konto usunięte
Temat: Obsługa klienta – niełatwy kawałek chleba
Obsługa klienta – niełatwy kawałek chlebaNiestety znaczenie obsłudze klienta w Polsce jest niedoceniane, czego efektem są zdecydowanie za niskie płace oraz brak inwestowania w rozwój pracowników – mówi Tomasz Kras. Jakie zagrożenia wynikają z takiego podejścia?
Firmy na gwałt poszukują pracowników do obsługi klienta. To właśnie oni mają ogromny wpływ zarówno na efekty sprzedażowe przedsiębiorstwa, jak i na kreowanie wizerunku marki. Mimo wszystko, pracodawcy wciąż nie przywiązują dostatecznej wagi do tego, by inwestować w rozwój pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem.
Jak oceniasz obsługę klienta w Polsce? Co jest jej największym problemem?
Mówisz o pracownikach, którzy negatywnie wpływają na postrzeganie tego zawodu. Jak ich rozpoznać?
Tylko co z wakatami? Ktoś jednak musi tę pracę wykonać.
Czego brakuje pracownikom, którzy bezpośrednio kontaktują się z klientami?