Łukasz
P.
Konsultant/Analityk
HR
Katarzyna
Mitręga
Kierownik ds.
Klientów Kluczowych
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Krzysztof Wie.rszelis:
Piotr J. Осhwаł:Takie "utęsknienie" jest, niestety, rażąco naiwne. Po pierwsze dlatego, że handlowiec jest od handlu, a nie od "robienia komuś dobrze". Po drugie, nie bardzo rozumiem, dlaczego firma miałaby tworzyć w firmie stanowiska, które działałyby na rzecz obniżenia jej rentowności. Wyobraźmy sobie firmę, która zatrudnia kogoś do psucia niektórych własnych wyrobów (i to bynajmniej nie w celach testowych).
Z utęsknieniem czekam na telefon od handlowca, który "w celu obniżenia kosztów korzystania z telefonu" zaproponuje mi coś, dzięki czemu moje rachunki
będą NIŻSZE.
Firma nie zatrudnia osób, które działają na rzecz obniżenia rentowności. Firma zatrudnia " specjalistów - doradców " - którzy :
- wybierają dla klienta optymalne rozwiązania (plany taryfowe)czyli dopasowują ofertę do realnych potrzeb
- przedstawiają pełne spectrum rozwiązań telekomunikacyjnych po wprowadzeniu których Polkomtel poprawi swoją rentowność (bo żadna firma nie jest instytucją charytatywną) klient oszczędzi (pełna konwergencja usług GSM - tel stacjonarna, szerokopasmowy dostęp do internetu itp)
- wspierają klienta w prowadzeniu projektów
Nikt niczego nie psuje - liczy się zadowolenie klienta zadowolony klient = lojalny klient
Ogólnie, czy się to nam podoba, czy nie, każdy operator dba o klienta dwukrotnie : raz, jak go chce pozyskać, dwa - jak istnieje realna groźba, że może go stracić. Oczywiście punkt dwa można powtarzać wielokrotnie... W przypadku komórek zwykle oznacza to koniec okresu umownego.>
o klienta się dba:
- przy pozyskaniu
- w trakcie całego kontraktu
Współpraca z klientem przez cały czas i budowanie relacji jest podstawą- wówczas nie ma realnej groźby odejścia klienta.
Thomas
Voland
Fotograf
beauty&fashion,
Retuszer, 3D Artist
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Katarzyna Mitręga:
Firma nie zatrudnia osób, które działają na rzecz obniżenia rentowności.
To dlaczego te osoby na wstępie mówią, że chcą OBNIŻYĆ nasze rachunki?
Krzysztof
W.
profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Katarzyna Mitręga:[...]
Krzysztof Wie.rszelis:Firma nie zatrudnia osób, które działają na rzecz obniżenia rentowności. Firma zatrudnia " specjalistów - doradców " - którzy :
nie bardzo rozumiem, dlaczego firma miałaby tworzyć w firmie stanowiska, które działałyby na rzecz obniżenia jej rentowności.
- wybierają dla klienta optymalne rozwiązania (plany taryfowe)czyli dopasowują ofertę do realnych potrzeb
- przedstawiają pełne spectrum rozwiązań telekomunikacyjnych po wprowadzeniu których Polkomtel poprawi swoją rentowność (bo
żadna firma nie jest instytucją charytatywną) klient oszczędzi
(pełna konwergencja usług GSM - tel stacjonarna, szerokopasmowy
dostęp do internetu itp)
- wspierają klienta w prowadzeniu projektów
Nikt niczego nie psuje - liczy się zadowolenie klienta zadowolony klient = lojalny klient
o klienta się dba:Katarzyno, dziękuję za zestaw cytatów z dowolnego podręcznika marketingu. Ja się jednak pytam : KIEDY się dba ? Jeżeli jest to proces ciągły, poproszę o przykłady.
- przy pozyskaniu
- w trakcie całego kontraktu
Współpraca z klientem przez cały czas i budowanie relacji jest
podstawą- wówczas nie ma realnej groźby odejścia klienta.
Byłoby dobrze, żeby te przykłady nie dotyczyły sytuacji, w której firma wprowadza na rynek nowy produkt i próbuje go SPRZEDAĆ (jak np. usługi konwergentne). Na przykład podaj mi sytuację, w której dzwonicie do klienta i mówicie mu, że "Pan ma już taką starą taryfę, że wypadałoby ją zmienić na tańszą" albo robicie to np. wtedy, gdy klient (jeśli warunki promocji to umożliwiają) może zmienić abonament po 12 miesiącach i wtedy sami mu to, z własnej inicjatywy, chętnie dopasowujecie...
Żeby było jasne : nie mam nic przeciwko Polkomtelowi, a nawet wiele za :-), a mówię o standardach obowiązujących u wszystkich operatorów. Zauważ - wyraźnie zaznaczam, że sytuacja taka jest normalna, prawidłowa i uzasadniona od strony ekonomii działań. Owszem, jeżeli klient się sam upomni (lub zorientuje), jakieś działania są wykonywane - ale to nie oznacza, że firma dba o klienta, tylko że potrafi go obsłużyć w sytuacji, w której on sam potrafi o siebie zadbać.
Ogólnie zauważam zjawisko, że pomimo faktu, że jest to forum publiczne, a więc wypowiadamy się jednak jako osoby prywatne (pomimo zajmowanych stanowisk) działają tu mechanizmy typowe dla zachowań i zależności korporacyjnych. To zresztą też rozumiem, aczkolwiek trochę szkoda, że tak jest.Krzysztof Wie.rszelis edytował(a) ten post dnia 16.07.09 o godzinie 08:25
Karol
Z.
Programista,
elektronik
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Tomasz Pluszczyk:Najprościej: jeśli korzystasz z telefonu to zakup drugiego numeru wiąże się z odciążeniem tego pierwszego. Dodatkowo, w pakiecie promocyjnym dostaje się często dodatkowy pakiet minut, usługi obniżające koszty.Obniżenie rachunków jest tylko wtedy gdy znacznie przekraczamy kwotę abonamentu. zakup kolejnej aktywacji, przy zróżnicowanym doborze usług, pozwala przekierować część ruchu na drugi numer. Dodatkowo nowi, jak już wspomniałem, dostają często usługi w cenach promocyjnych.
To dlaczego te osoby na wstępie mówią, że chcą OBNIŻYĆ nasze rachunki?
Kwestia dyskusyjna czy to rozwiązanie jest wygodne. I czy rzeczywiście jest tańsze.
Ed.:drobne błędy.Karol Z. edytował(a) ten post dnia 16.07.09 o godzinie 09:07
Katarzyna
Mitręga
Kierownik ds.
Klientów Kluczowych
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Tomasz Pluszczyk:
Katarzyna Mitręga:
Firma nie zatrudnia osób, które działają na rzecz obniżenia rentowności.
To dlaczego te osoby na wstępie mówią, że chcą OBNIŻYĆ nasze rachunki?
Dopasować ofertę, za czym idzie obniżenie rachunków ale również utrzymanie klienta na kolejne lata
Łukasz
P.
Konsultant/Analityk
HR
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Katarzyna Mitręga:...dobry zart
Firma nie zatrudnia osób, które działają na rzecz obniżenia rentowności. Firma zatrudnia " specjalistów - doradców " - którzy :
- wybierają dla klienta optymalne rozwiązania (plany taryfowe)czyli dopasowują ofertę do realnych potrzeb
- przedstawiają pełne spectrum rozwiązań telekomunikacyjnych po wprowadzeniu których Polkomtel poprawi swoją rentowność (bo żadna firma nie jest instytucją charytatywną) klient oszczędzi (pełna konwergencja usług GSM - tel stacjonarna, szerokopasmowy dostęp do internetu itp)...drugi
- wspierają klienta w prowadzeniu projektów...projektem nazywasz zakup kilkudziesieciu, kilkuset aktywacji oczywiscie?
jakie to dzialy? moze stworzyli nowe? bo ja takowych nie pamietam ale pamietam za to ze byly pomysly aby np dzial reklamacji sprzedawal (wciskal) ludziom aktywacje lub inne "dopasowane" uslugi...lol
caly czas mowisz o dziale sprzedazy (co jest dopiero mega bzdura), ktory ostatnimi czasy szumnie zaczeto nazywac doradcami, konsultantami (wystarczy odpowiedziec na jakiekolwiek ogloszenie rakrutacyjne pod ta nazwa...:)))
o klienta się dba:...nikt nigdy do mnie nie zadzwonil i nic takiego nie zaproponowal a nawet musialem sie prosic i grozic za to dzwonia do mnie regularnie w sprawie zakupu dodatkowej aktywacji...wybacz ale jak slucham takich pierdol to mi sie rzygac chce (zeby rozwiac jakiekolwiek watpliwosci ja nic nie chce i nie potrzebuje sam wszystko ogarniam, nie cierpie tylko jak sie ludziom wciska ciemnote)
- przy pozyskaniu
- w trakcie całego kontraktu
Współpraca z klientem przez cały czas i budowanie relacji jest podstawą- wówczas nie ma realnej groźby odejścia klienta.
Katarzyna
Mitręga
Kierownik ds.
Klientów Kluczowych
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
£ukasz "LuX" P.:nie żart REALIA
Katarzyna Mitręga:...dobry zart
Firma nie zatrudnia osób, które działają na rzecz obniżenia rentowności. Firma zatrudnia " specjalistów - doradców " - którzy :
- wybierają dla klienta optymalne rozwiązania (plany taryfowe)czyli dopasowują ofertę do realnych potrzeb
- przedstawiają pełne spectrum rozwiązań telekomunikacyjnych po wprowadzeniu których Polkomtel poprawi swoją rentowność (bo żadna firma nie jest instytucją charytatywną) klient oszczędzi (pełna konwergencja usług GSM - tel stacjonarna, szerokopasmowy dostęp do internetu itp)...drugi- wspierają klienta w prowadzeniu projektów...projektem nazywasz zakup kilkudziesieciu, kilkuset aktywacji oczywiscie? NIE mówię o rozwiązaniach telekomunikacyjnych
jakie to dzialy? moze stworzyli nowe? bo ja takowych nie pamietam
ale pamietam za to ze byly pomysly aby np dzial reklamacji sprzedawal (wciskal) ludziom aktywacje lub inne "dopasowane" uslugi...lol
dużo się zmieniło od 2006 r POWSTAŁO dużo nowych działów
Specjalista stanowisko jest już dawno, konsultantów od początku BTW w moim poście nie chodziło o stanowiska -
caly czas mowisz o dziale sprzedazy (co jest dopiero mega bzdura), ktory ostatnimi czasy szumnie zaczeto nazywac doradcami, konsultantami (wystarczy odpowiedziec na jakiekolwiek ogloszenie rakrutacyjne pod ta nazwa...:))) jak nazwać człowieka który doradza lub jest specjalistą .... nazewnictwo jest jakie jest i nie tylko u operatorów, Account menager it menager , project menager lepiej..... tak naprawdę bez znaczenia
Gratuluje szerokich horyzontów !!!! i współczuje traumatycznych przeżyćo klienta się dba:...nikt nigdy do mnie nie zadzwonil i nic takiego nie zaproponowal a nawet musialem sie prosic i grozic za to dzwonia do mnie regularnie w sprawie zakupu dodatkowej aktywacji...wybacz ale jak slucham takich pierdol to mi sie rzygac chce (zeby rozwiac jakiekolwiek watpliwosci ja nic nie chce i nie potrzebuje sam wszystko ogarniam, nie cierpie tylko jak sie ludziom wciska ciemnote)
- przy pozyskaniu
- w trakcie całego kontraktu
Współpraca z klientem przez cały czas i budowanie relacji jest podstawą- wówczas nie ma realnej groźby odejścia klienta.
Adam
Kossakowski
łapacz myśli
ciężkich
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Widzisz, Łukasz, i mnie i Kasię obowiązuje tajemnica telekomunikacyjna, etyka zawodowa etc. Dlatego też nie możemy i nie chcemy (tak po ludzku) wypowiadać się na temat współpracy z Tobą jako Klientem - czy super fantastycznie dobrej czy po prostu fantastycznie dobrej. Po prostu: nie możemy i nie chcemy.Jesteś fajnym i miłym Klientem, sympatycznym dżentelmenem, miałeś swój czas w Reklamacjach i szalenie się z tego powodu cieszę. Spółka pewnie też. Proszę, pozostań dżentelmenem. Nie musisz. Możesz - to bardzo dużo. Bardzo.
Miłego.
AdK
Piotr J
О.
doświadczony
analityk i kierownik
projektów
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Piotr J. Осhwаł:Ja: Dzień dobry,
K: Chcę przedstawić Panu najnowszą, najlepszą ofertę.
u mnie to zwykle leci dalej tak:
Ja: Rozumiem, że chce mi pan sprzedać kolejną aktywację?
K: Tak, pozwoli to panu obniżyć koszty połączeń
Dzisiaj mi się spieszyło, więc było szybciej (rozmowa z dobrze znanego numeru 327 999 900:
Ja: Słucham
K: Dzień dobry, nazywam się... czy rozmawiam z właścicielem firmy?
Ja: Rozumiem, że chce mi pan wcisnąć kolejną aktywację?
K: No... W zasadzie... do tego się... Tak.
J: Dziękuję i miłego dnia życzę!
Karol
Z.
Programista,
elektronik
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Piotr J. Осhwаł:Heh, faktycznie, ekspresowo załatwia Pan interesy.:-D
Dzisiaj mi się spieszyło, więc było szybciej (rozmowa z dobrze znanego numeru 327 999 900:
Ja: Słucham
K: Dzień dobry, nazywam się... czy rozmawiam z właścicielem firmy?
Ja: Rozumiem, że chce mi pan wcisnąć kolejną aktywację?
K: No... W zasadzie... do tego się... Tak.
J: Dziękuję i miłego dnia życzę!
Inna rzecz, wysłuchać szczegóły oferty można raz... Za trzecim razem już w 5 sek.się człowiek z powitaniem i przedstawieniem wyrobi.:-)
Piotr J
О.
doświadczony
analityk i kierownik
projektów
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Karol Z.:
Inna rzecz, wysłuchać szczegóły oferty można raz... Za trzecim razem już w 5 sek.się człowiek z powitaniem i przedstawieniem wyrobi.:-)
Ja to bym najchętniej odebrał Dodatniemu prawo do wydzwaniania do mnie z ofertami, ale nie mam sumienia tego zrobić :)
Łukasz
P.
Konsultant/Analityk
HR
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Adam Kossakowski:jesli nie mozecie i nie chcecie w jedna strone to moze dla rownowagi niektorzy powinni zaniechac propagandy
prostu fantastycznie dobrej. Po prostu: nie możemy i nie chcemy.
Jesteś fajnym i miłym Klientem, sympatycznym dżentelmenem, miałeś swój czas w Reklamacjach i szalenie się z tego powodu cieszę. Spółka pewnie też. Proszę, pozostań dżentelmenem. Nie musisz. Możesz - to bardzo dużo. Bardzo.tez sie ciesze z tego powodu to bardzo dobra ekipa
Miłego.dobra, juz nie fikam:)
AdK
szacuneczek
i rowniez milego:)
konto usunięte
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Witam,a propos zmiany regulaminu -> http://www.telepolis.pl/news.php?id=15409
Krzysztof
W.
profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Gosia A.:Czy to oznacza, że pozostałe sieci nie będą zmuszone do analogicznych zmian regulaminów (i ponoszenia podobnych konsekwencji w sensie odpływu klientów)? Jeśli tak, to szkoda, byłoby sprawiedliwiej...
a propos zmiany regulaminu
konto usunięte
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Z tym rozwiązaniem umowy to wielka lipa.15.06 złożyłem pisemnie wypowiedzenie, punkt dilerski przystawił pieczęć i wysłał faks.
Polkomtel się zapiera, że nie otrzymal pomimo iż wysłałem im nawet skan pisma. Sprawa jest wygrana jak najbardziej, a Polkomtela nikomu już nie polecę;<
UKE już działa w tej sprawie i wiem, że sprawa wygra.
Żeby było jasne rozwiązuję numer który i tak w listopadzie bym rozwiązał bo niepotrzebny (koniec promocji) - a nie bawię się w jakieś dziecinady. zmniejszyłem na maksa do 25zł abonament bo i tak już nie korzystałem z niego prawie.
Takiej zlewki jaką stosuje Polkomtel to ja dawno nie widziałem, niestety.
Reasumując mam dokumenty świadczące, że mam rację a oni idą w zaparte.
Jestem mocno rozczarowany jako naprawdę wieloletni klient, do tej pory obsługa klienta była dla mnie jak najbardziej w porządku u nich ;(Mariusz K. edytował(a) ten post dnia 03.08.09 o godzinie 21:23
Łukasz
P.
Konsultant/Analityk
HR
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Wejsc latwo, gorzej z wyjsciem;-)
Wojciech
Dymek
Kierownik Rejonu,
Jeronimo Martins
Polska S.A.
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Mariusz K.:> UKE już działa w tej sprawie i wiem, że sprawa wygra.
Z tym rozwiązaniem umowy to wielka lipa.
15.06 złożyłem pisemnie wypowiedzenie, punkt dilerski przystawił pieczęć i wysłał faks.
Polkomtel się zapiera, że nie otrzymal pomimo iż wysłałem im nawet skan pisma. Sprawa jest wygrana jak najbardziej, a Polkomtela nikomu już nie polecę;<
Żeby było jasne rozwiązuję numer który i tak w listopadzie bym rozwiązał bo niepotrzebny (koniec promocji) - a nie bawię się w jakieś dziecinady. zmniejszyłem na maksa do 25zł abonament bo i tak już nie korzystałem z niego prawie.
Takiej zlewki jaką stosuje Polkomtel to ja dawno nie widziałem, niestety.
Reasumując mam dokumenty świadczące, że mam rację a oni idą w zaparte.
Jestem mocno rozczarowany jako naprawdę wieloletni klient, do tej pory obsługa klienta była dla mnie jak najbardziej w porządku u nich ;(Mariusz K. edytował(a) ten post dnia 03.08.09 o godzinie 21:23
Jak wszystko pięknie łądnie się układało i był Pan jak najabardziej zadowolony, to dlaczego wykazała się Pan szczytem nielojalności i chciał Pan odejść w związku ze zmianą regulaminu (o dziwo na korzyść klienta)?
Szczerze nie rozumiem takich klientów.
konto usunięte
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Jak wszystko pięknie łądnie się układało i był Pan jak najabardziej zadowolony, to dlaczego wykazała się Pan szczytem nielojalności i chciał Pan odejść w związku ze zmianą regulaminu (o dziwo na korzyść klienta)?
Szczerze nie rozumiem takich klientów.
ten abonament był mi niepotrzebny i nie używałem go już po prostu i tak za 3 miesiące kończyła mi się lojalka i rozwiązałbym umowę na numer który używałem ładnych kilka lat, ale są różne sytuacje. Nie zawsze klienci sa niedobrzy i robią wszystko żeby uprzykrzyć życie operatorowi ;) Trzeba spojrzeć czasami na sprawy z innej strony.
A że znalazła się furtka ...
Szkoda tylko, że Polkomtel mi się jawił jako naprawdę solidny operator a robi taki numer.Mariusz K. edytował(a) ten post dnia 07.08.09 o godzinie 20:00
Karol
Z.
Programista,
elektronik
Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu
Prawda jest taka, że skoro udało się Panu wytrzymać 21 m-cy to trzy to taki drobiazg... Ale jak kto lubi.Podobne tematy
Następna dyskusja: