Aleksandra Bieniecka

Aleksandra Bieniecka Menadżer, PROGRESA
SP. Z O.O.

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Progresa Training zaprasza na szkolenie Złoty trójkąt efektywności - sprzedaż, negocjacje i obsługa klienta, które odbędzie się 11 i 12 czerwca w Warszawie.

http://progresa.pl/szkolenia-osobiste/zloty-trojkat-ef...

Szkolenie skierowane jest do:

- handlowców i sprzedawców
- przedsiębiorców
- Key Account Managerów
oraz wszystkich zainteresowanych tematem sprzedaży!

W programie m.in:

1. SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W SPRZEDAŻY
Rola indywidualnego podejścia do klienta
Strategie otwarcia rozmowy i przełamywanie lodów
Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywania relacji
Określenie i zrozumienie potrzeb klienta

2. JAK ZACHOWAĆ POSTAWĘ ASERTYWNĄ W KONTAKCIE Z KLIENTEM?
Asertywne odmawianie i proszenie
Kiedy można, a kiedy nawet trzeba powiedzieć „nie”?
Kulturalne upominanie klienta
Przekazywanie klientowi złych wiadomości

3. JAK SOBIE RADZIĆ Z TRUDNYMI KLIENTAMI?
Przyczyny niezadowolenia klientów
Reagowanie na emocje w procesie sprzedaży i negocjacji
Procedura radzenia sobie z obiekcjami i sprzeciwem
Radzenie sobie z manipulacją i krytyką

4. UMIEJĘTNOŚCI WSPOMAGAJĄCE SPRZEDAŻ
Język korzyści i język zmysłów – dobór słów i ich ważność
Zadawanie pytań – strategia perswazji
Prowadzenie rozmowy – elastyczność
Operowanie przestrzenią i gestami
Warsztat mowy ciała

5. DRESS CODE- WYWIERANIE WPŁYWU POPRZEZ WIZERUNEK
Fryzura, makijaż, biżuteria
Podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety i mężczyzny
Dobór typu stroju w biznesie: business dress, business casual, casual; dodatki
Idealny ubiór do biura, na spotkania i negocjacje
Elementy stroju budujące określony wizerunek w oczach klienta

6. WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI KIEDY NEGOCJOWAĆ, A KIEDY NIE?
Atmosfera sprzyjająca negocjowaniu
Porównanie technik wywierania wpływu i negocjacji (kooperacyjny, rywalizacyjny,
rzeczowy)
Test stylu negocjacyjnego
Zasady wywierania wpływu w oparciu o współpracę
Trudne sytuacje negocjacyjne

Zapraszamy do kontaktu!
info@progresa.pl
http://progresa.pl

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna Abram-Stefańczyk

Joanna Abram-Stefańczyk Wizażystka, doradca
wizerunku, personal
shopper, właścici...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Akademia Metamorfoz zaprasza na szkolenia z zakresu kreowania wizerunku i autoprezentacji.


Obrazek
Nasze szkolenia realizujemy na terenie całego kraju.

Program tworzymy indywidualnie, uwzględniając potrzeby i oczekiwania klienta.

Przykładowa tematyka szkoleń/konsultacji:

Podstawy wizażu w biznesie i elementy stylizacji
Warsztaty "Makijaż w biznesie"
Autoprezentacja - mowa ciała i podstawy wizażu/stylizacji
Dress code w pracy - czyli co wypada, a co nie


Oferujemy szkolenia 1 lub kilku-dniowe.

Zapraszamy do kontaktu:
AKADEMIA METAMORFOZ
http://www.akademiametamorfoz.pl
info@akademiametamorfoz.pl
+48 509 385 376
ul. Puławska 87/89 lok.23 Warszawa

Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.05.13 o godzinie 22:44
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Szkolenie Telefoniczna Obsługa Klienta

Korzyści dla firmy:
► Profesjonalna obsługa Klientów
► Wzrost satysfakcji Klientów
► Mniejsza liczba reklamacji
► Wizerunek firmy dbającej o Klienta, jego potrzeby i oczekiwania

Cele szkolenia:
► Przygotowanie pracowników do telefonicznej obsługi Klienta
► Przećwiczenie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji przez telefon
► Przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas telefonicznej obsługi Klienta

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Dominika Godyn

Dominika Godyn Specjalista ds.
projektów /
Koordynator
projektów UE

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Firma CTC Polska Sp. z o.o. zaprasza do uczestnictwa w projekcie
Skuteczny finansista - wsparcie szkoleniowe dla MŚP z sektora usług finansowych
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szkolenia objęte są 100% dofinansowaniem z EFS!

OFEROWANE SZKOLENIA W PROJEKCIE:

1. Umiejętności interpersonalnych (24 godz. zajęć) w takich obszarach jak:
• sprzedaż i obsługa klienta,
• organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem),
• motywowanie, wyznaczanie celów,
• skuteczna komunikacji, negocjacje handlowe,
• komunikacja interpersonalna,
• posprzedażowa obsługa Klienta.

2. Arkusza kalkulacyjnego – MS Excel dla finansistów (16 godz. zajęć).

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W PROJEKCIE:
• przedsiębiorcy (właściciele) małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) lub ich pracownicy,
• legitymujący się wykształceniem co najwyżej średnim,
• zatrudnieni/działający na terenie województwa mazowieckiego,
• zatrudnieni/działający w sektorze usług finansowych.

MIEJSCE SZKOLENIA:
04-041 Warszawa, ul. Ostrobramska 101A


Uczestnik jest zwolniony z wnoszenia wkładu gotówkowego. Koszty szkoleń (ok. 400 euro) pokrywane są z puli pomocy de minimis, która przysługuje każdemu przedsiębiorcy do wysokości 200 000 euro w okresie 3 lat. Przedsiębiorca przystępując do projektu (lub delegujący swoich pracowników) otrzyma zaświadczenie o wysokości otrzymanego wsparcia.
Gwarantujemy organizację szkoleń w komfortowych, nowocześnie wyposażonych salach, komplet materiałów szkoleniowych oraz osobne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika. Dzięki prowadzeniu zajęć w małych, dziesięcioosobowych grupach uczestnicy będą mogli liczyć na indywidualne wsparcie trenera w procesie nauki.

Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na wszystkie pytania!

tel.: 22 472 40 55
fax: 22 472 40 45

http://www.skuteczny-finansista.ctc.pl/
skuteczny-finansista@ctc-polska.pl
Dominika Godyn

Dominika Godyn Specjalista ds.
projektów /
Koordynator
projektów UE

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Firma CTC Polska Sp. z o.o. zaprasza do uczestnictwa w projekcie
Firma otwarta na klienta
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

GRUPA DOCELOWA PROJEKTU:
460 pracowników, zatrudnionych w min. 150 MŚP prowadzących działalność w woj. mazowieckim w zakresie turystki i handlu.

Szkolenia objęte są 100% dofinansowaniem z EFS!

OFEROWANE SZKOLENIA W PROJEKCIE (m.in.):

• skuteczne techniki obsługi klienta
• radzenie sobie z trudnym klientem
• asertywność w kontaktach biznesowych
• budowanie trwałej relacji z klientem
• komunikacja, argumentacja i perswazja
• aktywne pozyskiwanie klientów
• standardy obsługi klienta
• prosprzedażowa obsługa klienta …. I wiele innych.

UWAGA!Każdy z uczestników projektu weźmie udział w dwóch szkoleniach!!

MIEJSCE SZKOLENIA:
04-041 Warszawa, ul. Ostrobramska 101A


Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na wszystkie pytania!

tel.: 22 517 35 00
fax: 22 517 35 05

warszawa@ctc-polska.pl
Justyna Półgrabia (Świerczewska)

Justyna Półgrabia
(Świerczewska)
Dział Realizacji
Szkoleń, APEXnet Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Szanowni Państwo!
Zapraszam na seminaria biznesowe Business Power Training.
Najbliższe seminarium pt. „Co uwiera menedżera… czyli kłamstwa o zarządzaniu” skierowane jest do kadry menedżerskiej i poświęcone będzie dylematom zarządzania oraz wyzwaniom w zarządzaniu zespołem.

Cykl ten będzie poświęcony zagadnieniom:
• czego ludzie oczekują od pracy
• co to znaczy kompetentny zespół
• jaki szef jest marzeniem podwładnego
• jak pracownicy widzą swoich szefów
• jak rozmawiać z ludźmi o celach
• co motywuje ludzi do działania
• jak motywująco rozmawiać o działaniach i wynikach

Seminaria odbywają się w czerwcu 2013, w sześciu miastach w Polsce.
Zapraszam do zapoznania się z programem oraz szczegółami organizacyjnymi na stronie projektu http://businesspowertraining.pl.


Obrazek
Michał Bieniek

Michał Bieniek trener /konsultant
ds. Oracle

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty


Obrazek


Reprezentuję firmę JSystems oferującą szkolenia
informatyczne dla specjalistów z działów IT.

Organizujemy certyfikowane szkolenia autorskie:

*Otwarte – w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu,
Katowicach;
*Zamknięte / dedykowane – na terenie całego kraju, za granicą
oraz w siedzibie klienta. 

Ponadto świadczymy również usługę wsparcia technicznego
w zakresie administracji baz danych.

NAJBLIŻSZE PROMOCJE!

Szkolenie: Oracle 11g: Tuning SQL - Warsztaty zgodne ze szkoleniem autoryzowanym
Miasto: Wrocław
Termin: 24.06.2013 – 27.06.2013
Cena: PROMOCJA! 1 490 zł zł netto (Cena przed promocją 2120 zł
netto)
Kod: MB2013JST

Szkolenie: Administracja bazami danych Oracle
Miasto: Wrocław
Termin :24.06.2013 – 28.06.2013
Cena: PROMCJA! 1 490 zł netto (Cena przed promocją 2380 zł
netto)
Kod: MB2013JST

Szkolenie: Tworzenie aplikacji korporacyjnych z użyciem Spring Framework I Hibernate
Miasto: Warszawa
Termin:  24.06.2013 – 27.06.2013
Cena: PROMOCJA! 1 390 zł netto (Cena przed promocją 1 904
zł netto)
Kod: MB2013JST

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem z naszej oferty masz
szansę uzyskać rabat! 
To proste! Napisz do mnie i w treść wiadomości wpisz
specjalny kod, który znajduje się pod ww. szkoleniami
promocyjnymi!

Programy szkoleń znajdą Państwo na
http://www.jsystems.pl


SERDECZNIE ZAPRASZAM! 

Michał Bieniek
kom.: 536 180 774
e-mail: mbieniek@jsystems.pl


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.06.13 o godzinie 13:25
Sebastian Szajner

Sebastian Szajner Trener / Konsultant
w House of Skills /
Motywacja / Przyw...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

NOWE SZKOLENIE: Budowanie pierwszego wrażenia i przekonywanie do siebie innych

Pierwszy raz w Poznaniu szkolenie zbierające najskuteczniejsze metody nawiązywania relacji!
Video zapowiedź: http://youtu.be/D-KdOpksAjU

Trening praktyczny skupiony na ćwiczeniach z najbardziej bazowej umiejętności czyli nawiązywania relacji. Będziesz eksplorował 3 typy relacji: biznesową, związkową i przyjacielską: jej różnice, podobieństwa, mechanizmy działania, oraz strukturę powstawania. Co pozwoli nawiązywać relacje szybciej, skuteczniej a przede wszystkim w oparciu o naturalność i spójność własnych wartości.

Te trzy typy relacji zostaną omówione w zestawach umiejętności potrzebnych do tytułowego Zdrowia w relacjach z ludźmi. Oto One:

1. Przeszłość:
Przeszłość jest kluczem do nauczenia się nowego sposobu budowania relacji. Gdy zdajesz sobie sprawę w jaki sposób budowałeś do tej pory, masz możliwość wyciągnięcia wniosków i większą świadomość tego jak chcesz je nawiązywać:
a) poznasz dlaczego wybrałeś akurat tych znajomych z którymi teraz utrzymujesz relacje. Świadomość tego doprowadzi Cię do miejsca gdzie precyzyjniej wybierasz osoby z którymi chcesz budować kontakt
b) poznasz potrzeby jakie realizowałeś z poszczególnymi osobami w Twoim życiu. Z imienia i nazwiska będziesz wiedział dlaczego z tą akurat osoba dobrze Ci się rozmawiało, a z inną miałeś krótką relacje
c) będziesz w stanie wybaczyć swoim wrogom, konkurentom, rywalom z przeszłości i rozpocząć nowy rozdział w budowaniu zdrowych związków

A gdy już o budowaniu nowych związków mowa to czas przejść do...

2. Budowanie nowych znajomości:

Zapisał tę datę w kalendarzu, bo bardzo chciał tam być. Wiedział, że ten dzień jest dla niego ważny, bo decyduje o jego przyszłości. To Spotkanie o prace miało być spełnieniem jego długich oczekiwań. Przeglądał godzinami strony aby pokazać się w jak najlepszym świetle. Przyszedł na umówione spotkanie pól godziny wcześniej i czekał na swoja kolej. Ze spotkania wrócił zadowolony bo poszlo po jego myśli. Teraz tylko czeka na telefon... Później się dowiedział co przesadziło, dlaczego nie zadzwonili. Kiedy Psycholog rozwojowy Elizabeth Morgan przepytała 300 studentów z Boise State University w USA, okazało się ze 33% z nich przynajmniej raz upubliczniała swoje zdjęcie pijącego alkohol, a 40% ankietowanych udostępniało publicznie zdjęcia swojego przyjaciela w takiej sytuacji. Z jednej strony można zapytać, co w tym złego, że ktoś wstawia zdjęcie z życia prywatnego? Sam alkohol nie jest problemem, zdjęcie również, w momencie gdy bierze się wszystkie skutki tych decyzji. Lecz czy ludzie zawsze są świadomi konsekwencji tego co robią, na przykład gdy zdjęcia zobaczy potencjalny pracodawca? Podobnie jak podczas uroczystego obiadu, czy spotkania w gronie przyjaciół obowiązują inne zasady, często na pierwszy rzut oka wzajemnie zaprzeczające. Jeśli chcesz Nauczysz się tak zapoznawać ludzi i nawiązywać relacje aby bez niedomówień, szczerze i spójnie pokazać kim jesteś, to w tym przypadku zasady są proste: przyjdź na szkolenie. Dowiesz się o fundamentach nawiązywania znajomości. Tych prywatnych i zawodowych.

Dowiesz się:
- jak reklamować swój produkt lub usługę mając trzy minuty na rozmowę
- dlaczego pierwsze wrażenie jest istotne oraz jak rzutuje na późniejsza relacj
- jak budować komunikat w oparciu o to co czujesz w chwili obecnej rozpoczynać i kończyć rozmowy biznesowe. pracowałem dwa lata w bankowości, podzielę sie tym co najskuteczniejsze w budowaniu relacji z klientem i co daje namacalną sprzedaż
- Twoje historie i perypetie są idealnym sposobem aby przekazać doświadczenie życiowe, styl bycia, dojrzałość i wartości jakimi się kierujesz. Dostaniesz sposoby na ich opowiadanie ilość poruszanych tematów jest wprost proporcjonalna do zainteresowania rozmówcy
-Dowiesz się dlaczego i jak znajomi definiują Twoja wartość. Nnauczysz się korzystać ze zniekształcenia: docenianie relacji = docenianie rozmówcy
-W jaki sposób i dlaczego Poprzednie relacje definiują obecną
-Będziesz sie uczył na wiele sposobów z fragmentów filmów, reklam, teledysków, muzyki i zdjęć
b) odczytywanie rozmówcy:
- odsiewanie: po czym poznawać czy dana osoba jest odpowiednia na partnera w związku, biznesowego, czego można się po niej spodziewać i jak to sprawdzać
- jak odczytywać wartości rozmówcy w jego opowieściach, o tym co mówi o sobie, dlaczego jest tak, że po tym jak mówi się o swoim poprzednim związku można rozpoznać nastawienie do kolejnego

4. Konflikty w relacjach:
a) powstawanie: dowiesz się jakie są najczęstsze powody powstawania nieporozumień między ludźmi i jak im zapobiegać.
b) rozwiązywanie
- Rozwiązuj konflikty na bierząco. Każdy nie rozwiązany konflikt narasta. Zacznie wchodzić Ci to w nawyk
- Jak przy pomocy zasobności relacji (wspólnej przeszłości i wspólnych przeżyć) wychodzić z konfliktów. Bo przecież nie warto się kłócić o byle co skoro związek jest tak istotny!
- Nauczysz się rozmawiać w taki sposób aby rozmówca nie czuł się atakowany a doceniany
- Nauczysz się jak metafory działają na podświadomość i jak z tego korzystać przy rozwiązywaniu konfliktów

5. Wzmacnianie: na tej części nauczysz się wzmacniać i pielegnować relacje którą nawiązałeś

- Na podstawie historii ze swojego życia, nauczysz się przekazywać ludziom wartości którymi żyjesz
-Poznasz moc Efektu Zegarnik- kiedy i jak ucinać opowiadane przykład i historię, aby wprowadzić słuchacza w jeszcze większe zaciekawienie, a co za tym idzie urozmaicać relację
- Dowiesz się jak za pomocą metafor opowiadać o sobie, jak budować obrazy rozmówcom aby rozmowa mogła ciągnąć się długimi godzinami
- Zobaczysz strategie osob których związki przetrwały kilkadziesiąt lat. Jak się uczyć to od specjalistów!

Kiedy i Gdzie: 12 czerwca, Poznań, w godzinach 10.00-18.00, w tym godzinna przerwa na obiad. Dokładną datę uczestnik dostaje w mailu zwrotnym

Kto poprowadzi: Sebastian Szajner, coach, w ciągu ostatnich 3 lat odbył ponad 200 dni szkoleniowych ucząc się od specjalistów w swoich dziedzinach takich jak: dr Elżbieta Zdenkiewicz-Ścigała (Polska; ekspert psychologii kryzysu i psychotraumatologii), John Grinder (USA; tworca nlp), Mateusz Grzesiak (Polska; trenerstwo i coaching), Ross Raynolds (Holandia; medytacja), Maestro Manuel Rufino (Dominikana; szamanizm). Ukończył trzykrotnie mastera i praktyka nlp, jest zaanwasowanym masterem nlp i starszym uczniem medytacji vipassana. Jego specjalizacją jest wykorzystywanie kryzysu do osobistego wzrostu. Prywatnie zakochany w medytacji, miłośnik kina akcji i sztuki współczesnej pod każdą postacią.

ZA ILE: Jest to pierwsza edycja szkolenia w Poznaniu, dlatego zamiast 169zł zapłacisz 65zł
W tej cenę wliczone są materiały po szkoleniowe

Zgłoszenia: info@sebastianszajner.pl w tytule: "Imię Nazwisko: Fundamenty Budowania Zdrowych Relacji"
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Szkolenia z zakresu obsługi klienta

Cele szkolenia:

► Przygotowanie pracowników do bezpośredniej obsługi Klienta

►Przećwiczenie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji w kontakcie bezpośrednim

► Przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas bezpośredniej obsługi Klienta

► Rozwijanie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji z Klientem

► Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas obsługi Klienta

► Dostarczenie uczestnikom wiedzy z zakresu technik i narzędzi pomocnych w trudnych sytuacjach

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Szkolenia wystąpienia publiczne

Cele szkolenia:

Uczestnicy podczas szkolenia:

► Poznają techniki pobudzania aktywności słuchaczy
► Rozwiną umiejętność posługiwania się przekonującą argumentacją
► Rozwiną umiejętność postępowania w trudnych sytuacjach
► Dowiedzą się, jak wzmocnić wyrazistość przekazu
► Rozwiną umiejętność dostosowania przekazu do typu odbiorców
► Dowiedzą się jak zaangażować uczestników

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

[img]
Obrazek
[img]

Zapraszamy na 1 warszawską edycję flagowego szkolenia Life Intelligence!

A na nim:

- 3 złote zasady rozwoju inteligencji
- Teoria 5 Elementów w teorii i praktyce, z diagnostyką 5 elementową dla każdego uczestnika
- 7 inteligencji - podstawowe umiejętności i metody ich rozwoju

Pełny opis szkolenia oraz możliwość zapisania się znajdziesz pod adresem:

http://www.li.edu.pl/zrodlo-inteligencji

ILOŚĆ MIEJSC ŚCIŚLE OGRANICZONA!

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Kolejne inspirujące spotkanie dla kobiet Be Done

Jeżeli Twoja szafa jest pęka w szwach, a Ty znowu nie masz czego na siebie włożyć.
Jeśli nie możesz znaleźć wymarzonej czerwonej pomadki, klasycznej małej-czarnej, dobrać okularów lub znowu eksperymentujesz z włosami w poszukiwaniu odpowiedniego koloru.

Przyjdź i sprawdź swoją indywidualną paletę barw.

Myślisz, że wiesz już wszystko o wizerunku?

Przekonaj się, czy masz rację :)

Spotkanie poprowadzi mistrzyni Polski wizażu - Joanna Radomska

https://www.facebook.com/events/550698874973436/
http://www.goldenline.pl/spotkanie/kolor-jako-pierwszy...

Zapraszamy serdecznie!!


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 24.06.13 o godzinie 21:51
Agnieszka W.

Agnieszka W. QUEST Change
Managers

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Dowiedz się jak NIE SPRZEDAWAĆ
lecz powodować, aby klient SAM CHCIAŁ KUPIĆ!

Inżynieria nowoczesnej sprzedaży

29 sierpnia 2013
Hotel Hyatt Regency Warsaw , Warszawa

• Zweryfikuj czy Twoja firma posiada mechanizmy sprzedaży i obsługi klienta B2B i B2C do skutecznego działania w gospodarce wysoko konkurencyjnej?
• Czy Twoi ludzie mają umiejętności konieczne w dobie nadchodzących zmian rynkowych w Polsce?

Zespół Quest Change Managers zaprasza
Więcej informacji
Bartłomiej M.

Bartłomiej M. Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Lex Factory to firma zajmująca się przeprowadzaniem szkoleń kładących nacisk na aspekty prawne. Oferujemy najszerszy w Polsce zakres szkoleń prawnych. Jako firma jest stworzona przez profesjonalistów dla profesjonalistów, zapewniamy usługi, trenerów najlepiej wyszkolonych w swojej dziedzinie.
Sukcesywne kierowanie przedsiębiorstwem wiąże się w dużym stopniu z efektywnym zarządzaniem czasem pracy pracowników oraz posiadaniem aktualnej wiedzy na temat rozliczeń związanych z wynagrodzeniami pracowników. Ponadto z nami dowiesz się wszystkiego na temat prawa pracy. Nasza firma stworzy szkolenie dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, tak by pomóc Ci się rozwijać.
Przykładowe tematy szkoleń z zakresu czasu i prawa pracy, wynagrodzeń pracowniczych, które posiadamy w ofercie to:
- Czas pracy - ewidencja i rozliczanie
- Czas pracy kierowców
-Czas pracy w służbie zdrowia
-Prawo Pracy dla menadżerów
-ABC Prawa Pracy
-Dokumentacja kadrowo – płacowa
-Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
-Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Kontakt z nami:
Tel. 607 127 947
E-mail: kontakt@lexfactory.pl
http://lexfactory.pl

Zapraszamy do współpracy.
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Szkolenie korespondencja reklamacyjna

Cele szkolenia:

► Przekazanie wiedzy na temat procesu i zasad obsługi zgłoszeń reklamacyjnych
► Ujednolicenie sposobu obsługi zgłoszeń reklamacyjnych w firmie
► Przećwiczenie przyjmowania uwag, odpowiadania na zgłoszenia reklamacyjne

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Bartłomiej Jachimski

Bartłomiej Jachimski "I zawsze pamiętaj,
że jesteś kimś
wyjątkowym"

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty


Obrazek


Podniesienie kompetencji handlowych personelu pozwoli Państwa firmie:
STANĄĆ PONAD KONKURENCJĄ
ZWIĘKSZYĆ OBROTY nawet pomimo mniejszej ilości klientów na rynku
ZATRZYMAĆ NAJLEPSZYCH PRACOWNIKÓW
UNIKNĄĆ KOSZTÓW rekrutacji, wdrożeń i błędów popełnianych przez nowych pracowników

Obrazek

OFERUJEMY PAŃSTWU DWU-DNIOWE, KOMPLEKSOWE SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE
(Kurs Certyfikowany KT2+KT3)

,przeznaczone dla pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta.

Przedstawimy NAJSKUTECZNIEJSZE TECHNIKI SPRZEDAŻY, SPOSOBY PRZYGOTOWANIA OFERT i ZASADY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM - od momentu jego samodzielnego pozyskania do etapu obsługi posprzedażowej i reklamacyjnej, z utrzymaniem pozytywnej i długofalowej relacji biznesowej włącznie.
Omówione zostaną metody AUTOMOTYWACJI i SAMODYSCYPLINY, ORGANIZACJI CZASU i PRACY WŁASNEJ, co pozwala na zmniejszenie ilości czasu poświęcanego na nadzór nad pracownikami.

Opracowany, przez najlepszych polskich managerów, program szkolenia daje pewność jakości i unikalności otrzymanej wiedzy, a jednocześnie gwarancję jej skuteczności i "rynkowej aktualności".

Szkolenie odbędzie się w dniach 24-25.08.2013 (sobota, niedziela) w Warszawie.
Ilość miejsc ograniczona do 20, co pozwala na efektywną pracę w grupie.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Brutto: 850 zł/os.

Zapraszam do kontaktu
Bartłomiej Jachimski
Specjalista ds. Sprzedaży Szkoleń
608-521-707
biuro@szkoleniawsprzedazy.pl
http://www.szkoleniawsprzedazy.pl
Sebastian Szajner

Sebastian Szajner Trener / Konsultant
w House of Skills /
Motywacja / Przyw...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI III: skuteczna autoprezentacja


Obrazek

Czym jest cykl warsztatów Kompetencje Przyszłości?

Ucząc od lat u większości najlepszych trenerów jakich miałem okazje poznać, zauważyłem, że w Stolicy nie ma warsztatów gdzie ludzie mogą regularnie rozwijać i ćwiczyć bazowych umiejętności atrakcyjnych nie tylko na rynku pracy ale również w życiu codziennym. Umiejętności które są podstawą sukcesu niezależnie do tego w jakiej dziedzinie osoba działa. A cykliczność i indywidualne podejście to podstawa harmonijnego rozwoju.
Cykliczność daje trwałą zmianę. Staje się on stylem życia, a każda umiejętność tak samo jak mięsień na siłowni wymaga regularności w treningu, każda redukcja wagi wymaga nie jednorazowego wysiłku lecz stylu życia opartego o zdrowie. Wtedy zmiana wchodzi w krew. Indywidualne podejście daje gwarancje, że narzędzia i praca wykonana na warsztacie jest szyta na miarę potrzeb uczestnika, przez co rozwój nabiera zaskakującego tępa. Kompetencje rzyszłości mają za cel wyprzedzić standardową formę rozwoju o 10 lat

Warsztat III: skuteczna autoprezentacja ( tzw. elevator pitch)

Wyjdziesz z konkretnymi umiejętnościami i udoskonaloną prezencją własnej osoby której użyjesz za każdym razem gdy poznawać będziesz ludzi. Warsztat jest tak zaprojktowany, że musisz wyjść z umiejetnością, bo non-stop będziesz ćwiczyć
umiejętności, z feedbackiem na bieżąco od trenera i od grupy.

czego sie nauczysz?
- jak prezentować swoją osobe mając 3minuty na rozmowe
- jak umieć sprzedać swoje umiejętnosci
- jak kierować pierwszym wrażeniem i realizować swoje cele (ciekawość, fascynacja, atrakcyjność i wiele więcej)
- zdobędziesz punkt referencyjny tego kiedy mówisz w stanie podwyższonej uważności i stanie przepływu w którym masz
kiedy: 18 lipca, 17.00-20.00

limit miejsc : 20
za ile: obowiązuje zniżka, zamiast 59zł płacisz 49zł, decyduje kolejność zgłoszeń, jeśli przyprowadzisz 2 osoby wchodzicie każda po 30zł

Aby zapisać się na warsztat wyślij wiadomość na: info@sebastianszajner.pl w tytule " elevator pitch" . W odpowiedzi dostaniesz kolejne instukcję

Do zobaczenia,
Sebastian

Następna dyskusja:

Śląsk - Szkolenia Miękkie




Wyślij zaproszenie do