Temat: Co mam zrobić?
Witajcie po ponad miesiącu przerwy i oczekiwania na odpowiedź ze strony PLUSA, oczywiście rozpatrzonej negatywnie.
I oczywiście przyjetej dopiero po kilku interwencjach.
Zauważylam, że mój temat poruszył kika osób i był przyczynkiem dyskusji.
Tak więc napiszę, jaka odpowiedź otrzymałam po kilku telefonach na obsługę klienta, wizytach w salonie w Lublinie i długim czekaniu.
Wracając do tematu - zasięg - niestety nie poprawił się.
Z informacji wiem , że POLKOMTEL ma problemy z wlaścicielem dzialki na której stoi wieża przekaźnikowa, że sa problemy techniczne. Ale to nieoficjalnie wiadomości.
A oficjalne brzmią jak niżej;
W odpowiedzi ze strony POLKOMTELA udzielonej dopiero po 3 reklamacji, informuja mnie, że stale prowadzone sa prace modernizacyjne majace na celu poprawę sygnału. Jednakże uruchomienie stacji przekaźnikowych nie jest uzaleznione jedynie od firmy, wiąże sie tez z długotrwałą procedurą związana z uzyskaniem pozwolen na budowę. Pragna tez mnie zapewnic, że trwają prace mające na celu poprawę zasięgu naszej sieci we wskazanej przeze mnie lokalizacji.,
I teraz wyjaśnienie. Cytuję dosłownie.
Wyjasniamy, że specyfiką telefonii komórkowej jest to, że istnieje wiele czynnkiów (wiele z nich jest niezaleznych od Polkomtel SA), ktore mogą zakłócać prawidłową propagację fal elektromagnetycznych. Powoduje to występowanie miejsc, gdzie korzystanie z telefonii komórkowej może powodować trudności. Wahania sygnału są jednak zjawiskiem naturalnym i zależą od wielu czynników, taka jest bowiem specyfika telefonii komórkowej. Jakośc odbieranego sygnału zalezy nie tylko od obecności stacji bazowych i ich parametrów technicznych, lecz również od ukształtowania terenu na danym obszarze ( wzniesienia, doliny), od zalesienia, od ilości budynków, od materiału z jakiego są zbudowane, ito. Pragniemy równoczesnie wujaśnić, iz możliwośc realizacji połaczeń uzależniona jest także od liczby Klientow chcących w tyn samym momencie wykonac połaczenie. Tym samym przy wzmozonym ruchu telefonicznym w danym rejonie mogą wystepować przejściowe utrudnienia w nawiązywaniu polączeń.
Zaznaczamy jednak, że karta SIM umożliwia mobilne korzystanie z usług świadczonych przez Polkomtel SA tj. bez ograniczeń lokalizacyjnych (wszędzie tam, gdzie sieć Plus jest obecna w ramach pokrycia terenu swoim zasięgiem).
Urzadzenia telekomunikacyjne tj. telefon charakteryzuja się możliwością ich wykorzystania w wielu lokalizacjach, co umożliwia użytkownikowi wykorzystywanie wielu stacji bazowych .
Telefon komorkowy nie zawsze jest nabywany w celu wykorzytywania go w miejscu pracy, czy zamieszkania."
*********************
na koniec tego pieknego listu pojawiły się tzw. "straszaki", żebym wiedziala, co mi grozi, jak zechce zerwac umowę.
**********************
Moje podsumowanie.
1. nie wzięto pod uwagę tego, że sprawdzalam w sieci, czy zasięg jest- i rzekomo jest w tym miejscu, co zreszta potwierdzono mi w salonie Plusa.
2. mam 3 telefony w tej sieci, ten trzeci kupilam własnie z myśla o chorej mamie, aby miec z nia staly kontakt.
3. Polkomtel pisze o wahaniach sygnału, ale nie uwzględnia tego, że trzeba biegac po całym domu by złapac sygnał, że trzeba stac nieruchomo w nmiejscu w trakcie rozmowy, a i tak chwilami głucha cisza w telefonie, a rachunki .....bardzo wysokie....
Oddaje sprawę poza tę firmę, szkoda ,moich nerwów...zarówno na "klepanie" wszystkim urzędasom tego samego, czekanie na próżno, i robienie ze mnie wariata.
Szkoda, że musżę jeszcze odbębnic z powzostałymi telefonami swój abonament, ale faktycznie -jak mowili przedmówcy - trzeba zamknąć ten czas jak najszybciej!
pozdrawiam- Aneta