Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

mega mistrz:)))
Katarzyna Mitręga

Katarzyna Mitręga Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Krzysztof Wie.rszelis:
Piotr J. Осhwаł:
Z utęsknieniem czekam na telefon od handlowca, który "w celu obniżenia kosztów korzystania z telefonu" zaproponuje mi coś, dzięki czemu moje rachunki
będą NIŻSZE.
Takie "utęsknienie" jest, niestety, rażąco naiwne. Po pierwsze dlatego, że handlowiec jest od handlu, a nie od "robienia komuś dobrze". Po drugie, nie bardzo rozumiem, dlaczego firma miałaby tworzyć w firmie stanowiska, które działałyby na rzecz obniżenia jej rentowności. Wyobraźmy sobie firmę, która zatrudnia kogoś do psucia niektórych własnych wyrobów (i to bynajmniej nie w celach testowych).

Firma nie zatrudnia osób, które działają na rzecz obniżenia rentowności. Firma zatrudnia " specjalistów - doradców " - którzy :
- wybierają dla klienta optymalne rozwiązania (plany taryfowe)czyli dopasowują ofertę do realnych potrzeb
- przedstawiają pełne spectrum rozwiązań telekomunikacyjnych po wprowadzeniu których Polkomtel poprawi swoją rentowność (bo żadna firma nie jest instytucją charytatywną) klient oszczędzi (pełna konwergencja usług GSM - tel stacjonarna, szerokopasmowy dostęp do internetu itp)
- wspierają klienta w prowadzeniu projektów

Nikt niczego nie psuje - liczy się zadowolenie klienta zadowolony klient = lojalny klient

Ogólnie, czy się to nam podoba, czy nie, każdy operator dba o klienta dwukrotnie : raz, jak go chce pozyskać, dwa - jak istnieje realna groźba, że może go stracić. Oczywiście punkt dwa można powtarzać wielokrotnie... W przypadku komórek zwykle oznacza to koniec okresu umownego.
>
o klienta się dba:
- przy pozyskaniu
- w trakcie całego kontraktu
Współpraca z klientem przez cały czas i budowanie relacji jest podstawą- wówczas nie ma realnej groźby odejścia klienta.
Thomas Voland

Thomas Voland Fotograf
beauty&fashion,
Retuszer, 3D Artist

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Katarzyna Mitręga:
Firma nie zatrudnia osób, które działają na rzecz obniżenia rentowności.

To dlaczego te osoby na wstępie mówią, że chcą OBNIŻYĆ nasze rachunki?
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Katarzyna Mitręga:
Krzysztof Wie.rszelis:
nie bardzo rozumiem, dlaczego firma miałaby tworzyć w firmie stanowiska, które działałyby na rzecz obniżenia jej rentowności.
Firma nie zatrudnia osób, które działają na rzecz obniżenia rentowności. Firma zatrudnia " specjalistów - doradców " - którzy :
- wybierają dla klienta optymalne rozwiązania (plany taryfowe)czyli dopasowują ofertę do realnych potrzeb
- przedstawiają pełne spectrum rozwiązań telekomunikacyjnych po wprowadzeniu których Polkomtel poprawi swoją rentowność (bo
żadna firma nie jest instytucją charytatywną) klient oszczędzi
(pełna konwergencja usług GSM - tel stacjonarna, szerokopasmowy
dostęp do internetu itp)
- wspierają klienta w prowadzeniu projektów

Nikt niczego nie psuje - liczy się zadowolenie klienta zadowolony klient = lojalny klient
[...]
o klienta się dba:
- przy pozyskaniu
- w trakcie całego kontraktu
Współpraca z klientem przez cały czas i budowanie relacji jest
podstawą- wówczas nie ma realnej groźby odejścia klienta.
Katarzyno, dziękuję za zestaw cytatów z dowolnego podręcznika marketingu. Ja się jednak pytam : KIEDY się dba ? Jeżeli jest to proces ciągły, poproszę o przykłady.

Byłoby dobrze, żeby te przykłady nie dotyczyły sytuacji, w której firma wprowadza na rynek nowy produkt i próbuje go SPRZEDAĆ (jak np. usługi konwergentne). Na przykład podaj mi sytuację, w której dzwonicie do klienta i mówicie mu, że "Pan ma już taką starą taryfę, że wypadałoby ją zmienić na tańszą" albo robicie to np. wtedy, gdy klient (jeśli warunki promocji to umożliwiają) może zmienić abonament po 12 miesiącach i wtedy sami mu to, z własnej inicjatywy, chętnie dopasowujecie...

Żeby było jasne : nie mam nic przeciwko Polkomtelowi, a nawet wiele za :-), a mówię o standardach obowiązujących u wszystkich operatorów. Zauważ - wyraźnie zaznaczam, że sytuacja taka jest normalna, prawidłowa i uzasadniona od strony ekonomii działań. Owszem, jeżeli klient się sam upomni (lub zorientuje), jakieś działania są wykonywane - ale to nie oznacza, że firma dba o klienta, tylko że potrafi go obsłużyć w sytuacji, w której on sam potrafi o siebie zadbać.

Ogólnie zauważam zjawisko, że pomimo faktu, że jest to forum publiczne, a więc wypowiadamy się jednak jako osoby prywatne (pomimo zajmowanych stanowisk) działają tu mechanizmy typowe dla zachowań i zależności korporacyjnych. To zresztą też rozumiem, aczkolwiek trochę szkoda, że tak jest.Krzysztof Wie.rszelis edytował(a) ten post dnia 16.07.09 o godzinie 08:25
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Tomasz Pluszczyk:

To dlaczego te osoby na wstępie mówią, że chcą OBNIŻYĆ nasze rachunki?
Najprościej: jeśli korzystasz z telefonu to zakup drugiego numeru wiąże się z odciążeniem tego pierwszego. Dodatkowo, w pakiecie promocyjnym dostaje się często dodatkowy pakiet minut, usługi obniżające koszty.Obniżenie rachunków jest tylko wtedy gdy znacznie przekraczamy kwotę abonamentu. zakup kolejnej aktywacji, przy zróżnicowanym doborze usług, pozwala przekierować część ruchu na drugi numer. Dodatkowo nowi, jak już wspomniałem, dostają często usługi w cenach promocyjnych.

Kwestia dyskusyjna czy to rozwiązanie jest wygodne. I czy rzeczywiście jest tańsze.

Ed.:drobne błędy.Karol Z. edytował(a) ten post dnia 16.07.09 o godzinie 09:07
Katarzyna Mitręga

Katarzyna Mitręga Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Tomasz Pluszczyk:
Katarzyna Mitręga:
Firma nie zatrudnia osób, które działają na rzecz obniżenia rentowności.

To dlaczego te osoby na wstępie mówią, że chcą OBNIŻYĆ nasze rachunki?

Dopasować ofertę, za czym idzie obniżenie rachunków ale również utrzymanie klienta na kolejne lata
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Katarzyna Mitręga:
Firma nie zatrudnia osób, które działają na rzecz obniżenia rentowności. Firma zatrudnia " specjalistów - doradców " - którzy :
- wybierają dla klienta optymalne rozwiązania (plany taryfowe)czyli dopasowują ofertę do realnych potrzeb
...dobry zart
- przedstawiają pełne spectrum rozwiązań telekomunikacyjnych po wprowadzeniu których Polkomtel poprawi swoją rentowność (bo żadna firma nie jest instytucją charytatywną) klient oszczędzi (pełna konwergencja usług GSM - tel stacjonarna, szerokopasmowy dostęp do internetu itp)
...drugi
- wspierają klienta w prowadzeniu projektów
...projektem nazywasz zakup kilkudziesieciu, kilkuset aktywacji oczywiscie?

jakie to dzialy? moze stworzyli nowe? bo ja takowych nie pamietam ale pamietam za to ze byly pomysly aby np dzial reklamacji sprzedawal (wciskal) ludziom aktywacje lub inne "dopasowane" uslugi...lol

caly czas mowisz o dziale sprzedazy (co jest dopiero mega bzdura), ktory ostatnimi czasy szumnie zaczeto nazywac doradcami, konsultantami (wystarczy odpowiedziec na jakiekolwiek ogloszenie rakrutacyjne pod ta nazwa...:)))
o klienta się dba:
- przy pozyskaniu
- w trakcie całego kontraktu
Współpraca z klientem przez cały czas i budowanie relacji jest podstawą- wówczas nie ma realnej groźby odejścia klienta.
...nikt nigdy do mnie nie zadzwonil i nic takiego nie zaproponowal a nawet musialem sie prosic i grozic za to dzwonia do mnie regularnie w sprawie zakupu dodatkowej aktywacji...wybacz ale jak slucham takich pierdol to mi sie rzygac chce (zeby rozwiac jakiekolwiek watpliwosci ja nic nie chce i nie potrzebuje sam wszystko ogarniam, nie cierpie tylko jak sie ludziom wciska ciemnote)
Katarzyna Mitręga

Katarzyna Mitręga Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

£ukasz "LuX" P.:
Katarzyna Mitręga:
Firma nie zatrudnia osób, które działają na rzecz obniżenia rentowności. Firma zatrudnia " specjalistów - doradców " - którzy :
- wybierają dla klienta optymalne rozwiązania (plany taryfowe)czyli dopasowują ofertę do realnych potrzeb
...dobry zart
nie żart REALIA
- przedstawiają pełne spectrum rozwiązań telekomunikacyjnych po wprowadzeniu których Polkomtel poprawi swoją rentowność (bo żadna firma nie jest instytucją charytatywną) klient oszczędzi (pełna konwergencja usług GSM - tel stacjonarna, szerokopasmowy dostęp do internetu itp)
...drugi
- wspierają klienta w prowadzeniu projektów
...projektem nazywasz zakup kilkudziesieciu, kilkuset aktywacji oczywiscie? NIE mówię o rozwiązaniach telekomunikacyjnych

jakie to dzialy? moze stworzyli nowe? bo ja takowych nie pamietam
ale pamietam za to ze byly pomysly aby np dzial reklamacji sprzedawal (wciskal) ludziom aktywacje lub inne "dopasowane" uslugi...lol

dużo się zmieniło od 2006 r POWSTAŁO dużo nowych działów

caly czas mowisz o dziale sprzedazy (co jest dopiero mega bzdura), ktory ostatnimi czasy szumnie zaczeto nazywac doradcami, konsultantami (wystarczy odpowiedziec na jakiekolwiek ogloszenie rakrutacyjne pod ta nazwa...:))) jak nazwać człowieka który doradza lub jest specjalistą .... nazewnictwo jest jakie jest i nie tylko u operatorów, Account menager it menager , project menager lepiej..... tak naprawdę bez znaczenia
Specjalista stanowisko jest już dawno, konsultantów od początku BTW w moim poście nie chodziło o stanowiska -
o klienta się dba:
- przy pozyskaniu
- w trakcie całego kontraktu
Współpraca z klientem przez cały czas i budowanie relacji jest podstawą- wówczas nie ma realnej groźby odejścia klienta.
...nikt nigdy do mnie nie zadzwonil i nic takiego nie zaproponowal a nawet musialem sie prosic i grozic za to dzwonia do mnie regularnie w sprawie zakupu dodatkowej aktywacji...wybacz ale jak slucham takich pierdol to mi sie rzygac chce (zeby rozwiac jakiekolwiek watpliwosci ja nic nie chce i nie potrzebuje sam wszystko ogarniam, nie cierpie tylko jak sie ludziom wciska ciemnote)
Gratuluje szerokich horyzontów !!!! i współczuje traumatycznych przeżyć
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Widzisz, Łukasz, i mnie i Kasię obowiązuje tajemnica telekomunikacyjna, etyka zawodowa etc. Dlatego też nie możemy i nie chcemy (tak po ludzku) wypowiadać się na temat współpracy z Tobą jako Klientem - czy super fantastycznie dobrej czy po prostu fantastycznie dobrej. Po prostu: nie możemy i nie chcemy.

Jesteś fajnym i miłym Klientem, sympatycznym dżentelmenem, miałeś swój czas w Reklamacjach i szalenie się z tego powodu cieszę. Spółka pewnie też. Proszę, pozostań dżentelmenem. Nie musisz. Możesz - to bardzo dużo. Bardzo.

Miłego.
AdK
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Piotr J. Осhwаł:
Ja: Dzień dobry,
K: Chcę przedstawić Panu najnowszą, najlepszą ofertę.

u mnie to zwykle leci dalej tak:

Ja: Rozumiem, że chce mi pan sprzedać kolejną aktywację?
K: Tak, pozwoli to panu obniżyć koszty połączeń

Dzisiaj mi się spieszyło, więc było szybciej (rozmowa z dobrze znanego numeru 327 999 900:

Ja: Słucham
K: Dzień dobry, nazywam się... czy rozmawiam z właścicielem firmy?
Ja: Rozumiem, że chce mi pan wcisnąć kolejną aktywację?
K: No... W zasadzie... do tego się... Tak.
J: Dziękuję i miłego dnia życzę!
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Piotr J. Осhwаł:

Dzisiaj mi się spieszyło, więc było szybciej (rozmowa z dobrze znanego numeru 327 999 900:

Ja: Słucham
K: Dzień dobry, nazywam się... czy rozmawiam z właścicielem firmy?
Ja: Rozumiem, że chce mi pan wcisnąć kolejną aktywację?
K: No... W zasadzie... do tego się... Tak.
J: Dziękuję i miłego dnia życzę!
Heh, faktycznie, ekspresowo załatwia Pan interesy.:-D

Inna rzecz, wysłuchać szczegóły oferty można raz... Za trzecim razem już w 5 sek.się człowiek z powitaniem i przedstawieniem wyrobi.:-)
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Karol Z.:
Inna rzecz, wysłuchać szczegóły oferty można raz... Za trzecim razem już w 5 sek.się człowiek z powitaniem i przedstawieniem wyrobi.:-)

Ja to bym najchętniej odebrał Dodatniemu prawo do wydzwaniania do mnie z ofertami, ale nie mam sumienia tego zrobić :)
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Adam Kossakowski:
prostu fantastycznie dobrej. Po prostu: nie możemy i nie chcemy.
jesli nie mozecie i nie chcecie w jedna strone to moze dla rownowagi niektorzy powinni zaniechac propagandy
Jesteś fajnym i miłym Klientem, sympatycznym dżentelmenem, miałeś swój czas w Reklamacjach i szalenie się z tego powodu cieszę. Spółka pewnie też. Proszę, pozostań dżentelmenem. Nie musisz. Możesz - to bardzo dużo. Bardzo.
tez sie ciesze z tego powodu to bardzo dobra ekipa
Miłego.
AdK
dobra, juz nie fikam:)
szacuneczek
i rowniez milego:)

konto usunięte

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Witam,
a propos zmiany regulaminu -> http://www.telepolis.pl/news.php?id=15409
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Gosia A.:

a propos zmiany regulaminu
Czy to oznacza, że pozostałe sieci nie będą zmuszone do analogicznych zmian regulaminów (i ponoszenia podobnych konsekwencji w sensie odpływu klientów)? Jeśli tak, to szkoda, byłoby sprawiedliwiej...

konto usunięte

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Z tym rozwiązaniem umowy to wielka lipa.
15.06 złożyłem pisemnie wypowiedzenie, punkt dilerski przystawił pieczęć i wysłał faks.
Polkomtel się zapiera, że nie otrzymal pomimo iż wysłałem im nawet skan pisma. Sprawa jest wygrana jak najbardziej, a Polkomtela nikomu już nie polecę;<
UKE już działa w tej sprawie i wiem, że sprawa wygra.

Żeby było jasne rozwiązuję numer który i tak w listopadzie bym rozwiązał bo niepotrzebny (koniec promocji) - a nie bawię się w jakieś dziecinady. zmniejszyłem na maksa do 25zł abonament bo i tak już nie korzystałem z niego prawie.

Takiej zlewki jaką stosuje Polkomtel to ja dawno nie widziałem, niestety.

Reasumując mam dokumenty świadczące, że mam rację a oni idą w zaparte.

Jestem mocno rozczarowany jako naprawdę wieloletni klient, do tej pory obsługa klienta była dla mnie jak najbardziej w porządku u nich ;(Mariusz K. edytował(a) ten post dnia 03.08.09 o godzinie 21:23
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Wejsc latwo, gorzej z wyjsciem;-)
Wojciech Dymek

Wojciech Dymek Kierownik Rejonu,
Jeronimo Martins
Polska S.A.

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Mariusz K.:
Z tym rozwiązaniem umowy to wielka lipa.
15.06 złożyłem pisemnie wypowiedzenie, punkt dilerski przystawił pieczęć i wysłał faks.
Polkomtel się zapiera, że nie otrzymal pomimo iż wysłałem im nawet skan pisma. Sprawa jest wygrana jak najbardziej, a Polkomtela nikomu już nie polecę;<
> UKE już działa w tej sprawie i wiem, że sprawa wygra.

Żeby było jasne rozwiązuję numer który i tak w listopadzie bym rozwiązał bo niepotrzebny (koniec promocji) - a nie bawię się w jakieś dziecinady. zmniejszyłem na maksa do 25zł abonament bo i tak już nie korzystałem z niego prawie.

Takiej zlewki jaką stosuje Polkomtel to ja dawno nie widziałem, niestety.

Reasumując mam dokumenty świadczące, że mam rację a oni idą w zaparte.

Jestem mocno rozczarowany jako naprawdę wieloletni klient, do tej pory obsługa klienta była dla mnie jak najbardziej w porządku u nich ;(Mariusz K. edytował(a) ten post dnia 03.08.09 o godzinie 21:23

Jak wszystko pięknie łądnie się układało i był Pan jak najabardziej zadowolony, to dlaczego wykazała się Pan szczytem nielojalności i chciał Pan odejść w związku ze zmianą regulaminu (o dziwo na korzyść klienta)?

Szczerze nie rozumiem takich klientów.

konto usunięte

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu


Jak wszystko pięknie łądnie się układało i był Pan jak najabardziej zadowolony, to dlaczego wykazała się Pan szczytem nielojalności i chciał Pan odejść w związku ze zmianą regulaminu (o dziwo na korzyść klienta)?

Szczerze nie rozumiem takich klientów.


ten abonament był mi niepotrzebny i nie używałem go już po prostu i tak za 3 miesiące kończyła mi się lojalka i rozwiązałbym umowę na numer który używałem ładnych kilka lat, ale są różne sytuacje. Nie zawsze klienci sa niedobrzy i robią wszystko żeby uprzykrzyć życie operatorowi ;) Trzeba spojrzeć czasami na sprawy z innej strony.

A że znalazła się furtka ...
Szkoda tylko, że Polkomtel mi się jawił jako naprawdę solidny operator a robi taki numer.Mariusz K. edytował(a) ten post dnia 07.08.09 o godzinie 20:00
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Prawda jest taka, że skoro udało się Panu wytrzymać 21 m-cy to trzy to taki drobiazg... Ale jak kto lubi.

Następna dyskusja:

Zmiana założyciela grupy




Wyślij zaproszenie do