konto usunięte

Temat: Szkolenia, Konferencje

Witam,

W tej kategorii proszę umieszczać informację na temat interesujących Szkoleń, Konferencji branżowych...

konto usunięte

Temat: Szkolenia, Konferencje

nieaktualne.Justyna Niewiarowska edytował(a) ten post dnia 18.12.12 o godzinie 12:52 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.09.2012 o godzinie 14:44 z tematu "szkolenie: Logistyka zaopatrzenia i zakupy w przedsiębiorstwie. Ostatnie wolne miejsca - zapaszamy!"
Mariusz Majewski

Mariusz Majewski Dyrektor Operacyjny

Temat: Szkolenia, Konferencje

X Kongres Menedżerów Zarządzania Łańcuchem Dostaw

Szanowani Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w jubileuszowej X edycji flagowej imprezy Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki.

Doroczny Kongres odbędzie się w dniach 18-19 października 2012 w Hotelu NOVOTEL Airport ul. 1-go Sierpnia w Warszawie, zaś jego hasłem przewodnim jest:

ŁAŃCUCH DOSTAW STEROWANY POPYTEM KONSUMENTA. Kluczowa rola przywództwa w nowoczesnym łańcuchu wartości. Inspiracje dla najlepszych rozwiązań biznesowych.

Tegoroczne wydarzenie będzie bogate w liczne prezentacje praktycznych i innowacyjnych rozwiązań. Jak zwykle nie zabraknie przedstawienia najlepszych praktyk oraz trendów w branży.

W tym roku gościć będziemy m. in.: prof. Andrzeja Blikle, Jacka Rozenka czy majora Rocco Spencera. Ciekawą ofertę przedstawią także liczni wystawcy. Szczegóły pojawią się już niebawem na naszej stronie: http://www.psml.pl

Już dziś mogą Państwo rejestrować się w systemie on-line dostępnym na naszej stornie: http://psml.pl/kongres2012/rejestracja/rejestracja.php

Serdecznie zapraszamy!
Zarząd PSML
Anna K.

Anna K. ...immer auf der
Suche nach kreativen
Impulsen...

Temat: Szkolenia, Konferencje

Ja wprawdzie nie reprezentuję żadnej firmy szkoleniowej, ale ostatnio miałam okazję uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez p. Andrzeja Sikorskiego, które chciałabym zarekomendować młodym stażem logistykom :)
***Transport i spedycja na rynku krajowym i międzynarodowym***to nie pusty slogan,ale zbiór zagadnień wykorzystywanych faktycznie w codziennej pracy. Bogate doświadczenie branżowe trenera świetnie współgra...czy też raczej ilustruje część teoretyczną. Nie ma potrzeby zerkać do layout poszkoleniowego, wszystko wyłożone jest na tyle jasno, że samo zapada w pamięć :) Polecam!

konto usunięte

Temat: Szkolenia, Konferencje

Praktyczne Rozwiązania w Zarządzaniu Flotą 2012

UDZIAŁ W KONFERENCJI JEST BEZPŁATNY !!!
2012/10/30
Hotel Novotel Airport
1 sierpnia 1
02-134 Warszawa

http://www.log24.pl/konferencje/praktyczne-rozwiazania...

konto usunięte

Temat: Szkolenia, Konferencje

ZADBAJ O PIENIĄDZE TWOJEJ FIRMY - Efektywne narzędzie optymalizacji kosztów transportu drogowego

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
2012/11/06
Hotel Novotel Airport
1 Sierpnia 1
02-231 Warszawa

http://www.log24.pl/konferencje/zadbaj-o-pieniadze-two...

konto usunięte

Temat: Szkolenia, Konferencje


Obrazek


W dniu 29 listopada mamy przyjemność zaprosić Państwa do Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec na seminarium „Logistyka na styku procesów” przygotowane wspólnie przez Quantum software oraz Eurologistics – wydawcę czasopism dla branży logistycznej. Spotkanie odbędzie się w miejscu, w którym od kilkunastu lat panuje niezwykle sukcesogenny mikroklimat, o czym może świadczyć wyjątkowe stężenie firm w tym rejonie oraz niepodważalna pozycja lidera w produkcji w regionie Polski południowo-wschodniej.

Zapraszamy zatem menedżerów oraz szefów działów zarządzających łańcuchami dostaw, produkcją, logistyką oraz transportem do Hotelu Iskierka Business & Spa w SSE Mielec. Jak zwykle przygotowaliśmy dla Państwa nowe tematy wystąpień jednocześnie zachowując interesującą formułę case studies prezentowanych przez praktyków branży.

Dołącz do innych i dowiedz się jak najlepiej zarządzać informacją na styku procesów, aby eliminować najsłabsze ogniwa? W jakim zakresie współczesne systemy informatyczne potrafią wspomóc synchronizację procesów? Oraz w których obszarach logistyki firm tkwi największy potencjał usprawnień?

Dodatkowo, po zakończonej części merytorycznej seminarium, będzie możliwość zobaczenia prezentacji live systemów Qguar MES i Qguar WMS.

Więcej szczegółów oraz informacje organizacyjne można znaleźć pod adresem ->>>
http://www.quantum-software.pl/logistyka_mielec_ic/

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Szkolenia, Konferencje

„KOMPETENTNY PRZYWÓDCA PODSTAWĄ ROZWOJU BIZNESU”

Bezpłatne szkolenia menadżerskie dla pracowników mikro i małych firm z terenu woj. wielkopolskiego.

Do udziału w projekcie zapraszamy:
- przedsiębiorców z grupy mikro i małych przedsiębiorstw i ich pracowników z terenu woj. wielkopolskiego zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.

Moduł I. Szkolenia wyjazdowe (z noclegami) Hotel Wityng, Mikorzyn
01, 02.12.2012 – Autoprezentacja, budowanie autorytetu i wywieranie wpływu
12, 13.01.2013 – Komunikacja w zespole

Moduł III. Szkolenia stacjonarne KONIN
01, 02.12.2012 – Zarządzanie sobą i zadaniami w czasie
12, 13.01.2013 – Zarządzanie projektami
02, 03.02.2013 – Zarządzanie zmianą

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:
- profesjonalną kadrę trenerską
- materiały szkoleniowe
- certyfikaty po ukończeniu szkolenia
- catering podczas szkoleń
- noclegi w ośrodku wypoczynkowym (opcjonalnie)

Zgłoszenia przyjmujemy:
- telefonicznie: Agnieszka Rosińska 508 914 649,
Edyta Markowicz 694 767 322
- e-mailem: rosinska@newtechlodz.com,
markowicz@signa.pl
kubicka@signa.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 20.11.2012 o godzinie 12:45 z tematu "Bezpłatne szkolenia- Wielkopolska"
Agata Buszczak - Męcina

Agata Buszczak -
Męcina
Prezes Zarządu, MPM
Productivity
Management Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia, Konferencje

Dzień dobry,

Zapraszam serdecznie do zapoznania się z cyklem szkoleń CPIM wg standardu APICS, dedykowanym wszystkim pasjonatom logistyki :).
Program jest kierowany przede wszystkim do specjalistów z sektora produkcyjnego, jednak dzięki całościowemu podejściu do zagadnień zarządzania przedsiębiorstwem śmiało czerpią z niego również firmy handlowe i usługowe.

Usługi związane z zarządzaniem łańcuchem dostaw świadczymy od 1998 roku. Mam nadzieję, że nasze doświadczenie (blisko 600 firm na liście klientów) i lista referencyjna zachęcą Państwa do bliższego zapoznania się z naszym zespołem i ofertą.

Życzę miłego dnia i zapraszam do kontaktu,
Agata MęcinaAgata Buszczak - Męcina edytował(a) ten post dnia 26.11.12 o godzinie 09:46
Jolanta Janowska

Jolanta Janowska Senior Key Account
Manager, MOVIDA Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, Konferencje

Serdecznie zapraszam na kolejne spotkanie praktyków (masterclass) z cyklu:

MAGAZYN OPTYMALNY (14-15 lutego 2013 r., Błonie k/Warszawy)

Spotkanie poświęcone będzie zarządzaniu, optymalizacji procesów, minimalizacji kosztów, praktycznym metodom wykorzystania zasobów w możliwie najwyższym stopniu.

W programie konferencji m.in.:
najlepsze polskie praktyki;
efektywne i gotowe do zastosowania przykłady;
możliwość dyskusji i wymiany doświadczeń.
liczne studia przypadków (case studies) – np. wdrożenia i efekty nowoczesnych rozwiązań typu pick by voice;
 zwiedzanie Centrum Dystrybucyjnego Polbita Sp. z o.o. (właściciela Drogerie Natura);
 różnorodność branż oraz wielkości przedstawianych firm;

Szczegóły http://movida.com.pl/strona-glowna/item/933-magazyn-op...

Jednym z największych powodów naszej satysfakcji są informacje od Uczestników (przedstawicieli również najbardziej znanych Firm o światowej renomie), że wprowadzili pewne zmiany i rozwiązania, z którymi zapoznali się podczas naszych konferencji.
Warto uczyć się od najlepszych – nawet, gdy sami jesteśmy na szczytach tego rankingu!

SERDECZNIE ZAPRASZAM!

Jolanta Janowska
Senior Sales Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
http://movida.com.pl http://bialo-czerwona.org
tel. bezp. +48 22 696 74 82
jjanowska@movida.com.pl
Jolanta Janowska

Jolanta Janowska Senior Key Account
Manager, MOVIDA Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia, Konferencje

Serdecznie zapraszam na kolejne spotkanie praktyków (masterclass) z cyklu:

MAGAZYN OPTYMALNY
(14-15 lutego 2013 r., Błonie k/Warszawy)

Spotkanie poświęcone będzie zarządzaniu, optymalizacji procesów, minimalizacji kosztów, praktycznym metodom wykorzystania zasobów w możliwie najwyższym stopniu.

W programie konferencji m.in.:
 najlepsze polskie praktyki;
 efektywne i gotowe do zastosowania przykłady;
 możliwość dyskusji i wymiany doświadczeń.
 liczne studia przypadków (case studies) – np. wdrożenia i efekty nowoczesnych rozwiązań typu pick by voice;
 zwiedzanie Centrum Dystrybucyjnego Polbita Sp. z o.o. (właściciela Drogerie Natura);
 różnorodność branż oraz wielkości przedstawianych firm;

Jednym z największych powodów naszej satysfakcji są informacje od Uczestników (przedstawicieli również najbardziej znanych Firm o światowej renomie), że wprowadzili pewne zmiany i rozwiązania, z którymi zapoznali się podczas naszych konferencji.
Warto uczyć się od najlepszych – nawet, gdy sami jesteśmy na szczytach tego rankingu!

Na życzenie prześlę szczegółowy program spotkania.

Pozdrawiam,
Jolanta Janowska
Senior Sales Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
http://movida.com.pl jjanowska@movida.com.pl
tel. bezp. +48 22 696 74 82
Anna P.

Anna P. Spec. ds. rekrutacji
i monitoringu,
Szkolenia i Edukacja
...

Temat: Szkolenia, Konferencje

Szanowni Państwo,
Zapraszamy na bezpłatne, profesjonalne szkolenia ukierunkowane na wzrost / zdobycie nowych kompetencji zawodowych pracowników mikro i małych przedsiębiorstw (w tym samozatrudnionych) z województwa zachodniopomorskiego

Oferujemy szkolenia do wyboru:
• Racjonalizacja procesów transportowych
• Zarządzanie logistyką odzysku
• Ekoinnowacje w eksploatacji narzędzi działalności w logistyce

Oraz:
• seminarium: Wpływ świadomości ekologicznej na koszty działalności w logistyce
• doradztwo w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec środowiska.

Najbliższe szkolenie zaczyna się w lutym i będzie realizowane w Szczecinie. Istnieje możliwość organizacji szkoleń we wszystkich miastach województwa zachodniopomorskiego!

Zapewniamy wyżywienie, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Rynkowa wartość poszczególnych szkoleń to ponad 4 tyś. zł/os.

UWAGA! Ilość miejsc ograniczona. O zakwalifikowaniu do udziału w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Więcej informacji o projekcie znajdą Państwo w załączniku oraz na http://ekokwalifikacjedlalogistyki.pl


Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:
Tel. 514 000 776

konto usunięte

Temat: Szkolenia, Konferencje


Obrazek


Quantum software oraz Wyższa Szkoła Logistyki mają przyjemność zaprosić menedżerów zarządzających łańcuchami dostaw, produkcją, logistyką, transportem oraz szefów działów produkcji, magazynów i transportu, do udziału w bezpłatnym seminarium
„O co pytają Twoi konkurenci? ”, które odbędzie się 12 kwietnia 2013 roku w Poznaniu, w siedzibie Wyższej Szkoły Logistyki przy ul. Estkowskiego 6.

Logistyka z roku na rok staje się jedną z kluczowych kompetencji w wielu organizacjach. Błyskawiczne zmiany rynkowe oraz przebudowa łańcuchów i sieci dostaw pociągają za sobą konieczność ustawicznego doskonalenia narzędzi oraz metod pracy. Coraz powszechniejsza personalizacja produktów i usług wymusza na wielu firmach ustawiczne podążanie za rozwiązaniami innowacyjnymi.Wpisana w codzienne procedury elastyczność staje się powoli regułą. Którymi z ogromnej ilości dostępnych modeli, metod i narzędzi wspomagających te trendy, interesują się dzisiaj firmy najbardziej? Które z procesów logistycznych chcą usprawniać przedsiębiorcy? O co pytają Twoi konkurenci najczęściej?

W których obszarach logistyki firm tkwi największy potencjał usprawnień? Jak najlepiej zarządzać informacją na styku procesów aby eliminować najsłabsze ogniwa? W jakim zakresie współczesne systemy informatyczne potrafią wspomóc synchronizację procesów?


Harmonogram oraz informacje organizacyjne można znaleźć pod adresem ->>>
http://www.quantum-software.pl/logistyka_poznan_ic/

Zapraszamy do wspólnej dyskusji !

Izabela Cichoń
Izabela.Cichon@quantum-software.com
fax: +48 (12) 646 98 02
tel: +48 (12) 646 98 08

konto usunięte

Temat: Szkolenia, Konferencje

III Międzynarodowa Konferencja LOGISTYKA ODZYSKU

Wrocław
18-19 czerwca 2013 r.

Temat przewodni: Efektywność surowcowa sieci dostaw dzięki logistyce odzysku

Celem konferencji „Logistyka Odzysku” jest wymiana doświadczeń w zakresie zrównoważonego gospodarowania odpadami oraz odpowiedź na pytania:

=> Jak redukować koszty zagospodarowania odpadów?

=> Jak uzyskać środki finansowe ze sprzedaży surowców wtórnych do recyklingu?

=> Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki stosowaniu zasady zrównoważonego rozwoju i CSR?

=> Jak rozwijać społeczną odpowiedzialność prowadzonego biznesu?

=> Jak dbać o środowisko naturalne, aby uzyskać efekt ekologiczny bez dodatkowych nakładów?

=> Jak pobudzić popyt na produkty z recyklingu?

=> Jak propagować społeczeństwo recyklingu?

Podczas konferencji gala finałowa konkursu Przedsiębiorca Efektywny Surowcowo.

Zapraszam serdecznie!

http://www.logistykaodzysku.com
http://www.goldenline.pl/spotkanie/iii-edycja-miedzyna...
Celina Manuszak

Celina Manuszak specjalista w
Instytucie Logistyki
I Magazynowania

Temat: Szkolenia, Konferencje


Obrazek


Dnia 18 kwietnia zapraszamy do Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu na inauguracyjną edycję szkolenia RFID – identyfikacja radiowa od technologii do wdrożenia.

Warsztatowa metoda prowadzenia szkolenia to możliwość samodzielnego:
testowania komponentów technicznych systemów RFID (czytników/programatorów, znaczników RFID, drukarek)
• przeprowadzenia testów aplikacyjnych technologii w obszarze wykorzystania RFID w procesie inwentaryzacji środków trwałych
• przeprowadzenia badań rekonesansowych zastosowania technologii RFID na próbkach produktów dostarczonych przez uczestników

Dowiedz się więcej o zasadach działania technologii RFID, jej możliwościach i ograniczeniach oraz potencjalnych obszarach wykorzystania w praktyce.

Zapraszamy http://www.gs1pl.org/nasza-oferta/uslugi/szkolenia/ofe...

kontakt: elearning@e-bit.edu.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, Konferencje

VIII FORUM PRAKTYKÓW LOGISTYKI zbliża się wielkimi krokami!

Już dzisiaj zarezerwuj w swoim kalendarzu czas w dniach 9-10 maja 2013, aby być na kolejnej edycji tego ważnego forum logistyków.

Więcej szczegółów:
>>> KLIKNIJ<<<

Zapraszamy !

Obrazek
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Szkolenia, Konferencje

„Automatyzacja procesów w przemyśle”
21 maja 2013 r., Kraków


Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/21-05-13-r-a...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/21-05-13-r-a...

Ciągle rozwijający się przemysł spowodował wzrost złożoności procesów technologicznych. Rosnąca konkurencja, obecna na światowym rynku oraz stały wzrost produkcji, wymuszają wprowadzenie coraz bardziej nowoczesnych, bezpiecznych i niezawodnych systemów sterowania i zarządzania procesami produkcyjnymi.

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w IV edycji konferencji poświęconej zagadnieniom i nowoczesnym rozwiązaniom branży przemysłowej.

Tematyka konferencji:
* planowanie produkcji i harmonogramowanie
* rozwiązania do zarządzania łańcuchem dostaw
* systemy MES
* nowoczesna komunikacja z dostawcami i realizacja dostaw
* monitorowanie i diagnostyka w procesach produkcji
* zarządzanie jakością
* systemy wizualizacji produkcji
* systemy Business Intelligence

Konferencję kierujemy do:
Przedstawicieli zakładów przemysłowych, w szczególności:

* Dyrektorów zarządzających,
* Managerów ds. logistyki,
* Szefów departamentów informatyki,
* Kierowników planowania produkcji i dostaw,
* Specjalistów ds. utrzymania ruchu,
* Inżynierów ds. jakości,
* Dyrektorów technicznych.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny:
dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23%VAT.

Ilość miejsc jest ograniczona!

Kontakt z organizatorem:
Marta Andrzejczyk
tel. +48 725 792 689
marta.andrzejczyk@multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, Konferencje

Kongres Kwalifikacje to jedyna i niepowtarzalna w Polsce inicjatywa, której celem jest uświadomienie uczestniczącym menadżerom, charakteru i zakresu zmian w zakresie zarządzania personelem. Zaproszeni goście to znamienite postaci ze środowisk; biznesowego, edukacyjnego oraz administracyjnego. Kongres będzie platformą do wymiany myśli i zdań na temat przyszłości rozwoju kadry pracowniczej w naszym kraju. Celem Kongresu jest wypracowanie rozwiązań korzystnych dla pracodawców z różnych branż. Chcemy, aby zaproponowane postulaty znalazły się w ostatecznej wersji Krajowej Ramy Kwalifikacji. Narzędzie to ujednolici standardy w zdobywaniu wiedzy i nowych kompetencji pracowniczych.



Uczestnicy wezmą udział w wykładach prowadzonych przez polskich i zagranicznych specjalistów, przedyskutują proponowane rozwiązania, a także zyskają możliwość uczestnictwa w warsztatach prowadzonych przez trenerskie autorytety. Dzięki temu każdy uczestnik wyjedzie z Kongresu świadom nadchodzących zmian, bogatszy o inspiracje i ciekawe kontakty biznesowe.



Najważniejsze zagadnienia podejmowane na Kongresie

- Krajowa Rama Kwalifikacji – jak skutecznie się uczyć?
- Mechanizmy i sposoby standaryzacji kwalifikacji,
- Amerykański system szkolenia kadr menadżerskich,
- Webinary – chwilowa moda czy rewolucja w nauczaniu?
- E- Portfolio – europejskie narzędzie przyszłości,



Dlaczego warto pojawić się w Krakowie 6 i 7 czerwca?

- aby poznać najnowsze trendy w podnoszeniu kwalifikacji personelu,
- aby wziąć udział w interesujących prelekcjach polskich i zagranicznych specjalistów,
- aby poszerzyć wiedzę na tematy dotyczące HR,
- aby poznać osoby, które mogą pomóc Tobie i Twojej firmie w osiągnięciu sukcesu,
- aby uświadomić sobie, jak po wdrożeniu Krajowej Ramy Kwalifikacji zmieni się Twoja praca.



Przyjdź, posłuchaj, powiedz… Bądź świadomy rewolucji edukacyjnej i kwalifikacyjnej.


http://kongreskwalifikacje.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, Konferencje

nieaktualneTen post został edytowany przez Autora dnia 05.09.13 o godzinie 12:00
Justyna Zych (Hek)

Justyna Zych (Hek) Copywriter,
redaktor, korektor

Temat: Szkolenia, Konferencje

W dobie wysoko rozwiniętych technologii, ważnym aspektem jest efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem. Składa się ono m.in. z: optymalizacji procesów w firmie, usprawnienia prowadzenia projektów oraz przede wszystkim z oszczędności czasu i kosztów. To wszystko można uzyskać już dziś, chcesz wiedzieć jak?

Weź udział w konferencji:

"Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem z wykorzystaniem systemów ERP"
23 października br. w Warszawie.


Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywne-za...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- obieg dokumentów w firmie i obsługa procesów wewnętrznych
- kontrola kosztów
- zarządzanie zasobami
- mobilne ERP
- zarządzanie produkcją
- zarządzanie relacjami z klientem
- ERP w "chmurze"
- best practices

Konferencję kierujemy do:

- Kadry zarządzającej oraz osób odpowiedzialnych za rozwój, innowację oraz organizację firmy,
- Osób odpowiedzialnych za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania przedsiębiorstwem,
- Dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury,
- Operacyjną kadrę kierowniczą działów produkcyjnych, technicznych,
- Osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością,
- Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywne-za...

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymieniowych odbiorców z branż: produkcja, przemysł, logistyka, usługi, finanse.
Udział jest płatny dla przedstawicieli usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych (systemów ERP). Opłata za osobę wynosi 1 000 PLN + 23% VAT.Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.08.13 o godzinie 13:39

Następna dyskusja:

LOGISTYKA - KONFERENCJE, TARGI




Wyślij zaproszenie do