Marcin L.

Marcin L. Samozwańczy Prezes
Związków Zawodowych

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Witam serdecznie i zapraszam Państwa na szkolenie:

Reklamacje w przedsiębiorstwie – budowanie systemów obsługi oraz prawne aspekty reklamacji

Umiejętności nabyte podczas szkolenia/korzyści:

• Poznanie kluczowych elementów procesu reklamacji;
• Poszerzenie wiedzy na temat zasad planowania procesu obsługi reklamacji;
• Jak się zachować w sytuacjach potencjalnie konfliktowych;
• Zapoznanie się z podstawami prawa w zakresie zobowiązań wynikających z umów handlowych;
• Zapoznanie się z przepisami regulującymi odpowiedzialność sprzedawcy i/lub usługodawcy (rękojmia, niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gwarancja jakości itp.);

Program szkolenia został opracowany przez prawnika specjalizującego się w szkoleniach z zakresu prawa praktykującego w obszarze reklamacji i zobowiązań wynikających z umów.
W programie m.in.:

o Reklamacja jako jeden z elementów sprzedaży;
o Komunikacja z klientami w procesie obsługi reklamacji;
o Planowanie procesu obsługi reklamacji;
o Charakterystyka stosunków prawnych i umów w obrocie gospodarczym;
o Odpowiedzialność prawna sprzedawcy i usługodawcy w relacjach B2B i B2C;

Szkolenie odbędzie się 22 – 23 marca w Krakowie.

W razie chęci uczestnictwa bądź pytań proszę o kontakt na priv lub 0 606 836 728
szkolenia-aktywne.pl
Roman Kawszyn

Roman Kawszyn Al Fianco Partners -
szkolenia sił
sprzedaży

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Harmonogram szkoleń otwartych - kwietniowych:

- Legalny e-marketing – jak przeprowadzić kampanię sprzedażową zgodną z przepisami prawa - 16.04.2010
- Techniki Przejęcia Klientów Konkurencji - 23.04.2010
- Skuteczne Finalizowanie Sprzedaży - 27.04.2010,

oraz harmonogram szkoleń, które planujemy na maj:

- NLP w Sprzedaży - Techniki dla Średniozaawansowanych - 13.05.2010
- Efektywne Techniki Sprzedaży dla Średniozaawansowanych - 20.05.2010
- Negocjacje Handlowe z Zaawansowanymi Technikami Sprzedaży - 24.05.2010
- Windykacja Miękka - 28.05.2010.

Więcej informacji na temat szkoleń znajda Państwo na naszej stronie: alfianco.pl
telefon: 0-22-720-27-32
Justyna S.

Justyna S. w odpowiednim
miejscu:)

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Warsztat Emisja Głosu i Ekspresja w Lublinie
Witam i zapraszam:
w ramach MeetWorks - Warsztat Emisja głosu i ekspresja–dla wszystkich, którzy wykorzystują głos jako narzędzie pracy – prowadzący dr Marek Rachoń

Cele szkolenia

1 Poznanie mechanizmów rządzących emisją głosu
2 Uzyskanie przez uczestników narzędzi do stworzenia indywidualnego programu pracy nad głosem, jego emisją, nadawaniem
3 Nabycie wiedzy jak odnaleźć kanał toru głosowego, który pozwala mówić nie męcząc mięśni wymawianiowych
4 Rozwój dykcji - ćwiczenia
5 Poszerzanie świadomości na ile rzetelna praca nad instrumentem głosowym może przynieść efekty
6 Ćwiczenie rozluźniające mięśnie aparatu głosowego
7 Poznanie metod przyciągania uwagi słuchaczy, niezależnie od tematu
8 Zwiększenie świadomości prawidłowego posługiwania się językiem (akcent, melodyka mowy, pauza)

Możliwe do nabycia umiejętności:


1 Umiejętność prawidłowego prowadzenia głosu
2 Umiejętność sprawnego żonglowania trudnymi zbitkami spółgłoskowymi
3 Uczestnik szkolenia otrzyma narzędzia dzięki którym sam będzie mógł ćwiczyć głos, dykcję, wymowę oraz podnosić sprawność językową
4 Umiejętność nacechowania tekstu treściami emocjonalnymi, innymi od tych zawartych w warstwie werbalnej

Szkolenie prowadzone jest w formie treningu umiejętności, zdominowane przez praktyczne ćwiczenie prawidłowej emisji głosu i artykulacji. Towarzyszące szkoleniu miniwykłady koncentrują się na przekazaniu uczestnikom wiedzy dotyczącej uwarunkowań prawidłowego posługiwania się głosem, sposobów jego samodzielnego ćwiczenia oraz wpływie emocji na odbiór komunikatu.

Program szkolenia
1 Ćwiczenia relaksacyjne
2 Rozgrzewka całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem aparatu wymawianiowego
3 Ćwiczenia oddechowe
a) poszukiwania najgłębszego toru oddechowego
b) wzmacnianie przepony
4 Ćwiczenia pobudzające rezonator głowowy
5 Ćwiczenia pobudzające rezonator piersiowy
6 Ćwiczenia emisyjne – wydobywanie głosu na zewnątrz – poszukiwania właściwego kanału toru głosowego
7 Samogłoski w izolacji
8 Samogłoski w wyrazach i zdaniach
9 Wykorzystanie wizualizacji do odnalezienia właściwego toru głosu
10 Wpływ emocji na jakość głosu
11 Mówienie a myślenie intencjami
12 Ćwiczenia artykulacyjne
13 Wykorzystanie technik aktorskich w pracy nad głosem i oswajaniem emocji
14 Wpływ diety na głos.
15 Rodzaje akcentu w języku polskim i rola pauzy

Uczestnicy powinni być ubrani w luźne stroje do ćwiczeń, które nie będą krępować ruchów oraz wygodne obuwie. Powinni być również zaopatrzeni w karimaty lub koce. Słuchacze otrzymają materiały dotyczące szkolenia.

dr Marek Rachoń – aktor, trener, logopeda, doktor sztuki teatralnej. Na stałe związany z Teatrem Śląskim w Katowicach. Otrzymał wiele prestiżowych nagród i wyróżnień. Między innymi Nagrodę im. Leona Schillera (ogólnopolska nagroda aktorska przyznawana przez Związek Artystów Scen Polskich), Nagrodę Marszałka Województwa Śląskiego dla Młodych Twórców, Nagrodę im. Andrzeja Waligórskiego w konkursie Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Prowadzi szkolenia z emisji głosu i ekspresji. Pracuje między innymi dla Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach (Podyplomowe Studia Logopedii), Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej (Podyplomowe Studia Trenerów), Trzyletniego Pomaturalnego Studium Aktorskiego w Katowicach, Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Jego pasją jest mówienie. Zaraża tą pasją innych!!!

Warsztat obejmuje 12 godzin dydaktycznych
Zapraszamy
INWESTYCJA : 280 zł

Zapisy – biuro@metrum.edu.pl
Koordynator projektu: Bartosz Płazak
proszę o dodanie w temacie maila zapisu - Emisja głosu Metrum, maj 2010

ilość miejsc ograniczona - maksymalna wielkość grupy to 14 osób

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Witam
Przedstawiam kalendarz szkoleń otwartych na I poł.2010:

Szkolenia rozwój osobisty:
24.04.2010 (sobota) Jak stać się człowiekiem asertywnym
08.05.2010 (sobota) Inteligencja emocjonalna
14.05.2010 (piątek) Jak stać się człowiekiem asertywnym
15.05.2010 (sobota) Sprawna i efektywna komunikacja
29-30.05.2010 (sobota/niedziela) Uwolnij stres - znajdź w sobie pokłady relaksu
05.06.2010 (sobota) Rozwiń swoją kreatywność
12.06.2010 (sobota) Nowoczesne sposoby

Szkolenia biznesowe:
07.05.2010 (piątek) Kreatywne rozwiązywanie problemów
21.05.2010 (piątek) Sprawna i efektywna komunikacja
28.05.2010 (piątek) Jak być asertywnym w pracy
01-02.06.2010 (wt/śr) Profesjonalna Obsługa Klienta
11.06.2010 (piątek) Radzenie sobie z trudnym klientem
15-16.06.2010 (wt/śr) Skuteczne zarządzanie czasem
17-18.06.2010 (czw/pt) Podstawowe techniki sprzedaży
23.06.2010 (środa) Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu

Szczegóły na stronie
http://www.eduinnowacja.pl/


•Grupy: od 6 do 12 osób.
•Miejsce: Gdańsk lub Gdynia.

Uwaga - ceny promocyjne na każdą kieszeń.

Zapraszam
Iwona Kotłowska
biuro@eduinnowacja.plIwona Kotłowska edytował(a) ten post dnia 11.04.10 o godzinie 01:12

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Serdecznie zapraszam na:

WARSZTAT ANTYSTRESOWY Z JOGĄ „ODCZARUJ STRES”

Uczestnikami warsztatu mogą być wszystkie chętne osoby, również nie ćwiczące jogi. Zajęcia jogi będą na podstawowym, spokojnym poziomie.

Program:

• podstawowe informacje nt stresu
• rozpoznawanie objawów szkodliwego poziomu stresu
• techniki oddychania
• techniki relaksacyjne
• zasady odżywiania i odpoczynku pomagające obniżać stres
• radzenie sobie z trudnymi emocjami
• praca z niekorzystnymi, wzmacniającymi stres, przekonaniami
• podstawowe zasady zarządzania czasem
• elementy asertywności - komunikat "Ja", odmawianie
• sposoby formułowania celów i metody wspierające ich osiąganie
• zajęcia jogi metodą B.K.S. Iyengara (1,5 godz. dziennie)

Termin: 22-23.05.2010r. godz.10-19 (16 godzin)
Miejsce: Toruń
Cena: 230 PLN
Trenerzy:
Marzena Bogacka – trener rozwoju osobistego
Ewa Szprenger – dyplomowany nauczyciel Hatha Yogi metodą B.K.S. Iyengara

Informacje i zapisy: 605 211 231 osrodek@tor.edu.pl http://tor.edu.pl
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

W imieniu swoim i Pawła Stępki zapraszam na szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji".

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się między innymi:
- jakie czynniki stanowią o komunikacji w organizacji
- jakie cechy organizacji należy uwzględnić w strategii komunikacji wewnętrznej
- jak należy dokonać pomiaru niezbędnych dla strategii aspektów
- jak określić cele komunikacji wewnętrznej dla poszczególnych grup docelowych
- jak dobrać i zaprojektować efektywne narzędzia komunikacji wewnętrznej
- jak zbudować optymalną dla organizacji matrycę komunikacji wewnętrznej
- jakie są szanse i zagrożenia wykorzystywania nowych mediów
- jak angażować pracowników do procesów komunikacji wewnętrznej - jak kontrolować działania w ramach komunikacji wewnętrznej

Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową z wykorzystaniem ćwiczeń i case studies.

Szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji"
26 - 27 maja 2010 r.
Warszawa
Willa D65
ul. Jarosława Dąbrowskiego 65

Koszt uczestnictwa:

1700 PLN brutto – zgłoszenie w terminie do 30 kwietnia 2010 r.
2000 PLN brutto - zgłoszenie w terminie od 01 maja do 25 maja 2010 r.

Program szkolenia
Formularz zgłoszeniowy

Strona spotkania GL
Katarzyna Herman

Katarzyna Herman Life Energy &
Consciousness Coach

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

SZKOŁA TRENERÓW-EDYCJA V (maj - wrzesień 2010)

PROGRAM SZKOŁY

Zjazd I: Umiejętności psychospołeczne i współpraca w zespole

* Integracja grupy
* Komunikacja interpersonalna
* Proces grupowy
* Style zachowań
* Badanie własnych preferencji
* Emocje w relacjach z ludźmi

Zjazd II: Prezentacja trenera - występowanie przed grupą. Kreowanie wizerunku biznesowego.

* Autoprezentacja
* Mowa ciała
* Pewność siebie
* Postawa, gesty, ruch
* Filary emocji
* Struktura treningu
* Wywieranie wpływu
* Techniki prezentacji

Zjazd III: Trening rozwoju osobistego

* Elementy coachingu
* Relacje z samym sobą
* Budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie
* Radzenie sobie ze stresem
* Nowe narzędzia pracy indywidualnej i grupowej
* Pokonywanie oporów i ograniczeń
* Sesje indywidualne

Zjazd IV: Umiejętności warsztatowe - projektowanie zajęć

* Metody aktywne w pracy z grupą
* Konstruowanie warsztatu
* Dobór ćwiczeń
* Demonstracje i instrukcje
* Cele i wnioski
* Jak otworzyć grupę
* Informacja zwrotna - ważny element treningu

Zjazd V: Zajęcia superwizyjne - certyfikacja

* Autorskie warsztaty uczestników
* Superwizja
* Praca z grupą szkoleniową
* Konsultacje indywidualne

Zapraszam trenerzyinterpersonalni.pl
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Karolina Dulnik:
Szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji"
26 - 27 maja 2010 r.
Warszawa
Willa D65
ul. Jarosława Dąbrowskiego 65

Koszt uczestnictwa:

1700 PLN brutto – zgłoszenie w terminie do 30 kwietnia 2010 r.
2000 PLN brutto - zgłoszenie w terminie od 01 maja do 25 maja 2010 r.

Program szkolenia
Formularz zgłoszeniowy

Strona spotkania GL

Przypominam, że pozostały jeszcze tylko trzy dni cenowej promocji naszego szkolenia. Zapraszamy serdecznie! :)
Ilona S.

Ilona S. Trener, Coach,
Szkolenia, HR

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

BRAINSTORM

serdecznie zaprasza na szkolenie otwarte :

SKUTECZNY TRENING ASERTYWNOŚCI
- czyli jak umiejętnie stawiać granice ?


Termin: 27 i 28 maja 2010r.
Miejsce: Katowice
Czas trwania: 16 godzin
Inwestycja: 1090zł *
( przy zgłoszeniu do dnia 19 maja 2010r. cena szkolenia wynosi 1029 zł)

Cel szkolenia:
- Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności asertywnej, profesjonalnej komunikacji w relacjach z Klientami.
- Duży nacisk położymy na sposób układania sobie współpracy
w rzeczywistości zawodowej uczestników z Klientami- oraz ze współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi.
- Uczestnicy przećwiczą jak prezentować własne opinie, jak radzić sobie z oceną innych, jak bronić swoich granic i dbać o własne prawa, jednocześnie nie raniąc innych.
- Podczas warsztatów uczestnicy przećwiczą również, jak się pozytywnie prezentować
w kontaktach z innymi ludźmi.
- Efektem szkolenia będzie nie tylko zdobycie umiejętności asertywnej komunikacji, ale również dostrzeżenie swoich mocnych stron i wzmocnienie samooceny.

Dla kogo?
Szkolenie adresowane jest do pracowników, którzy chcą ukształtować u siebie asertywne postawy, którzy pragną doskonalić posiadane umiejętności interpersonalne, oraz dla tych, którzy chcieliby udoskonalić sposoby radzenia sobie
w różnych sytuacjach zawodowych.
Szczególnie polecamy szkolenie osobom, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z trudnym Klientem: pracownikom działów obsługi Klienta oraz doradcom zawodowym.

Program szkolenia:

I. WPROWADZENIE- CO TO ZNACZY BYĆ ASERTYWNĄ OSOBĄ?

• Asertywność jako nowoczesna filozofia życia
• Mity i fakty wokół asertywności
• Czy jestem osobą asertywną ?

II. ASERTYWNOŚĆ- CZYLI SPOSÓB NA DOBRĄ, BEZKONFLIKTOWĄ KOMUNIKACJĘ

• Dlaczego zachowanie asertywne jest lepsze od zachowania uległego, agresywnego
i manipulacji?
• Jakie są korzyści z postawy asertywnej?
III. PRAWA OSOBISTE W KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ A NASZE TERYTORIUM PSYCHOLOGICZNE
• Jakie są nasze prawa osobiste?
• Czym jest Terytorium Psychologiczne ?
• Prawa osobiste w pracy zawodowej i nasze priorytety

IV. BEZKONFLIKTOWA KOMUNIKACJA Z RÓŻNYCH SYTUACJACH SPOŁECZNYCH
• Jak mówić „nie”? - czyli odmawianie i obrona swoich praw
• Radzenie sobie z ocenami innych – czyli co robić gdy mnie krytykują lub chwalą?
• Wyrażanie opinii różnych od opinii otoczenia
• Sądy na temat innych ludzi
• Jak wyrażać gniew i niezadowolenie?
• Umiejętność zmiany rzeczywistości, która nas rani
• Trudność proszenia o przysługi
• Wystąpienia publiczne jako sytuacja konfrontacji społecznej
• Konstruktywne rozwiązywanie problemów i nieporozumień

V. ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH ZAWODOWYCH

• Relacje z klientami
• Komunikacja ze współpracownikami
• Ustalenie priorytetów.
• Jak współpracować bezkonfliktowo?

VI. NA STRAŻY GRANIC – ASERTYWNOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA
• Gdy nie można powiedzieć „tak” klientowi – strategie postępowania
• Jak mówić „nie” jeśli trzeba powiedzieć „nie”
• Kiedy odmawiać a kiedy proponować coś w zamian – skuteczna argumentacja

VII. SPECYFIKA ASERTYWNEJ ARGUMENTACJI W ROZMOWIE Z KLIENTEM

• Schemat postępowania z trudnym Klientem
• Skuteczność rozmowy z jednoczesnym trwałym budowaniem wizerunku firmy
• Umiejętność radzenia sobie z zachowaniami trudnego Klienta
• Rozwój umiejętności zachowań asertywnych
• Rozwój umiejętności komunikacyjnych na poziomie werbalnym i niewerbalnym
• Jak uchronić się przed manipulacją ze strony Klienta?
• Wykorzystywane techniki perswazji i argumentacji

VIII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

Cena szkolenia zawiera:
1) Certyfikat ukończenia szkolenia BRAINSTORM.
2) Podręcznik z materiałami szkoleniowymi.
3) Serwis kawowy i lunch.
4) Możliwość konsultacji e-mailowej przez 30 dni od daty zakończenia szkolenia.

Informacje na temat szkolenia dostępne również na naszej stronie internetowej: http://www.brainstorm.biz.pl/

Chcesz zapisać się na szkolenie lub uzyskać dodatkowe informacje?
Zapraszam do kontaktu!
W sprawie szkoleń otwartych i aktualnej oferty szkoleniowej do Państwa dyspozycji pozostaje :

Ilona Szponar
Opiekun Klienta Biznesowego Brainstorm
e-mail: iszponar@brainstorm.biz.pl
Tel./Fax 32 202 31 38
Kom. 519 148 292
Nr GG: 20584398

* O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Wszystkie nasze szkolenia realizowane w Katowicach odbywają się
w przestronnych i nowocześnie wyposażonych salach z klimatyzacją :
TRAINING SPOT
ul. 3 Maja 6/8
40-095 Katowice

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Serdecznie zapraszam na

WARSZTAT BUDOWANIA POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI
„RADOŚĆ BYCIA SOBĄ”

Poczucie własnej wartości:
•to przekonanie, że jesteśmy wartościowi, że zasługujemy na zaspokojenie naszych potrzeb i pragnień, na osiąganie tego, co dla nas ważne,
•to przekonanie, że mamy prawo do szczęścia i powodzenia,
•to zaufanie i szacunek do siebie – do swojego sposobu odczuwania, myślenia, działania,
•to akceptacja siebie takiej/im, jaką/im jestem – swojego wyglądu, zalet i wad,
•to radość i duma ze swoich umiejętności, dążeń, osiągnięć.

Efekty udziału w warsztacie:

Uczestnicy:
•poznają swoje mocne strony i obszary do rozwoju
•rozwiną akceptację siebie – swojego ciała i cech osobistych
•dowiedzą się, jak radzić sobie z wewnętrznym krytykiem
•będą mieli szansę przełamania nieśmiałości czy lęku przed wystąpieniem publicznym
•rozwiną motywację do realizacji własnych pragnień i celów
•nauczą się, jak radzić sobie z krytyką ze strony innych
•rozwiną umiejętność wyrażania „wprost” własnego zdania i uczuć

Termin: 19-20.06.2010r.
Miejsce: Toruń
Cena: 220 zł
Informacje i zapisy: 605 211 231 http://tor.edu.pl osrodek@tor.edu.pl
Marta Pajor

Marta Pajor szkolenia, Kreatywna
Fabryka

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Kreatywna Fabryka zaprasza na: kolejną edycjęWarsztatów Twórczej Kariery

Termin: 22-23.05.2010r.
Miejsce: okolice Ojcowa
Cena warsztatów: 300 zł/os.


(cena obejmuje dwudniowy warsztat, nocleg, materiały szkoleniowe)
Organizator, jako część programu warsztatów, oferuje dodatkową atrakcję w postaci zwiedzania Ojcowskiego Parku Narodowego.

Zapraszamy Cię, na nasze Warsztaty Twórczej Kariery podczas których pracujemy nad łączeniem pasji z pracą.
Sam warsztat skierowany jest szczególnie do osób które:
chcą odkryć swoją pasję,
posiadają pasję jednak nie wiedza jak można wykorzystać ten potencjał
oraz dla tych którzy posiadają wiele zainteresowań i stoją przed dylematem wyboru właściwej drogi rozwoju.


Warsztaty mają na celu dać Ci spojrzenie z innej perspektywy na własne umiejętności, niekonwencjonalne myślenie, motywację do działania, obranie nowej drogi rozwoju kariery zawodowej.
Nasza dewizą jest praca, która ma być dla Ciebie przyjemnym sposobem zarabiania pieniędzy. Zbuduj z nami własną niepowtarzalną, pasjonującą drogę rozwoju.

Więcej informacji na: http://www.kreatywnafabryka.blogspot.com
oraz: kreatywnafabryka@gmail.com

Tel: 0-668-047-656

NASZE PRZYKŁADOWE WARSZTATY:

Warsztaty Kreatywnego Myślenia
Warsztaty Twórczej Kariery
Warsztaty Motywacyjne
Warsztaty Relaksacyjne


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Karolina Dulnik:
Karolina Dulnik:
Szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji"
26 - 27 maja 2010 r.
Warszawa
Willa D65
ul. Jarosława Dąbrowskiego 65

Koszt uczestnictwa:

1700 PLN brutto – zgłoszenie w terminie do 30 kwietnia 2010 r.
2000 PLN brutto - zgłoszenie w terminie od 01 maja do 25 maja 2010 r.

Program szkolenia
Formularz zgłoszeniowy

Strona spotkania GL

Uzupełniając informację pakiet szkoleniowy obejmuje:
- dwie przerwy kawowe i lunch każdego dnia
- materiały drukowane
- dyplom ukończenia szkolenia
- 1 godzinę konsultacji telefonicznych w ciągu miesiąca po zakończeniu szkolenia
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Skuteczna rekrutacja handlowców - metoda kompetencyjna i assesment center

9 czerwca Warszawa
Czas: 9:00 - 17:00

Opis szkolenia:

Rekrutacja w wielu firmach do tzw. "proces nosowo - intuicyjny" (na nosa). Kierujemy się intuicją, doznaniem, czymś, co bardzo łatwo oszukać i na czym bardzo łątwo zwiekszyć koszty firmy, nie mówiąc o kłopotach. Źle zrekrutowany handlowiec to strata czasu, strata pieniędzy, strata zaufania klientów.

W wielu firmach wyżej wspomniana rekrutacja jest wynikiem "prawa kontekstu" zgodnie z którym wybiera się osobę "najlepsza" w danym dniu, chwili, kontekście. Ale czy najlepszą w kontekście stawianych nam celów sprzedażowych?

Adam Szaran i Roman Kawszyn, specjaliści w szkoleniu handlowców i trenerzy NLP podczas szkolenia połączą swoje doświadczenie zdobyte w pracy z handlowacami i w pracy w rekrutacji. Przeprowadzili wiele projektów rekrutacyjnych dla sił sprzedaży. Wiedzą, że skuteczne zastosowanie metody kompetencyjnej i assesment center pozwoli na radość skutecznej rekrutacji handlowców, w wyniku której obroty naszej firmy wzrosną, zespół ubogaci się o osoby, które pchna go do przodu, a organizacja zdobedzie standardy rekrutacyjne, które z powodzeniem pozwolą na odpowiedni dobór przynoszących zyski handlowców.

Dodatkowym atutem tego szkolenia jest fakt, iż trenerzy podczas warsztatów (70% szkolenia to aktywny warsztat, daleki od akademickiej metody ex catedra) skoncentrują się na rekrutacji Przedstawicieli handlowych, sprzedawców, handlowców, pokazując praktyczne zastosowanie omawianych metod w branży sił sprzedaży.

Cele szkolenia:
Po szkoleniu uczestnik bedzie:
potrafił przeprowadzić rekrutacje metoda kompetencyjna
rekrutował za pomoca assesment center
omijał pułapki percepcyjne w rekrutacji handlowców
umiał ocenić kandydata metodą komparatywną
skutecznie pisał ogłoszenie rekrutacyjne, prowadził spotkania rekrutacyjne i wyciągał z nich wnioski

Koszt szkolenia:

981 zł brutto (VAT zw.)
Druga osoba płaci: 1 zł brutto (VAT zw.)

Uczestnictwo w szkoleniu, Podręcznik, Materiały piśmiennicze, Obiad w trakcie szkolenia, Przerwy kawowe, Certyfikat ukończenia szkolenia.

Więcej informacji:
http://alfianco.pl
tel. 22-720-27-32
izabella.kapusciak@alfianco.pl
Marcin Krukar

Marcin Krukar Szkolenia z pasją...
Poszukuję nowych
wyzwań zawodowych!

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Firma szkoleniowa "NERAIDA - Szkolenia z Pasją" organizuje szkolenie otwarte:

BIZNES Z KLASĄ, CZYLI SAVOIR - VIVRE W MIEJSCU PRACY

Dlaczego jest wyjątkowe? Po pierwsze, to 8 godzin szkolenia bez ani jednego slajdu, po drugie, nie lubimy wykładów, po trzecie, nasza wiedza wywodzi się z biznesowej praktyki popartej teorią, a to oznacza, że wszystko, czego się nauczysz, będzie można zastosować w praktyce. O pozostałych plusach przekonaj się sam / a, tak jak dotychczasowi uczestnicy.

21.06 – Kraków, 22.06 - Katowice

Ramowa zawartość merytoryczna:

1. Komunikacja na usługach profesjonalnego budowania kontaktów zawodowych
- Spotkania na linii nadawca – odbiorca, czyli podstawy skutecznej komunikacji
- Komunikacja niewerbalna jako klucz do sukcesu

2. Pracownik jako wizytówka firmy
- Wywieranie pierwszego wrażenia
- Własny styl a profesjonalny wizerunek firmy – poszukiwanie harmonii

3. Savoir-vivre na co dzień
- Nawiązywanie kontaktów - proste wyrazy uprzejmości
- Przedstawianie siebie i innych
- Tytułowanie i zwracanie się po imieniu
- Dobre maniery w kontaktach z współpracownikami

4. Szczegółowe zasady etykiety biznesu
- Precedencja towarzyska w pracy
- W myśl protokołu

5. Spotkania biznesowe
- Rodzaje spotkań i konieczne przygotowania
- Podejmowanie gości – organizacja przyjęć

6. Spotkania z zagranicznymi partnerami
- Co kraj, to obyczaj – zderzenie kultur w sytuacji służbowej
- Wielokulturowe zebrania – podejmowanie partnerów zagranicznych

Trener: Judyta Gutowska

Więcej informacji tutaj

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Witajcie,

Z początkiem roku razem z moją wspólniczką, Ulą, założyłyśmy Centrum Rozwoju Osobistego Mamma Mia. Długo szukałyśmy miejsca, w którym mogłybyśmy się rozwijać i pomagać w rozwoju innym. Z ogromnej pasji, tuż z nastaniem wiosny, narodziła się Mamma Mia;)

Tutaj zadbamy o prawdziwe duchowe piękno. Czerpiąc z zasobów klasycznej nauki (psychologia) i wiedzy Dalekiego Wschodu (ajurweda) pomożemy Wam zredukować stres, nauczymy asertywności i dobrej komunikacji.

Spotkajmy się w centrum zielonej Sadyby, w kameralnej grupie (do 10 osób), gdzie w harmonii odpoczniemy przed nowymi wyzwaniami i naładujemy swoje akumulatory. Pozwólmy sobie na osobistą podróż w głąb duszy.

Więcej na http://warsztatymm.pl

Zapraszamy serdecznie,

Klaudia i Ula

Ps. dla Tych z Was, którzy zechcą nam pomóc i polecą nas, od każdego zakupionego karnetu prowizja 10% lub przy 10 klientach warsztat gratis:)
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w „Letniej szkole umiejętności menedżerskich”, które organizujemy w tym roku, w Dźwirzynie, w Clarion Hotel Grand Baltic Resort & Spa *****, w terminie 6-9 lipca

Kluczem do sukcesu lidera jest umiejętność zmieniania zastanych okoliczności, a nie wykorzystanie formalnej władzy i nowego tytułu.
Kenneth Blanchard


Szkolenie skierowane jest do:
menedżerów, kadry wyższych i średnich szczebli zarządzania posiadających doświadczenie w kierowaniu zespołem. Inwestowanie w ludzi to często najbardziej efektywna metoda uzyskiwania wzrostu dochodów firmy. Zarówno badania, jak i praktyka wskazują, że coraz częściej kompetencje zawodowe nie ograniczają się do wykształcenia i doświadczenia zawodowego, a uzupełnione są o umiejętności psychologiczne. W codziennej pracy menedżera, a zwłaszcza w sytuacjach trudnych, pełnych napięć nabierają one szczególnego znaczenia. W firmie nowoczesnej posiadanie tych właśnie umiejętności zapewnia osiągnięcie sukcesu zawodowego.

Uczestnictwo w warsztatach umożliwi realizację następujących celów:
• Diagnozę własnego potencjału menedżerskiego.
• Doskonalenie współpracy i integracja zespołu.
• Zwiększenie psychologicznych umiejętności menedżera.
• Poprawę umiejętności wywierania wpływu.
• Zwiększenie umiejętności budowania w sposób świadomy własnego wizerunku.
• Analizę najsilniejszych stron oraz obszarów do poprawy.
• Zwiększenie zarządzania sobą w czasie.
• Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.
• Poznanie psychologicznych aspektów procesu wprowadzania zmian

I DZIEŃ

1. LIDER W OBLICZU ZMIAN

• Jak ludzie reagują na zmiany i jak się do nich adaptują
• Opór wobec zmian i jak sobie z nim poradzić
• Kreatywność lidera – trening twórczego myślenia
• Jak wyzwolić twórczy potencjał zespołu
• Zarządzanie zmianą

2. JAK WYKORZYSTAĆ WŁADZĘ DLA WZROSTU EFEKTYWNOŚCI?

• Paradygmaty sukcesu współczesnego menedżera
• Role i modele przywódcze
• Style kierowania
• Tajemnice i sztuka motywowania

3. SOCJOTECHNIKA CZY SKUTECZNOŚĆ – KOMUNIKACJA W PRZYWÓDZTWIE

• Techniki skutecznego porozumiewania się
• Wpływ zaburzeń komunikacji na relacje w zespole
• Bariery komunikacyjne
• Skuteczna komunikacja hierarchiczna

4. SZTUKA SŁOWA

• Rozmowa w relacji zwierzchnik – podwładny
• Kultura dyskusji, wypowiedzi
• Język rozmówcy
• Wykorzystanie walorów językowych
• Tempo, intonacja, siła, akcentowanie
• Jak reagować na gafy, wpadki i przejęzyczenia
• Sztuka aktywnego słuchania
• Kiedy prawdomówność oznacza brak taktu?
• Jak prawić i przyjmować komplementy

II DZIEŃ

1. BUDOWANIE ZESPOŁU

• Zasady pracy zespołowej
• Właściwy skład efektywnego zespołu
• Jak planować i organizować pracę zespołu

2. KREOWANIE WIZERUNKU MENEDŻERA, TAJNIKI CHARYZMATYCZNEJ RETORYKI

• Sztuka argumentacji
• Charyzma, osobowość i kompetencja
• Postawy i gestykulacja jako emocjonalne sposoby przekazywania treści
• Gesty wzmacniające i sugerujące
• Kreowanie własnego „teatru prezentacji”

3. ISTOTA ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH W PRZYWÓDZTWIE

• Co oznacza w praktyce bycie asertywnym liderem?
• Sprowadzanie rozmowy z pracownikiem z poziomu emocjonalnego do poziomu społecznego czyli partnerskiego
• Feedback pozytywny i negatywny
• Konstruktywne wyrażanie opinii
• Jak prawidłowo przeprowadzić rozmowę oceniającą

4. ZASADY PLANOWANIA I ORGANIZACJI CZASU

• Efektywne zarządzanie czasem
• Złodzieje czasu
• Wyznaczanie czasu
• Planowanie czasu
• Planowanie metodą ALPEN
• Rytm dnia a efektywne działanie
• Efektywne prowadzenie zebrań i spotkań zespołów
• Delegowanie zadań

III DZIEŃ

1. PROFIL SKUTECZNEGO MENEDŻERA

• Analiza własnego stylu komunikacji i pracy na podstawie TESTU OSOBOWOŚCI TTI Ltd. INSIGHTS Analysen by SCHEELEN Instutut fur Managementberatug und Bildungsmarketing.
• Indywidualny feedback na podstawie, którego każdy z uczestników określi swoje mocne i słabe strony, a także cechy i umiejętności niezbędne w efektywnym zarządzaniu zespołem

2. SZTUKA GESTU – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA

• Strefy odległości w kontaktach interpersonalnych
• Typy uścisków dłoni i ich znaczenie
• Jak uniknąć gafy – cmok nonsens i gesty kulturowe
• Znaczenie kontaktu wzrokowego w różnych kręgach i kulturach
• Gesty i ich znaczenie w innych krajach

3. WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI, KIEDY NEGOCJOWAĆ, A KIEDY NIE?

• Czym jest negocjowanie?
• Elementy wchodzące w sferę negocjacji
• Atmosfera sprzyjająca negocjowaniu
• Porównanie stylów technik wywierania wpływu i negocjacji (kooperacyjny, rywalizacyjny, rzeczowy)
• Test indywidualnego stylu negocjacyjnego
• Zasady wywierania wpływu w oparciu o współpracę
• Skuteczność i strategie wpływu na innych
• Gdzie siedzimy, czyli pozycja przy stole a techniki wywierania wpływ

4. NEGOCJACJE EKSPERCKIE

• Sztuka negocjacji eksperckich
• Negocjuj nie negocjując
• Stworzenie „neutralnych” parametrów dających przewagę konkurencyjną

5. WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH

• Podstawowe prawa wywierania wpływu
• Techniki manipulacji na poziomie faktów
• Techniki manipulacji czasem
• Techniki manipulacji faktami
• Techniki manipulacji relacjami i emocjami

6. TAKTYKI NEGOCJACYJNE 49 TAKTYK STRATEGII NEGOCJIACJI

• STRATEGIA PIERWSZA: PODSTAWOWA DECYZJA

• STRATEGIA DRUGA: PRZEŁAMANIE IMPASU
Sposoby działania w sytuacji, w której proces negocjacji zatrzymał się lub bardzo osłabł.

• STRATEGIA TRZECIA: MANIPULACJA CZASEM
Manipulacja sytuacją czasową może stworzyć korzystne warunki lub zwiększyć napięcie i presję na drugą stronę.

• STRATEGIA CZWARTA: PROWOKACJE
Działanie niespójne i zagadkowe dla zmieszania i osłabienia drugiej strony.

• STRATEGIA PIĄTA: PEŁNA KONTROLA
Osiągnij kontrolę nad tym, co i jak jest negocjowane, dyktuj tematy i procedury.

• STRATEGIA SZÓSTA: BEZPOŚREDNI ATAK
Jest to ostra, dynamiczna akcja podporządkowani a sobie, przestraszenia i wytrącenia z równowagi drugiej strony.

• STRATEGIA SIÓDMA: BUDOWANIE NAPIĘCIA
Zwiększenie nacisku, wprowadzenie niepokoju okresowe zmniejszanie dla zmiękczenia drugiej strony.

• STRATEGIA ÓSMA: ZMIEŃ SŁABOŚĆ W SIŁĘ
Drogą uczciwości lub oszustwa użyj realnej lub wymyślonej słabości dla uzyskania ugody.

• STRATEGIA DZIEWIĄTA: UŻYJ AUTORYTETU

• STRATEGIA DZIESIĄTA: SZUKAMY KOOPERACJI
Ćwiczenie wybranych taktyk w praktyce

IV DZIEŃ

1. ETYKIETA BIZNESOWA I SAVOIR VIVRE

• Zasady pierwszeństwa w kontaktach biznesowych
• Przedstawianie, anonsowanie, umawianie – jak nie popełnić faux pas
• Etykieta przy stole
• Wymiana wizytówek, powitania, tytułowanie

2. DRESS CODE - ELEGANCJA W UBIORZE - CO I KIEDY NOSIĆ?

• Ubiór w biznesie – sztuka autoprezentacji
• Prawidłowy dobór stroju i dodatków,
• Fryzura, makijaż, biżuteria
• Podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety,
• Podstawowe uchybienia w wyglądzie mężczyzny.
• Typy strojów i zasady ich doboru, wskazania elegancji
• Dobór typu stroju w biznesie: business dress, business casual, casual; dodatki
• Idealny ubiór do biura oraz na spotkania
• Wskazówki dotyczące doboru stroju
• Strój nieformalny czy ubranie wyjściowe?

3. OSOBOWOŚĆ A PRZYWÓDZTWO I KIEROWANIE

• Osobowość lidera, czyli klucz do sukcesu przywódcy
• Doskonalenie osobowości, strategie rozwoju wewnętrznego
• Efektywne zarządzanie ludźmi o różnych typach osobowości

Koszt uczestnictwa:

Uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby; 4 noclegi w pokoju dwuosobowym; materiały szkoleniowe, certyfikat; obiady, poczęstunek podczas przerw, kolacje; kolacje integracyjną. Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 150 zł

2590 zł

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.

Obrazek

Aneta Korczak
tel.: 22 379-23-18
aneta.korczak@kdkinfo.com.pl

Piotr Rzeńca
tel.: 22 379-23-11
piotr.rzenca@kdkinfo.com.pl

Michał Zając
tel.: 22 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

W związku z nową odsłoną BABSKIEJ KRAINY zachęcam do wizyty na naszej stronie oraz skorzystania z naszych wyjątkowych propozycji (tylko dla kobiet!) :)

http://BabskaKraina.pl
Stanisław Matura

Stanisław Matura współpracownik
Wyższej Szkoły
Ekonomiczno-Informat
ycznej ...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Szanowni Państwo

Instytut Europeistyki sp. z o.o.

zaprasza do udziału w szkoleniu :

Motywowanie i rozwój pracowników - rola rozmowy oceniającej.
Jak chwalić i udzielać krytyki podwładnym?


Szkolenie nauczy jak przygotować siebie i swojego pracownika do rozmowy oceniającej, jak komunikować się z pracownikiem i jak prowadzić rozmowę, aby obie strony były usatysfakcjonowane i chciały spotkać się ponownie.
Cel:
• Nabycie umiejętności sprawnego i efektywnego prowadzenia rozmów oceniających oraz budowanie skutecznego dialogu z pracownikiem w trakcie rozmowy.
Korzyści:
• Udoskonalenie umiejętności komunikacyjnych,
• Wypracowanie umiejętności konstruktywnego formułowania celów, krytyki i pochwały,
• Wykształcenie umiejętności budowania konstruktywnych relacji z pracownikiem ocenianym w kontekście informacji zwrotnej,
• Uświadomienie sobie własnego wpływu w interakcji personalnej,
• Wypracowanie umiejętności aktywnego słuchania i zadawania pytań.
Program:
• Znaczenie ocen dla rozwoju firmy i jej pracowników,
• Przygotowanie do rozmowy oceniającej,
• Struktura rozmowy,
• Efektywna komunikacja w trakcie rozmowy oceniającej,
• Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy oceniającej,
• Udzielania informacji zwrotnej - pochwała, nagana,
• Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie rozmowy,
• Błędy występujące podczas rozmowy oceniającej.
Grupa docelowa:
pracownicy, kadra kierownicza, właściciele firm, osoby zainteresowane tematyką motywowania i prowadzenia rozmów z pracownikami oraz rozmów oceniających.
Metody szkoleniowe:
szkolenie prowadzone w formie warsztatów - z zastosowaniem m.in.dyskusji, pracy w grupach, prezentacji, scenek.
Info. dot. osoby prowadzącej:
Z wykształcenia ekonomista, ukończyła Szkołę Główną Handlową na kierunku Zarządzanie,
absolwentka podyplomowych studiów Zarządzanie Zasobami Społecznymi na Wyższej Szkole Handlu i Prawa w Warszawie oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Menedżer działów HR w koncernach międzynarodowych, z dużym doświadczeniem zawodowym w zakresie rozwoju i motywowania pracowników.

Najbliższy termin szkolenia:

19 lipca 2010 – (termin może ulec zmianie)

Koszt szkolenia:

490 zł/ os. - przy zgłoszeniu indywidualnym
3500 zł /dzień - dla zorganizowanej grupy (min. 8 osób)


Instytut Europeistyki
tel. 022 559 25 27
fax. 022 559 25 28
email: szkolenia@instytut-europeistyki.eu

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

PIERWSZA PROPOZYCJA:

TRENING TWÓRCZEGO MYŚLENIA

Twórczość, kreatywność, otwartość na nowe doświadczenia nie są cechami danymi tylko wybranym. Twórcze myślenie i działanie są umiejętnościami, które można w sobie rozwijać poprzez szereg ćwiczeń, które nie tylko rozwijają naszą kreatywność, ale także są źródłem dobrej zabawy. Każdy ma w sobie potencjał, który można twórczo wykorzystać - trzeba się tylko odblokować i uwolnić od sztywnych reguł i nawyków. Jesteś na to gotowa?

Podczas warsztatu:

- uaktywnisz prawą półkulę mózgową, odpowiedzialną za twórcze myślenie
- rozwiniesz kreatywność w obszarze słownym, plastycznym i ruchowym
- poznasz fantastyczne kobiety i będziecie się świetnie razem bawić :)

Dla kogo jest ten warsztat?

- dla studentek/uczennic, które po treningu będą uczyć się o wiele szybciej
- dla matek, które chcą swoim dzieciom zapewnić kreatywne zabawy i bajki
- dla kobiet-kariery, od których zależy sukces ich firmy (i ich awans ;))

KILKA KONKRETÓW:

Warsztat ten odbędzie się 3 lipca (sobota) od 17.00 do 20.00 w Toruniu na Nowym Rynku 25 (II pietro, domofon: kancelaria). Prowadzony jest przez Trenerkę Kamilę Kużaj - specjalistkę w dziedzinie kreatywności i twórczości!

Dla studentek inwestycja wynosi 39zł, a dla pozostałych Pań 59zł. CZŁONKINIE KLUBU BABSKIEJ KRAINY WCHODZĄ ZA DARMO (obowiązują zapisy!). Aby się zapisać napisz TERAZ e-maila na BabskaKraina@wp.pl ze swoim imieniem i nazwiskiem oraz nazwą warsztatów "Trening Twórczego Myślenia". Orzymasz w odpowiedzi maila zwrotnego z numerem konta do wpłat oraz dodatkowymi informacjami dotyczącymi szkolenia.

DRUGA PROPOZYCJA:

KOBIETY SĄ Z WENUS,
MĘŻCZYŹNI Z MARSA
(warsztaty porozumienia międzyplanetarnego) ;)

O tym, że jesteśmy z innej planety niż mężczyźni z całą pewnością już słyszałaś! Inaczej myślimy, inaczej działamy, te same sprawy mają dla nas inny poziom ważności. Wojciech Cejrowski w programie TVN "Po mojemu" porównuje nas do jednej tafli szkła, a mężczyzn do witraży. Dlaczego? Ponieważ my jesteśmy emocjonalne i każda rysa na szkle wpływa na nas. Jesli się rozbijemy, całe runiemy w kawałeczkach, natomiast u mężczyzny nawet jeśli jedno szkiełko się rozbije, możemy patrzeć przez inne. Dlatego też ich nazywa się "prostymi", "bezproblemowymi" czy "łatwymi w obsłudze", a my jesteśmy "skomplikowane" i "trudne". Czyżby? ;)

Podczas warsztatu:

- zrozumiesz dlaczego tak trudno naszym planetom się porozumieć
- poznasz najważniejsze zasady rządzące kobietami i mężczyznami
- nauczymy Cię nowego języka obcego - języka marsjańskiego :)
- poznasz fantastyczne kobiety i będziecie się świetnie razem bawić!

Dla kogo jest ten warsztat?

Dla wszystkich kobiet, które chcą nauczyć się dogadywać z facetami, poznać ich dogłębnie i czerpać z tego tytułu różnego rodzaju korzyści (np. w wychowywaniu dzieci czy wspólnej pracy nad jednym projektem)!

KILKA KONKRETÓW:

Warsztat ten odbędzie się 3 lipca (sobota) 10.00-14.00 w Bydgoszczy na ulicy Sułkowskiego 34 (zaraz obok sklepu z aniołami). Prowadzony jest przez profesjonalistkę - Trenerkę Ewę Glabus, która na co dzień pracuje (uwaga!) w branży motoryzacyjnej, więc zna Marsjan od podszewki! ;)

Dla studentek inwestycja wynosi 39zł, a dla pozostałych Pań 59zł. CZŁONKINIE KLUBU BABSKIEJ KRAINY WCHODZĄ ZA DARMO (obowiązują zapisy!). Aby się zapisać napisz TERAZ e-maila na BabskaKraina@wp.pl ze swoim imieniem i nazwiskiem oraz nazwą zajęć "Mężczyźni są z Marsa". Otrzymasz maila zwrotnego z numerem konta do wpłat oraz dodatkowymi informacjami o szkoleniu.

PROPOZYCJA TRZECIA:

WARSZTATY ZDROWEJ DIETY
(nie tylko dla odchudzających się)

Rano, śpiesząc się do pracy, wrzucasz w siebie co masz pod ręką - parówka z majonezem i białym pieczywem. Do późnego popołudnia nie masz czasu na zdrowy posiłek, więc kupujesz w przerwie na lunch batonika. Po powrocie do domu brakuje Ci już sił na "prawdziwy" domowy obiad, więc zamawiasz pizzę. W weekend chcesz odpocząć, więc czytasz książkę (rękę co chwila wkładając w paczkę z chipsami), albo idziesz do kina (oczywiście na popcorn z colą). Na ruch brakuje Ci motywacji. Znasz to?

Podczas warsztatu:

- dowiesz się DLACZEGO musisz zacząć o siebie dbać
- nauczysz się od czego zacząć, co warto jeść i w jakich ilościach
- przekonasz się czy Twoja waga jest właściwa i jaka być powinna
- dowiesz się na czym polega właściwa dieta (nie tylko odchudzanie!)
- poznasz fantastyczne kobiety i będziesz się świetnie bawić

Dla kogo jest ten warsztat?

Absolutnie dla KAŻDEJ Z NAS! Zarówno dla tych, które muszą przytyć, dla tych które chcą schudnąć, jak i dla tych które mają idealną figurę i chcą zachować ją na długie lata! Dla nastolatek i kobiet starszych, dla młodych matek i dojrzałych pań. Przyjdź, szczególnie jeśli jeszcze nigdy nie rozmawiałaś z dietetyczką!!!

KILKA KONKRETÓW:

Warsztat ten odbędzie się 3 lipca (sobota) 15.00-19.00 w Bydgoszczy na ulicy Sułkowskiego 34 (zaraz obok sklepu z aniołami). Prowadzony jest przez profesjonalną dietetyczkę - Annę Krakowską!

Dla studentek inwestycja wynosi 49zł, a dla pozostałych Pań 69zł. CZŁONKINIE KLUBU BABSKIEJ KRAINY WCHODZĄ ZA DARMO (obowiązują zapisy!). Aby się zapisać napisz TERAZ e-maila na BabskaKraina@wp.pl ze swoim imieniem i nazwiskiem oraz nazwą zajęć "Warsztaty Zdrowej Diety". Otrzymasz maila zwrotnego z numerem konta do wpłat oraz dodatkowymi informacjami o szkoleniu.

ZAPISY I INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE: http://BabskaKraina.pl
Rafał Stankiewicz

Rafał Stankiewicz Trener LNP, Coach
rozwoju osobistego i
asertywności,
psyc...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Wakacyjny Trening Asertywności

7 sierpnia 2010 r. (sobota), Wrocław, ul. Piastowska 45/1

Nie musisz zgadzać się na coś, czego później żałujesz
Nie musisz czuć się bezradny w obliczu krytyki
Nie musisz ukrywać tego, co naprawdę czujesz

Możesz być bardziej pewny siebie!
Możesz budować relacje z ludźmi na uczciwych zasadach!

Zadbaj o swoje życie!

Firma szkoleniowa „Laboratorium Nowych Perspektyw”

Zaprasza na warsztaty rozwoju osobistego prowadzone w przyjemnej i bezpiecznej atmosferze
Całkowity koszt 6-godz. Warsztatów wynosi 119 zł

Cena warsztatów obejmuje: pracę dwóch trenerów, materiały szkoleniowe, Certyfikaty Uczestnictwa, kawę i poczęstunek

Korzyści dla uczestników warsztatów:

- Nauczysz się wyrażać swoje potrzeby
- Dowiesz się jak wyznaczać granice i nie czuć się winnym
- Poznasz swoje mocne i słabe strony
- Nabędziesz umiejętności elastycznego radzenia sobie z krytyką
- Przećwiczysz asertywne sposoby obrony swoich praw

Plan warsztatów:

I. Co to jest asertywność?

- Czym jest, a czym na pewno nie jest asertywność
- Dlaczego warto być asertywnym – psychologiczne następstwa postawy asertywnej oraz uległej, agresywnej
- Twoja mapa asertywności – autodiagnoza
- Prawa asertywności – respektowanie własnych potrzeb i szanowanie praw innych

II. Kształtowanie postawy asertywnej

- Gry asertywnościowe wzmacniające pewność siebie
- Dialog wewnętrzny, czyli o tym, że asertywne działanie zaczyna się w umyśle
- Przekonujący język ciała – kształtowanie wizerunku osoby asertywnej
- Obszary asertywnej postawy (odmowa, stanowienie własnych granic,
wyrażanie próśb, reagowanie na krytykę i rzeczowe przyjmowanie ocen)
- Techniki asertywne w działaniu – sprawdzone metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

III. Trening kluczowych zachowań asertywnych w obszarach wymagających rozwoju

– Ćwiczenia praktyczne zorientowane na indywidualne potrzeby uczestników
- Podsumowanie warsztatów i wyznaczenie przez uczestników celów i planów asertywnościowych.

W celu zgłoszenia się na szkolenie lub uzyskania dodatkowych informacji prosimy o wysłanie informacji na adres: szkolenia@lnp.com.pl lub o kontakt telefoniczny.

Laboratorium Nowych Perspektyw
tel: 669 969 306 lub 504 039 842
e-mail: szkolenia@lnp.com.pl
http://www.lnp.com.pl

Forma: Szkolenie otwarte, warsztaty.

Prowadzący: Dwóch trenerów-psychologów

Metody pracy: ćwiczenia praktyczne, scenki symulacyjne, ćwiczenia integracyjne, autodiagnoza, mini wykład, dyskusja

Wielkość grupy: 8-14 osób

Następna dyskusja:

Śląsk - Szkolenia Miękkie




Wyślij zaproszenie do