Anna K.

Anna K. HR Business Partner

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Zapraszam do dodawania informacji o szkoleniach i wydarzeniach związanych z rozwojem zawodowym :)
Anna K.

Anna K. HR Business Partner

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu proponujemy Państwu praktyczne, 2-dniowe szkolenie „Profesjonalna rekrutacja pracowników”

Z reguły Firmy część projektów rekrutacyjnych na swoje potrzeby prowadzą samodzielnie. Także w sytuacjach, gdy rekrutacja (szczególnie na kluczowe stanowiska) jest powierzana usługodawcy zewnętrznemu, to finalnie pracownicy Firmy podejmują decyzję o tym kto z Kandydatów dołączy do ich zespołu. Umiejętność zaplanowania procesu rekrutacyjnego, umiejętność pozyskania i wyboru najlepszej osoby jest kluczowa dla przyszłego sukcesu Firmy. Działania rekrutacyjne, które podejmuje firma mają także wpływ na jej wizerunek na rynku pracy - dlatego tak ważny jest profesjonalnie przeprowadzony proces rekrutacji.

Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy na temat jak:
• Planować proces rekrutacyjny (czas, budżet, zasoby, narzędzia)
• Przygotować pełen opis stanowiska i profil poszukiwanego kandydata
• Przygotować i przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną oraz sprawdzić referencje
• Dokonać oceny kandydatów
• Ustalić warunki zatrudnienia z nowym pracownikiem
• Przygotować program wprowadzenia nowej osoby do organizacji

Program szkolenia obejmuje przebieg całego procesu rekrutacyjnego – od określenia potrzeby rekrutacyjnej po wprowadzenie nowego pracownika do organizacji. Główne punkty to:

1. Kontekst projektu rekrutacyjnego (misja i cele firmy, dopasowanie do kultury organizacyjnej, historia obsadzanego stanowiska)
2. Tworzenie opisu stanowiska i profilu poszukiwanego kandydata – powiązanie pomiędzy zadaniami, kompetencjami i osobowością
• omówienie wybranej teorii osobowości zawodowej
• określanie kompetencji i ich operacjonalizacja
3. Planowanie procesu rekrutacji
• elementy procesu, typy wywiadów oraz przykłady narzędzi i technik (testy psychologiczne, AC/DC)
• rodzaje usług rekrutacyjnych dostępnych na rynku
4. Realizacja projektu rekrutacyjnego
• tworzenie ogłoszenia rekrutacyjnego i wstępna selekcja aplikacji
• przygotowanie kwestionariusza do rozmowy rekrutacyjnej (na bazie wybranych i zoperacjonalizowanych kompetencji)
• prowadzenie rozmowy kwalifikacyjne (jak i o co pytać, jak oceniać uzyskane informacje)
• najczęstsze błędy rekruterów i jak się przed nimi ustrzec
• sprawdzanie referencji
• informacja zwrotna dla kandydatów
• finalizowanie warunków zatrudnienia z wybraną osobą
5.Wprowadzanie nowego pracownika do organizacji

Cena szkolenia otwartego: 600 zł
Rabat dla człownków grupy PLANOWANIE KARIERY - 100zł :)
Cena szkolenia zamkniętego dla grupy ok. 10 osób: 2800 zł

Najbliższy termin szkolenia otwartego w Warszawie: 17-18.03.09

Prowadzący:
Małgorzata Grzegorczyk – psycholog, Starszy Konsultant; dołączyła do HR Solutions w 2003 r gdzie pod okiem Kaliny Karwańskiej szkoliła się w metodologii Executive Search i bardzo szybko przejęła odpowiedzialność za realizację projektów rekrutacyjnych głównie na stanowiska finansowe, marketingowe i handlowe. Jej wcześniejsze doświadczenia zawodowe związane są między innymi z pracą w dziale marketingu firmy Procter & Gamble. Małgosia ukończyła dwuletni staż Psychologii Zorientowanej na Proces metodą A.Mindela przy PTPZnP oraz w studia na wydziale Psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jest certyfikowanym użytkownikiem Extended DISC i Facet5 – narzędzi do badania osobowości zawodowej. Współtworzy program „Profilowanie ścieżki kariery”.

Anna Bałda – Młodszy Konsultant; współpracę z HR Solutions rozpoczęła w listopadzie 2007, obecnie prowadzi projekty rekrutacyjne (gł. metodą executive recruitment) pod superwizją Kaliny Karwańskiej i Małgosi Grzegorczyk; Jej wcześniejsze, ponad 4-letnie doświadczenia zawodowe związane są m.in. z marketingiem i PR oraz sprzedażą i szkoleniami. Anna przeprowadziła kilkadziesiąt prezentacji biznesowych, głównie dla nauczycieli. Obecnie Anna kończy studia na kierunku Psychologia Społeczna w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie; Jej zainteresowania zawodowe są związane z psychologią organizacji pracy oraz psychologią motywacji.

Zapraszamy!

Małgorzata Grzegorczyk grzegorczyk@hrsolutions.pl
22 616-22-26
0-508-10-10-02

Anna Bałda
balda@hrsolutions.pl
22 616-22-26,
0-502-600-489

HR SOLUTIONS
Ul. Angorska 4 lok. 2
Warszawa 03-913Anna Bałda edytował(a) ten post dnia 26.02.09 o godzinie 10:13
Małgorzata Grzegorczyk

Małgorzata Grzegorczyk Regionalny HR
Business Partner,
British American
Tobacco ...

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Dla osób, które zgłoszą się z tej grupy - specjalne rabaty :)
Monika Karmaza

Monika Karmaza Wydawnictwo TADAM,
Redaktor Prowadząca,
Business Partner/...

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...


Obrazek


Pozostały już tylko 2 wolne miejsca na warsztaty w języku polskim „ZARZĄDZAJ SWOJĄ KARIERĄ” organizowane 6 marca 2009 roku. W związku z tym oferujemy promocyjną cenę 600 PLN / osoba.

Zawartość merytoryczna warsztatów:

METODOLOGIA
• Jaki jest najskuteczniejszy sposób znalezienia nowej pracy?
• Z jakich narzędzi warto korzystać?
• Czy i z jakimi headhunter’ami powinienem się skontaktować?
• Jak wygląda proces rekrutacyjny?
• Ile CV muszę wysłać, aby zostać zaproszonym na rozmowę rekrutacyjną?

ŻYCIORYS
• Jak napisać profesjonalny życiorys?
• Co należy uwzględnić w CV?
• Czy są rzeczy, które NIE powinny się tam znaleźć?
• Czy listy motywacyjne odeszły do lamusa?
• Jak napisać podsumowanie zawodowe?

ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
• Jak się przygotować do rozmowy kwalifikacyjnej?
• Jaki jest cel pytań, które padają w trakcie rozmowy?
• Jak odpowiadać na zadawane pytania?
• Co odpowiedzieć, gdy padnie pytanie o słabe strony?
• Co odpowiedzieć na trudne pytanie o oczekiwania finansowe?
• Na jakie pytania mogę nie odpowiadać?
• Jak radzić sobie ze stresem w czasie rozmowy?

O przyjęciu na warsztaty decydowała będzie kolejność zgłoszeń.
Zapraszamy do kontaktu: career@carpenterconsulting.pl
Anna K.

Anna K. HR Business Partner

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Drodzy Państwo zapraszam na kolejne szkolenie z cyklu "PROFESJONALNA REKRUTACJA PRACOWNIKÓW"

Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy na temat jak:
• Planować proces rekrutacyjny (czas, budżet, zasoby, narzędzia)
• Przygotować pełen opis stanowiska i profil poszukiwanego kandydata
• Przygotować i przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną oraz sprawdzić referencje
• Dokonać oceny kandydatów
• Ustalić warunki zatrudnienia z nowym pracownikiem
• Przygotować program wprowadzenia nowej osoby do organizacji

Program szkolenia obejmuje przebieg całego procesu rekrutacyjnego – od określenia potrzeby rekrutacyjnej po wprowadzenie nowego pracownika do organizacji. Główne punkty to:

1. Kontekst projektu rekrutacyjnego (misja i cele firmy, dopasowanie do kultury organizacyjnej, historia obsadzanego stanowiska)
2. Tworzenie opisu stanowiska i profilu poszukiwanego kandydata – powiązanie pomiędzy zadaniami, kompetencjami i osobowością
• omówienie wybranej teorii osobowości zawodowej
• określanie kompetencji i ich operacjonalizacja
3. Planowanie procesu rekrutacji
• elementy procesu, typy wywiadów oraz przykłady narzędzi i technik (testy psychologiczne, AC/DC)
• rodzaje usług rekrutacyjnych dostępnych na rynku
4. Realizacja projektu rekrutacyjnego
• tworzenie ogłoszenia rekrutacyjnego i wstępna selekcja aplikacji
• przygotowanie kwestionariusza do rozmowy rekrutacyjnej (na bazie wybranych i zoperacjonalizowanych kompetencji)
• prowadzenie rozmowy kwalifikacyjne (jak i o co pytać, jak oceniać uzyskane informacje)
• najczęstsze błędy rekruterów i jak się przed nimi ustrzec
• sprawdzanie referencji
• informacja zwrotna dla kandydatów
• finalizowanie warunków zatrudnienia z wybraną osobą
5.Wprowadzanie nowego pracownika do organizacji

Cena szkolenia otwartego: 900 zł
Rabat przy zgłoszeniu do 31.03: -100zł :)
Cena szkolenia zamkniętego dla grupy ok. 10 osób: 2800 zł

Najbliższy termin szkolenia otwartego w Warszawie: 16-17.04.09

Prowadzący:
Małgorzata Grzegorczyk – psycholog, Starszy Konsultant; dołączyła do HR Solutions w 2003 r gdzie pod okiem Kaliny Karwańskiej szkoliła się w metodologii Executive Search i bardzo szybko przejęła odpowiedzialność za realizację projektów rekrutacyjnych głównie na stanowiska finansowe, marketingowe i handlowe. Jej wcześniejsze doświadczenia zawodowe związane są między innymi z pracą w dziale marketingu firmy Procter & Gamble. Małgosia ukończyła dwuletni staż Psychologii Zorientowanej na Proces metodą A.Mindela przy PTPZnP oraz w studia na wydziale Psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jest certyfikowanym użytkownikiem Extended DISC i Facet5 – narzędzi do badania osobowości zawodowej. Współtworzy program „Profilowanie ścieżki kariery”.

Anna Bałda – Młodszy Konsultant; współpracę z HR Solutions rozpoczęła w listopadzie 2007, obecnie prowadzi projekty rekrutacyjne (gł. metodą executive recruitment) pod superwizją Kaliny Karwańskiej i Małgosi Grzegorczyk; Jej wcześniejsze, ponad 4-letnie doświadczenia zawodowe związane są m.in. z marketingiem i PR oraz sprzedażą i szkoleniami. Obecnie Anna kończy studia na kierunku Psychologia Społeczna w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie; Jej zainteresowania zawodowe są związane z psychologią organizacji pracy oraz psychologią motywacji.

Zapraszamy!

Małgorzata Grzegorczyk grzegorczyk@hrsolutions.pl
22 616-22-26
0-508-10-10-02

Anna Bałda
balda@hrsolutions.pl
22 616-22-26,
0-502-600-489

HR SOLUTIONS
Ul. Angorska 4 lok. 2
Warszawa 03-913
Anna K.

Anna K. HR Business Partner

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Witam Państwa serdecznie!

Zapraszam na kolejne szkolenie z cyklu "Profesjonalna rekrutacja pracowników"

Podczas szkolenia będą mieli Państwo okazję zapoznać się takimi aspektami jak:

1. Kontekst projektu rekrutacyjnego (misja i cele firmy, dopasowanie do kultury organizacyjnej, historia obsadzanego stanowiska)
2. Tworzenie opisu stanowiska i profilu poszukiwanego kandydata – powiązanie pomiędzy zadaniami, kompetencjami i osobowością
• omówienie wybranej teorii osobowości zawodowej
• określanie kompetencji i ich operacjonalizacja
3. Planowanie procesu rekrutacji
• elementy procesu, typy wywiadów oraz przykłady narzędzi i technik (testy psychologiczne, AC/DC)
• rodzaje usług rekrutacyjnych dostępnych na rynku
4. Realizacja projektu rekrutacyjnego
• tworzenie ogłoszenia rekrutacyjnego i wstępna selekcja aplikacji
• przygotowanie kwestionariusza do rozmowy rekrutacyjnej (na bazie wybranych i zoperacjonalizowanych kompetencji)
• prowadzenie rozmowy kwalifikacyjne (jak i o co pytać, jak oceniać uzyskane informacje)
• najczęstsze błędy rekruterów i jak się przed nimi ustrzec
• sprawdzanie referencji
• informacja zwrotna dla kandydatów
• finalizowanie warunków zatrudnienia z wybraną osobą
5.Wprowadzanie nowego pracownika do organizacji

Najbliższy termin: 21-22.05.2009

Cena szkolenia: 900 zł (przy zgłoszeniu do 30.04 rabat 100 zł)

W razie pytań proszę o kontakt:
Małgorzata Grzegorczyk grzegorczyk@hrsolutions.pl
22 616-22-26
0-508-10-10-02

Anna Bałda
balda@hrsolutions.pl
22 616-22-26,
0-502-600-489

Pozdrawiam i zapraszam!Anna Bałda edytował(a) ten post dnia 16.04.09 o godzinie 13:37
Anna K.

Anna K. HR Business Partner

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Witam Państwa serdecznie!

Zapraszam na kolejne szkolenie z cyklu "Profesjonalna rekrutacja pracowników"

Podczas szkolenia będą mieli Państwo okazję zapoznać się takimi aspektami jak:

1. Kontekst projektu rekrutacyjnego (misja i cele firmy, dopasowanie do kultury organizacyjnej, historia obsadzanego stanowiska)
2. Tworzenie opisu stanowiska i profilu poszukiwanego kandydata – powiązanie pomiędzy zadaniami, kompetencjami i osobowością
• omówienie wybranej teorii osobowości zawodowej
• określanie kompetencji i ich operacjonalizacja
3. Planowanie procesu rekrutacji
• elementy procesu, typy wywiadów oraz przykłady narzędzi i technik (testy psychologiczne, AC/DC)
• rodzaje usług rekrutacyjnych dostępnych na rynku
4. Realizacja projektu rekrutacyjnego
• tworzenie ogłoszenia rekrutacyjnego i wstępna selekcja aplikacji
• przygotowanie kwestionariusza do rozmowy rekrutacyjnej (na bazie wybranych i zoperacjonalizowanych kompetencji)
• prowadzenie rozmowy kwalifikacyjne (jak i o co pytać, jak oceniać uzyskane informacje)
• najczęstsze błędy rekruterów i jak się przed nimi ustrzec
• sprawdzanie referencji
• informacja zwrotna dla kandydatów
• finalizowanie warunków zatrudnienia z wybraną osobą
5.Wprowadzanie nowego pracownika do organizacji

Najbliższy termin: 25-26.06.2009

Cena szkolenia: 900 zł (przy zgłoszeniu do 10.06 rabat 100 zł)

W razie pytań proszę o kontakt:
Małgorzata Grzegorczyk grzegorczyk@hrsolutions.pl
22 616-22-26
0-508-10-10-02

Anna Bałda
balda@hrsolutions.pl
22 616-22-26,
0-502-600-489

Pozdrawiam i zapraszam!

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA serdecznie zaprasza do udziału w warsztacie "Drama w edukacji i profilaktyce. Wstęp do dramy"

Warsztat przeznaczony jest dla osób pracującychz grupami lub przygotowujących się do pracy w obszarze: prowadzenia grup (trenerzy, szkoleniowcy), edukacji (pedagodzy, psycholodzy, nauczyciele w tym językowi, wychowawcy), profilaktyki i resocjalizacji (pracownicy ośrodków szkolno — wychowawczych, resocjalizacyjnych, pogotowia opiekuńczego), studentów kierunków humanistycznych, osób zainteresowanych rozwojem własnym.

Cele warsztatu:
- edukacja w zakresie pracy metodą dramy; technik, założeń teoretycznych,
- przedstawienie możliwości wykorzystania metody w zajęciach o charakterze edukacyjno - wychowawczym.

Zakres tematyczny warsztatu:

- techniki dramowe: m.in. karty ról, przynęta, praca z bajką i metaforą w dramie, praca z przedmiotem — tworzenie narracji
- mini — wykłady na temat teorii dramy
- prezentacja przykładowych zajęć z wykorzystaniem metody dramy
- cechy skutecznych zajęć dramowych i pomocy dramowych
- budowanie dramowych sytuacji edukacyjnych

Kiedy? 20-21 czerwca 2009 w Warszawie.
Czas trwania: 13 godzin (sobota-niedziela w godzinach 10-16.30)
Cena: 250 PLN, studenci 230 PLN

Warsztat prowadzić będą doświadczeni trenerzy dramy Aldona Żejmo-Kudelska i Alicja Jaskulska.

Kontakt: tel. 0-607 937 719, 0 501 592 077
a.zejmo@stop-klatka.org.pl
aliczex@gmail.com

Więcej informacji:
http://stop-klatka.org.pl/warsztaty/wstep-do-dramy

Pozdrawiam i zapraszam.
Filip F.

Filip F. przedsiębiorca,
manager

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

http://www.goldenline.pl/spotkanie/jak-zostac-rentierem4

Polecam!
Anna K.

Anna K. HR Business Partner

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Witam Państwa serdecznie!

Zapraszam na kolejne szkolenie z cyklu "Profesjonalna rekrutacja pracowników"

Podczas szkolenia będą mieli Państwo okazję zapoznać się takimi aspektami jak:

1. Kontekst projektu rekrutacyjnego (misja i cele firmy, dopasowanie do kultury organizacyjnej, historia obsadzanego stanowiska)
2. Tworzenie opisu stanowiska i profilu poszukiwanego kandydata – powiązanie pomiędzy zadaniami, kompetencjami i osobowością
• omówienie wybranej teorii osobowości zawodowej
• określanie kompetencji i ich operacjonalizacja
3. Planowanie procesu rekrutacji
• elementy procesu, typy wywiadów oraz przykłady narzędzi i technik (testy psychologiczne, AC/DC)
• rodzaje usług rekrutacyjnych dostępnych na rynku
4. Realizacja projektu rekrutacyjnego
• tworzenie ogłoszenia rekrutacyjnego i wstępna selekcja aplikacji
• przygotowanie kwestionariusza do rozmowy rekrutacyjnej (na bazie wybranych i zoperacjonalizowanych kompetencji)
• prowadzenie rozmowy kwalifikacyjne (jak i o co pytać, jak oceniać uzyskane informacje)
• najczęstsze błędy rekruterów i jak się przed nimi ustrzec
• sprawdzanie referencji
• informacja zwrotna dla kandydatów
• finalizowanie warunków zatrudnienia z wybraną osobą
5.Wprowadzanie nowego pracownika do organizacji

Najbliższy termin: 19-20.11

Cena szkolenia: 900 zł (przy zgłoszeniu do 06.11 rabat 100 zł)

W razie pytań proszę o kontakt:
Małgorzata Grzegorczyk grzegorczyk@hrsolutions.pl
22 616-22-26
0-508-10-10-02

Anna Bałda
balda@hrsolutions.pl
22 616-22-26,
0-502-600-489

Pozdrawiam i zapraszam!

konto usunięte

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Fundacja Centrum Promocji Kobiet zaprasza:

„Jak pogodzić to, co robię, z tym czego pragnę”

termin: 12 – 13 grudnia 2009r.
prowadzące: Monika Worch i Anna Białek

Warsztat dla wszystkich kobiet na progu i po trzydziestce, które myślą o swoim życiu i poszukują sposobów aby ze swoimi decyzjami, wyborami, zmianami i samymi sobą czuć się dobrze.

Wiek 30 lat to dobry moment na pierwsze podsumowania życiowe, a zbliżający się koniec roku wręcz zachęca do bilansu. Warto zobaczyć co jest już za mną a co przede mną.

Zmiany i podejmowanie decyzji to jedne z bardziej stresujących momentów. Często boimy się nowych doświadczeń, konsekwencji, chciałybyśmy mieć pewność, że podejmujemy słuszną decyzję, a wywołana nią zmiana przyniesie nam oczekiwane korzyści. Co zrobić, żeby dobrze przygotować się do procesu decyzji i zmian? Jak podejmować decyzje, żeby nie popadać w pułapki stereotypowego myślenia? Jakie zmiany są zgodne z nami samymi? Co ma wpływ na trwałość zmian?
Na tym warsztacie spróbujemy wspólnie znaleźć odpowiedzi na te pytania, zidentyfikujemy ograniczające nas stereotypy i damy Ci przestrzeń na przyjrzenie się ile jest Ciebie w tym co robisz. Będziesz mogła również przyjrzeć się temu co jest dla ciebie ważne i spotkasz kobiety tak jak Ty poszukujące...
Wierzymy, że trwałe są zmiany, które wynikają z nas, dlatego uczestniczkom tego warsztatu proponujemy pracę na ich potencjałach. Będziemy poznawać się, odkrywać i doświadczać.

Warsztat trwa dwa dni, pierwszego dnia pracujemy od 9.00 do 18.30, a drugiego od 10.00 do 18.00.

Organizacja warsztatu:

Termin: 12-13.12.2009
Miejsce: Fundacja Centrum Promocji Kobiet, Warszawa ul. Lwowska 17/3
Inwestycja: 250 zł.

Zapisy do 10 grudnia pod adresem centrum@promocjakobiet.pl (koniecznie podać tytuł warsztatu) lub telefonicznie 22 622-46-21
Anna Korchowiec

Anna Korchowiec Buduję, zarządzam,
rozwijam

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Szanowni Państwo

Zapraszam na IV edycję, realizowanego w ramach projektu AKADEMIA PR i cieszącego sie ogromną popularnością warsztatu:
------------------------------------

Nowe media w pracy rzeczników i specjalistów PR
już 17 lutego w Krakowie.
http://www.itcgrupa.pl/4/szkolenia_i_eventy/31/Szkolen...

Szkolenie dedykowane jest dla rzeczników prasowych i specjalistów PR, prezentuje możliwości wykorzystania w komunikowaniu z otoczeniem form przekazu, opartych na nowoczesnych technologiach.

Czas i miejsce spotkania:

godz. 10 00 - 17 00
sala konferencyjna Bursy Profesorskiej UJ im. St. Pigonia, ul. Garbarska 7a
(ścisłe centrum miasta)

------------------------------------

Swój udział w warsztacie potwierdzili juz m. in. specjaliści następujących firm i instytucji:
PKP S.A. KG Straży Ochrony Kolei, Vattenfall Poland Sp z o.o., Barlinek S.A., Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk",
Urząd Marszałkowski Woj. Opolskiego.

------------------------------------

W programie:

1. Cyfryzacja i konwergencja – nowe podejście do przekazu.

2. Nowa generacja konsumentów, odrzucających tradycyjne kanały komunikowania.

3. Specyfika nowych mediów.

4. Indywidualizacja i demokratyzacja przekazu:
- blogosfera,
- WEB 2.0,
- dziennikarstwo obywatelskie.

5. Wykorzystanie Internetu w pracy zawodowej:
- pozycjonowanie,
- wirtualne biura prasowe,
- podcasty,
- videocasty.

Trener prowadzący warsztaty PR:

Urszula Podraza

Specjalistka public relations, wykładowca akademicki, publicystka. Współpracuje z biznesem, instytucjami i samorządami lokalnymi, tworząc kompleksowe strategie PR i prowadząc szkolenia na temat współpracy z mediami, autoprezentacji, budowania wizerunku firmy, komunikacji w sytuacjach kryzysowych. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, wiceprezes stowarzyszenia Kraków PR, członek Rady Programowej TVP Kraków. Autorka poradnika „Współpraca z mediami", powstałego we współpracy z IMGW, wyróżnionego nagrodą Ministra Środowiska.

KOSZT SZKOLENIA:

- 801 zł* / 1 os.
*obowiązuje dla zgłoszeń
nadesłanych do
11 lutego do godz. 12 00.

-----------------------
Cena zawiera: obiad, przerwy kawowe, autorskie materiały szkoleniowe,
imeinny certyfikat.
-----------------------

ZAPISY/PYTANIA:

Biuro Centrum Szkoleń i Eventów
tel.: 12 / 357 22 88

fax. 12 / 619 43 01
kom.: +48 604 628 484
email:csie@itcgrupa.pl

WIECEJ INFORMACJI O PROJEKCIE AKADEMIA PR TUTAJ:
http://www.itcgrupa.pl/4/szkolenia_i_eventy/60/article...
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Jak skutecznie wyznaczać, planować i osiągać cele?

Pobierz darmowego ebooka autorstwa Briana Tracy, światowej klasy eksperta w dziedzinie rozwoju osobistego i biznesu!

Obrazek


Kliknij tutaj: Wyznaczanie Celów - osobisty poradnik


A oto co znajdziesz w DARMOWYM poradniku:

1: Definicja życiowego szczęścia i jego pięciu składników.
2: Omówienie sposobu wyznaczania celów osobistych, finansowych oraz dotyczących rodziny i związków, kariery i interesów jak również zdrowia i energii.
3: Formuła siedmiu kroków do określenia celu.
4: Klucz do sukcesu Briana Tracy.

Zobacz teraz: Wyznaczanie Celów - osobisty poradnik
Małgorzata Sacewicz-Górska

Małgorzata Sacewicz-Górska Communication
Manager

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Witajcie!

Z przyjemnością informuję, że ruszyły już zapisy na II edycję Klubu Kariery. Wydarzenie odbędzie się 9 września bieżącego roku w Hotelu Holiday Inn w Warszawie. Organizatorami są eksperci Architektów Kariery oraz serwis Profeo.pl. Wydarzenie adresowane jest do specjalistów i menedżerów. Wstęp na imprezę jest wolny, a liczba miejsc ograniczona.

Udział w spotkaniach Klubu to rzadka możliwość skorzystania z porad profesjonalnych doradców zawodowych, a także wymiany doświadczeń zgromadzonych na rynku pracy z innymi słuchaczami.

Klub Kariery składa się z dwóch części- wykładowej oraz eksperckiej. Podczas pierwszej z nich, w cyklu „Kariery menedżerskie okiem Doradcy w Karierze”, Beata Kapcewicz, Prezes i założyciel Architektów Kariery, opowie historie z życia osób, które wsparły się na szczyt kariery, by potem zmagać się na nim z licznymi przeciwnościami. Przykłady te zilustrują, jak możemy sobie radzić w sytuacji, kiedy nasza kariera przypomina jazdę na roller coster.

Gościem specjalnym Klubu będzie Ivan Hernandez- Specjalista w dziedzinie budowania wizerunku w sieci. Dzięki niemu zgromadzeni poznają sposoby wspierania rozwijania kariery przez strategię osobistej marki.

Zwieńczeniem wieczoru będzie możliwość skorzystania z porad profesjonalnych doradców.

[b]By wziąć udział w spotkaniu, wystarczy przesłać swoją rejestracje przez stronę http://www.profeo.pl/klub/subscribe_to_meeting/1.


Więcej informacji na serwisie Architektów Kariery.

Zapraszamy!!!:-)
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Witam,
Zapraszam do lektury programu studiów podyplomowych negocjacje i mediacje dostępnego na dole strony http://www.lazarski.pl/wydzialy/wydzial-prawa-i-admini.... Program został opracowany wspólnie z Polskim Centrum Mediacji, zgodnie ze standardami Ministerstwa Sprawiedliwości i daje możliwość wpisania się na listę mediatorów Polskiego Centrum Mediacji.
Pozdrawiam
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Magdalena R.:
Witam,
Zapraszam do lektury programu studiów podyplomowych negocjacje i mediacje dostępnego na dole strony http://www.lazarski.pl/wydzialy/wydzial-prawa-i-admini.... Program został opracowany wspólnie z Polskim Centrum Mediacji, zgodnie ze standardami Ministerstwa Sprawiedliwości i daje możliwość wpisania się na listę mediatorów Polskiego Centrum Mediacji.
Pozdrawiam

Otrzymałam informację od PCM i kierownika studiów negocjacje i mediacje, że osoba, która ukończy pozytywnie studia podyplomowe organizowane przez WSHiP im. R. Łazarskiego i zostanie członkiem PCM-u w Warszawie ma zagwarantowany staż mediacyjny. Pozdrawiam.
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Inspiration Parteners zaprasza właścicieli i zarządzających firmami na
Dzień Otwarty Coachingu Przedsiębiorczości 18.09.2010


Otoczenie ekonomiczne stawia przez przedsiębiorcami olbrzymie wyzwania. Chociaż polscy biznesmeni znani są z proaktywności, optymizmu i wiary w swoje siły, ograniczenia, z jakimi przychodzi im się mierzyć, są często przyczyną stresu, stagnacji a często nawet upadłości.

Co sprawia, że firmy upadają?

Na podstawie danych GUS* szacuje się, iż największy odsetek upadłości i likwidacji odnotowuje się dziś wśród firm zatrudniających do pięciu pracowników. Statystycznie aż 30% MŚP nie jest w stanie przetrwać pierwszego roku swojej działalności, a tylko 30% przetrwa pierwsze 5 lat. Obecnie, jak wynika z raportu Coface, statystyki te są jeszcze bardziej niepokojące**.

Przyczyn takiej sytuacji jest bardzo wiele: nieprzyjazne, niskiej jakości i zmienne prawo, skomplikowane relacje z administracją publiczną, wysokie natężenie konkurencji, brak lub trudności w uzyskaniu zasobów finansowych, brak inwestycji w rozwój, wiedzy i doświadczenia do prowadzenia biznesu, nieprawidłowa kontrola finansowa, nieefektywne zarządzanie kapitałem.

Często pomijanymi aspektami wpływającymi na przetrwanie firm są odporność, wytrwałość i poziom motywacji przedsiębiorców. Prowadzący działalność gospodarczą muszą cechować się kreatywnością i innowacyjnością w reagowaniu na trudności oraz wykorzystywać pojawiające się szanse. Aby odnieść sukces powinni wykazać się siłą charakteru i pokonać czyhające na nich przeciwności. Muszą przetrwać trudne chwile i nauczyć się przezwyciężać własne słabości, radzić sobie ze zwątpieniem we własne siły oraz możliwości. Bez motywacji i ambicji do osiągania wysokich wyników nie jest możliwe realizowanie zakładanych celów biznesowych.

Jak przetrwać i działać skuteczniej?

Skutecznym sposobem jest praca z coachem pozwalająca wykorzystać całość indywidualnych zasobów posiadanych przez osoby prowadzące działalność gospodarczą. Metoda ta daje możliwość skupienia się na stawianiu i realizacji celów lepiej i szybciej niż dotychczas. Sprzyja szukaniu rozwiązań chroniących firmę od bankructwa i jednocześnie wspiera budowanie przewagi konkurencyjnej nad otoczeniem. Coaching pozwala współtworzyć własną rzeczywistość w przeciwieństwie do ciągłego dostosowywania się do otaczających warunków. Wzrost motywacji to tylko jeden z wielu aspektów tej relacji. Oprócz wymienionych wyżej elementów dodatkowo praca z coachem oddziałuje na podniesienie decyzyjności i zwiększenie proaktywności. Daje szersze spojrzenie na sytuację firmy a co za tym idzie dostrzeganie większej liczby szans i możliwości. Coaching to szukanie nowych dróg rozwoju, generowanie pomysłów i zarządzanie emocjami. Takie podejście do prowadzenia przedsiębiorstwa może być kluczem do odniesienia sukcesu.

Jak znaleźć odpowiedniego coacha?

Najważniejszymi elementami tego wyboru są przede wszystkim potrzeby Klienta, odpowiadający im styl pracy i dopasowana osobowość coacha. Ważnym jest, aby osobiście zapoznać się z kilkoma ofertami, mieć możliwość sprawdzenia umiejętności, doświadczenia i metod pracy danego coacha. Dobrą okazją zaznajomienia się z tematem coachingu oraz osobistego przetestowania na czym polega indywidualna praca z coachem jest Dzień Otwarty Coachingu Przedsiębiorczości. Został on zorganizowany przez Inspiration Partners oraz współpracujących coachów i odbędzie się 18 września 2010 w Warszawie. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się jakie są zasady pracy klient-coach, jak działa coaching oraz jak metoda ta wspiera prowadzenie firmy. Sesje próbne są doskonałą okazją do nawiązania stałych relacji z coachem lub wybrania coacha dla swoich współpracowników. Dodatkowo podczas spotkania zostaną zaprezentowane warsztaty mastermind, na których zadany przez uczestników problem rozwiążą oni wspólnie przy wsparciu ze strony coacha, wykorzystując efekt synergii swojej wiedzy i doświadczenia.

Spotkanie skierowane jest do przedsiębiorców, którzy prowadzą firmy od kilku lat i poszukują skutecznych sposobów i narzędzi mogących ich wspomóc w realizacji założonych celów. Dzień otwarty został zorganizowany również z myślą o tych, którzy chcą w pełni wykorzystać swój potencjał i wsparcie pochodzące z innych źródeł. Drugą grupą osób, którą zapraszamy na spotkanie są młodzi stażem biznesmeni, którzy rozpoczęli swoją działalność w ciągu ostatniego roku i za cel stawiają sobie znalezienie się wśród tych, którzy przetrwają.

Serdecznie zapraszamy!
Zespół Inspiration Partners

Data: 18.09.2010
grupa I: w godzinach 09:00 - 13:00
grupa II: w godzinach 15:00 - 19:00
Koszt uczestnictwa: 70zł brutto
Zapisy: prosimy o wypełnienie formularza na stronie internetowej:
http:/www.inspiration-partners.com/zgloszeniedo.pl.php
lub kontakt telefoniczny +48-508-761-315.


* Raport GUS z 2009 roku, „Warunki Powstania i działania oraz perspektywy rozwojowe polskich przedsiębiorstw powstałych w latach 2003 – 2007”
** Raport Coface nt. upadłości firm w Polsce w I półroczu 2010 roku.
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Witam,
Zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na studiach podyplomowych prawa pracy i ubezpieczeń społecznych na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Całkowity koszt studiów wynosi 3600 zł. Pierwszy zjazd 9-10 października. Więcej informacji o studiach wraz ze szczegółowym programem i wykładowcami (m.in. sędziowie Sądu Najwyższego i sędziowie sądów powszechnych, wysoko oceniani doktorzy i profesorowie prawa pracy):
http://www.lazarski.pl/centrum-ksztalcenia-podyplomowe...
Pozdrawiam
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

Jesteś właśnie na rozdrożu, myśli kłębią Ci się w głowie i chętnie byś coś zmienił? Nie wiesz tylko od czego dokładnie zacząć, a każdy pomysł jaki przyjdzie Ci do głowy jest obarczony takim ryzykiem, że rezygnujesz zanim jeszcze przystąpisz do analizowania szczegółów. W końcu stwierdzasz, że nie jest tak źle, aż do kolejnego momentu kiedy znów Twój wewnętrzny głos szepnie Ci: Już czas na zmianę...

Rynek oferuje setki ofert treningów rozwoju osobistego. Trenerzy, mówcy motywacyjni oraz konsultanci prześcigają się w swoich ofertach. Ale Ty stwierdzasz: Hmmm, przecież ja dam radę sobie sam, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczę na coś co jest mi po stokroć bardziej potrzebne. Z takiego pojedynku z myślami wychodzisz zwycięsko, Twoim orężem jest Twoja osobista siła, a dowodem słuszności wyboru solidnie zrobiony rachunek zysków i strat. Ale podstępna codzienność i rutyna znają sposoby, żebyś niczym zakotwiczony okręt stał ciągle w porcie. Brakuje Ci czasu, motywacji, jesteś zmęczony, masz milion innych pilniejszych rzeczy do zrobienia, a poza tym musisz to wszystko dokładnie przemyśleć... już wiesz o czym mówię??

A gdyby tak był ktoś, kto będzie towarzyszył Ci w Twojej drodze? Relacja z kim nakierowana jest na: efektywne osiąganie Twoich celów, naukę z Twoich własnych doświadczeń oraz zrozumienie kontekstu w jakim się znajdujesz - tego co Ci sprzyja, a co ogranicza? Brzmi jak bajka? Cóż...przekonaj się sam.

Zapraszamy na Dzień Otwarty Coachingu w Krakowie, na którym grupa niezależnych coachów:

• odpowie na pytanie "Co to jest coaching?";
• zaprezentuje swoje specjalizacje i umiejętności;
• poprowadzi mikrowarsztaty oraz demonstracyjne sesje coachingowe;
• pomoże Ci odważnie wypłynąć w rejs.


W ten prosty sposób możesz sprawdzić, jak dla Ciebie działa coaching i wybrać coacha, do dalszej współpracy.

Organizatorzy: Małgorzata Ostrowska-Reither z morethroughcoaching.com i Szymon Herbeć z inspiration-partners.com.

Termin: 23 października 2010, 09:30-14:30
Adres: Kraków, ul. Lea 10a/7
Koszt: 39 PLN.

Zgłoś się już teraz:
- wyślij do nas maila: gosia@morethroughcoaching.com lub szymon@inspiration-partners.com
lub
- wejdź na stronę spotkania i kliknij „wybieram się” a my skontaktujemy się z Tobą: http://www.goldenline.pl/spotkanie/dzien-otwarty-coach...

Ilość miejsc ograniczona!
Mateusz Samborski

Mateusz Samborski Biznes, Wolność i
inteligencja
finansowa, Rozwój
osobisty...

Temat: Szkolenia, konferencje, targi, wydarzenia...

http://www.WyznaczanieCelow.pl


Obrazek


Masz swoje marzenia, ale nie wiesz jak się zabrać za ich realizację?
Zdarza Ci się odkładać coś w nieskończoność?
Codzinnie sobie powtarzasz, że już "jutro" na pewno się "za to weźmiesz"?
Ale po prostu nie wiesz od czego zacząć?

Dlatego, jak większość, Ty też chciałbyś umieć wyznaczać sobie konkretne cele i skutecznie je realizować.
Mam coś waśnie dla Ciebie!

Darmowy 11-dniowy kurs e-mailowy, zawierający:

- Metody skutecznej motywacji.
- Wyjaśnienie różnicy między dobrym pomysłem a celem.
- Wiele ciekawostek odnośnie wyznaczania celów.
- Wyjaśnienie dlaczego wyznaczanie celów jest takie ważne.
- Dlaczego nie warto lekceważyć mocy wyznaczania celów.
- "Narzędzia" potrzebne do skutecznej realizacji wyznaczonych sobie celów.
- Bonus - niespodziankę!

100% konkretnej wiedzy, 0% lania wody.


Zapisz się teraz a przez 11 dni, codziennie będziesz otrzymywał jedną krótką lekcję.
Wiedzę jaką zdobędziesz, będziesz mógł od razu użyć w praktyce!

Ile Cię to kosztuje?
Nic! Kurs jest absolutnie darmowy!
Musisz zainwestować jedynie kilkanascie minut dziennie, o najodpowiedniejszej dla Ciebie porze!

http://www.WyznaczanieCelow.pl

Podziel kursem ze znajomymi i wyślij do nich ten adres już dziś!

Następna dyskusja:

Jednodniowe szkolenia otwar...




Wyślij zaproszenie do