konto usunięte

Temat: Kolejki, kolejki, kolejki…

Witam.
Czy w Oddziałach często spotykacie się z następującymi uwagami Klientów:
„Kiedy tu nie przyjdę zawsze muszę odstać swoje…”, albo tego typu: „Zawsze jak mam tu przyjść to rezerwuję sobie co najmniej godzinę, bo mniej czasu na pewno tu nie spędzę…”? No i to wyczekiwanie przed drzwiami Oddziału na długo przed godz. 8.00 rano.
Wydaje się, że powinniśmy mieć to już za sobą. Każdy przecież już od dawna może mieć dostęp do swojego rachunku przez internet bądź telefon. Mamy także całą gamę kart bankomatowych (debetowe, kredytowe…) ponad tysiąc bankomatów w całym kraju (w tym z funkcją depozytową) no i terminale samoobsługowe.

Zachęcam do wymiany poglądów na ten temat. Może wspólnie nam się uda wyeliminować „problem” i sobie usprawnić pracę a Klientom zaoszczędzić niepotrzebnych nerwów? A jeśli w Waszych oddziałach problem kolejek już dawno nie istnieje, udzielcie proszę stosownych rad jak do tego "doszliście".

Pozdrawiam serdecznie
Ola.
Aneta Ł.

Aneta Ł. Specjalista ds.
controllingu -
ukierunkowana na
rozwój:)

Temat: Kolejki, kolejki, kolejki…

Ja korzystam z konta internetowego, ale moi rodzice chyba wolą kontakt z drugim człowiekiem no i oddział.

A co do kolejek, to na szczęście odkąd nauczyli się korzystać z bankomatu ten problem mają z głowy.

Najgorzej tylko jak chcą trochę więcej informacji uzyskać w oddziale to i tak swoje muszą odstać, żeby dostać się do pracownika.

Wg mnie dobrym rozwiązaniem byłaby osoba pracownik, która po wejściu klienta taktownie i grzecznie skierowałaby go w zależności od tego co chce dana osoba załatwić w oddziale do odpowiedniego okienka, a w przypadku osób starszych pokazała jak się obsługuje bankomat.

Miło byłoby i myślę, że usprawniłoby pracę. I zmniejszyło kolejkę, gdy osoby, które chciały tylko pobrać pieniądze skieruje się do bankomatów ( a jestem przekonana, że trochę tych osób stoi w kolejkach).
Pozdrawiam
Paweł Gontarek

Paweł Gontarek Wiedza jest bezcenna
...

Temat: Kolejki, kolejki, kolejki…

NIedługo pojawią się terminale samoobsługowe (jakieś lepsze) oraz Telefony do BOKów - więc częśc transakcyjna może zostanie odciążona.

Temat: Kolejki, kolejki, kolejki…

[author]Aneta
Aneta Ł.

Aneta Ł. Specjalista ds.
controllingu -
ukierunkowana na
rozwój:)

Temat: Kolejki, kolejki, kolejki…

Może jakieś dni otwarte robić dla tych osób, wyselekcjonować je z bazy danych klientów.

Zaprosić na spotkanie do banku (np. statystyki przejrzeć kont, które mają głównie wypłaty gotówkowe, albo klienci którzy nie mają wcale kart) gdzie odpowiednio wyszkolony pracownik małym grupom klientów pokaże jak posługiwać się kartą bankomatową.
Nie wiem jak duży koszt byłby takich pokazów, ale myślę że to ciekawy pomysł.

Do wyselekcjonowanej grupy klientów razem z wyciagiem przesłać zaproszenie na spotkanie, może jakiś drobny upominek typu długopis z logo banku, notesy, coś co dużo nie kosztuje a miło by było dostać obiecać w zamian za przyjście i udział w 20-30 minutowym spotkaniu. :) Co Wy na to?
Rafał Olejnik

Rafał Olejnik Produkt | Marketing
| Sprzedaż |
Doradztwo -
potrzebujesz...

Temat: Kolejki, kolejki, kolejki…

[author]Aneta
Paweł Gontarek

Paweł Gontarek Wiedza jest bezcenna
...

Temat: Kolejki, kolejki, kolejki…

Nie jesteś w stanie zadolowić wszystkich - zawsze bedą malkontenci - i ta ilośc jest wprost porporcjonalna do ilości emerytów. Emeryt ma to do siebie że woli postac i ponarzekać - przeciez ma dużo czasu to po co mu bronic :)

Zobaczysz jakim będziesz zrzędą jak będziesz miał 80 lat ;)

konto usunięte

Temat: Kolejki, kolejki, kolejki…

Paweł G.:
NIedługo pojawią się terminale samoobsługowe (jakieś lepsze) oraz Telefony do BOKów - więc częśc transakcyjna może zostanie odciążona.

Ja bym do tego nie podchodziła zbyt optymistycznie.
Z terminala smoobsługowego korzystają w większości młodzi ludzie, gdyż potrzebna jest do tego karta Visa Electron, ta sama do której tak trudno przecież przekonać starsze pokolenie. Młodzi korzystają również z bankowości elektronicznej, no i oczywiście z bankomatu, więc raczej nie tworzą kolejek do kasy ani też do stanowisk dysponenckich. Więc wszyscy ci którzy karty nie posiadają (tak jak wspomniałam ludzie starsi)i tak będą tworzyć i co za tym idzie oczekiwać w kolejkach (bo ani bankomat ani terminal nie wchodzi tu w grę). Rozejrzyjmy się po oddziale czy tak nie jest. Ale może się mylę...
Paweł Gontarek

Paweł Gontarek Wiedza jest bezcenna
...

Temat: Kolejki, kolejki, kolejki…

obserwowałem klientów 9 i 6 o warszawa - równeiz emeryci siedzą i wstukuja przelewy w boksach samoobsługowych - więc jakiś postęp jest.Paweł Gontarek edytował(a) ten post dnia 27.07.07 o godzinie 09:45
Monika A.

Monika A. Marketing
Communication
Academy

Temat: Kolejki, kolejki, kolejki…

Moi rodzice, wszak jeszcze nie emeryci, też mają bankowość elektroniczną, oboje są zdania, że to wygodniejsze, szybsze itp. :)

konto usunięte

Temat: Kolejki, kolejki, kolejki…

[ciach]
„Kiedy tu nie przyjdę zawsze muszę odstać swoje…”, albo tego typu: „Zawsze jak mam tu przyjść to rezerwuję sobie co najmniej godzinę, bo mniej czasu na pewno tu nie spędzę…”? No i to wyczekiwanie przed drzwiami Oddziału na długo przed godz. 8.00 rano.
Wydaje się, że powinniśmy mieć to już za sobą. [ciach]

Można też podejść do tematu inaczej :)
na dobre produkty i usługi najwyższej jakości jest zawsze największy popyt :D

pzdr
RG



Wyślij zaproszenie do