Sebastian Owczarzak

Sebastian Owczarzak przedsiębiorca

Temat: Nabity w ... Samsung Wave S8500

Witajcie.

Proszę o wsparcie w następujacej kwestii:

W listopadzie 2010 r. przedłużyłem z POLKOMTEL S.A. jako przedsiębiorca umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych na kolejny okres (czas oznaczony -24 ms) w opcji z nowym telefonem. Wybrałem aparat Samsung Wave S8500 W pierwszym dniu użytkowania okazało się, że URZĄDZENIE SAMOCZYNNIE SIĘ WYŁĄCZA.

Jako że zawarłem umowę za pośrednictwem konsultanta BOK, uruchomiłem procedurę związaną z odesłaniem aparatu bezpośrednio do siedziby POLKOMTEL S.A. za pośrednictwem firmy kurierskiej w ramach realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy. Napotkałem w międzyczasie duży opór ze strony operatora sieci PLUS. Niezależnie od powyższego, w ramach pierwszej ze zgłoszonych reklamacji otrzymałem odpowiedź, że telefon został naprawiony przez właściwy serwis (wymiana oprogramowania), wada została usunięta i dostarczono mi rzecz wolną od wad.

Po otrzymaniu aparatu za pośrednictwem kuriera okazało się, że aparat ma kolejną wadę - NIE DZIAŁA MIKROFON. Ponowiłem zatem procedurę reklamacyjną w ramach realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy. W odpowiedzi POLKOMTEL S.A. uznał istnienie wady oraz poinformował mnie, że zostanie mi dostarczona nowa sztuka TEGO SAMEGO MODELU TELEFONU, mimo że wystąpiłem z żądaniem wymiany modelu aparatu na inny (rzecz jasna, wolny od wad).

Po dostarczeniu za pośrednictwem kuriera nowej sztuki aparatu Samsung Wave S8500 okazało się (w drugim dniu użytkowania), że po raz kolejny urządzenie to posiada tę samą wadę, co poprzednie - TELEFON SAMOCZYNNIE SIĘ WYŁĄCZA. Po raz kolejny zatem, w dniu 19 stycznia 2011 r. byłem zmuszony zgłosić reklamację z żądaniem w ramach realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy za pośrednictwem konsultanta BOK. Odpowiedź POLKOMTEL S.A.: zmiana modelu telenu na inny wykracza poza zakres uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy...

Od 16 listopada 2010 r., o ile dobrze pamiętam) do dnia dzisiejszego korzystałem z nowego urządzenia ŁĄCZNIE PRZEZ MAKSYMALNIE 4 DNI..
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Nabity w ... Samsung Wave S8500

Sebastian Owczarzak:
Witajcie.

Proszę o wsparcie w następujacej kwestii:
(...)

Od 16 listopada 2010 r., o ile dobrze pamiętam) do dnia dzisiejszego korzystałem z nowego urządzenia ŁĄCZNIE PRZEZ MAKSYMALNIE 4 DNI..

Przeczytałem całą wypowiedź, jednak nie znalazłem informacji, jakiego typu wsparcia Pan oczekuje...
Sebastian Owczarzak

Sebastian Owczarzak przedsiębiorca

Temat: Nabity w ... Samsung Wave S8500

hm...

oczekuję pomysłu na skuteczne działanie, które - w mojej sytuacji - pozwoli na skuteczne wyegzekwowanie od operatora moich uprawnień.

pozdrawiam.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Nabity w ... Samsung Wave S8500

Sebastian Owczarzak:
hm...

oczekuję pomysłu na skuteczne działanie, które - w mojej sytuacji - pozwoli na skuteczne wyegzekwowanie od operatora moich uprawnień.

pozdrawiam.

To jeszcze raz odeśle Pan telefon, wróci niesprawny i może Pan sobie życzyć wymiany na absolutnie nowy, wolny od wad. I tak w ping-ponga grać aż w Polkomtel/serwisie się znudzi. Niestety.

Temat: Nabity w ... Samsung Wave S8500

uciążliwe... ale faktycznie innego rozwiązania nie widzę...
Sebastian Owczarzak

Sebastian Owczarzak przedsiębiorca

Temat: Nabity w ... Samsung Wave S8500

Masakra... Nie mają Państwo takiego wrażenia?

Dzięki za reakcję. Pozdrawiam.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Nabity w ... Samsung Wave S8500

Sebastian Owczarzak:
Masakra... Nie mają Państwo takiego wrażenia?

Mamy. I dlatego nie kupujemy Samsungów.
Marcin K.

Marcin K. Kierownik Sekcji
Informacji
Giełdowych

Temat: Nabity w ... Samsung Wave S8500

to wina softu brandowego, update softu, albo zmiana na open spowoduje zniknięcie tego problemu - proszę sprawdzić:
tel zablokowany i przytrzymać (długo) klawisz power telefon się wyłączy...

Następna dyskusja:

Nabity w Nokię E52




Wyślij zaproszenie do