Ewelina R.

Ewelina R. so far so good

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Centrum Edukacji i Biznesu zachęca do wzięcia udziału w szkoleniach otwartych:

ROLA MANAGERA GASTRONOMII-MOTYWOWANIE I COACHING PRACOWNIKÓW

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 14.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które są managerami, są świadome swojej roli w zespole i doceniają rolę motywacji. Warsztat ma na celu nauczyć uczestników skutecznie wpływać na wyniki biznesowe restauracji , oraz wykorzystywać swoje mocne strony w pracy lidera, pomoże pokonywać sytuacje „trudne” ciężkie do przeskoczenia, zapozna z ideą coachingu, oraz ukaże w jaki sposób motywować do pracy pracowników jak i menedżerów.

EFEKTYWNA KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA Z KLIENTEM W OPARCIU O TYPY ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 16.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Szkolenie przeznaczone jest do osób pracujących w dziale reklamacji, oraz zmagających się na co dzień z reklamacjami. Uczestnicy warsztatu poznają prawidłową strukturę pisma reklamacyjnego, nauczą się w jaki sposób rozpoznawać typy klienta by odnieść się do niego indywidualnie, zwiększą swoją sprawność lingwistyczną, oraz ugruntuje ich w przekonaniu, iż umiejętność redagowania pism znacząco wpływa na długofalowe relacje z klientami.

RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Szkolenie przeznaczone jest do pracowników wszystkich szczebli, szczególnie w tych w których istnieje ryzyko wypalenia zawodowego. Warsztat jest odpowiedzią na ciągle rosnący problem stresu zarówno w pracy jak i w życiu osobistym. Umiejętność radzenia sobie ze stresem zwiększa jakość życia, i wydajność w pracy, chroni również przed zjawiskiem wypalenia zawodowego. Uczestnicy będą pracować nad zminimalizowaniem natłoku negatywnych emocji, oraz nad asertywnym odmawianiem i komunikowaniem swoich potrzeb.

Program i Zgłoszenia:
a.kindzierska@ceib.com.pl
tel. +48 22 243 33 27
http://www.ceib.com.plTen post został edytowany przez Autora dnia 01.07.21 o godzinie 16:53
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...


Obrazek

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SZLIFOWANIE DIAMENTU – POTENCJAŁ OSOBISTY DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO

Pracujesz?

Pracowałeś?

Zamierzasz kiedykolwiek podjąć jakąkolwiek aktywność zawodową???


Jeśli tak, to ten warsztat jest dla Ciebie. Niezależnie od wieku, wykształcenia czy doświadczenia zawodowego możesz spróbować odkryć swoje predyspozycje zawodowe, wynikające z Twojego osobistego potencjału.

Pomoże Ci w tym warsztat „Szlifowanie diamentu”, podczas którego:
- przyjrzysz się sobie
- odkryjesz swoje mocne strony
- obalisz negatywne przekonania na swój temat
- nauczysz się myśleć i mówić o sobie dobrze
- wzmocnisz poczucie własnej wartości
- oswoisz sytuację przyjmowania komplementów
- przyjrzysz się swojej sytuacji zawodowej
- wyznaczysz potencjalne drogi rozwoju zawodowego

Na warsztat zapraszamy:
- poszukujących swojej drogi zawodowej
- planujących zmianę pracy lub zawodu
- bezrobotnych, którzy szukają najodpowiedniejszej dla siebie pracy
- pracujących, ale nie do końca zadowolonych ze swojej sytuacji zawodowej
- powracających do pracy i potrzebujących rozbiegu
- stojących przed decyzją o wyborze zawodu
- studentów, którzy czują, że sama wiedza to za mało
- chcących odkryć własny potencjał :)

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak – osoba zdecydowanie znająca swoje mocne strony i kochająca swoją pracę :)

NAJBLIŻSZY TERMIN:
26-27 listopada 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

CENA za 16-godzinny warsztat: 210 zł
Dowiedz się, jak skorzystać z promocji.

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/szlifowanie_diamentu.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-szlifowani...Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 14.11.11 o godzinie 17:24
Ewelina R.

Ewelina R. so far so good

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Centrum Edukacji i Biznesu zachęca do wzięcia udziału w szkoleniu otwartym:

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 15.12.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Wystąpienia przed publicznością, niezależnie czy są to partnerzy biznesowi, współpracownicy, szefowie są standardem pracy w biznesie. To nie tylko narady, ale też sympozja, konferencje, targi, briefingi prasowe i eventy firmowe, na które jesteśmy zobowiązani chodzić tym częściej, im jesteśmy na wyższym stanowisku. Niekiedy jedno wystąpienie decyduje o losie w firmie lub o zdobyciu partnera biznesowego. To szkolenie pozwoli uczestnikom być na to przygotowanym.

Program i Zgłoszenia:
e.rogalska@ceib.com.pl
tel. +48 22 243 33 27
tel. +48 606 227 524
http://www.ceib.com.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Jak zmienić pracę? - czyli aktywne poruszanie się po rynku pracy

Jeżeli to czytasz, prawdopodobnie jednym z Twoich celów jest znalezienie pracy, z której będziesz czuć pełną satysfakcję. Jeżeli należysz do osób, które co jakiś czas postanawiają sobie, że zmienią pracę na lepszą, lecz jeszcze tego nie zrobiły – zapraszam Cię na szkolenie, które ułatwi Ci realizację Twojego postanowienia.

Zacznij nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!

Dla kogo jest to szkolenie:
* Pracownicy korporacji (i nie tylko), którzy mają dość obecnej pracy i chcą ją zmienić
* Osoby, które nie mają obecnie pracy i bezskutecznie szukają jej od jakiegoś czasu
* Osoby pragnące nauczyć się skutecznie poruszać po obecnym rynku pracy
* Osoby które preferują aktywne działanie od narzekania

Czego nauczysz się na szkoleniu:
* Konkretnych sposobów na aktywne poszukiwanie pracy w dzisiejszych czasach (UWAGA! Przeglądanie pracuj.pl i wysyłanie ofert to zaledwie ułamek tego, co możesz robić! Nie rezygnuj z innych możliwości pozyskania pracy!)
* Zachowań sprzyjających Twojemu wizerunkowi na rynku pracy
* Jak ma wyglądać i co ma zawierać skuteczne CV oraz LM
* Wykorzystywania serwisów społecznościowych w taki sposób, aby działały na Twoją korzyść podczas poszukiwania pracy
* Odpowiadać na trudne pytania na rozmowie rekrutacyjnej, z korzyścią dla siebie

Kto poprowadzi to szkolenie?
Beata Rzepka - coach kariery i trener z doświadczeniem korporacyjnym, autorka książki "Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze", od 2008 roku skutecznie pomaga swoim klientom znaleźć wymarzoną pracę, zmienić branżę albo poradzić sobie z problemami związanymi z pracą i życiem zawodowym.

Wziąłem udział w godzinnej konsultacji dotyczącej efektywnego, aktywnego szukania pracy. Otworzyło mi to oczy i rozwinęło mnie bardziej niż wielogodzinne czytanie blogów i książek o karierze. Przede wszystkim dowiedziałem się jak skutecznie dzielić swoje wysiłki na te działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Uświadomiłem sobie jak ważną sprawą jest skuteczny networking i kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Dostałem konkretne instrukcje, jak krok po kroku podchodzić do nawiązywania relacji biznesowych. To co najbardziej mi się podobało, to fakt, że Beata wykorzystuje każdą minutę spotkania żeby przekazać maksimum informacji. Znała odpowiedź na każde moje pytanie i mówiła w sposób konkretny, taki, który dociera do sedna sprawy.
Michał Sobczyk, Klient, Warszawa

Beato, chciałem się pochwalić, swoją 100% skutecznością w spotkaniach o pracę:) Byłem na jednej rozmowie i przyjęli mnie:) Dziękuję za pomoc w napisaniu CV i LM. Będę Cię polecał znajomym.
Michał Trzciński, Klient, Warszawa

Kiedy i gdzie?
26 listopada 2011

Szkolenie odbędzie się w Warszawie, ul. Gwiaździsta 7b/12, godz. 10.00-17.00

Za ile?
450 zł
UWAGA! Dla czytelników newslettera Coaching Kariery cena wynosi tylko 119 zł! Zapisz się już teraz na newsletter na stronie głównej http://CoachingKariery.pl i skorzystaj ze zniżki!

Uczestnicy szkolenia otrzymują 50% zniżki na usługę stworzenia profesjonalnego CV i/lub LM.

W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu.

Zarezerwuj miejsce pisząc na maila: beata@coachingkariery.pl i podając swój numer telefonu.
Magdalena Raczyńska

Magdalena Raczyńska Asystent Kierownika
Projektów

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

„LICENCJONOWANY DORADCA INWESTYCYJNY – ZOSTAŃ PROFESJONALNYM DORADCĄ INWESTYCYJNYM!”

Licencja doradcy inwestycyjnego to gwarancja prestiżowego i dobrze płatnego miejsca pracy, gdzie zarobki sięgają nieraz kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie.
Kurs dla osób przygotowujących się do egzaminu na doradcę inwestycyjnego oraz dla wszystkich, chcących pogłębić swoją wiedzę na temat rynków kapitałowych.

Korzyści jakie oferujemy w ramach kursu, to m.i.n:
- wiedza teoretyczna dotyczącą ogółu zagadnień obowiązujących na egzaminie
- poznanie metod skutecznego przygotowania się do egzaminu
- omówienie literatury i obowiązujących na egzaminie aktów prawnych
- cenne wskazówki, co do sposobów rozwiązywania zadań
- sprawdzane na bieżąco postępy kursantów
- specjalne spotkania networkingowych dla kursantów, które będą okazją do poznania doświadczonych doradców inwestycyjnych oraz liderów branży finansowej

Szczegóły kursu:

Terminy: 07.01.2011 - 03.04.2012
Miejsce: Kraków
Cena: 4 999 zł*

*do ceny należy doliczyć 23% podatku VAT

(możliwość uiszczenia opłaty w trzech ratach)

Czas trwania szkolenia: 142 godziny + przerwy

Kurs obejmuje zagadnienia ze wszystkich dziedzin wymaganych przez Komisję Nadzoru Finansowego na egzaminie na doradcę inwestycyjnego. Formuła szkolenia to połączenie teorii oraz ćwiczeń. Uczestniczący otrzymują przed rozpoczęciem kursu najważniejsze akty prawne wymagane na egzaminie, a przed każdymi zajęciami – skrypt prezentacji.

Całość kursu zakończy się wewnętrznym egzaminem, którego poziom trudności jest jeszcze wyższy od egzaminu organizowanego przez Komisję Nadzoru Finansowego. W przypadku zdania egzaminu wewnętrznego, a niezdania egzaminu KNF, przewidziana jest rekompensata dla kursanta.

Wszystkich zainteresowanych szczegółową ofertą proszę o kontakt mailowy na adres: wojciech.niedzielski@revsolution.pl
Tel: + 48 691 925 722

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Witajcie, rusza nowa Edycja Szkoły Skutecznych Trenerów Biznesu

Jesteśmy gotowi wrócić do korzeni...


Obrazek


Rekrutacja do "Edycja Łódź 2012" rozpoczęta!

I zjazd 25-26.02.2012 r. w Łodzi

O co chodzi z tymi korzeniami? czytaj: http://blog.profesjonalnytrener.pl/index.php/wracam-do...

Program ogólny, harmonogram oraz koszty znajdziesz na stronie Szkoły: http://profesjonalnytrener.pl/program

Odpowiemy na wszystkie pytania: http://profesjonalnytrener.pl/signup

Zapraszamy

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Generacja Y - szansa czy konflikt? - KONFERENCJA

GENERACJA Y, POKOLENIE MILENIUM, GENERATION WHY – urodzeni po 1982 roku, jako grupa społeczna, za oceanem przeanalizowani zostali na wiele sposobów. Czy przedstawiciele Generacji Y w Polsce różnią się od swoich rówieśników w innych krajach? Jak wykorzystać atuty młodych i poradzić sobie z ich odmiennym systemem wartości? Jak sprawić, by byli zadowoleni ze swojej pracy, a więc zaangażowani i efektywni? Weź udział w konferencji, by uzyskać odpowiedź na te i inne pytania. Zapoznaj się z wynikami pierwszego badania ponad 1000 przedstawicieli Generacji Y w Polsce, przeprowadzonego przez GM Solutions.
• Poznaj oczekiwania przedstawicieli Generacji Y dotyczące pracy i pracodawców Polsce!
• Weź udział w dyskusji i poznaj sposoby, jakie stosują organizacje, by efektywnie wykorzystywać potencjał pracowników pokolenia Millenium!

GM Solutions zaprasza na konferencję:
Generacja Y – szansa czy konflikt?
29 marca 2012 roku, Warszawa, Hotel Westin

I. Generacja Y – portret i idea, wyniki wybranych badań światowych.
II. Generacja Y wkracza na rynek pracy – wyniki badań przeprowadzonych przez GM Solutions wśród studentów uczelni wyższych w Polsce.
III. Młodzi Polacy na progu dorosłości – czy dadzą sobie radę?
IV. Rekomendacje dla pracodawców – zatrudniać czy ignorować?, wyzwania dla zarządzających.
V. Dyskusja panelowa z udziałem prof. Janusza Czapińskiego, Barbary Rajmańskiej, dyrektor Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w AXA, Magdy Dybskiej-Tabor, dyrektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Danone oraz ekspertów GM Solutions, współautorów badania Generacja Y w pracy Roberta Grzybka i Hanny Grzybek.

Koszt uczestnictwa w konferencji: 890 PLN netto/1 os. (1094,70 PLN brutto)
O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.
Zgłoś się na: http://www.gen-Y.plHanna Grzybek edytował(a) ten post dnia 27.02.12 o godzinie 20:53
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...


Obrazek

Zapraszamy na warsztat:

ZADBAJ O WŁASNE INTERESY - WARSZTAT TECHNIK NEGOCJACYJNYCH

Możesz wygrywać, nie narażając innych na przegraną!

Pomogą Ci w tym rozmaite techniki negocjacyjne. Podczas warsztatu "Zadbaj o własne interesy" nauczysz się, jak bez stresu i wbrew presji prowadzić rozmowy handlowe, negocjacyjne, a także jak odnajdywać się w trudnych sytuacjach zawodowych i osobistych.

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z całością procesu negocjacji, poznanie stylów i metod negocjacji, odkrycie znaczenia komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sytuacjach negocjacyjnych oraz przekształcenie sytuacji konfliktowych w strategię win-win.

Na warsztat zapraszamy osoby, które chcą:
- nauczyć się podstawowych technik negocjacyjnych, aby umieć w życiu codziennym bronić własnych interesów;
- dowiedzieć się, jak uniknąć poczucia zmanipulowania w trakcie negocjacji;
- prowadzić rozmowy i załatwiać sprawy tak, aby obie strony miały poczucie wygranej.

Warsztat prowadzi Andrzej Bednarek.

NAJBLIŻSZY TERMIN
24-25 marca 2012
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

CENA:
Teraz jedynie 120 zł za dwudniowy warsztat!

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/negocjacje.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704 (po godz. 16)

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się!" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-zadbaj-o-w...
Anna Nikiel

Anna Nikiel Specjalista ds.
promocji

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Polecam kursy językowe w Szkole Języków Obcych Shamrock prowadzone online, przez skypa.
Jeśli masz wątpliwości co do podjęcia nauki systemem online przeczytaj artykuł http://www.eip.pl/dlaczego-warto-uczyc-sie-on-line.html a wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane.

Rozpoczynamy właśnie liczne kursy wakacyjne. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Szkoła Języków Obcych Shamrock oferuje kursy dla osób wyjeżdżających do pracy za granicę. Obejmują one naukę słownictwa z wielu popularnych dziedzin zawodowych, a także pomoc w tłumaczeniu niezbędnych dokumentów, czy doboru właściwych zwrotów w planowanej rozmowie kwalifikacyjnej.
Znajomość specjalistycznego języka pozwoli Ci na podniesienie swoich kwalifikacji i otworzy możliwości aplikowania na stanowiska dotąd niedostępne. Sprawdź- awans jest w zasięgu Twojej ręki.

Nauka odbywa się on-line i jest dostępna z każdego miejsca na świecie.
Zapoznaj się z naszą ofertą na stronie http://www.szkola-shamrock.pl/cennik/promocje/.

Zapraszamy!

http://www.szkola-shamrock.pl/
Pn - Pt: 09:00 - 16:00
Gadu - Gadu: 28643507
Tel: 00 48 77 466 18 18

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Szanowni Państwo,

Już 25 września br. rozpocznie się w Krakowie i Warszawie cykl szkoleń skierowanych do firm rekrutacyjnych, firmowych działów HR, konsultantów social media oraz przedstawicieli świata biznesu z wykorzystania social media w rekrutacji i Human Resources pod nazwą "Using social media in recruitment & HR by Jorgen Sundberg". Szkolenia te poprowadzi jeden z najbardziej znanych konsultantów w tej dziedzinie w Wielkiej Brytanii, a mianowicie Jorgen Sundberg. Poniżej zamieszczamy kilka szczegółowych informacji na temat naszych szkoleń.

Jorgen Sundberg

Jorgen Sundberg jest social media trenerem i konsultantem specjalizującym się w LinkedIn, employer branding-u online i rekrutacji. Jest założycielem i dyrektorem firmy konsultingowej „Link Humans” z siedzibą w Londynie i Paryżu. Jego klientami są takie firmy jak Adecco, Intel, DHL, Tesco, Smurfit-Kappa, Prudential i HSBC. Jorgen Sundberg wcześniej był Dyrektorem Sprzedaży na całą Europę w firmie Red Commerce – największej na świecie firma rekrutacyjnej SAP-a. Za jego kadencji obroty firmy wzrosły z £ 2 mln do £ 55 mln. Jorgen jest regularnym mówcą wielu konferencji branżowych oraz szkół biznesu w calej Europie. Cytowany w angielskim The Times, The Guardian i The Australian, nazwany „social networking guru” przez Mail on Sunday. Jorgen jest również blogerem, prowadzi kilka swoich blogów, a między innymi jeden z najbardziej popularnych blogów rekrutacyjnych w Wielkiej Brytanii pod nazwą The Undercover Recruiter, którego miesięcznie czyta 75.000 czytelników.

O szkoleniach

Podczas naszych szkoleń dowiesz się jak:

Wykorzystywać potencjał mediów społecznościowych do rekrutacji i budowania profesjonalnego wizerunku pracodawcy w sieci
Skutecznie wyszukiwać właściwych kandydatów z użyciem następujących portali społecznościowych: Linkedin, Facebook, Google +, Twitter
Korzystać z zaawansowanych technik wyszukiwania w celu identyfikacji najlepszych kandydatów
Podnieść renomę firmy i konsultantów wykorzystując social media
Zbudować stałe i trwałe społeczności wokół twojej firmy
Utrzymać dobre relacje z klientami i kandydatami
Precyzyjnie określić potrzeby pracodawców
Jak informować kandydatów o ofertach pracy w darmowy i wirusowy sposób
z wykorzystaniem mediów społecznościowych

Nasze szkolenia obejmują:

Profil: Dowiedz się, jak zbudować profesjonalny i przyjazny wyszukiwarkom profil, który przyciąga biznes.

Sieć: Jak połączyć się z klientami i potencjalnymi kandydatami w profesjonalny sposób.

Komunikacja: Jak zbudować swój profesjonalny wizerunek online przy pomocy grup dyskusyjnych na Linkedin, dyskusji, eventów i innych aplikacji oraz na Facebook-u i Google +.

Badania: Jak korzystać z zaawansowanych technik wyszukiwania kandydatów przy użyciu rzeczywistych case studies.



Miejsca szkoleń: Kraków, Warszawa

Oferta specjalna: 999,00 zł/os. zamiast 1.099,00 zł + VAT od osoby (Cena obejmuje szkolenie, certyfikat, materiały drukowane, kawa i herbata, lunch)



Terminy:

Kraków, 25 wrzesień 2012

Warszawa, 26 wrzesień 2012



Więcej szczegółów: Jeśli chcesz wziąć udział w jednym z naszych szkoleń w Krakowie lub Warszawie to napisz do nas na adres office@smls.pl lub zadzwoń na numer 032 780-54-55 aby zarezerwować swoje miejsce


Zapraszamy!
Marta Idkowiak

Marta Idkowiak coach, doradca
edukacyjno-zawodowy

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...


Obrazek
Marta Idkowiak edytował(a) ten post dnia 15.10.12 o godzinie 19:56

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie wiedzy prawniczej.

20 listopada wielki finał pierwszej edycji Konkursu Wiedzy Prawniczej ,,Lex Empiricus".
Do wygrania płatne praktyki w renomowanej kancelarii i nagroda pieniężna w wysokości
2 500 zł oraz wiele innych cennych nagród rzeczowych.

Konkurs skierowany jest do studentów i absolwentów Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. W pierwszym etapie konkursu uczestnicy otrzymają do rozwiązania kazus prawniczy, do finału zostanie zakwalifikowanych maksymalnie 10 najlepszych uczestników. Finał będzie mieć charakter symulacji codziennej pracy prawnika. Najlepsi uczestnicy będą mieli za zadanie podczas kilku godzin wykazać się umiejętnościami zastosowania swojej wiedzy w praktyce.

Finał odbędzie się 20 listopada podczas Dni Edukacji Prawniczej na Uniwersytecie Śląskim.

Szczegółowe informacje na temat konkursu, można znaleźć na stronie internetowej
http://kancelaria-szip.pl/konkurs.Aleksandra N. edytował(a) ten post dnia 30.10.12 o godzinie 09:52

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

PRAWNIK W BIZNESIE - szkolenia

Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych zaprasza na szkolenia biznesowe z zakresu zakładania i prowadzenia kancelarii prawnej, technik negocjacji oraz marketingu prawniczego.

Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twoje miejsce w biznesie.

Już dzisiaj dowiedz się, jak zyskać prestiż, pewność siebie i zdobyć niezależność!

TERMIN: pierwsze spotkanie - listopad/grudzień

MIEJSCE: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Białystok, Kraków, Warszawa

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

Liczba miejsce ograniczona!

SZKOLENIE "PRAWNIK W BIZNESIE" POMOŻE CI:
1. pogłębić i zastosować praktycznie wiedzę wyniesioną ze studiów
2. zwiększyć Twoje kompetencje w zakresie budowania biznesowych relacji z klientem
3. przyswoić umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i marketingowe dzięki ćwiczeniom z praktykami oraz doświadczonymi coachami

ZOBACZ, CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLEŃ! Oto przykładowe zagadnienia:
1. Negocjacje dla prawników (cele, BATNA, fazy negocjacji, negocjowanie zagadnień szczegółowych, profesjonalne techniki negocjacyjne)
2. Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (podstawowe zasady komunikacji, rozmowa z trudnym klientem, wyznaczanie potrzeb klienta)
3. Komunikacja wewnętrzna (kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie konfliktów w zespole, idea Work-Life Balance)
4. Biznesowy savoir-vivre(przygotowywanie spotkań biznesowych, profesjonalne kontakty telefoniczne i mailowe)
5. Marketing usług profesjonalnych (różnice pomiędzy marketingiem zwykłym, a usługami profesjonalnymi, marketing a sprzedaż, specyfika marketingu prawniczego)
6. PR kancelarii prawnej (budowanie marki, tworzenie wizerunku kancelarii w Internecie, CSR)
7. Zatrudnianie pracowników (rekrutacja, informacje zwrotne, procedura zwalniania pracowników)
8. Rozwiązywanie problemów w biznesie, czyli co zrobić, gdy klient zalega z zapłatą, zrywa umowę lub tworzy negatywne opinie o kancelarii
9. Planowanie rozwoju kancelarii (formułowanie strategii rozwoju, kształtowanie polityki cenowej, pozycjonowanie na rynku)
10. Turniej negocjacyjny oraz podsumowanie szkolenia

Prowadzenie kancelarii jest prostsze, niż myślisz!

Zapisz się na szkolenie i zdobądź praktyczne umiejętności, dzięki którym osiągniesz swój cel!

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

TERMINY: pierwsze spotkanie w grudniu (kolejne – średnio raz na 3-4 tygodnie, w sumie 5 spotkań szkoleniowych)

CZAS TRWANIA: 4-5 godzin (jedno spotkanie)

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Organizator:
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
ul. J. Słowackiego 17/10, 60-822 Poznań
e-mail: biuro@fips.org.pl
http://fips.org.pl

Więcej informacji na temat szkolenia:
Magdalena Bujak
magdalena.bujak@fips.org.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Szanowni Państwo,

zapraszam do uczestnictwa w Targach Kariery w Finansach i Bankowości, które odbędą się 09 Marca 2013 roku w Krakowie w godz. 9.00-16.00.

Targi w Finansach i Bankowości są prestiżowymi wydarzeniami skupiającymi ponad 250 najlepiej wykwalifikowanych specjalistów branży finansowej. Łącząc fachową wiedzę, ponadprzeciętne umiejętności oraz szczególne możliwości rynku zapewniamy optymalne rozwiązania dla rozwoju biznesu.

Na Targach będzie można:
- zapoznać się z aktualnymi ofertami zatrudnienia i najnowszymi projektami biznesowymi najbardziej znaczących na rynku firm
- osobiście spotkać się i porozmawiać z przedstawicielami
- nawiązać nowe kontakty biznesowe
- wysłuchać prezentacji branżowych
- wymienić się doświadczeniami z innymi fachowcami
- a przede wszystkim znaleźć nową, satysfakcjonującą pracę

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak konieczna jest rejestracja.

Zapraszam na stronę internetową http://targikarierawfinansach.pl , gdzie uzyskają Państwo dokładne informacje oraz będą mogli się zarejestrować. Przy rejestracji proszę o wypełnianie w miarę możliwości wszystkich pól oraz o dopisanie w uwagach: "Organizator: Izabela Fronczek".

W przypadku pytań, pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Izabela Fronczek
Specjalista ds. Organizacji Targów
CareerCon
izabela.fronczek@software.com.pl
Łukasz Wiaderny

Łukasz Wiaderny Cały czas do przodu!

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Witam,

zapraszam do zapoznania się z ofertą szkoleń specjalistycznych na http://www.referte.pl

Zgłoszenia grupowe (minimum 5 osób) to koszt jedynie 50 PLN brutto od osoby. Indywidualne zgłoszenie to koszt 150 PLN brutto. Grupa szkoleniowa to maksymalnie 15 osób.
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Są jeszcze ostatnie WOLNE MIEJSCA! Nie pozwólcie, by się zmarnowały ;)

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-szlifowani...

Zapraszam :)
Łukasz Wiaderny

Łukasz Wiaderny Cały czas do przodu!

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

referte zaprasza wszystkich chętnych na szkolenie z zakresu:

Postępowanie w sprawie rozpatrywania skarg i wniosków

Informacje:

Konstytucyjne prawo skarg i wniosków zostało zrealizowane w przepisach kodeksu postępowania administracyjnego. Wzrasta także świadomośc obywateli polskich w zakresie przysługującego im prawa do składania skarg i wniosków. Często jednak osoby odpowiedzialne za rozpatrzenie skargi czy wniosku czynią to nierzetelnie bądź w sposób naruszający prawo. Postepowanie skargowo- wnioskowe nie jest postepowaniem pobocznym i mniej ważnym niż postępowanie administracyjne jurysdykcyjne dlategio należy wystrzegać się wszelkich nieprawidłowości przy jego prowadzeniu.

Szkolenie służy zapoznaniu jego uczestników z poszczegółnymi etapami postępowania skargowo – wnioskowego.

Uczestnicy zostaną zapoznani z konstytucyjnym zamysłem skarg i wniosków. Następnie omówione zostaną kwestie dotyczące organów właściwych do prowadzenia postępowania. Przedmiotem rozważań będą elementy skargi i wniosku, a także kwestie podlegające skardze lub wnioskowi. Nadto szkolenie obejmie porównanie postępowania jurysdykcyjnego i skargowo -wnioskowego. Wreszcie analizie poddane zostaną przepisy dotyczące zakończenia postępowania (w sposób pozytywny lub negatywny). Omówione będzie zjawisko tzw. skarg pieniaczych


Program:

1. Konstytucyjne prawo do skargi i wniosku.

2. Regulacje prawne dotyczące petycji

3. Kwalifikowanie pisma według treści.

4. Właściwość organów do rozpatrywania wniosków i załatwiania skarg.

5. Przedmiot skargi i wniosku

6. Rozpatrywanie skarg i wniosków.

7. Przekazanie skargi do załatwienia organowi właściwemu.

8. Skarga a pismo w postępowaniu administracyjnym jurysdykcyjnym

9. Termin załatwienia skargi wniosku.

10. Zakończenie postepowania skargowo – wnioskowego

11. Skargi pieniackie.



Przedstawiony program szkolenia specjalistycznego może ulec zmianie w zależności od potrzeb uczestników.

Szczegóły terminu - 18 / 05 / 2013

Szkolenie przewidziane dla: 15 osób.

Cennik

Cena promocyjna: 80 zł
Maciej Rybski

Maciej Rybski Student, Warszawska
Szkoła Reklamy

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

W dniu 5 września br. odbędą się pierwsze warsztaty z cyklu „Uczelnia dobrych praktyk” organizowane w ramach ogólnopolskiego programu „Inteligentna Uczelnia – Partner Biznesu”. Adresatami warsztatów są uczniowie szkół średnich, studenci i absolwenci. Gospodarzem warsztatów została Uczelnia Łazarskiego w Warszawie.

Główne cele warsztatów to miedzy innymi:
- podkreślenie zawodowych korzyści, wynikających z uczestnictwa studentów
- stażach i praktykach
- przygotowanie studentów do trafnego wyboru zawodu i drogi dalszego kształcenia
- wsparcie w opracowaniu indywidualnego planu kariery edukacyjnej i zawodowej
- poinformowanie studentów o wymogach współczesnego rynku pracy oraz trendach rozwojowych w obszarze zawodów i zatrudnienia

Warsztaty zrealizowane zostaną w formie praktycznych interaktywnych sesji prezentacyjnych. Eksperci reprezentujący Partnerów przeprowadzą indywidualne konsultacje dla zainteresowanych uczestników warsztatów. Przynieś swoje CV i skorzystaj z konsultacji ze specjalistą!

Podczas warsztatów zaprezentowane zostaną oferty pracy, praktyk i staży z bazy firm współpracujących z Adecco – globalnego lidera w dziedzinie rozwiązań zarządzania zasobami ludzkimi oraz doradztwa personalnego.
Fundacja Rozwoju Wolontariatu zaprezentuje oferty wolontariatu z bazy projektów programu „PROJEKTOR – wolontariat studencki”.
Przedstawiciele NBP oraz PZU opowiedzą o korzyściach wynikających z uczestnictwa w programach staży i praktyk, dzięki czemu wzbogacisz swoją wiedzę, a przy tym zbudujesz swoją przewagę na rynku pracy.

Prelegenci:
1. Grażyna Drażba-Derdej (Wiceprezydent Uczelni Łazarskiego)
2. Agata Zarzycka (Dyrektor Działu Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego)
3. Aneta Jendrzejczak-Fabisiak (Koordynator ds. rozwoju kompetencji i kariery w Dziale Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego)
4.Anna Kosińska (Koordynator ds. rozwoju zawodowego i współpracy z biznesem w Dziale Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego)
5. Magdalena Furs (National Recruitment Manager – Adecco)
6. Marcin Ostrowski (Dyrektor Regionu Centralnego – Adecco)
7. Zuzanna Rapkiewicz-Stępień (Starszy Specjalista ds. Marki Pracodawcy – Grupa PZU)
8. Łukasz Trzeszczkowski (Doradca ds. Marki Pracodawcy – Grupa PZU)
9. Jacek Majcherek (NBP)

Zapraszamy w czwartek 5 września 2013 od godz. 11.00 – 15.00
Uczelnia Łazarskiego 02-662 Warszawa, ul. Świeradowska 43

WSTĘP JEST BEZPŁATNY!!!

Więcej informacji o warsztatach oraz prelegentach znajdziecie na portalu:
http://spotkania.lazarski.pl/uczelnia-dobrych-praktyk/ oraz na fanpage
https://www.facebook.com/UczelniaDobrychPraktyk
https://www.facebook.com/events/700069563341928/

Partnerami warsztatów są: Narodowy Bank Polski, Adecco, PZU, Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, Fundacja Rozwoju Wolontariatu – realizator projektu „PROJEKTOR – wolontariat studencki”, Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności.

Patronat medialny objęli: Metro oraz portale GazetaPraca.pl, dlaMaturzysty.pl, studentnews.pl, students.pl, Radio Kampus.

Następna dyskusja:

Jednodniowe szkolenia otwar...




Wyślij zaproszenie do