Joanna Chojnacka

Joanna Chojnacka
Dyspozytor,Specjalis
ta ds Obsługi
Klienta, Siódemka
S.A

Temat: ochrona danych osobowych

witam

około miesiąca temu podpisywałam umowę z jednym z operatorów telekomunikacyjnych oferujących usługi dostępowe do internetu.
umowę doręczał mi kurier po czym umowa została rzekomo odesłana do
nadawcy. Otrzymałam jej numer, był to zarazem kod umożliwiający śledzenie
operacji wykonywanych kolejno w celu podłączenia internetu.
jednak kiedy zadzwoniłam pod inforlinie aby uzyskać podstawowe informacje na temat umowy, okazało się że taka umowa nie istnieje, oczywiście pomijam fakt, że zanim doszło do podpisania musiałam czekać ok 2 tygodni aby pozałatwiać wszelkie formalności, w tym czasie również wystąpiły różnorodne problemy. Nikt na infolini nie umiał mi uzasadnić z jakiego powodu umowa nie widnieje w systemie. Po dłuższym oczekiwaniu na jakąkolwiek odpowiedź, zdecydowałam się zadzwonić po raz kolejny, w końcu konsultant poinformował mnie że numer umowy został zastapiony zupełnie nowym.
Więc skoro numer seryjny umowy to też numer identyfikacyjny to na jakiej podstawie otrzymaliśmy nowy numer? uważam że jest to równoznaczne z tym że podpisano za mnie zupełnie nową umowę. Mówiąc o tym na infolinii oczywiście nie otrzymałam konkretnego uzasadnienia z jakiego powodu taka sytuacja miała miejsce. Teraz nasówa mi się pytanie? Czy mam szansę w tej sytuacji składać pozew do Sądu bądż do Generalneg Inspektora Ochrony Danych Osobowych?

Proszę o pomoc w tej sprawie