konto usunięte
Temat: Zła taktyka i technika. Ujawniamy szczegóły śledztwa ws....
Zła taktyka i technika. Ujawniamy szczegóły śledztwa ws. wypadku Antoniego Macierewicza.Znamy szczegóły śledztwa w sprawie styczniowego wypadku z udziałem szefa MON Antoniego Macierewicza. Z ekspertyzy biegłych wynika, że jego przyczyną było niewłaściwe zachowanie kierowcy rządowego BMW X5, które jechało w kolumnie za autem ministra.
W styczniu pod Toruniem doszło do karambolu z udziałem auta z szefem MON. Wszystko zaczęło się od tego, że auto, które jechało jako pierwsze w kolumnie (škoda), skręciło na zjazd na Lubicz. Za nim jechał kierowca Macierewicza, Kazimierz Bartosik, BMW 750. Zamiast skręcić, pojechał jednak prosto. Trzecim autem w kolumnie było właśnie BMW X5. Zdezorientowany sytuacją kierowca z ŻW usiłował najprawdopodobniej jak najszybciej dogonić ochraniany pojazd. Ten jednak z dużą prędkością zbliżał się do świateł i zaczął hamować. Jadące jeszcze szybciej BMW X5 wyhamować już nie zdążyło i skasowało cały tył auta z Macierewiczem. Bartosik stracił panowanie nad pojazdem i oba samochody zderzyły się jeszcze z innymi uczestnikami ruchu hamującymi przed światłami. Jaka była prędkość BMW X5? Prokuratura nie odpowiedziała na nasze pytanie o odczyt z komputerów pokładowych pojazdów. Biegli szacują ją między 80 a 150.
Śledztwo prowadzi prokuratura wojskowa w Poznaniu, szczegóły są tajne.
http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/z%C5%82a-ta...