Ewa
Stępień
Chief Happiness
Officer & Spree
Partner Network
Manager w...
Temat: Zaproszenie: konferencja o planowaniu Dostaw, Wizyt u...
Na czas, za każdym razem, bez opóźnień.BEZPŁATNA konferencja na temat osiągania doskonałości w umawianiu dostaw i obsłudze posprzedażowej klientów - 19.XI.2014, Warszawa.
Kiedy klienci mają duży wybór zapewnianie doskonałej obsługi posprzedażowej lub terminowych dostaw do domu oznacza lojalność i powtarzalność sprzedaży. Zapewnianie indywidualnej obsługi na odpowiednim poziomie i w wielu lokalizacjach czy dostarczanie towarów w preferowanych godzinach bywa naprawdę trudne. To prawdziwe wyzwanie, aby sprostać tym zadaniom jednocześnie stale obniżając koszty operacyjne.
Twoi klienci oczekują od Ciebie dużego zaangażowania i elastyczności pod względem terminów i miejsca. Nie chcesz ich rozczarować, bo będą Cię za to winić po wsze czasy. I opowiedzą o swoich przykrych doświadczeniach znajomym.
Obsługując setki lub tysiące klientów potrzebujesz do tego odpowiednich narzędzi.
Zarejestruj się już DZISIAJ, aby wziąć udział w konferencji, która odbędzie się już 19 listopada 2014 w Warszawie.
W programie konferencji między innymi:
Wystąpienie Gościa Specjalnego:
Dlaczego czas się liczy: Liefery – lokalne dostawy tego samego dnia w ciągu 90 minut, w 60- minutowych oknach czasowych, z 98,8% punktualnością.
Gość Specjalny: Franz-Joseph Miller, CEO & Founder, Liefery
Liefery to nowy, rewolucyjny start-up Lufthansy, która niedawno ogłosiła wejście na rynek usług logistycznych dla e-commerce. Liefery działa już dziś w 35 niemieckich miastach i planuje ekspansję na całą Europę. Za pomocą Liefery można zamawiać ekspresowe dostawy dla klientów sklepów internetowych. Najkrótszy czas realizacji to 90 minut. Zamawiający może też wybrać 60-minutowy przedział dla terminu dostawy.
Case study:
Wykorzystanie Oracle Real-Time Scheduler przez J Sainsbury plc - brytyjskiego lidera w handlu detalicznym ze specjalizacją w artykułach spożywczych: pełna automatyzacja zarządzania zasobami i poprawa terminowości dostaw.
Gość Specjalny: Bill Cowlam, Retail solution leader, Oracle
Dla różnych organizacji dostawa świeżych towarów w uzgodnionym terminie czy dotrzymanie danego słowa oznacza zadowolenie i satysfakcję klientów. Aby współpracować długo i szczęśliwie.
Dowiedz się jak uszczęśliwiać swoich klientów.
Zarejestruj się już DZISIAJ, aby wziąć udział w konferencji, która odbędzie się już 19 listopada 2014 w Warszawie.
Pytania lub wątpliwości?
Osoba kontaktowa: Ewa Stepien | +48 607 805 239 | ewa@tmtcommunications.pl