Justyna Ż. ekonomistka
- 1
- 2
Justyna M. Media/ PR/ Internet
Temat: Problemy Oriflame ze stanem magazynu
Justyno owszem np Avon także ma problemy ale na stanowisko szefa operacyjnego został zatrudniony właśnie człowiek z Avonu więc jaki jest sens zatrudniania ludzi, którzy w innych firmach się nie sprawdzili?Podobno pracują nad stanem magazynów i nic się z tym nie dzieje, a gdy wyślesz oficjalnego e-maila do centrali z zapytaniem jaki mają plany ( bo w końcu to także jest istotne dla ludzi którzy mają swoje grupy, po co je rozwijać jeśli firma nie radzi sobie z magazynami i e efekcie nowi kon i obecni nie mają czego sprzedawać)niestety na e-maila nie otrzymałam odpowiedzi co może wskazywać na to,że firma nie ma planów.
Oriflame ma dobry plan i dobre produkty jednak w dzisiejszej walce na rynku to za mało, produkty muszą być dostępne przeciwnym razie klienci maja duży wybór i nie będę czekać na balsam np 2 katalogi jak mogą go mieć w sklepie od ręki.
Balsam nie będzie z Oriflame ale to nie istotne , istotne jest to ,że klient ma swój balsam.
Moim zdaniem nowy dyrektor coś zdziała o ile posłucha kon. i liderów a nie tylko kolorowych dyrektorów jak Edyta Kurek.
Ryszard S. Wolny strzelec
Temat: Problemy Oriflame ze stanem magazynu
Kolorowi nic nie zrobią, chociaż może w duchu to by chcieli. Przez lata przekonałem się, że to to się nie zmieni - ani kolorowi niczego nie zrobią, ani braki nie znikną.A co do barków w magazynie, podejścia optymistycznego itp. to warto przypomnieć sobie, ze ten biznes składa sie z kilku elementów. Jednym z nich jest sprzedaż, drugim rozbudowa sieci, więcej na razie nie trzeba. Dla konsultantów jest możliwość zamawiania przez internet i w tym momencie system internetowy Oriflame jest niczym innym jak dużym sklepem internetowym. Niestety w stosunku do "zwykłych" sklepów internetowych jest daleko z tyłu. Wolny, nieintuicyjny, nieprzyjazny dla użytkownika. Proces zamawiania komplikują stał braki, tak, ze robi się z tego katorga. A ponieważ są braki, to robi sie z tego cała kołomyja i całe to zamawianie i rozprowadzanie kosmetyków zajmuje trzy-cztery razy więcej czasu niż powinno. Zamawia sie wiele niepotrzebnych kosmetyków tylko po to, żeby utrzymać założoną wielkość zamówienia. To wszystko frustruje konsultantów, a to przekłada sie na rekrutację, bo jak długo można ludziom wciskać ciemnotę, że jest wspaniale. Nie jest, a mogłoby być. Tylko niestety nie wszystko zależy od centrali w Polsce. Wiele lat temu mówił o tym Pierwszy Szef Oriflame w Polsce, pan Zięba. To się nie zmieni, braki były, są i będą.
- 1
- 2
Podobne tematy
-
Oriflame » Problemy z Oriflame.. -
-
Oriflame » ORIFLAME - szkolenie - Pozyskiwanie finansowania na... -
-
Oriflame » oriflame -
-
Oriflame » Wellness by Oriflame -
-
Oriflame » Powariowali w tym Oriflame! -
-
Oriflame » Irański wywiad oskarża Oriflame -
-
Oriflame » Relacja ze Złotej Konferencji Oriflame na Malcie -
-
Oriflame » Oferta dla konsultantek Oriflame - zarabiaj więcej! -
-
Oriflame » Oriflame a produkty z Chin.? -
-
Oriflame » Oferta dla kolsultantek ORIFLAME na dodatkowy... -
Następna dyskusja: