Justyna M.

Justyna M. Media/ PR/ Internet

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Magdaleno tutaj nie ma kpiny ( i nie było to moim zamiarem) tylko odpowiedzi na Twoje argumenty. Rozumiem,ze zbijanie argumentów może być nieprzyjemnie ale daleko jeszcze temu do kpiny.
Ewa L.

Ewa L. Technik Usług
Kosmetycznych,
właściciel Beauty
Eve-gabine...

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Magdalena Świerczyńska:
Nie będę podejmować dyskusji, bo moim celem nie jest przerzucanie się argumentami.
Każdy wyraża tu swoje zdanie i ma do tego pełne prawo.

Prosiłabym Cię tylko Justyno o nie kpienie z mojej wypowiedzi.
Moim zdaniem Justyna nie kpi z Twojej wypowiedzi, tylko przedstawia swoje wątpliwości i konkrety, które niestety są prawdziwe . Co katalog borykamy się z tzw. brakami. Jedni sobie z tym jakoś radzą inni gorzej. Jest to też zależne od jakości klienta- wymagający czy też nie, cierpliwy, niecierpliwy, zrazi się czy zostanie lojalny. Na pewno zakłóca to naszą pracę. Jak powiedział jeden forumowicz, albo będziemy solidnie budować strukturę, albo zamartwiać się brakami.Niestety sprzedaż jest nieodzownym atrybutem sponsorowania. Nowy członek z łatwością powinien nabywać produkt i braki nie powinny istnieć. Wiadomo że rynek potencjalnych klientów się zawęża. Coraz więcej konsultantów naszej firmy i coraz więcej firm konkurencyjnych, czyli- nie tak łatwo pozyskać nowych klientów czy konsultantów. Dlatego tym bardziej coś takiego jak braki w towarze nie powinno istnieć. Może jednym ze sposobów na te braki byłaby równa szansa nabywania towarów. Np. Dyrektorzy niech mają przywilej wcześniejszego zamówienia powiedzmy tylko jednej serii nowości potrzebnych im na szkolenia. Jest to zrozumiałe.Ktoś przecież ten towar wcześniej wykupuje w takich ilościach, że już w pierwszym dniu go nie ma, a zdarza się że już przed wejściem katalogu jest w brakach.O co tak na prawdę w tym wszystkim chodzi? Chciałam tylko powiedzieć- DAJMY WSZYSTKIM RÓWNĄ SZANSE NA KUPOWANIE No i nie zrażajmy się ...
Justyna M.

Justyna M. Media/ PR/ Internet

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Ewo co się dziwić,że są baraki - pierwszy dzień katalogu a dyr głównie kolorowi np :

- jak są ręczniki całymi koszami kupują , tak jest praktycznie ze wszystkim co promocyjne.
Potem możesz chodzić po kolorowych i pytać a oni sprzedają nie za cenę kon a za cenę z katalogu.
Mówi się głośno o tym,ze w firmie są równi i równiejsi.
Ewa L.

Ewa L. Technik Usług
Kosmetycznych,
właściciel Beauty
Eve-gabine...

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Justyna M.:
Ewo co się dziwić,że są baraki - pierwszy dzień katalogu a dyr głównie kolorowi np :

- jak są ręczniki całymi koszami kupują , tak jest praktycznie ze wszystkim co promocyjne.
Potem możesz chodzić po kolorowych i pytać a oni sprzedają nie za cenę kon a za cenę z katalogu.
Mówi się głośno o tym,ze w firmie są równi i równiejsi.
Droga Justyno, ja nie wiem o czym sie mówi głośno w firmie. Nawet nie znałam okreslenia "kolorowi" to dla mnie nowość. Ja stwierdzam fakty, ze problem jest na pewno. Biorę to z doświadczenia w mojej pracy. Jeżeli taka solidna firma Oriflame( a za taką ją jak dotąd uważam)ma wspaniały plan marketingowy i odpowiednie narzędzia pracy, to chyba coś tu jest nie tak, jeżeli my sami musimy planować system sprzedazy i użyję brzydkiego słowa"kombinować" z towarem by go mieć. Ja mam z góry przewidziec na który towar będzie popyt a na który nie. Musiałabyśmy być jasnowidzami a nie jesteśmy. Uwazam ze towar i katalogi powinny być bez braków, bo w końcu jesteśmy wolontariuszami sprzedaży. Powinna to firma doceniac i nie stawiac nas w takich sytuacjach, że towaru brak.
Aneta Stanaszek

Aneta Stanaszek Product Support
Engineer -
Salesforce
Administrator at
HC...

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

inna sprawa że katalog jest ważny 3 tygodnie, i pokazując go komuś ma sie nadzieje ze ten towar bedzie dostępny
ciekawe jak bedzie z nowym katalogiem?
umówiłam się z klientkami, że pokazuje im katalog do wtorku, zamawiam w środe rano
Magdalena Świerczyńska

Magdalena Świerczyńska Manager ds. rozwoju
produktu

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Tak to jest z rozmowami na forum, że nie widać wyrazu twarzy, nie słychać tonu głosu, nie jesteśmy w stanie określić trafnie co i jak ktoś chce coś powiedzieć.
Jeżeli "śmiechu warte", "wciskać kosmetyki" czy "stara śpiewka" nie stanowiły kpiny mojej wypowiedzi, to ok.

:)

I właśnie tak jest, że Dyrektorzy mogą zamówić tylko po jednej sztuce każdej nowości. Każdy ma równe szanse składania zamówień.
Nie ma możliwości wyprzedania czegoś wcześniej! Jeżeli czegoś nie ma o 6 rano (ja osobiście pamiętam tylko 2 takie przypadki) tzn. że jest jakiś powód - nie dotarło, brak jakościowy itp.

A Dyrektorzy kolorowi, przynajmniej w mojej grupie, mają lepsze rzeczy do roboty niż latanie z ręcznikami i sprzedawanie im Konsultantom! :D

Trzymajcie się, życzę Wam jak najmniej braków w koszykach świątecznych!
Ewa L.

Ewa L. Technik Usług
Kosmetycznych,
właściciel Beauty
Eve-gabine...

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Magdalena Świerczyńska:
Tak to jest z rozmowami na forum, że nie widać wyrazu twarzy, nie słychać tonu głosu, nie jesteśmy w stanie określić trafnie co i jak ktoś chce coś powiedzieć.
Jeżeli "śmiechu warte", "wciskać kosmetyki" czy "stara śpiewka" nie stanowiły kpiny mojej wypowiedzi, to ok.

:)

I właśnie tak jest, że Dyrektorzy mogą zamówić tylko po jednej sztuce każdej nowości. Każdy ma równe szanse składania zamówień.
Nie ma możliwości wyprzedania czegoś wcześniej! Jeżeli czegoś nie ma o 6 rano (ja osobiście pamiętam tylko 2 takie przypadki) tzn. że jest jakiś powód - nie dotarło, brak jakościowy itp.

A Dyrektorzy kolorowi, przynajmniej w mojej grupie, mają lepsze rzeczy do roboty niż latanie z ręcznikami i sprzedawanie im Konsultantom! :D

Trzymajcie się, życzę Wam jak najmniej braków w koszykach świątecznych!
Oczywiście wszystko ok, jestem jak najbardziej za, bo przecież trwam w tej firmie już rok i konsekwentnie buduje strukturę. Prosze tylko wytłumacz mi jak to sie dzieje ze na tydzień przed wejsciem produktów z nowego katalogu, one pojawiaja się na Allegro po bardzo zanizonej kwocie. Ktoś po prostu robi nam "krecią robotę". Ile razy spotkałam sie z tekstem, wiesz co ja na Allegro kupie bo tam takie tanie te wasze kosmetyki. I w cale nie pomaga ze u mnie ma 100 procent gwarancji i przywileje. Jezeli sa osoby nastawione tylko na korzystny zakup. to jakaś lojalność i morale go nie interesują. Ja właściwie mam szczęście i nie ma tak że jak potrzebuje to czegoś nie ma, ale słyszę jak inni narzekają i działa to na mnie też niekorzystnie.Pozdrawiam i życzę udanych zakupów.
Ewa L.

Ewa L. Technik Usług
Kosmetycznych,
właściciel Beauty
Eve-gabine...

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

okEwa L. edytował(a) ten post dnia 18.11.09 o godzinie 11:07
Ewa L.

Ewa L. Technik Usług
Kosmetycznych,
właściciel Beauty
Eve-gabine...

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Justyna M.:

obecnie już warto zamawiać tylko dla siebie a nie błaźnić się przez klientami. Zarobić szczególnie,że firma zmniejsza wartości pp, wprowadza nowe opłaty, zmniejsza procent zarobku kon.
No właśnie chciałam poruszyć ważny problem punktacji. Nie rozumiem dlaczego produkty nie kosmetyczne, czyli wszystkie inne typu" szaliki, biżuteria, akcesoria itp. maja o połowe obniżona wartość punktową. Firma zachęca nas do kupowania innego towaru niz kosmetyki, niby po atrakcyjnych cenach, ale suma sumarum nam się to nie opłaca. Bo żeby uzbierać 100pp z takimi "wstawkami" to trzeba zainwestować np. 270 zł.a nie 230zł, mimo wszystko to różnica dla niektórych istotna.Zwłaszcza dla nowych członków kupujących dla siebie i będących w programie Witamy. Jeżeli mi się "nowy " pyta ile to jest 100 pp to niech to będzie w granicach 230-240 zł. tak jak ustalono wartość punktu. Punkt to punkt i jego wartość w złotówce powinna być taka sama dla wszystkich produktów w Katalogu. Tracimy przez to na rabatach choćby dla siebie no i wiarygodność konsultanta.
Justyna Ż.

Justyna Ż. ekonomistka

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

różnica w punktacji wynika może po prostu stąd, że... Oriflame to firma przede wszystkim kosmetyczna, a reszta to tylko dodatki. znając punktację, masz możliwość nakierowania uwagi klienta na to, co chcesz sprzedać. tak samo robią w sklepach...
Ewa L.

Ewa L. Technik Usług
Kosmetycznych,
właściciel Beauty
Eve-gabine...

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Justyna Ż.:
różnica w punktacji wynika może po prostu stąd, że... Oriflame to firma przede wszystkim kosmetyczna, a reszta to tylko dodatki. znając punktację, masz możliwość nakierowania uwagi klienta na to, co chcesz sprzedać. tak samo robią w sklepach...
Zgadza się , to firma kosmetyczna, ale 1 zł to 1zł a nie pół zlotego. A w głównej mierze to my jesteśmy klientami z kartą i tak na to należy spojrzeć.Wartość punktu powinna być taka sama bez względu na rodzaj produktu , ponieważ są to takie same pieniądze które wydajemy na krem czy kosmetyczkę, tak samo ciężko zarobione.No mamy jeszcze inny wybór, po prostu zakupić torebkę w odpowiednim innym sklepie.

konto usunięte

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Ja się np. spotkałam z tym, że po pierwszym tygodniu katalogu były braki pewnego zestawu, które miały być uzupełnione w ostatnim tygodniu. I jak się okazało jeden z dyrektorów miał możliwość wcześniejszej "rezerwacji" wybranej ilości zestawów, przed dniem uzupełnienia braków. I jeśli w ten sposób postąpi choć jeden dyrektor z każdego oddziału, to później są takie właśnie efekty - braki zostały uzupełnione, ale tylko w teorii, bo już wcześniej są "zabukowane".
Ja zrezygnowałam z tej nierównej walki z Oriflame u progu 12% - właśnie przez te zestawy, bowiem miałam ogrom zamówień, które dałyby mi tę 12-stkę, ale... w obliczu braków po pierwszym tygodniu uznałam, że szkoda nerwów i nie będę świecić oczami przez klientami. Oczywiście mogłam skorzystać z tej opcji wcześniejszej "rezerwacji" zestawów przez jednego z dyrektorów, ale nie chciałam. To i tak na dłuższą metę nie rozwiązałoby problemu kolejnych braków, a poza tym nie byłoby uczciwe wobec innych Konsultantów.
No i do tego rozczarowani Klienci już zdążyli zainwestować pieniądze w inne prezenty świąteczne, bo nikt nie będzie na uzuzpełnienie magazynów czekał do ostatniego tygodnia katalogu (czyli po świętach), żeby otrzymać spóźniony zestaw przeznaczony na prezent pod choinkę... Ja wiem, że choinka stoi zwykle do stycznia, ale jednak prezent najlepiej wygląda pod nią w Wigilię. ;)
Ewa L.

Ewa L. Technik Usług
Kosmetycznych,
właściciel Beauty
Eve-gabine...

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Anna Ż.:
Ja zrezygnowałam z tej nierównej walki z Oriflame u progu 12% - Mój potencjał tez był duży. Właściwie prawie wyłącznie własną praca zdobyłam 12%. "Przyblokowana", straciłam te 12-stkę chociaż nigdy nie traktowałam to jako "walkę". Chciałam profesjonalnie...no cóż ... nie pasowało to co nie którym...Nadal jestem w Oriflame, ale prowadzę to już po swojemu.Robię to czego oczekują ode mnie moi klienci. Rozwijam się kosmetycznie, uczę w studium kosmetycznym, łączę Oriflame z profesjonalną kosmetyką. Udzielam porad i polecam różne sposoby na utrzymanie piękna w/g ogólnie przyjętych zasad Kosmetyki.Znalazłam swoja alternatywę. Oczywiście mogłam skorzystać z tej opcji wcześniejszej "rezerwacji" zestawów przez jednego z dyrektorów, ale nie chciałam. To i tak na dłuższą metę nie rozwiązałoby problemu kolejnych braków, a poza tym nie byłoby uczciwe wobec innych Konsultantów.
No tak... uczciwość... ten kto się nią kieruje pewnie daleko nie zajdzie...ale takie Czasy.Albo zajdzie? Wybieram uczciwość:)
No i do tego rozczarowani Klienci
Tak, właśnie klient nie powinien być rozczarowany. Klient to także konsultant,którego zrekrutowaliśmy, dużo ich tracimy z powodu takich właśnie - stałych braków w naszych katalogach. I nie tłumaczy to: że zostają wytrwali!To nie ma być Walka o Ogień, tylko profesjonalna praca, która daje wszystkim nie tylko korzyści , ale sprawia także przyjemność.Firma podobno podjęła działania w celu zminimalizowania braków produktowych - poczekamy, zobaczymy. Powodzenia:)
Ewa L.

Ewa L. Technik Usług
Kosmetycznych,
właściciel Beauty
Eve-gabine...

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Ewa L.:
Anna Ż.:
Mój potencjał tez był duży. Właściwie prawie wyłącznie własną praca zdobyłam 12%. "Przyblokowana", straciłam te 12-stkę chociaż nigdy nie traktowałam to jako "walkę". Chciałam profesjonalnie...no cóż ... nie pasowało to co nie którym...Nadal jestem w Oriflame, ale prowadzę to już po swojemu.Robię to czego oczekują ode mnie moi klienci. Rozwijam się kosmetycznie, uczę w studium kosmetycznym, łączę Oriflame z profesjonalną kosmetyką. Udzielam porad i polecam różne sposoby na utrzymanie piękna w/g ogólnie przyjętych zasad Kosmetyki.Znalazłam swoja alternatywę. Oczywiście mogłam skorzystać z tej opcji wcześniejszej "rezerwacji" zestawów przez jednego z dyrektorów, ale nie chciałam. To i tak na dłuższą metę nie rozwiązałoby problemu kolejnych braków, a poza tym nie byłoby uczciwe wobec innych Konsultantów.
No tak... uczciwość... ten kto się nią kieruje pewnie daleko nie zajdzie...ale takie Czasy.Albo zajdzie? Wybieram uczciwość:)
No i do tego rozczarowani Klienci
Tak, właśnie klient nie powinien być rozczarowany. Klient to także konsultant,którego zrekrutowaliśmy, dużo ich tracimy z powodu takich właśnie - stałych braków w naszych katalogach. I nie tłumaczy to: że zostają wytrwali!To nie ma być Walka o Ogień, tylko profesjonalna praca, która daje wszystkim nie tylko korzyści , ale sprawia także przyjemność.Firma podobno podjęła działania w celu zminimalizowania braków produktowych - poczekamy, zobaczymy. Powodzenia:)Ewa L. edytował(a) ten post dnia 16.02.10 o godzinie 08:42

konto usunięte

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Ewo, nie każdy klient to konsultant, akurat w moim przypadku były to klientki i klienci zewnętrzni. :) Ale z pewnością są oni potencjalnymi konsultantami. Tyle, że w takich sytuacjach na określeniu "potencjalni" przeważnie się kończy. ;)
Ewa L.

Ewa L. Technik Usług
Kosmetycznych,
właściciel Beauty
Eve-gabine...

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Anna Ż.:
Ewo, nie każdy klient to konsultant, akurat w moim przypadku były to klientki i klienci zewnętrzni. :) Ale z pewnością są oni potencjalnymi konsultantami. Tyle, że w takich sytuacjach na określeniu "potencjalni" przeważnie się kończy. ;)
Zgadza się i tak też do tego podchodzę. Nie można w każdym kliencie widzieć konsultanta. Chciałam tylko powiedzieć że tracimy i klientów, ale myślę że bardziej tych nowych konsultantów, którzy jeszcze dobrze nie zaczęli, a już zniechęceni trzema ostatnimi katalogami, zakończyli współpracę, a być może odezwał by się w nich ten potencjał i efekty współpracy by były z korzyścią i dla mnie i dla Firmy Oriflame.O ile ja mogę pozwolić sobie "dobrać" na te brakujące 100punkty, towar bez zbytu na obecny moment(sprzedam później lub po prostu wykorzystam), to "nowi" mają różne możliwości i zapatrywanie,chcieliby dopiero zbudować sobie listę klientów, a te ciągłe braki w towarze, utrudniają im pracę.

konto usunięte

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Zgadzam się z Tobą, Ewo. Przez takie sytuacje również z mojej struktury ubyło Konsultantów, a mnie samej odechciało się zdobywać klientów. Czasem kupuję tylko coś dla siebie i tyle. Firma, która chce mieć pracowników i klientów, musi najpierw stworzyć dogodne warunki pracy i dbać o stałą dostępność towaru. Braki w każdej firmie mogą się zdarzyć, ale nie powinny trwać dłużej niż 2-3 dni. Cóż, widocznie Oriflame stać na to, by ignorować głosy swoich Konsultantów.

Dominik Recki

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: MAGAZYN W WARSZAWIE PUSTY

Temat ma już 4 lata. Jest jakaś realna poprawa? Braków jest mniej, czy nic się nie zmieniło?



Wyślij zaproszenie do