![](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
konto usunięte
Temat: Overmax Vertis 01
Cześć,doradźcie mi proszę, co mam zrobić. Moja sytuacja wygląda następująco
Na początku grudnia 2013 roku, kupiłem w Real telefon Overmax Vertis 01 ( w cenie 500zł), byłem zadowolony z zakupu, namówiłem nawet kilka osób z pracy.
Wszystko było dobrze, aż do piątku sprzed kilku tygodni, jak zwykle podłączyłem telefon do ładowarki, niestety nie ładował się, sprawdziłem na innych ładowarkach – bez zmian.
Cóż, zdarza się – zależało mi na gwarancji, dlatego też zdecydowałem się na zakup telefonu w kraju, [ chociaż w tym czasie analogi tego modelu można było kupić kilkaset złotych taniej na aliexpress.Com]
Oddałem telefon w sklepie do naprawy, cierpliwie czekałem miesiąc, niestety serwis odmówił naprawy stwierdzając uszkodzenie mechaniczne.
Możliwe, że jest to uszkodzenie mechaniczne, natomiast jest pewne, że powstało w wyniku standardowego użytkowania telefonu, widocznie gniazdo micro usb jest niskiej, jakości i zużyło się przed gwarantowanym czasem 24 miesięcy.
Serwis wycenił naprawę na 104 zł ( nieautoryzowany 80zł), a nowy telefon w tej chwili kosztuje 300 zł.
Doskwiera mi fakt, że świadomie zdecydowałem się postawić na firmę z naszego kraju – a tak, za te kilkaset złotych różnicy ( cena w aliexpress) mógłbym dokonać teraz naprawy.
Mam w pracy kilku znajomych, doświadczonych prawników, niemniej koszt rzeczoznawcy to kilkaset złoty.
Co mi doradzicie w tej sytuacji?
PS Pani Małgorzato liczyłem, że firmie będzie zależało na zadowoleniu klientów oraz budowaniu marki …
Pozdrawiam