konto usunięte

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Dotychczas myślałem, że najgorszą obsługę telefoniczną klienta ma Dialog.
Pare dni temu jednak zmieniłem zdanie.
Aktualnie nr. 1 w najgorszej obsłudze klienta jest Polkomtel.
Tragedia.
Teraz czekam na realizację zamówienia w Orange.
Mam nadzieje, że tam mają lepszą obsługę logistyczną.

Miłym zaskoczeniem było to, że nie musiałem czekać 30 minut na połączenie z konsultantem, który na dodatek okazał się całkiem kompetentną osobą.

Jedyny minus orange , jak na razie, jest mało intuicyjny formularz zamówienie i dosyć poważny błąd w formularzu (W podsumowaniu adres zamieszkania jest zamieniany na zameldowania).

Jedyne co mi się podoba w Plusie to: szybki system rezygnacji.
W Orange jest tak, że jedyną możliwością rezygnacji jest nie przyjęcie towaru.
Trochę kosztowne rozwiązanie.

konto usunięte

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Witam, a na jakiej podstawie tak twierdzisz? Bo to, że trafiłeś na mało kompetentnego konsultanta (który być może miał ciężki dzień, albo po prostu dopiero rozpoczął pracę w Plusie) nie znaczy, że wszyscy tacy są! Często wystarczy mieć zrozumienie dla osób, którzy w ciągu godziny odbierają setki telefonów. Pozdrawiam.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Potwierdzam. Sklep internetowy Plusa to jedna wielka porażka. Chyba, że klientowi absolutnie nie zależy na czasie i jest w stanie czekać na zakup 5-7 dni.

Próbowałem trzykrotnie, za pierwszym razem zamówiłęm "coś łatwego", czyli starter Simplusa, na który czekałem 8 dni. Kolejne dwie próby to zakupy modemów do iPlusa. Za pierwszym razeim zrezygnowałem po 3 dniach braku reakcji ze strony sklepu, za drugim razem po 4 dniach, gdy w tej "grze" dotarłem do etapu "dokumenty otrzymane przez sklep" (swoją drogą zastanawiam się - po cholerę operatorowi jeszcze raz kopie edg, regonu i nip-u, skoro ma je u siebie od 11 lat? Ktoś wie?

konto usunięte

Temat: Moje przygody z BOK plusa

To nie był jeden konsultant, tylko kilku.
Poza tym przyrost wiedzy na temat sprzedawanych taryf i telefonów nie jest odwrotnie proporcjonalny do ilości wykonanych rozmów ;)

Ale tu nie chodzi tylko o brak kompetencji wielu konsultanów,
lecz o fatalną kooperację.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Gosia A.:
Witam, a na jakiej podstawie tak twierdzisz? Bo to, że trafiłeś na mało kompetentnego konsultanta (który być może

Ja uwielbiam konsultantów, którzy zamiast wykonać to, o co prosi abonent - czyli przyjąć reklamację, wchodzą w kompetencje pracowników Działu Reklamacji i zajmują się w trybie onlajnowym - jej rozpatrzeniem i odrzuceniem :-)))

konto usunięte

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Niestety czasami zdarzają się takie sytuacje, że

masz kasę którą chcesz wydać
masz produkt który chcesz kupić
chcesz to kupić, ale....
pracownicy firmy uniemożliwiają Ci zakup.

Na szczęście z pomocą przychodzi tu konkurencja.
Niech żyje gospodarka rynkowa ;)

Szkoda tylko, że nie wszyscy top managerowie rozumieją, że w przypadku dużego nasycenia rynku, bardzo istotną przewagą konkurencyjną jest jakość obsługi klienta.Jan Fecko edytował(a) ten post dnia 23.11.08 o godzinie 14:33
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Panie Janie...

Dopiero trafiając do Pomarańczowych zobaczy Pan jak wygląda obsługa klienta. ;) Ale nic, każdy ma swoje zdanie. :)

konto usunięte

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Sklepy online zazwyczaj są pozornie tańsze ale w razie problemów kosztują dużo więcej nerwów. Dlatego jak nie jest to niezbędne warto korzystać z tradycyjnych kanałów sprzedaży.
Co do Top Managerów w korporacjach nie licz na to że znają choćby adres sklepu online o ich jakości nie wspominając.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Moje przygody z BOK plusa

podsumuję: w Plusie źle, gdzie indziej nie lepiej.. przerabiałem wszystkich operatorów. kicha wszędzie, ale mistrzostwo swiata w niekompetencji obsługi w zakresie mobilnego internetu należy do plusa.. wiem, bo mam.

konto usunięte

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Arkadiusz Piotr Z.:
podsumuję: w Plusie źle, gdzie indziej nie lepiej.. przerabiałem wszystkich operatorów. kicha wszędzie, ale mistrzostwo swiata w niekompetencji obsługi w zakresie mobilnego internetu należy do plusa.. wiem, bo mam.


przewrotnie polecę skorzystanie z usług konkurencji w celu weryfikacji stopnia niekompetencji ;)
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Sebastian L:
Arkadiusz Piotr Z.:
podsumuję: w Plusie źle, gdzie indziej nie lepiej.. przerabiałem wszystkich operatorów. kicha wszędzie, ale mistrzostwo swiata w niekompetencji obsługi w zakresie mobilnego internetu należy do plusa.. wiem, bo mam.


przewrotnie polecę skorzystanie z usług konkurencji w celu weryfikacji stopnia niekompetencji ;)


korzystałem. plus pozostał niepokanany w tej dyscyplinie.

konto usunięte

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Arkadiusz Piotr Z.:

korzystałem. plus pozostał niepokanany w tej dyscyplinie.

no dobra - jak to mawiał Wiktor Czernomyrdin "chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze".
A tak w ogóle na czym polegała ta 'obsługa mobilnego internetu' bo nie mam pomysłu?
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Sebastian L:
Sklepy online zazwyczaj są pozornie tańsze ale w razie problemów kosztują dużo więcej nerwów.

To bardzo ciekawe, co pan pisze, bo nałogowo kupuję w Agito czy Electro i jakoś nie miałem z nimi absolutnie żadnych problemów, a kilkukrotnie zdarzyło mi się złożyć zamówienie we wtorek rano, a w środę koło południa meldował się kurier z paczką. I nie wiem co rozumie pan pod pojęciem "pozornie tańsze"? Nie dość, że w portfelu zostaje mi więcej pieniędzy (nie pozornie. realnie!), to jeszcze mam większe uprawnienia jako konsument.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Arkadiusz Piotr Z.:
przerabiałem wszystkich operatorów. kicha wszędzie, ale mistrzostwo swiata w niekompetencji obsługi w zakresie mobilnego internetu należy do plusa.. wiem, bo mam.

Ale za to - w odróżnieniu od konkurencji - ten internet DZIAŁA :)
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Piotr J. Осhwаł:
Arkadiusz Piotr Z.:
przerabiałem wszystkich operatorów. kicha wszędzie, ale mistrzostwo swiata w niekompetencji obsługi w zakresie mobilnego internetu należy do plusa.. wiem, bo mam.

Ale za to - w odróżnieniu od konkurencji - ten internet DZIAŁA :)
hmm.. działa, ale jak? nie jestem zachwycony.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Sebastian L:
Arkadiusz Piotr Z.:

korzystałem. plus pozostał niepokanany w tej dyscyplinie.

no dobra - jak to mawiał Wiktor Czernomyrdin "chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze".
A tak w ogóle na czym polegała ta 'obsługa mobilnego internetu' bo nie mam pomysłu?
już sama aktywacja to był cyrk.. nie chce mi sie do tego wracać.

konto usunięte

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Piotr J. Осhwаł:

To bardzo ciekawe, co pan pisze, bo nałogowo kupuję w Agito czy Electro i jakoś nie miałem z nimi absolutnie żadnych problemów, a kilkukrotnie zdarzyło mi się złożyć zamówienie we wtorek rano, a w środę koło południa meldował się kurier z paczką. I nie wiem co rozumie pan pod pojęciem "pozornie tańsze"? Nie dość, że w portfelu zostaje mi więcej pieniędzy (nie pozornie. realnie!), to jeszcze mam większe uprawnienia jako konsument.

jak wspomniałem, generalnie wszystko jest ok ale jak okaże się że sprzęt jest niesprawny albo są problemy z uruchomieniem to robi się już mniej przyjemnie. Sam kupuje elektronikę przez net ale usługi telekomunikacyjne nie, bo jest to usługa złożona i istnieje niemałe prawdopodobieństwo konieczności skorzystania z obsługi posprzedażnej (naprawy, reklamacje itd) a wtedy miejsce zakupu ma znaczenie jak najbardziej.
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Karol Z.:
Panie Janie...

Dopiero trafiając do Pomarańczowych zobaczy Pan jak wygląda obsługa klienta. ;) Ale nic, każdy ma swoje zdanie. :)
popieram, jak to mawiaja lepszy znany "wrog" ale niektorzy musza sie przekonac sami, dajmy mu troche czasu;-)
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Moje przygody z BOK plusa

Arkadiusz Piotr Z.:
hmm.. działa, ale jak? nie jestem zachwycony.

No ja też nie jestem zachwycony, bo internet mobilny (choćby ze względu na latencję) zawsze będzie tylko namiastką kablowego łącza internetowego, więc czym się tu zachwycać, ale na tak zwanym zadupiu i tak łoi konkurencję.
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: Moje przygody z BOK plusa

przeciez mamy gospodarke rynkowa, dlaczego nie wezmie sobie takigo z ktorego bedzie zadowoony?:)

Następna dyskusja:

Co się dzieje z BOK Plusa?




Wyślij zaproszenie do