konto usunięte

Temat: Mobilne zakupy online ewoluują

Mobilne zakupy online ewoluują

Zakupy w kanale mobile zyskują na popularności. Ze zrealizowanego przez Bank Millennium badania #MobilnyPortretPolaka wynika, że przez telefon kupujemy produkty, zamawiamy usługi i rezerwujemy bilety i noclegi. Telefonem płacimy również za przejazdy komunikacją i parkingi. Już 3 na 4 użytkowników bankowości mobilnej za zakupy online płaci z poziomu aplikacji mobilnej.

Obrazek

Badanie dowodzi, że na przestrzeni ostatniego roku zakupy z poziomu smartfona zrobiło 71% Polaków. 4 na 10 z nich zakupiło produkt u internetowego sprzedawcy, niemal tyle samo - jedzenie z dostawą do domu. 34% zamówiło taksówkę lub samochód, a co piąty zarezerwował nocleg. 16% zarezerwowało przez telefon bilet na przejazd koleją lub autokarem, 13% opłaciło w ten sposób bilet komunikacji miejskiej, a 7% - bilet parkingowy.

Telefon pomaga nam w zakupie wielu artykułów koniecznych do codziennego życia. Niemal połowa użytkowników smartfonów kupuje w kanale mobilnym odzież i obuwie. 45% książki, 33% kosmetyki, a 25% sprzęt elektroniczny. Kupujemy też sprzęt AGD (19%), produkty spożywcze (18%), artykuł dla dzieci (17%), leki i suplementy (16%), gry (13%), meble (6%) i inne.
(...)
http://www.egospodarka.pl/art/galeria/150781,Mobilne-z...