Ewa Stępień

Ewa Stępień Chief Happiness
Officer & Spree
Partner Network
Manager w...

Temat: Zaproszenie: konferencja o planowaniu Dostaw, Wizyt u...

Na czas, za każdym razem, bez opóźnień.
BEZPŁATNA konferencja na temat osiągania doskonałości w umawianiu dostaw i obsłudze posprzedażowej klientów - 19.XI.2014, Warszawa.


Kiedy klienci mają duży wybór zapewnianie doskonałej obsługi posprzedażowej lub terminowych dostaw do domu oznacza lojalność i powtarzalność sprzedaży. Zapewnianie indywidualnej obsługi na odpowiednim poziomie i w wielu lokalizacjach czy dostarczanie towarów w preferowanych godzinach bywa naprawdę trudne. To prawdziwe wyzwanie, aby sprostać tym zadaniom jednocześnie stale obniżając koszty operacyjne.

Twoi klienci oczekują od Ciebie dużego zaangażowania i elastyczności pod względem terminów i miejsca. Nie chcesz ich rozczarować, bo będą Cię za to winić po wsze czasy. I opowiedzą o swoich przykrych doświadczeniach znajomym.

Obsługując setki lub tysiące klientów potrzebujesz do tego odpowiednich narzędzi.

Zarejestruj się już DZISIAJ, aby wziąć udział w konferencji, która odbędzie się już 19 listopada 2014 w Warszawie.

W programie konferencji między innymi:

Wystąpienie Gościa Specjalnego:
Dlaczego czas się liczy: Liefery – lokalne dostawy tego samego dnia w ciągu 90 minut, w 60- minutowych oknach czasowych, z 98,8% punktualnością.

Gość Specjalny: Franz-Joseph Miller, CEO & Founder, Liefery

Liefery to nowy, rewolucyjny start-up Lufthansy, która niedawno ogłosiła wejście na rynek usług logistycznych dla e-commerce. Liefery działa już dziś w 35 niemieckich miastach i planuje ekspansję na całą Europę. Za pomocą Liefery można zamawiać ekspresowe dostawy dla klientów sklepów internetowych. Najkrótszy czas realizacji to 90 minut. Zamawiający może też wybrać 60-minutowy przedział dla terminu dostawy.

Case study:
Wykorzystanie Oracle Real-Time Scheduler przez J Sainsbury plc - brytyjskiego lidera w handlu detalicznym ze specjalizacją w artykułach spożywczych: pełna automatyzacja zarządzania zasobami i poprawa terminowości dostaw.

Gość Specjalny: Bill Cowlam, Retail solution leader, Oracle

Dla różnych organizacji dostawa świeżych towarów w uzgodnionym terminie czy dotrzymanie danego słowa oznacza zadowolenie i satysfakcję klientów. Aby współpracować długo i szczęśliwie.

Dowiedz się jak uszczęśliwiać swoich klientów.

Zarejestruj się już DZISIAJ, aby wziąć udział w konferencji, która odbędzie się już 19 listopada 2014 w Warszawie.

Pytania lub wątpliwości?
Osoba kontaktowa: Ewa Stepien | +48 607 805 239 | ewa@tmtcommunications.pl


Obrazek