Piotr J
О.
doświadczony
analityk i kierownik
projektów
Temat: Nabity w Nokię E52
W ramach PWA kupiłem sobie w Plusie Nokię E52. Kurier przywiózł mi telefon 28 kwietnia. Zdążyłem wykonać z niego jedno połączenie, następnego dnia rano stwierdziłem, że telefon nie działa. Włączyć się już nie pozwolił. 30 kwietnia poszedł do naprawy gwarancyjnej. Dzisiaj odebrałem go z "naprawy". "Naprawa" polegała na wymianie na nowy. Nowy jak na razie działa, ale ma problemy z obsługą UMTS-a (bardzo tępy odbiornik). Ponownie oddawać do serwisu nie ma sensu, bo pewnie odpiszą, że sprawny i żebym się bujał. Zastanawiam się, czy jest sens wysłać ją do Plusa z żądaniem odstąpienia od umowy (rękojmia z tytułu nieusuwanych wad sprzętu). Co o tym myślicie?A tak generalnie - ten model to jedna wielka porażka. Ciekaw jestem ilu jest takich niezadowolonych jak ja?