Temat: Optymalizacja kosztów energii i telekomunikacji
Mogę polecić firmę, która opracowała specjalny algorytm pozwalający pozwolił stworzyć usługę audytu kosztów telefonów komórkowych w firmie. Rozliczają się na podstawie wygenerowanych zysków:
success fee.
Przykład:
Zasadność naszej pracy podam na przykładzie naszego klienta - firmy mającej 90 telefonów komórkowych. Zlecająca pani manager wynajęła naszą firmę, która miała skontrolować płacone przez nią rachunki. Wiedziała, że coś w wysokości faktur jej nie pasuje. Po analizie jaką dla klienta przeprowadziliśmy okazało się, że operator źle naliczał FV, ponieważ miał błąd w systemie bilingowym (który my wykryliśmy), musiał wobec tego naprawić błąd i uwzględnić zgłoszoną reklamację. Uratowaliśmy więc budżet naszego klienta i ochroniliśmy kieszenie innych konsumentów, którzy przez błąd systemu także mieli złe naliczenia. Klient zaoszczędził 50 tys. zł.
Firma przeprowadza audyt, który polega na wnikliwej analizie kosztów jakie dana firma ponosi za rozmowy prowadzone przez telefony komórkowe (co najmniej 15 abonamentów).
Analiza służy do wyliczenia i porównania taryf, zarówno u jednego operatora jak i pomiędzy różnymi operatorami. Do przeprowadzenia usługi niezbędne jest zebranie i porównanie danych (liczbowych) z ostatnich 3 miesięcy.
Wyniki audytu przedstawiane są w postaci raportu z przedstawionymi wnioskami i sugestiami działań, jakie należy podjąć w celu obniżenia rachunków telefonicznych. To usługa oparta na modelu success fee: płaci się jedynie w przypadku, gdy w efekcie zastosowania wniosków z audytu w firmie powstaną oszczędności.