Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

[NOWE SZKOLENIE GRMG]: Historie rodzinne

Obrazek

Ludzie od wieków zastanawiają się dlaczego nie mogą rozwiązać swoich problemów. Bez efektów szukają także skutecznych sposobów na zmianę swoich nawyków, przekonań i sposobu życia. Zastanawiają się dlaczego są tacy jacy są. Dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów. Dlaczego mają takie, a nie inne problemy. Dlaczego takie, a nie inne relacje. Dlaczego na nich akurat "to" trafiło...?

Odpowiedź jest bardzo prosta i jest baaardzo blisko - jest na wyciągnięcie ręki! Więcej niż mogłoby Ci się wydawać zależy od klanu rodzinnego w którym każdy z nas się wychował. To nie znaczy, że to rodzina jest odpowiedzialna. Ale znaczy to, że za poprzez klan rodzinny wiedzie droga do lepszego samopoznania i rozwiązanie wielu problemów życiowych. Czy nam się to podoba, czy nie - jesteśmy kolejnym pokoleniem - czyli ewolucyjnym rozwiązaniem na perypetie i doświadczenia życiowe naszych przodków.

Okazuje się, że jest pewien zestaw zależności, w oparciu o które przejmujemy i kontynuujemy historie klanu rodzinnego. Poznając je możesz lepiej zrozumieć, jakiego rodzaju rozwiązaniem jesteś i poznać zasady, za pomocą których kontynuujesz określone historie genealogiczne, powtarzając doświadczenia, odczuwając podobne emocje, powtarzając wierzenia i zachowania przodków. Poznanie tego zestawu zależności bardzo sprzyja zarówno wewnętrznemu uwolnieniu, zrozumieniu i uzdrowieniu, jak i poprawia jakość relacji. Serdecznie polecamy każdemu!

Kiedy i gdzie?
3 stycznia 2013r, w Warszawie, w godzinach 10:00 - 18:00.
Szkolenie w całości prowadzi Rafał Daniluk.

Szczegóły i pełny opis szkolenia:
http://www.grmg.pl/historie-rodzinne

Wydarzenie na facebook:
http://www.facebook.com/events/434356319963542/

Serdecznie zapraszamy!


Obrazek

Kontakt:
Daniel Pieńkowski
Doradca ds. szkoleń - pytania dotyczące produktów i usług, zapytania ofertowe.
e-mail: d.pienkowski@grmg.pl
mobile: +48 606 437 300
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Zapraszam na kolejną edycję szkolenia Olgi Rzyckiej:
Menedżer coachem 3 dni (2+1) Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać lepsze wyniki?
Rozpoczęcie 6-7 lutego Kraków
Zgłoszenia do 25 stycznia


Obrazek
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty


Obrazek


Sprawdź co polecamy!
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty


Obrazek


 BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI 
- idee, wartości, symbolika i język wyrazistego brandu

warsztaty marketingowe


Opis warsztatów

Warsztaty praktyczne, podczas których rozwiążesz konkretny problem marketingowy – przejdziesz przez cały proces budowania tożsamości marki: od idei, poprzez dobór wartości, symboliki i języka marki.

Minimum PowerPointa, maksimum Twojej pracy! NIE licz na nudną prezentację na slajdach! Samodzielnie zrealizujesz cały proces budowania tożsamości: przeprowadzisz analizę marek konkurencyjnych; zdefiniujesz konsumenta i jego otoczenie; określisz idee i wartości marki; dobierzesz symbolikę dla marki; stworzysz nazwę, logo i obietnicę marki.

Adresat warsztatów
Menedżer i specjalista marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorca chcący zwiększyć kompetencje w zakresie budowania własnej marki.

Korzyści z warsztatów
Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

Cel warsztatów
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1.
Część 1.
Fundamenty kreowania marki

Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
Jak osiągnąć spójność marki?

Część 2.
Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?

Podstawowe pytania dotyczące marki
Rozpoznanie konkurentów
Przeprowadzamy audyt konkurencji
Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

DZIEŃ 2.
Część 3.
Pozycjonujemy markę

Co to jest pozycjonowanie marki?
Przykłady pozycjonowania marek
Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
Jak różnicować markę?
Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
Punkty różnicujące a punkty upodobniające
Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
Jak pozycjonować marki małych firm?

Część 4.
Projektujemy tożsamość marki

Symbolika i znaczenie
Tworzymy nazwę marki
Przydatne narzędzie - audyt językowy
Tworzymy logo marki
Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
Typografia
Język marki
Dźwięk dla marki
Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
Podstawy prawne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
INFO

Termin : 21-22 lutego 2013
Miejsce : Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena : zapisy do 31 stycznia - 1190 zł netto (+ 23% VAT)
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
W cenie : udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).
Po szkoleniu : miesiąc bezpłatnych konsultacji (mailowo, telefonicznie).
Kontakt telefoniczny : 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

LINK DO SZKOLENIA: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/budowanie-tozsamosci...

...........................

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://autor.edu.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty


Obrazek

OFERTA 2013 szkolenia otwarte:
- IT - Business Alignment - 5-6.02.2013
- Umowy na usługi i systemy IT - 7-8.02.2013
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - 26-27.02.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Niezawodność i jakość usług IT - 27-28.02.2013
- Procesy zarządzania usługami w IT - 5-6.03.2013
- Komunikacja w zespole projektowym - 13-14.03.2013
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 19-20.03.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów) - 10-11.04.2013
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 16-17.04.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikacja IT-biznes - 24-25.04.2013
- Marketing usług IT - 8-9.05.2013
- Diagnozowanie problemów IT - 23-24.05.2013
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT - 12-13.06.2013
- Photoshop i Corel Draw - miejsce i termin do wyboru
- Skok po sukces - miejsce i termin do wyboru
- Marketing nieruchomości - miejsce i termin do wyboru
- Trade marketing - miejsce i termin do wyboru

Zapraszamy również na cykl szkoleń "Praktyka Analizy Biznesowej i Projektowania Systemów Obiektowych" prowadzonych przez Jarosława Żelińskiego:
1. Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN
2. Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML
3. Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML
Zapisując się na cały cykl zaoszczędzisz 900 PLN!

OFERTA szkoleń zamkniętych:
- Praktyka Zarządzania Architekturą Korporacyjną (warsztat z praktycznym wykorzystaniem narzędzi informatycznych)
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja
- Zarządzanie czasem
- Warsztaty Menedźersko-Przywódcze
- Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (Harwardzki projekt negocjacyjny)
- Warsztaty jednodniowe: Umowy na usługi i systemy IT
- Analiza i przetwarzanie danych biznesowych - Excel 2007/2010
- Analiza statystyczna w biznesie - Excel 2007/2010
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje podstawowe
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje zaawansowane
... i inne z MS Office (Word, Access, Power Point)

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE.

Proponujemy Tobie godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

ZAINTERESUJ PRACODAWCĘ SWOIM CV

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).
Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
• Otrzymasz podpowiedzi i wskazówki autorskiego pomysłu i koncepcji na Zwycięskie Cv i Listu Motywacyjnego oraz ich konstrukcję łącznie z grafiką.
• Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i Wyjątkowość swojej aplikacji
• Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę.

STYCZEŃ 2013
Termin konsultacji: KRAKÓW 29.01.2013(wtorek) lub 30.01.2013(środa)
Termin konsultacji: WROCŁAW 24.01.2013 (czwartek) lub 25.01.2013 (piątek)

LUTY 2013
Termin konsultacji: POZNAŃ 04.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KATOWICE 06.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: KRAKÓW 07.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: GŁOGÓW 08.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WROCŁAW 11.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: WAŁBRZYCH 12.02.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: JELENIA GÓRA 13.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: ZIELONA GÓRA 14.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: OPOLE 15.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 22.02.2013(piątek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 21.02.2013(czwartek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 18.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: SZCZECIN 19.02.2013 (wtorek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail w treści wpisując:
• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery,wykładowca,trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Wojciech Michałek

Wojciech Michałek Konsultant
zarządzania zasobami
ludzkimi / HRM ,
trener b...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

W imieniu WIK Consulting Zapraszam na szkolenie
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
w dniach 24-25 stycznia 2013r. w Warszawie
prowadzone przez Katarzynę Konieczną.

Szkolenie warsztatowe, pozwala zrozumieć znaczenie relacji międzyludzkich w procesie komunikacji, nabyć umiejętność ich efektywnego kształtowania i przełożenia na współpracę w zespole, realizację celów i zadań.

Cel szkolenia:

• zrozumienie relacji międzyludzkich w procesie komunikacji,
• poznanie zasad komunikacji interpersonalnej,
• właściwe rozpoznawanie typów osobowości i dostosowywanie do nich sposobów komunikacji.

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

• określić swoje predyspozycje i wyzwania komunikacyjne,
• diagnozować styl komunikacji własnej i partnera komunikacji,
• rozpoznać reguły rządzące komunikacją, czynniki wpływające na jej skuteczność,
• przekazywać konstruktywną informację zwrotną,
• kształtować komunikaty w sposób dopasowany do rozmówcy,
• właściwie rozpoznawać i stosować komunikaty niewerbalne w relacjach interpersonalnych,

Program szkolenia:

1. ROLA KOMUNIKACJI W ŻYCIU JEDNOSTKI I ZESPOŁU
1) Schemat procesu komunikacji.
2) Komunikacja jedno- i dwukierunkowa.
3) Systemy reprezentacji (wzrokowy, słuchowy i kinestetyczny).
4) 4 pary uszu von Thuna - płaszczyzny komunikatu: rzeczowa, relacji, ujawniania siebie, apelu.

2. ROZMAWIAĆ KAŻDY MOŻE
1) Autoanaliza własnego stylu komunikowania się.
2) Sztuka zadawania pytań i aktywne słuchanie jako narzędzia skutecznej komunikacji.
3) Czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi – przyczyny i przezwyciężanie barier.
4) Przekazywanie informacji zwrotnej.

3. KOMUNIKACJA ASERTYWNA, CZYLI ODWAGA BYCIA SOBĄ
1) Komunikat „ja” jako podstawa asertywnego wyrażania siebie.
2) Strach przed powiedzeniem „nie”.
3) Stosowanie technik asertywnych.
4) Różnice między zachowaniem asertywnym a agresywnym i uległym.
5) Metody zachowań asertywnych.

4. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
1) Czytanie „mowy ciała” - rodzaje komunikatów niewerbalnych.
2) Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych.
3) Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych.

Drugi dzień szkolenia oparty jest na licencjonowanym narzędziu Insights DiscoveryTM. Insights DiscoveryTM przekłada język psychologii jungowskiej na język kolorów, symbolizujących określony zespół cech osobowości. Cztery energie kolorystyczne odzwierciedlają cztery style funkcjonowania, cztery typy behawioralne. Każdy posiada pewną kombinację wszystkich energii kolorystycznych, jednak zawsze jeden kolor, dwa lub trzy są kolorami dominującymi i to właśnie one determinują komunikację oraz procesy decyzyjne.

5. JAKIM JESTEM KOLOREM? - Zrozumieć siebie.
1) Preferencje psychologiczne i ich wpływ na zachowania.
2) Percepcja – czym jest percepcja i dlaczego jest tak istotna w procesie komunikacji.
3) Charakterystyka poszczególnych energii kolorystycznych - Od Hipokratesa do Junga - cztery temperamenty i cztery energie kolorystyczne.

6. JAKIM TY JESTEŚ KOLOREM? – Rozpoznawanie typów osobowościowych
1) „Energie kolorystyczne znanych i lubianych” - Rozpoznawanie osób reprezentujących poszczególne energie kolorystyczne.
2) „Spirala samolotu i Susan Boyle” – sposoby postrzegania i interpretacji zachowań oraz ich konsekwencje.
3) Rozpoznawanie dominujących energii kolorystycznych na podstawie zachowania, mowy ciała, stylu wypowiedzi, funkcjonowania w stresie.
4) „Z kim masz do czynienia?” – sztuka odczytywania wskazówek i identyfikacji stylów funkcjonowania.

7. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA – Jak dotrzeć do rozmówcy?
1) Jak się komunikujemy? Umiejętność przekonywania do swojego zdania.
2) Jak zrozumieć i komunikować się z poszczególnymi typami kolorystycznymi?
3) Przeciwieństwa się przyciągają- jak rozmawiać z osobą o zupełnie innym stylu komunikacji.
4) Budowanie relacji z wykorzystaniem 4 energii.

Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać na stronie http://www.wikconsulting.pl drogą telefoniczną lub mailową kontakt: szkolenia@wikconsulting.pl, tel. kom.: +48 509 667 798, tel.: +48 22 240 99 17, fax. +48 22 379 64 83

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Ekspert rekrutacji
Warsztaty dla rekruterów

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/ekspert-rekrutacji-szkolenie-dla-r...

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty


Obrazek


Zapraszamy na moje szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Odmień swoje życie osobiste i zawodowe w 1 dzień
13.02.2013 Wrocław



Obrazek


Cel szkolenia


Rozwój postaw umożliwiających twórcze rozwiązywanie problemów
Rozwój kompetencji twórczych
Zapoznanie z technikami kreatywnego rozwiązywania problemów
Trening praktycznego stosowania technik i umiejętności w wykonywaniu zadań

Uczestnicy


Osoby, które na stanowisku pracy często napotykają nowe, nie posiadające standardowych rozwiązań zadania. Osoby działające w zmiennym środowisku pracy.

Program


1. Niepowodzenie jako etap procesu twórczego

Ukazanie znaczenia niepowodzenia w drodze do sukcesu
Rozwój umiejętności reagowania na niepowodzenia

2. Rozwój umiejętności twórczego rozwiązywania problemów - techniki

Rozwój umiejętności abstrahowania i stosowanie jej w praktyce
Trening dokonywania skojarzeń
Wykroczenie poza schemat w procesie rozwiązywania zadań

3. „Stare" umiejętności w nowej sytuacji

Poszukiwanie analogii
Trening stosowania poznanych technik w połączeniu z posiadanymi umiejętnościami

Metody


Aktywne warsztaty z wykorzystaniem zarówno pracy indywidualnej, jak i grupowej. Samopoznanie, dyskusja, analiza przypadku, praca w grupie oraz mini wykłady.

Cena: 290 zł netto

Zapraszamy do kontaktu:


Agencja SEDNO sp. z o.o.
Tel. (76) 722-88-33
Faks (76) 722-88-34
e-mail: biuro@agencjasedno.pl
http://www.szkolenia.agencjasedno.pl
Katarzyna Marszałek

Katarzyna Marszałek Stowarzyszenie
Konsultantów i
Trenerów Zarządzania
MATRIK

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK rozpoczyna rekrutację do ogólnopolskiego, bezpłatnego projektu szkoleniowego:

„Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - ścieżki specjalizacji trenerów”.

Projekt jest dofinansowany w 100% z Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany jest w ramach projektu systemowego PARP „Podnoszenie kompetencji kadry szkoleniowej” w ramach Poddziałania 2.2.2 PO KL (V konkurs).

Projekt skierowany jest do trenerów z doświadczeniem na poziomie min. 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, gdzie odbiorcami tych szkoleń byli przedsiębiorcy, bądź pracownicy przedsiębiorców. Uczestnicy powinni spełniać wymóg dotyczący formy zatrudnienia (szczegóły: http://specjalizacjetrenerow.matrik.pl )

Program szkolenia

1. Część metodyczna

Zjazd 1. (4 dni szkoleniowe)

• Warsztat wprowadzający (2 godziny dydaktyczne)
• Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych (16 godzin dydaktycznych)
• Projektowanie szkoleń (16 godzin dydaktycznych)

Zjazd 2. (4 dni szkoleniowe)

• Prowadzenie szkoleń (28 godzin dydaktycznych)

w tym:
- Proces grupowy i narzędzia pracy z grupą
- Trudne sytuacje w pracy szkoleniowej i metody radzenia sobie z nimi
- Praca z narzędziem DiSC pod kątem praktycznego wykorzystania wiedzy o sobie do znalezienia sposoby rozwiązywania konfliktów i trudnych sytuacji na sali szkoleniowej

Zjazd 3. (4 dni szkoleniowe)

• Ewaluacja szkoleń (16 godzin dydaktycznych)
• Planowanie rozwoju i narzędzia coachingowe w pracy z grupą (16 godzin dydaktycznych)

2. Część specjalistyczna

Zjazd 4. (4 dni szkoleniowe) - jedna ze specjalizacji do wyboru:

Kurs 1. Budowanie narzędzi szkoleniowych
Kurs 2: Narzędzia pracy z grupą
Kurs 3: Psychologia w pracy trenera
Kurs 4: Marketing usług szkoleniowych
Kurs 5: Planowanie strategiczne
Kurs 6: Wystąpienia publiczne i autoprezentacja

3. Część praktyczna

Zjazd 5. (4 dni szkoleniowe)

• Etiudy Trenerskie (32 godziny dydaktyczne)
• Warsztat podsumowujący (2 godziny dydaktyczne)

Udział w projekcie jest w 100 % dofinansowany z EFS. Zajęcia będą się odbywały w Krakowie. Zapewniamy noclegi!

Każdy kurs w ramach projektu, to:

• 20 dni szkoleniowych w ciągu 5-6 miesięcy
• 160 godzin szkoleniowych
• 5 zjazdów 4-dniowych, odbywających się 1 w miesiącu
• grupy 12-osobowe

Uczestnik otrzyma Dyplom ukończenia Szkoły Trenerów Zarządzania MATRIK z dodatkowym zaświadczeniem o odbyciu części praktycznej oraz specjalizacji trenerskiej.

Dyplom Szkoły Trenerów zarządzania MATRIK daje każdemu trenerowi posiadającemu go prawo do pracy metodą MATRIK oraz potwierdza przygotowanie merytoryczne do Międzynarodowego Procesu Certyfikacji Trenerów Zarządzania MATRIK. Dyplom zawiera odniesie do konkretnych międzynarodowych standardów zawodu trenera wg MATRIK.

Przybliżona wartość szkolenia to 14 000 zł (pomoc de minimis dla przedsiębiorstwa)

Serdecznie zapraszamy:

http://specjalizacjetrenerow.matrik.pl


Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK
ul. T.Pawlikowskiego 6/7, 31-127 Kraków
tel. 12 427 22 18 kom. 606 205 049
mail: katarzyna.marszalek@matrik.pl
rekrutacja.k5@matrik.pl

Obrazek
Luiza W.

Luiza W. Starszy Specjalista
ds. Organizacji
Szkoleń /
Koordynator...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

JĘZYK BEZ BARIER w Warszawie!! Zapraszam na kursy języka migowego w Mazowieckiej!!
- 60h nauki
- godziny szkoleń dostosowane do możliwości grupy
- start już w kwietniu
- cena ok. 700PLN

Kontakt:
http://mgsd.pl
600 45 47 49 lub na priv

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

HPR Group zaprasza osoby zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnych szkoleniach z zakresu Zarządzaniami Zasobami Ludzkimi w ramach projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej o tematyce:

1. Prawne aspekty zarządzania personelem. 11-12.03.2012
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje stosunków pracy, dokumentacja pracownicza, stosowanie Kodeksu Pracy oraz orzecznictwa sądowego.

2. Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. 13-14.03.2012
Funkcje zarządzania personelem, planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie i rozwijanie pracowników, delegowanie uprawnień, motywowanie pozafinansowe.

3. Zarządzanie wiedzą i rozwojem. 25-26.02.2012
Narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji, czym jest rozwój i jak rozwijać pracowników, narzędzia szkoleniowo-rozwojowe, metody nauczania, etapy rozwoju pracownika wg Blancharda.

4. Skuteczna rekrutacja. 18-19.03.2012
Tworzenie profilu stanowiska, dokumentacja rekrutacyjna, selekcja aplikacji, etapy rozmowy rekrutacyjnej, komunikacja, pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, skuteczny proces rekrutacji.

Program szkolenia obejmuje dwudniowe warsztaty (16h) oraz dodatkowy dzień e-learningu (8h).
Projekt jest w pełni finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Program jest skierowany do właścicieli firm, kadry managerskiej oraz osób zajmujących się HR-em, kadrami i administracją. Do projektu mogą przystąpić firmy miro, małe i średnie. Szkolenia te dedykowane są dla branży transportowej, turystycznej i hotelarsko-restauracyjnej (musi być to potwierdzenie w PKD firmy).

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, zadawania pytań i kontaktu.
Warto skorzystać, bo program szkoleń jest naprawdę bardzo ciekawy i w pełni refundowany przez EFS, co daję łatwą możliwość podniesienia swoich umiejętności i kwalifikacji.

Kontakt:
Patrycja Kałuża
pkaluza@selectone.com.pl
Tel.: 693 47 43 43
http://selectone.pl

Biuro projektu:
Ul. Smolna 32/17
00-375 Warszawa

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...

Następna dyskusja:

Śląsk - Szkolenia Miękkie




Wyślij zaproszenie do