Konrad Klukowski

Konrad Klukowski Sprawy niemożliwe
załatwiam od ręki.
Na cuda trzeba
chwil...

Temat: Maksymalne korzyści przy przedłużaniu umowy. Co można...

Jakie są różnice w kompetencjach względem osoby przedłużającej umowę między kierownikiem salonu, a konsultantem działu utrzymania? Kto może więcej w kwestii optymalizacji warunków przedłużenia umowy? Czy konsultant wspomnianego działu przed wysłaniem przez klienta rezygnacji z kontynuowania umowy ma zakres uprawnień większy, niż wpływ na cenę telefonu lub gratisowy pakiet 200 lub 400 min. do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy? Czy jedynym dodatkowym profitem po złożeniu wypowiedzenia jest nadal pakiet 40 min./miesiąc do wszystkich sieci, obowiązujący przez cały okres obowiązywania umowy? Niestety, przydzielony przez system pracownik działu utrzymania, nie jest w stanie przeprowadzić konstruktywnych negocjacji, w oparci o ofertę konkurencji, której nie zna lub celowo konfabuluje na jej niekorzyść. Jestem zainteresowany Bezlikiem rozmów w taryfie 99,90 z telefonem Samsung Galaxy S i9000 lub Nokia N8. Na chwilę obecną (3 miesiące przed zakończeniem umowy) zaproponowano mi telefon w cenie 5 PLN + standardowo jeden pakiet do wyboru. Czy w zakresie kompetencji kierownika salonu lub pracownika działu utrzymania jest dołożenie w gratisie usługi Bezlik internetu (standardowo: 1 GB/10 PLN/miesiąc) przez cały okres obowiązywania umowy, podobnie jak ma to miejsce w taryfie All Inclusive Max za 95 PLN? Jeśli nie, to na co mogę jeszcze liczyć? Odpowiedź znacznie ułatwi mi podjęcie decyzji, czy już na obecnym etapie nie wybrać korzystniejszych z punku usług z których korzystam ofert konkurencji (Orange Delfin 300 za 99 PLN lub Play All Inclusive Max 115 za 95 PLN). Na koniec pytanie do działu marketingu Polkomtela. Przedłużając umowę po czterech latach, przy taryfie Bezlik 99.90 pakiet długoznajomościowy wynosi 30 min./ miesiąc, podczas gdy w Orange w porównywalnej taryfie Delfin 300 - 120 min. (do 4 lat 60 minut), a Samsung Galaxy S i9000 jest oferowany we wskazanej taryfie za 1 PLN, bez żadnych dodatkowych negocjacji. Gdzie tu logika? Pozdrawim, Konrad Klukowski k.klukowski@wp.pl
Marcin K.

Marcin K. SARWELD Materiały
Spawalnicze

Temat: Maksymalne korzyści przy przedłużaniu umowy. Co można...

Należy zadać pytanie czy w ogóle można cokolwiek zyskać. Ja czekam na kontakt konsultanta już 3 tydzień. Kończą się 3 umowy i widzę że zainteresowanie zerowe ze strony Polkomtela. Jestem klientem biznesowym i noszę się z zamiarem przeniesienia wszystkiego do Play'a.
Tak więc rozumie Twoje rozczarowanie.
Mam dokładnie to samo.
Zastanawiam się czy Polkomtel upadł już tak nisko że się nie stara o utrzymanie klienta czy może ma tylu zadowolonych nowych klientów że nie zależy mu na podtrzymaniu stałych.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Maksymalne korzyści przy przedłużaniu umowy. Co można...

Marcin K.:
Jestem klientem biznesowym i noszę się z zamiarem przeniesienia wszystkiego do Play'a.

Jak rozumiem - nie zależy panu na klientach ? :-)))
Konrad Klukowski

Konrad Klukowski Sprawy niemożliwe
załatwiam od ręki.
Na cuda trzeba
chwil...

Temat: Maksymalne korzyści przy przedłużaniu umowy. Co można...

Piotr J О.:
Marcin K.:
Jestem klientem biznesowym i noszę się z zamiarem przeniesienia wszystkiego do Play'a.

Jak rozumiem - nie zależy panu na klientach ?


Być może przyjął Pan mylną hipotezę, że klienci Pana Marcina pozostają poza Play. Może już wcześniej podjęli decyzję z którą mierzy się teraz ich biznesowy partner. Z informacji jakie posiadam, w chwili obecnej Play korzysta z infrastruktury Plusa, więc zasięg i jakość połączeń siłą rzeczy musiały się poprawić. Zakładając, że jakość usług świadczonych przez Polkomtel jest mimo wszystko wyższa, należy odpowiedzieć na pytanie, czy różnica jest warta ceny przy określonych oczekiwaniach. Być może w tym miejscu kończy się zdroworozsądkowa kalkulacja a zaczyna snobizm - granica, którą dostrzegł Pan Marcin :)Konrad Klukowski edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 08:37
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Maksymalne korzyści przy przedłużaniu umowy. Co można...

Konrad Klukowski:
informacji jakie posiadam, w chwili obecnej Play korzysta z infrastruktury Plusa

w przypadku braku na danym obszarze infrastruktury własnej. Czyli karta Play w telefonie znajdującym się np. w miejscu, gdzie jest kiepsko słyszalna stacja bazowa Play i doskonale słyszalne stacje Plusa - zaloguje się zawsze do Playa. Poza tem są pewne kategorie kart Playa, które do Plusa i tak się nie zalogują (np. karty do telefonów "stacjonarnych", karty z taryfami "internetowymi", itp.)

Mam "służbowy" telefon w sieci Play, posługuję się nim głównie na terenie m.st. Warszawy i muszę przyznać, że jakość połączeń (zestawianie, niedostępność, zrywanie) jest generalnie kiepska. Myślałem, że gorzej niż w Erze już być nie może. Myliłem się.

Ceny połączeń to czynnik ważny, ale nie decydujący w wyborze operatora. Przynajmniej dla mnie.
Marcin K.

Marcin K. SARWELD Materiały
Spawalnicze

Temat: Maksymalne korzyści przy przedłużaniu umowy. Co można...

Piotr J О.:
Marcin K.:
Jestem klientem biznesowym i noszę się z zamiarem przeniesienia wszystkiego do Play'a.

Jak rozumiem - nie zależy panu na klientach ? :-)))

A co mają wspólnego klienci z tym w jakiej jestem sieci? Ja tez dzwonie z Plusa do Play i płacę drożej. Prowadzę biznes i szukam oszczędności to chyba normalne. Z Playa do innych operatorów płacę taniej niż obecnie w Plusie i mam dużo większe profity.

Nie rozumię kompletnie Pana wypowiedzi.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Maksymalne korzyści przy przedłużaniu umowy. Co można...

Marcin K.:
A co mają wspólnego klienci z tym w jakiej jestem sieci?

To, że mnie by zależało, aby klienci się zawsze do mnie dodzwaniali. Proszę obaczyć wpis wyżej.
Marcin K.

Marcin K. SARWELD Materiały
Spawalnicze

Temat: Maksymalne korzyści przy przedłużaniu umowy. Co można...

Piotr J О.:
Marcin K.:
A co mają wspólnego klienci z tym w jakiej jestem sieci?

To, że mnie by zależało, aby klienci się zawsze do mnie dodzwaniali. Proszę obaczyć wpis wyżej.

Mam Playa dłuższy czas i szczerze to nie narzekam na zasięg /miasto Kraków/. Jak coś to z automatu przechodzi na roaming Plusa. Ogólnie jestem zadowolny z sieci Play z Plusa też ale wkurza mnie podejście sieci do klienta i chyba tak jak większość lubię być obsługiwany profesjonalnie ale nie wychodzi to Polkomtelowi i dlatego takie decyzje a nie inne o zmianie operatora.
Konrad Klukowski

Konrad Klukowski Sprawy niemożliwe
załatwiam od ręki.
Na cuda trzeba
chwil...

Temat: Maksymalne korzyści przy przedłużaniu umowy. Co można...

Panowie, macie może coś do powiedzenia w temacie wątku? ;)Konrad Klukowski edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 14:53
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Maksymalne korzyści przy przedłużaniu umowy. Co można...

Konrad Klukowski:
Panowie, macie może coś do powiedzenia w temacie wątku?

Ja powiem tyle, że przy przedłużaniu umowy zyskuję od Polkomtela gratis 85% pakietu kwotowego na usługi krajowe. I jak dla mnie to wystarczy, bo na rozmowy zużywam właśnie ten pakiet, a podstawowy chomikuje mi się na wakacyjny roaming.
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: Maksymalne korzyści przy przedłużaniu umowy. Co można...

a ja sie chetnie dowiem od Marcina jak Play podchodzi do klienta po skonczeniu umowy i co na to inne opy ale na to trzeba pewnie poczekac;)
Marcin K.

Marcin K. SARWELD Materiały
Spawalnicze

Temat: Maksymalne korzyści przy przedłużaniu umowy. Co można...

Łukasz "Lux" P.:
a ja sie chetnie dowiem od Marcina jak Play podchodzi do klienta po skonczeniu umowy i co na to inne opy ale na to trzeba pewnie poczekac;)
Co do tego co oferuje Play to muszę do zakończenia umowy jeszcze poczekać. Ale jeśli chodzi o samą obsługę klienta, doradztwo czy dobór oferty nie powiem złego zdania. Wszystko czego potrzebuje załatwię od ręki. W Plusie to nawet już nie mogę na spokojnie bez nerwów złożyć rezygnacji, bo zaraz sprzedawca mi się tłumaczy że mu system padł /faktycznie z Persem zawsze są kłopoty tylko dlaczego wiecznie trafia na mnie i jak chce złożyć rezygnację/. Fakt jest taki że ponoć POS płacą kary za przyjęcie rezygnacji - nie wiem ile w tym prawdy - ale ja z tą siecią ślubu nie brałem. Już mnie tak załatwili jak rezygnowałem z iPlusa, tak to zrobili że dopiero kolejna moja interwencja w BOK przyniosła jakikolwiek rezultat. Ogólnie co do sieci Polkomtel - ludzie na "stołkach" ogarnijcie się i zróbcie coś w stronę klienta.Marcin K. edytował(a) ten post dnia 12.04.11 o godzinie 15:39

Następna dyskusja:

co Was trzyma przy Plusie?




Wyślij zaproszenie do