Ewelina R. so far so good
Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...
Centrum Edukacji i Biznesu zachęca do wzięcia udziału w szkoleniach otwartych:ROLA MANAGERA GASTRONOMII-MOTYWOWANIE I COACHING PRACOWNIKÓW
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 14.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które są managerami, są świadome swojej roli w zespole i doceniają rolę motywacji. Warsztat ma na celu nauczyć uczestników skutecznie wpływać na wyniki biznesowe restauracji , oraz wykorzystywać swoje mocne strony w pracy lidera, pomoże pokonywać sytuacje „trudne” ciężkie do przeskoczenia, zapozna z ideą coachingu, oraz ukaże w jaki sposób motywować do pracy pracowników jak i menedżerów.
EFEKTYWNA KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA Z KLIENTEM W OPARCIU O TYPY ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 16.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)
Szkolenie przeznaczone jest do osób pracujących w dziale reklamacji, oraz zmagających się na co dzień z reklamacjami. Uczestnicy warsztatu poznają prawidłową strukturę pisma reklamacyjnego, nauczą się w jaki sposób rozpoznawać typy klienta by odnieść się do niego indywidualnie, zwiększą swoją sprawność lingwistyczną, oraz ugruntuje ich w przekonaniu, iż umiejętność redagowania pism znacząco wpływa na długofalowe relacje z klientami.
RADZENIE SOBIE ZE STRESEM
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)
Szkolenie przeznaczone jest do pracowników wszystkich szczebli, szczególnie w tych w których istnieje ryzyko wypalenia zawodowego. Warsztat jest odpowiedzią na ciągle rosnący problem stresu zarówno w pracy jak i w życiu osobistym. Umiejętność radzenia sobie ze stresem zwiększa jakość życia, i wydajność w pracy, chroni również przed zjawiskiem wypalenia zawodowego. Uczestnicy będą pracować nad zminimalizowaniem natłoku negatywnych emocji, oraz nad asertywnym odmawianiem i komunikowaniem swoich potrzeb.
Program i Zgłoszenia:
a.kindzierska@ceib.com.pl
tel. +48 22 243 33 27
http://www.ceib.com.plTen post został edytowany przez Autora dnia 01.07.21 o godzinie 16:53