Temat: jak napisać dobre cv
Generalnie dobrze wykonane cv powinno zawierać następujące informacje:1. Informacje personalne
Opisz siebie w kilku słowach, staraj się pisać zwięźle i rzeczowo, pamiętaj że nikt nie ma czasu na czytanie
zbyt długich opisów.
2. Informacje kontaktowe
Podaj te informacje, których faktycznie używasz i dzięki którym twój pracodawca będzie w stanie w łatwy sposób się z tobą skontaktować.
3. Doświadczenie w pracy
Wypisz głównie te informacje, które faktycznie zainteresują twojego pracodawcę.
4. Edukacja
Podobnie jak punkt wyżej.
5. Języki
Postaraj się uczciwie podejść do sprawy, jeżeli dopiero uczysz się jakiegoś języka to napisz to wprost, żeby nie było później niespodzianek :)
6. Informacje dodatkowe
Możesz dodać informacje o tym czego oczekujesz od nowej pracy i jaki wkład jesteś w stanie włożyć w firmie swojego przyszłego pracodawcy.
7. Zgoda na przetwarzanie informacji
Rzecz niezbędna, bez tego twoje cv trafi do kosza. Na Internecie można znaleźć pełno gotowych przykładów tego typu tekstów.
8. Ładny wzór
Pamiętaj że większość cv jest czytane pobieżnie, więc jeżeli twoje cv będzie wyglądało ładniej od innych to może to przykuć uwagę osoby rekrutującej na dane stanowisko (polecam skorzystać z kreatorów cv takich jak np.: https://www.fabrykacv.com.pl/kreator-cv)
Więcej informacji można znaleźć w tym artykule:
https://www.fabrykacv.com.pl/artykul/jak-napisac-cv?