konto usunięte

Temat: Jak zaistnieć w sieci

Jak zaistnieć w sieci

Z internetu korzystają obecnie 23 mln Polaków. To ponad trzy czwarte całego naszego społeczeństwa. Co bardzo ważne dla przedsiębiorców, wzrasta również zainteresowanie zakupami online, do których przekonało się już 80% internautów.

Dotarcie do tak ogromnej liczby potencjalnych klientów stanowi klucz do rozwoju każdego biznesu, dlatego eksperci UpMenu podają trzy sposoby na zbudowanie wizerunku w sieci.

Najbardziej oczywistą platformą do nowoczesnej komunikacji jest strona internetowa. To właśnie na niej potencjalni klienci będą szukać informacji dotyczących działalności firmy, jej dokonań i dostępnej oferty. Dlatego też już przy projektowaniu witryny powinniśmy mieć na uwadze przede wszystkim potrzeby odwiedzających oraz wizerunek, który chcemy tworzyć. Strona należąca do specjalistycznej pracowni architektonicznej będzie zupełnie inna niż ta poświęcona rodzinnej pizzerii działającej w małym miasteczku. W pierwszym przypadku klienci będą bardziej zainteresowani dotychczasowymi realizacjami, potwierdzeniem jakości i rzetelności.

Z najnowszego raportu We are social wynika, że 13 milionów Polaków korzysta z mediów społecznościowych. To największe forum wymiany opinii oraz wiadomości na temat produktów i usług. Obecnie internauci mogą korzystać z kilkunastu serwisów oferujących swoim użytkownikom publikację zdjęć, filmów, wpisów czy komentarzy. Największą popularnością cieszą się obecnie serwisy Facebook i Youtube. Ten pierwszy jest codziennie odwiedzany przez niemal 60% użytkowników. Z kolei na YouTube każdego dnia zagląda co trzeci z nich.

Jedną z najistotniejszych kwestii dla pozycjonera jest ustalenie mocy linku. Dostępne narzędzia ukazują jedynie szacunkowe rozwiązanie. Istnieją jednak pewne metody by samemu postarać się ustalić wartość linku.

Wyniki badania Social Media w Polsce 2014 pokazują, że obecnie internauci rezygnują z obecności na wielu portalach, ograniczając się do wybranych dwóch (29% internautów) lub trzech (25% użytkowników) serwisów. Najczęściej opuszczają platformy blogowe oraz Twittera.

Z pamiętnika biznesmena ...

Co prawda, zainteresowanie blogami spadło w zeszłym roku aż o 11%, jednak nadal istnieją dziedziny tematyczne, w których autorzy mogą liczyć na wierną i aktywną widownię.

Czytaj: http://nf.pl/manager/jak-zaistniec-w-sieci,,51936,83?u...