Aneta R.

Aneta R. Trener i audytor
RODO, prawa pracy i
rachunkowości,
IOD...

Temat: Co mam zrobić?

Prosze o radę pracownikow PLUSA, bo tak mi poradzono w mojej grupie.

Mialam 2 telefony zarejestrowane na siebie ( dla siebie i córki) w PLUSIE. Ponad miesiąc temu zakupilam 3 aparat w PLUSIE z myślą, że dam go mamie, ktora mieszka na wsi. Przy podpisywaniu umowy pyatalam, czy w miejscu zamieszkania mamy- podałam nazwę miejscowości- jest zasięg PLUSA. Dostałam odpowiedz twierdzącą.

Okazuje się, że zasięgu nie ma. Mama biega po domu, probuje "złapać" sieć, a jeśli sie jej uda i zadzwoni do mnie, to np. w połowoe zdania coś przerywa rozmowę i dalej nic....

Ja- bezskutecznie - po kilka razy wybieram numer i tylko trace czas i pieniadze.
Dodam, że mama jest już starszą, samotną osobą, nie ma telefonu stacjonarnego, więc komórka to jej jedyny kontakt ze mną...

Pomóżcie....
Aneta
Aneta R.

Aneta R. Trener i audytor
RODO, prawa pracy i
rachunkowości,
IOD...

Temat: Co mam zrobić?

Aneta R.:
Prosze o radę pracownikow PLUSA, bo tak mi poradzono w mojej grupie.

Mialam 2 telefony zarejestrowane na siebie ( dla siebie i córki) w PLUSIE. Ponad miesiąc temu zakupilam 3 aparat w PLUSIE z myślą, że dam go mamie, ktora mieszka na wsi. Przy podpisywaniu umowy pyatalam, czy w miejscu zamieszkania mamy- podałam nazwę miejscowości- jest zasięg PLUSA. Dostałam odpowiedz twierdzącą.

Okazuje się, że zasięgu nie ma. Mama biega po domu, probuje "złapać" sieć, a jeśli sie jej uda i zadzwoni do mnie, to np. w połowoe zdania coś przerywa rozmowę i dalej nic....

Ja- bezskutecznie - po kilka razy wybieram numer i tylko trace czas i pieniadze.
Dodam, że mama jest już starszą, samotną osobą, nie ma telefonu stacjonarnego, więc komórka to jej jedyny kontakt ze mną...

Pomóżcie....
Aneta


Aha!
Od znajomych dowiedzialam się, że w tamtym terenie ERA wykupila sieć... i ani IDEA, ani PLUS nie mają zasiegu. Praktycznie w calej miejscowości. Sprawdziałam na innych aparatach...
A.
Krzysztof S.

Krzysztof S. Dyrektor Sprzedaży

Temat: Co mam zrobić?

Aneta R.:

Aha!
Od znajomych dowiedzialam się, że w tamtym terenie ERA wykupila sieć... i ani IDEA, ani PLUS nie mają zasiegu. Praktycznie w calej miejscowości. Sprawdziałam na innych aparatach...
A.

Inny pracownik sieci zapyta Cię: czy ma Pani na piśmie opinię tamtego pracownika, że jest tam sieć. Nie przejmuj się, jakbyś poprosiła wówczas o taką opinię, to i tak byś jej nie dostała, bo każdy w takim wypadku mówi, że nie może dać niczego na piśmie. Równie dobrze mogą Ci powiedzieć, że będziesz płacić abonamentu 0zł i dzwonić za darmo do końca życia, ale nie dadzą Ci tego na piśmie. Bo Polska to taki bardzo dziwny kraj ;) Nie przejmuj się, tak jest w każdej sieci i w każdej taką sprawę przegrasz.

konto usunięte

Temat: Co mam zrobić?

Napisz reklamację dotyczącą zasięgu (można nawet poprzez e-mail na stronie WWW Plusa).

Dadzą odpowiedź kiedy w tamtym rejonie planowana jest poprawa zasięgu.

konto usunięte

Temat: Co mam zrobić?

Warto takze wejsc na mapa.plusgsm.pl i sprawdzic jak wg. plusa ksztaltuje sie zasieg w tym konkretnym miejscu. Jezeli mapa pokazuje brak zasiegu trudno bedzie myslec o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
Karolina Ż.

Karolina Ż. Kiedy kobieta nie ma
racji, pierwsza
rzecz, którą należy
...

Temat: Co mam zrobić?

żadna siec nie jest tak anty do klienta jak PLUS....

za duzo przez tą firme zjadłam nerwów zeby miec dobre zdanie.
Ja tak przenosiłam numer, potem zrezygnowałam, nastepnie dostałam wezwanie do zapłaty zebym zapłąciła za przenisienie numeru, ostatnio pismo z 5 dnia 5 pażdziernika ze mam zaległosci na swoim koncie, a na końcu pismo z 2 pażdziernika że została wysatwina faktura korygujaca.
Jest tam taki bałagan, brak organizacji ze jak miałam cos załatwic to mi włosy na głowie dębem stawały i juz miałam cisnienie do góry. Dlatego gdy przyszedł dzien rozwiązania umowy z PLUSem byłam w "7 niebie"!!

A tym którzy sie związali z firmą zmieniajaca świat na PLUS- SERDECZNIE WSPÓŁCZUJE I ŻYCZĘ DUŻO CIERPLIWOŚCI !!!
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: Co mam zrobić?

Karolina G.:
żadna siec nie jest tak anty do klienta jak PLUS....


Pani Karolino, jest mi bardzo przykro, że Pani doświadczenie skłania Ją do takiej opinii. Oczywiście, w poniedziałek przyjrzę się sprawie i udzielę Pani niezbędnych wyjaśnień - jeśli w jakiś sposób zawiniliśmy (a tego wykluczyć nie można, nie myli się ten, co nic nie robi), to oczywiście poczynimy niezbędne kroki aby naprawić szkodę.

Pozdrawiam,

Adam Kossakowski
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: Co mam zrobić?

Karol S.:
Warto takze wejsc na mapa.plusgsm.pl i sprawdzic jak wg. plusa ksztaltuje sie zasieg w tym konkretnym miejscu. Jezeli mapa pokazuje brak zasiegu trudno bedzie myslec o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.

Kolego, proszę pilnie zapoznać się z materiałami szkoleniowymi dla APH. Wnioski są dwa - tak na szybko:

1. Mapa zasięgu, o której mowa powyżej pod żadnym pozorem nie może być traktowana przez handlowca jako element oferty! Odwoływanie się do mapy zasięgu jako do idealnego narzędzia jest absolutnie niedopuszczalne.
2. Od podejmowania decyzji w kwestiach reklamacyjnych jest Departament Reklamacji. Umówmy się więc: Kolega nie będzie podejmował decyzji reklamacyjnych za mnie, a ja nie będę zajmował się sprzedażą za Kolegę. Takie właśnie są różnice w naszych kwalifikacjach i tego się trzymajmy bo jeśli zaczniemy sugerować Klientom, że nasze kompetencje są wymienne, nic dobrego z tego nie wyniknie. Ani dla Klientów, ani dla nas, ani dla Spółki.

Pozdrawiam,

Adam Kossakowski
Karolina Ż.

Karolina Ż. Kiedy kobieta nie ma
racji, pierwsza
rzecz, którą należy
...

Temat: Co mam zrobić?

Adam K.:
Karolina G.:
żadna siec nie jest tak anty do klienta jak PLUS....


Pani Karolino, jest mi bardzo przykro, że Pani doświadczenie skłania Ją do takiej opinii. Oczywiście, w poniedziałek przyjrzę się sprawie i udzielę Pani niezbędnych wyjaśnień - jeśli w jakiś sposób zawiniliśmy (a tego wykluczyć nie można, nie myli się ten, co nic nie robi), to oczywiście poczynimy niezbędne kroki aby naprawić szkodę.

Pozdrawiam,

Adam Kossakowski

Panie Adamie, moze Pan zrobic wglad do sprawy ale dla własnej ciekowości dla mnie sprawa jest zamknięta i naprawde nie chce miec juz nic wspólnego z PLUS-em ani z POLKOMTELEM.
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: Co mam zrobić?

Karolina G.:
Panie Adamie, moze Pan zrobic wglad do sprawy ale dla własnej ciekowości dla mnie sprawa jest zamknięta i naprawde nie chce miec juz nic wspólnego z PLUS-em ani z POLKOMTELEM.

Bardzo mi przykro ale w tych okolicznościach stawia się Pani w bardzo nieciekawej pozycji ponieważ:
1. Publicznie zgłasza Pani uwagi co do rzetelności usługodawcy,
2. W ciągu kwadransa przedstawiciel usługodawcy proponuje Pani bezzwłoczne i profesjonalne rozpoznanie skargi,
3. Swoją kolejną wypowiedzią odrzuca Pani taką możliwość.

Oczywiste jest, że w żadnym wypadku nie mogę zapoznać się ze sprawą przez ciekawość. Istnieje tajemnica telekomunikacyjna i jej naruszenie - a takim właśnie jest grzebanie w sprawach Klientów przez ciekawość - grozi dyscyplinarką. Proponując Pani rozpoznanie skargi wyraziłem dbałość o interesy Klienta, a jednocześnie o wizerunek Pracodawcy. Odrzuciła Pani możliwość jednoznacznego wyjaśnienia sprawy, co jest zdecydowanie nie fair.

Ponieważ chcę i jestem w obowiązku Pani pomóc, wyjaśniam, co następuje:
Kwestie postępowania reklamacyjnego regulują przepisy prawa. Porad można zasięgnąć w Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej, szczegóły tu:
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead03&news_...
Tam specjaliści udzielą Pani wszelkich wskazówek i porad - również odnośnie tego co należy uczynić jeśli operator oddali reklamację, która Pani zdaniem jest uzasadniona.

Apeluję również o wyważone i rozsądne wypowiedzi. I to jest apel do wszystkich Forumowiczów, do nikogo konkretnego.

Pozdrawiam,

Adam Kossakowski
Karolina Ż.

Karolina Ż. Kiedy kobieta nie ma
racji, pierwsza
rzecz, którą należy
...

Temat: Co mam zrobić?

ad.1. wygłaszam swoją opinie o PLUS-ie bo mam do tego prawo, jestem/byłam niezadowoloną z Państwa obsługi i mogę o tym mówić na głos gdyz nikt mi tego zabronic nie może. Zreszta będąc kiedys w salonie PLUS-a jedna z klientek przyznała mi racje co do Waszego podejscia do klienta.

ad.2. moja reklamacja została rozpatrzona: najpierw przyszła informacja o tym ze zalegam na dzien 5 pażdziernika a nastepnie pismo z dnia 2 pażdziernika ze została wystawiona nota korygująca...o czym to wg Pana świadczy?

ad.3.Odrzucam bo wiem, ze sprawy załatwiane przez Państwa beda sie ciągneły miesiącami - umowa skonczyła mi sie w lipcu...a jest pażdziernik...

Przykładem jak pracownicy PLUS-a sa wyszkoleni i przygotowani, jakie maja pokłady wiedzy by pomóc klientowi jest "pomoc" Pana Karola Sadaj- jego wypowiedż a Pana prostowanie błędnych informacji...powinienin to pan przesłac raczej na priva a nie na forum.
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: Co mam zrobić?

Witam,

Nie wnikam w meritum sprawy reklamacyjnej, zaś ocenę postaw pozostawiam innym. Nie jestem obiektywny. Szczególnie gdy ktoś komu chcę pomóc odpowiada "nie bo wiem, że..." - jakby czytał z kryształowej kuli. Walka z presupozycjami jest przegrana z góry, więc jej unikam.

O kwestiach jakości, profesjonalizmu obsługi Klientów można pisać książki - i wielu tak czyni, i chwała im za to. O tym, co jedna pani powiedziała drugiej pani także można snuć długie dywagacje - i wielu tak czyni, i daj im Boże zdrowie. Pani stanowisko przypomina rozumowanie w stylu "Każdy Adam to świnia bo znałam jednego Adama i był z niego kawał łobuza, a jedna pani też mówiła, że pewien Adam ją wykorzystał - więc oczywiście każdy Adam to świnia". Z pominięciem faktu, że na świecie jest co najmniej kilkaset tysięcy Adamów, bardzo różnych, o różnym podejściu do życia.

Ile spośród około 6000 osób pracujących dla marki Plus poznała Pani? Jeden procent? Sześćdziesiąt osób?

Czy rzeczywiście jest Pani święcie przekonana, że może istnieć w Europie Środkowej firma warta kilka miliardów euro, mająca kilkanaście milionów Klientów, ignorująca tych Klientów? Proszę sobie w spokoju ducha zadać to pytanie, całkowicie abstrahując od konkretnego przypadku, opierając się wyłącznie na zdrowym rozsądku.

Czy rzeczywiście jest Pani święcie przekonana, że może istnieć struktura zatrudniająca około 6000 osób, z których każda odznaczać się będzie nieomylnością i doskonałością? Tak, do tego dąży każdy rozsądny przedsiębiorca ale żadnemu się jeszcze nie udało.

Pan Karol, z całym szacunkiem dla niego, nie jest pracownikiem firmy Polkomtel S.A. lecz agentem zatrudnionym w innym przedsiębiorstwie, na którym to przedsiębiorstwie spoczywa obowiązek szkolenia pracowników w zakresie określonym umową agencyjną z operatorem. Jestem przekonany, że sugestia pana Karola podyktowana była jak najlepszymi intencjami i dużą dozą przychylności - tutaj: wykraczającej poza zakres kompetencji Kolegi. Rzeczywiście, mogłem nie sprostować publicznie, pozostawić błędne informacje na forum aby Klienci kierowali się nimi w dobrej wierze. Ale obowiązuje mnie etyka, nie tylko zawodowa, lojalność wobec Klientów.

Miłego,
AdKAdam Kossakowski edytował(a) ten post dnia 21.10.07 o godzinie 12:04
Karolina Ż.

Karolina Ż. Kiedy kobieta nie ma
racji, pierwsza
rzecz, którą należy
...

Temat: Co mam zrobić?

napisze krócej niz Pan ....
Byłam w wielu salonach i chyba miałam strasznego pecha gdyz zawsze wychodziłam (jak sie okazało) źle poinformowana.
Co do wypowiedzi Pana Karola to na pewno chciał pomóc a uwage mógł Pan zrobic na privie z prosba o dokonanie edycji swojej wypowiedzi...

Reasumując- ja jestem niezadowolnym klientem PLUS-a i niestety będe odradzała swoim znajomym aby korzystali z Państwa usług.
To tyle w tym temacie.

Zyczę spokojnej niedzieli i równie spokojnego tygodnia pracy.

Pozdrawiam
Karolina
Krzysztof S.

Krzysztof S. Dyrektor Sprzedaży

Temat: Co mam zrobić?

Widzę, że mnie ominęła burzliwa dyskusja ;)

Niestety albo stety muszę stanąć po stronie Karoliny. Mi by się też nie chciało odgrzebywać starych spraw, bo to po prostu strata czasu i szkoda zdrowia. No, a beznadziejnej obsługi klienta, niedoinformowanych doradców, którzy nie znają oferty swojej sieci i wprowadzają klientów w błąd oraz bałaganu w rozliczeniach faktur można pogratulować każdej sieci (wliczając Plusa).
Adam Kossakowski

Adam Kossakowski łapacz myśli
ciężkich

Temat: Co mam zrobić?

Burzliwa dyskusja? Gdzie? Bo mnie też ominęła.

Panie Krzysztofie, sprawa poruszona przez panią Karolinę została dzisiaj skutecznie wyjaśniona. Nie twierdzę, że pani Karolina dzięki temu zyskała nowe, szczęśliwsze życie ale wierzę, że choć odrobinę udało mi się "posprzątać".

Daleki jestem od bronienia kogokolwiek hurtem bo, jako rzekłem, z presupozycjami i uogólnieniami nikt rozsądny nie walczy. Jeśli jest Pan głęboko przekonany do swojego zdania, to mogę jedynie wyrazić ubolewanie. Osobiście wolę funkcjonować w atmosferze konkretu niż głębokich przekonań ale nie jestem dla Pana autorytetem, nie roszczę sobie do tego pretensji - bo niby czemu.

Wszystkim Państwu życzę spokojnej nocy, udanego dnia i wielu udanych kontaktów z obsługą Klienta we wszelkich możliwych branżach.

AdK
Aneta R.

Aneta R. Trener i audytor
RODO, prawa pracy i
rachunkowości,
IOD...

Temat: Co mam zrobić?

Witajcie po ponad miesiącu przerwy i oczekiwania na odpowiedź ze strony PLUSA, oczywiście rozpatrzonej negatywnie.
I oczywiście przyjetej dopiero po kilku interwencjach.

Zauważylam, że mój temat poruszył kika osób i był przyczynkiem dyskusji.
Tak więc napiszę, jaka odpowiedź otrzymałam po kilku telefonach na obsługę klienta, wizytach w salonie w Lublinie i długim czekaniu.

Wracając do tematu - zasięg - niestety nie poprawił się.
Z informacji wiem , że POLKOMTEL ma problemy z wlaścicielem dzialki na której stoi wieża przekaźnikowa, że sa problemy techniczne. Ale to nieoficjalnie wiadomości.

A oficjalne brzmią jak niżej;

W odpowiedzi ze strony POLKOMTELA udzielonej dopiero po 3 reklamacji, informuja mnie, że stale prowadzone sa prace modernizacyjne majace na celu poprawę sygnału. Jednakże uruchomienie stacji przekaźnikowych nie jest uzaleznione jedynie od firmy, wiąże sie tez z długotrwałą procedurą związana z uzyskaniem pozwolen na budowę. Pragna tez mnie zapewnic, że trwają prace mające na celu poprawę zasięgu naszej sieci we wskazanej przeze mnie lokalizacji.,

I teraz wyjaśnienie. Cytuję dosłownie.

Wyjasniamy, że specyfiką telefonii komórkowej jest to, że istnieje wiele czynnkiów (wiele z nich jest niezaleznych od Polkomtel SA), ktore mogą zakłócać prawidłową propagację fal elektromagnetycznych. Powoduje to występowanie miejsc, gdzie korzystanie z telefonii komórkowej może powodować trudności. Wahania sygnału są jednak zjawiskiem naturalnym i zależą od wielu czynników, taka jest bowiem specyfika telefonii komórkowej. Jakośc odbieranego sygnału zalezy nie tylko od obecności stacji bazowych i ich parametrów technicznych, lecz również od ukształtowania terenu na danym obszarze ( wzniesienia, doliny), od zalesienia, od ilości budynków, od materiału z jakiego są zbudowane, ito. Pragniemy równoczesnie wujaśnić, iz możliwośc realizacji połaczeń uzależniona jest także od liczby Klientow chcących w tyn samym momencie wykonac połaczenie. Tym samym przy wzmozonym ruchu telefonicznym w danym rejonie mogą wystepować przejściowe utrudnienia w nawiązywaniu polączeń.
Zaznaczamy jednak, że karta SIM umożliwia mobilne korzystanie z usług świadczonych przez Polkomtel SA tj. bez ograniczeń lokalizacyjnych (wszędzie tam, gdzie sieć Plus jest obecna w ramach pokrycia terenu swoim zasięgiem).
Urzadzenia telekomunikacyjne tj. telefon charakteryzuja się możliwością ich wykorzystania w wielu lokalizacjach, co umożliwia użytkownikowi wykorzystywanie wielu stacji bazowych .
Telefon komorkowy nie zawsze jest nabywany w celu wykorzytywania go w miejscu pracy, czy zamieszkania."
*********************

na koniec tego pieknego listu pojawiły się tzw. "straszaki", żebym wiedziala, co mi grozi, jak zechce zerwac umowę.

**********************

Moje podsumowanie.

1. nie wzięto pod uwagę tego, że sprawdzalam w sieci, czy zasięg jest- i rzekomo jest w tym miejscu, co zreszta potwierdzono mi w salonie Plusa.
2. mam 3 telefony w tej sieci, ten trzeci kupilam własnie z myśla o chorej mamie, aby miec z nia staly kontakt.
3. Polkomtel pisze o wahaniach sygnału, ale nie uwzględnia tego, że trzeba biegac po całym domu by złapac sygnał, że trzeba stac nieruchomo w nmiejscu w trakcie rozmowy, a i tak chwilami głucha cisza w telefonie, a rachunki .....bardzo wysokie....

Oddaje sprawę poza tę firmę, szkoda ,moich nerwów...zarówno na "klepanie" wszystkim urzędasom tego samego, czekanie na próżno, i robienie ze mnie wariata.

Szkoda, że musżę jeszcze odbębnic z powzostałymi telefonami swój abonament, ale faktycznie -jak mowili przedmówcy - trzeba zamknąć ten czas jak najszybciej!

pozdrawiam- Aneta
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Co mam zrobić?

Aneta R.:
1. nie wzięto pod uwagę tego, że sprawdzalam w sieci, czy zasięg jest- i rzekomo jest w tym miejscu, co zreszta potwierdzono mi w salonie Plusa.

Dziś jest, a jutro sąsiad może obok postawić dom, albo za rok pobliski las urośnie o 30 cm, albo syndyk upadłej zbożowni, na której silosie stoi stacja bazowa wypowie Polkomtelowi umowę i każe zbierać graty - i nie będzie. ŻADEN, powtarzam: ŻADEN operator telefonii komórkowej nie zagwarantuje sygnału w jakimś konkretnym miejscu swego obszaru koncesyjnego.

Poza tym "zasięg" zależy od wielu czynników, np. od modelu aparatu, od czułości jego odbiornika, kształtu anteny itp.
2. mam 3 telefony w tej sieci, ten trzeci kupilam własnie z myśla o chorej mamie, aby miec z nia staly kontakt.

To proszę mamie kupić jakiś model z gniazdem antenowym i podłączyć telefon do anteny za oknem. Kierunkowe YAGI na allegro można kupić już za 70 zł. Sam w taki sposób korzystam z Plusa w zapadłej wsi w górach, gdzie bez tego "nie ma zasięgu".
3. Polkomtel pisze o wahaniach sygnału, ale nie uwzględnia tego, że trzeba biegac po całym domu by złapac sygnał

Przepraszam, co Pani miała z fizyki?
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Co mam zrobić?

Witaj Adamie!
Adam Kossakowski:
Czy rzeczywiście jest Pani święcie przekonana, że może istnieć w Europie Środkowej firma warta kilka miliardów euro, mająca kilkanaście milionów Klientów, ignorująca tych Klientów?

Tak, może. Polkomtel sie nazywa. Dwa razy już byłem zmuszony go przeczołgać przed tronem pani Prezes UKE, pierwszy raz dla 10,22 zł, drugi raz dla 0,80 zł. Ale i tak uważam, że warto było :-) A kolega to Polkomtel nawet do sądu podał dla 6,10 zł. I wygrał :-) A potem komornika nasłał, żeby te 6,10 ściągnął z konta (doliczając 380 zł swojej prowizji.

Ale, jak mawiają starzy górale - All GSM carriers suck. This one sucks less ;-)
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: Co mam zrobić?

Adas, pomagasz w sprawie pobocznego i zamknietego juz watku ale w temacie topicu sie nie wypowiedziales....wiem, wiem, beznadziejna sprawa i nic sie nie da zrobic...

konto usunięte

Temat: Co mam zrobić?

Adam Kossakowski:
Karol Sadaj:
Warto takze wejsc na mapa.plusgsm.pl i sprawdzic jak wg. plusa ksztaltuje sie zasieg w tym konkretnym miejscu. Jezeli mapa pokazuje brak zasiegu trudno bedzie myslec o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.

Kolego, proszę pilnie zapoznać się z materiałami szkoleniowymi dla APH. Wnioski są dwa - tak na szybko:

1. Mapa zasięgu, o której mowa powyżej pod żadnym pozorem nie może być traktowana przez handlowca jako element oferty! Odwoływanie się do mapy zasięgu jako do idealnego narzędzia jest absolutnie niedopuszczalne.
2. Od podejmowania decyzji w kwestiach reklamacyjnych jest Departament Reklamacji. Umówmy się więc: Kolega nie będzie podejmował decyzji reklamacyjnych za mnie, a ja nie będę zajmował się sprzedażą za Kolegę. Takie właśnie są różnice w naszych kwalifikacjach i tego się trzymajmy bo jeśli zaczniemy sugerować Klientom, że nasze kompetencje są wymienne, nic dobrego z tego nie wyniknie. Ani dla Klientów, ani dla nas, ani dla Spółki.

Pozdrawiam,

Adam Kossakowski

Ja bym prosił jednak o czytanie ze zrozumieniem, nie napisałem nigdzie że mapa jest elementem oferty ani to iż decyduje o tym czy reklamacja zostanie uznana czy też nie. Sugerowałem sprawdzenie zasięgu na niej zakładając że jeżeli nie będzie zasięgu na tej poglądowej mapce to zmniejsza to szanse na myślenie o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.

Pozdrawiam,

Karol Sadaj



Wyślij zaproszenie do