę potrzeb klienta, aktywna sprzedaż i obsługa klienta kluczowym elementem działalności.

Są dwie drogi działania:
Lean Canvas – dla początkujących biznesów i małych firm
Kliknij tutaj, aby przejść do tego modelu

Zwycięskie strategie – dla firm które już istnieją
Kliknij tutaj, aby przejść do tego modelu


Rozwiążę Twój problem zatorów płatniczych B2B I NIE TYLKO (DAJE 100% GWARANCJI, ALBO ZWROT KOSZTÓW)

Dlaczego warto się tym zająć?!
7 n 10 faktur nie jest płacone na czas (jesteśmy na jednym z ostatnich miejsc w Europie)
● Z publikowanego w marcu tego roku Raportu BIG można wyczytać, że nadal zdecydowana większość firm (83%) uważa, że nieterminowe płatności są poważnym utrudnieniem w prowadzeniu działalności. Najgorzej sytuację oceniają przedstawiciele branży budowlanej (87%) i sektora MŚP (81%)
Co czwarty przedsiębiorca deklaruje, że na czas otrzymuje mniej niż 25% płatności
● W przypadku niespłacenia na czas faktury postępowanie jest długie, czasochłonne i kosztowne, a FV łatwo zakwestionować (odzyskanie należności trwa latami, a czasem staje się nieosiągalne)
Łatwo jest popaść w tzw. spiralę zadłużenia przez nieterminowych płatników… co może doprowadzić do upadku Twojego biznesu

Jak mogę Ci pomóc "w pigułce"?
Zabezpieczenie płatności prawnie - odzyskasz w razie problemów swoje pieniądze w około 30 dni (jedna rozprawa nakazowa, zamiast długich procesów cywilnych)
● Stworzysz nieoprocentowany kredyt terminowy na Twoje towary/Zakup towarów (z zabezpieczeniem jego ściągalności)
● Płacąc zabezpieczeniem flow up nie otrzymasz kary 40 euro + karnych odsetek + przymusowej korekty FV w przypadku przekroczenie 60dniowego terminu płatności (tak nakazuje nowa ustawa z kwietnia)
Otrzymasz lepsze warunki od producentów i mocniejszą pozycję w przetargach


Niezwykłą opowieść o Twojej marce zapakowaną w emocje

Wplotę mechanizmy z gier dla zwiększenia efektów pracowników i marketingu

Czy warto mnie słuchać?

Kto mnie szkolił (twórca Skype, najmłodszy polski milioner, król doliny krzemowej, twórca światowego sukcesu marketingowego Virgin Mobile...) moje kompetencje portfolio, referencje.

Co mogę z tym wszystkim zrobić??
Znając powyższe elementy potrafię;
a) sprawnie wprowadzić je u Ciebie (wdrożenie),
b) ocenić jak się teraz prezentują w twojej firmie i dać informację zwrotną (audyt/kontrola),
c) opowiedzieć Ci o tym co Cię interesuje (szkolenie).


Obrazek


Masz pytania?
Napisz teraz: kontakt@krystian-pluciak.pl, , gg 12663011
Zadzwoń: +48 606 699 479, (nazwa w Skype) "krystian-pluciak.pl"
Społeczności: Twitter, lubimyczytać.pl, linkedin.com, http://facebook.com/KrystianPluciak
Moje strony: http://krystian-pluciak.pl, blog, portal z nieruchomościami

Dziękuję za uwagę i Życzę Ci siły w realizacji Twojego wielkiego celu!

Wszystkie badania pokazują, że najszybciej rozwijające się firmy podejmują szybkie decyzje… jesteś gotów ją podjąć?

"Za każdym razem kiedy widzisz biznes który odniósł sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął odważna decyzję"
Peter Drunker (wybitny badacz – ekspert zarządzania, nazywany „ojcem-założycielem zarządzania” lub „papieżem zarządzania”)

konto usunięte

Temat: SZUKAM PRACY

"Za każdym razem kiedy widzisz biznes który odniósł sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął odważna decyzję"
Peter Drunker (wybitny badacz – ekspert zarządzania, nazywany „ojcem-założycielem zarządzania” lub „papieżem zarządzania”)

Peter Drucker.
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: SZUKAM PRACY

Kamila W.:
Peter Drucker.
Dziękuję ;)
Irena Piechowiak

Irena Piechowiak Praca to moja pasja
:)

Temat: SZUKAM PRACY

Witam serdecznie :)

Jeśli szukacie pracy lub zastanawiacie się nad jej zmianą, możecie potrzebować rzetelnych wskazówek, które pomogą Wam napisać skuteczne dokumenty aplikacyjne i przebrnąć przez proces rekrutacji z tarczą, a nie na tarczy.
Głodnych wiedzy zapraszam na mój blog: http://blog.cvstudio.pl/ :)

100 % serca. Zero reklam. Żadnego spamu :)

konto usunięte

Temat: SZUKAM PRACY

Dzień dobry, podejmę pracę/współpracę z ośrodkami zajmującymi się kulturą (ngo, instytuty, muzea, uczelnie), jako osoba odpowiedzialna za promocję firmy (komunikacja, media społecznościowe, PR). Mam doświadczenie w organizacji biura więc moga być również prace asystenckie. Znam biegle język angielski i rosyjski więc praca, w której wymaga się współpracy i kontaktów z zagranicą również mi odpowiada. Jestem ponadto otwarta na zatrudnienie w korporacji (dział marketingu, mediów społecznościowych).
Zapraszam na mój profil i do kontaktu ze mną.
Michał Piątkowski

Michał Piątkowski Junior SEO
Specialist

Temat: SZUKAM PRACY

Witam serdecznie,

jestem absolwentem Filologii Bałtyckiej i poszukuję ciekawej pracy na terenie Warszawy i okolic.

Zapraszam do kontaktu.
Irena  Windyga-Jastrzęb ska

Irena
Windyga-Jastrzęb
ska
Młodszy Specjalista
ds. Kadr/Enprom Sp.
z o. o.

Temat: SZUKAM PRACY

Witam, Jestem absolwentką socjologii na Uniwersytecie Warszawskim z kilkuletnim doświadczeniem w pracy biurowej w instytucjach prywatnych i publicznych (działy kadr, szkoleń i PR) oraz z biegłą znajomością języka niemieckiego i z dobrą znajomością języka francuskiego (doświadczenie w tłumaczeniach ustnych i pisemnych, również podczas delegacji zagranicznych). Poszukuję zatrudnienia na terenie Warszawy lub okolic od początku grudnia 2014 r. Uprzejmie proszę o ewentualny kontakt na priv. Pozdrawiam, Irena Windyga

Następna dyskusja:

Szukam dodatkowej pracy




Wyślij zaproszenie do