Emil Małus

Emil Małus właściciel, KO-LIBER

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

witam,
poszukuje operatywnych przedstawicieli w celu wymiany wartosciowych doswiadczen i nawiazania owocnej wspolpracy na coraz trudniejszym rynku telekomunikacyjnym...;)

przedstawiciel innego operatora :)
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

napisz ze chcesz sie wymienic bazami;)
Małgorzata G.

Małgorzata G. Kierownik Zespołu
Wsparcia Sprzedaży,
Polkomtel Sp. z o.o.

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

£ukasz "LuX" P.:
napisz ze chcesz sie wymienic bazami;)

dobre, uśmialam sie;-)

Przypuszczam że sprawa nie jest aż tak "poważna" i chodzi o zwykłą zabawę w informatora.
Kolega poszukuje "operatywnych przedstawicieli" ale chyba zapomina że takie praktyki nie są zgodne z umową o zakazie konkurencji którą niemal każdy przedstawiciel w Plusie posiada, ponadto operatywny handlowiec nie będzie strzelał do swojej bramki, zwłaszcza jeśli propozycję składałby przedstawiciel orange..
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

Ech, zamiast antagonizmów lepsza jest kooperacja. Ale do tego trzeba dojrzeć, mam wrażenie.
Małgorzata G.

Małgorzata G. Kierownik Zespołu
Wsparcia Sprzedaży,
Polkomtel Sp. z o.o.

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

Nikt nie mówi o antagonizmach tylko o pilnowaniu własnego interesu.
Taki rodzaj kooperacji jest krótkowzroczny, jak dla mnie to bardziej kolaboracja. Nie mieszałabym w to dojrzałości:)
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

w kraju gdzie jest wiecej komorek niz ludzi kazdemu rosnie sprzedaz, do Chin sprzedajecie?:)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

Małgorzata G.:
Nikt nie mówi o antagonizmach tylko o pilnowaniu własnego interesu.
Taki rodzaj kooperacji jest krótkowzroczny, jak dla mnie to bardziej kolaboracja. Nie mieszałabym w to dojrzałości:)
Nie, nie...

Kiedy dojrzejecie do tego, że tak jak działają dzisiaj serwisy GSM (sprzedaż starterów, doładowań wielu operatorów) może działać również sprzedaż aktywacji?

Oferty operatorów są na tyle zbliżone, że porównanie i jednoznaczne wystawienie opinii jest niemożliwe, a i klientom byłoby korzystniej, żeby mieli porównywanie ofert w jednym miejscu. JEstem pewien, że każdemu będzie to na rękę.
Małgorzata G.

Małgorzata G. Kierownik Zespołu
Wsparcia Sprzedaży,
Polkomtel Sp. z o.o.

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

Z tym się zgadzam.
Natomiast przypuszczam że autorowi tego wątku chodziło o zupełnie inny rodzaj współpracy..
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

Emil mial odwage zapytac o cos publicznie co przypuszczam na rynku ma sie dobrze od dawna ale w ciemniejszej strefie, sam mialem takie propozycje tylko ze wzgledu znajomosci lub tez wspolpracy bezposredniej i co ciekawe tylko ze strony pomaranczowych:-) inna sprawa jest to czy mi sie podoba takie dzialanie
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

Heh, sam też spotkałem się z podobnymi ofertami. Nie od dziś wiadomo,że więcej zrobi się z zaprzyjaźnionym DB, niźli z przypadkowymi. A kolega ma odwagę otwarcie powiedzieć o tym co i tak "na salony" nie dociera, albo nie chcą tego zaakceptować.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

Małgorzato, i jeszcze jedno: umowy umowami...ale liczy się zadowolony klient, nieprawdaż? A co z tego, że na dwa lata zostanie "uwolniony" do konkurencji? Nawet lepiej, bo za nową aktywkę więcej płacą niż za przedłużenie.
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

Karol Z.:

Oferty operatorów są na tyle zbliżone, że porównanie i jednoznaczne wystawienie opinii jest niemożliwe, a i klientom
byłoby korzystniej, żeby mieli porównywanie ofert w jednym miejscu. JEstem pewien, że każdemu będzie to na rękę.
Porównanie jest możliwe, bo to robimy i z tego żyjemy, choć na razie mało kto o nas słyszał. Podejrzewam jednak inny mechanizm : operatorzy również nie są pewni, czy ich oferta jest faktycznie najlepsza, a już na pewno, czy taka zawsze będzie. W związku z tym lepiej jest utrzymywać klientów w stanie niepewności, ponieważ zdezorientowanymi łatwiej manipulować, akcentując pozytywy przy mankamentach "drobnym druczkiem"...

Co z tego, że
za nową aktywkę więcej płacą niż za przedłużenie
skoro według korporacyjnej logiki właśnie o to chodzi, żeby uzyskać możliwie dużo, płacąc jak najmniej. Czyli raczej niekoniecznie dla firmy jest dobre to, co jest dobre dla jej przedstawicieli.
Małgorzata G.

Małgorzata G. Kierownik Zespołu
Wsparcia Sprzedaży,
Polkomtel Sp. z o.o.

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

Karol Z.:
Małgorzato, i jeszcze jedno: umowy umowami...ale liczy się zadowolony klient, nieprawdaż? A co z tego, że na dwa lata zostanie "uwolniony" do konkurencji? Nawet lepiej, bo za nową aktywkę więcej płacą niż za przedłużenie.

Karolu, z Twojej wypowiedzi to ja już nie bardzo rozumiem o czyim zadowoleniu piszesz.. Klienta z oferty czy handlowca z prowizji za aktywację? Mam nadzieję że jedno i drugie, ale ten zły operator też musi miec coś z tego:)poza tym oferty dla klientów, zwłaszcza tych większych są już teraz bardzo często na granicy opłacalności, kosztem prowizji handlowca nie mówiąc o korzyści dla operatora. Zatem coraz rzadziej jest tak że zyskuje się dużo płacąc jak najmniej.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: owocna wspolpraca - łodzkie ;)

Małgorzata G.:
Karol Z.:
Małgorzato, i jeszcze jedno: umowy umowami...ale liczy się zadowolony klient, nieprawdaż? A co z tego, że na dwa lata zostanie "uwolniony" do konkurencji? Nawet lepiej, bo za nową aktywkę więcej płacą niż za przedłużenie.

Karolu, z Twojej wypowiedzi to ja już nie bardzo rozumiem o czyim zadowoleniu piszesz.. Klienta z oferty czy handlowca z prowizji za aktywację?
No, i jednego, i drugiego...
Mam nadzieję że jedno i drugie, ale ten zły operator też musi miec coś z tego:)

Heh, a nie ma? :) Poza tym ja nigdzie nie wspomniałem że operator, którykolwiek, jest zły! Noo, może poza Play. :)
Operator ma przyjemność świadczenia usługi. ;)

A poważnie: uważam, że operator ma zadanie dostarczać produkty i usługi służące rozwiązywaniu problemów klientów. Plus i tak ma dość szybką odpowiedź na zapotrzebowania rynku. Gdyby nie płacił handlowcom to mógłby już teraz zwijać biznes. Może więc warto odpalić dolę dobremu handlowcowi? A że każdy sobie radzi jak potrafi i jak może... :)

Opłacalność? :)
Faktycznie, gdy cena za min. połączenia spadła z astronomicznych wartości do akceptowalnych można przyjąć, że ktoś na tym "stracił". Jednak dziwnym trafem, i tak płacimy więcej. Więc...gdzie jest ten haczyk? Ano w tym, że gdy coś jest taniej korzystamy z tego bez oporu.
poza tym oferty dla klientów, zwłaszcza tych większych są już teraz bardzo często na granicy opłacalności, kosztem prowizji handlowca nie mówiąc o korzyści dla operatora. Zatem coraz rzadziej jest tak że zyskuje się dużo płacąc jak najmniej.
No, teraz może być już tylko tyle, że operator dopłaca do połączeń. :)

Po czyjej stronie stoję? Po swojej :). Klienta, który miał przyjemność pracować jako konsultant i widząc co nieco, co się w branży działo. :)

Następna dyskusja:

charytatywnie - schronisko ...




Wyślij zaproszenie do