konto usunięte
Temat: Moje przygody z BOK plusa
Dotychczas myślałem, że najgorszą obsługę telefoniczną klienta ma Dialog.Pare dni temu jednak zmieniłem zdanie.
Aktualnie nr. 1 w najgorszej obsłudze klienta jest Polkomtel.
Tragedia.
Teraz czekam na realizację zamówienia w Orange.
Mam nadzieje, że tam mają lepszą obsługę logistyczną.
Miłym zaskoczeniem było to, że nie musiałem czekać 30 minut na połączenie z konsultantem, który na dodatek okazał się całkiem kompetentną osobą.
Jedyny minus orange , jak na razie, jest mało intuicyjny formularz zamówienie i dosyć poważny błąd w formularzu (W podsumowaniu adres zamieszkania jest zamieniany na zameldowania).
Jedyne co mi się podoba w Plusie to: szybki system rezygnacji.
W Orange jest tak, że jedyną możliwością rezygnacji jest nie przyjęcie towaru.
Trochę kosztowne rozwiązanie.