Maciej Ż.

Maciej Ż. Meble biurowe jako
skuteczne narzędzie
pracy:
www.optymal...

Temat: PLAY - ostrzeżenie dla potencjalnych użytkowników i...

Witam.
Nie wiem już z kim rozmawiać i kogo prosić o pomoc wobec nieudolności pracowników PLAY - już czwarty dzień jestem po urlopie, a PLAY nie potrafi wyłączyć usługi wizytówki głosowej, którą ustawiłem sobie na czas urlopu, aby nikt mi nie przeszkadzał. Skutek taki, że nikt nie może się do mnie dodzwonić!
Od trzech dni próby wyłączenia usługi odpowiednim SMSem oraz przez stronę wizytowka.play.pl za każdym razem kończą się komunikatem "wystąpiły problemy techniczne. spróbuj później". Problem zgłaszałem do BOK PLAY - dostałem suchą odpowiedź, że trzeba czekać. Ale ileż można czekać na rozwiązanie tak trywialnej sprawy, jak wyłączenie jednej usługi? TRZY DNI?
Domyślacie się chyba, czym dla właściciela firmy jest brak kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami, współpracownikami, dostawcami, a także przyjaciółmi i rodziną?

Może będzie w stanie pomóc w rozwiązaniu tego problemu?

Tak na marginesie: pracownicy obsługujący Play4U na facebooku są po prostu źle wychowani - nie znają podstawowych słów, jak "dzień dobry", "przepraszamy", "proszę", od razu przechodzą na Ty, a przecież bardzo łatwo sprawdzić, że nie rozmawiają z nastolatkiem.

konto usunięte

Temat: PLAY - ostrzeżenie dla potencjalnych użytkowników i...

Maciej, napisz do Kamila:
http://www.goldenline.pl/404818
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: PLAY - ostrzeżenie dla potencjalnych użytkowników i...

Wystarczy się skontaktować z Doradcą Biznesowym.
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: PLAY - ostrzeżenie dla potencjalnych użytkowników i...

Najprościej przenieść numer do innej sieci a potem można by znów przenieść do Play.
Podczas rezygnacji z Play usługę muszą wyłączyć.
A tak serio to radziłbym UOKIK.
Jak raz TP SA nie chciała wyłączyć usługi to UOKIK przekonał ich, że jednak się da.
;)
Dariusz Rojek

Dariusz Rojek Passion for
excellence...

Temat: PLAY - ostrzeżenie dla potencjalnych użytkowników i...

Dzień dobry,

podpinam się pod istniejący temat i proszę o pomoc. Mam do rozwiązania sprawę, która z winy Play ciągnie się bardzo długo. Próba skontaktowania się z kimś kompetentnym w P4 jest jak dotąd niemożliwa (za każdym razem są to osoby, które nie dotrzymują słowa lub lekceważą sprawę, nigdy nie udało się skontaktować z kimś z zamkniętego "jądra" firmy). Napisałem tutaj z prośbą o pomoc do P. Kamila S. - bez odpowiedzi.

Czy ktoś zna kontakt do osoby decyzyjnej, kompetentnej lub przynajmniej poważnej w Play.. ?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: PLAY - ostrzeżenie dla potencjalnych użytkowników i...

Słucham.
Dariusz Rojek

Dariusz Rojek Passion for
excellence...

Temat: PLAY - ostrzeżenie dla potencjalnych użytkowników i...

Dziękuję za odpowiedź. W kwestii uściślenia, sprawa była już u UKE ale okazało się, że Urząd w zasadzie nic nie może, miałem też kontakt z doradcą biznesowym, który w pewnym momencie przestał odpowiadać na moje wiadomości, bo jak sądzę sprawa go przerosła, ostatnio czyli od lutego otrzymuję, informacje zwrotne, że zgłoszenie zarejestrowano pod nr. xxx i można je śledzić na Play24 ale te zgłoszenia tam nie widnieją, nie otrzymałem również na nie odpowiedzi. Kolejne zgłoszenia - taki sam stan rzeczy...

Rozumiem Krzysztofie, że mimo iż nie jesteś pracownikiem Play lecz firmy niezależnej to jesteś w stanie mi pomóc.. ? Jeśli tak to napiszę na priv.
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: PLAY - ostrzeżenie dla potencjalnych użytkowników i...

Pracuję u siebie i zawsze mogę sprawdzić o co chodzi. Na ogół o pierdoły.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: PLAY - ostrzeżenie dla potencjalnych użytkowników i...

Przepraszam za brak odpowiedzi. NIe było mnie tu dawno...sprawa ogarnięta?
Dariusz Rojek

Dariusz Rojek Passion for
excellence...

Temat: PLAY - ostrzeżenie dla potencjalnych użytkowników i...

Kamil S.:
Przepraszam za brak odpowiedzi. NIe było mnie tu dawno...sprawa ogarnięta?

Niestety nie, jesli mogę prosić o odpowiedź na moją wiadomość to proszę.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: PLAY - ostrzeżenie dla potencjalnych użytkowników i...

Dawno mnie nie było i tak jak sami widzimy wkradł się bałagan. Temat zamykam, autora proszę o zamieszczenie posta w odpowiednim do tego miejscu. Niedługo zamknięty wyślę do diabła.

Następna dyskusja:

Zerwanie umowy z Play Onlin...




Wyślij zaproszenie do