Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Rafał Stankiewicz

Rafał Stankiewicz Trener LNP, Coach
rozwoju osobistego i
asertywności,
psyc...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Dwudniowy Trening Asertywności

11-12 luty 2011 r. (sobota-niedziela, godz. 10-16), Wrocław, ul. Piastowska 45/1

Firma szkoleniowa „Laboratorium Nowych Perspektyw”


Obrazek


Zaprasza na warsztaty rozwoju osobistego prowadzone w przyjemnej i bezpiecznej atmosferze

Całkowity koszt 12-godz. Warsztatów wynosi 290 zł (cena Brutto)

W przypadku jednoczesnego zgłoszenia:

-dwóch uczestników cena wynosi 250 zł/osoba
-trzech uczestników cena wynosi 220 z/osoba

Warsztaty będą miały charakter zdecydowanie praktyczny.

Nasze założenia wobec szkolenia: Wychodzimy z założenia, że same słowa nie wystarczą, by zmienić stare przyzwyczajenia i pokonać wewnętrzne blokady. Potrzebne jest działanie i doświadczenie siebie w sytuacji, w której stajemy przed wyborem: albo zachowamy się asertywnie albo nie. Każdy z uczestników treningu będzie miał możliwość przećwiczyć te obszary asertywności, które wymagają największego rozwoju.

Cena warsztatów obejmuje: pracę dwóch trenerów, materiały szkoleniowe, Certyfikaty Uczestnictwa, kawę i poczęstunek

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

• Poznasz swoje mocne i słabe strony
• Dowiesz się jak wyznaczać granice i nie czuć się winnym
• Nauczysz się wyrażać uczucia jakie żywisz do innych
• Nauczysz się wyrażać swoje potrzeby
• Nabędziesz umiejętności elastycznego radzenia sobie z krytyką
• Nauczysz się asertywnego odmawiania
• Przećwiczysz asertywne sposoby obrony swoich praw
• Osiągniesz większą pewność siebie w sytuacjach społecznych
• Ludzie będą się z Tobą bardziej liczyć, a Ty poczujesz się lepiej z samym sobą

Program szkolenia:

1. CO TO JEST ASERTYWNOŚĆ?

• Czym jest, a czym na pewno nie jest asertywność
• Dlaczego warto być asertywnym – psychologiczne następstwa postawy asertywnej oraz uległej, agresywnej
• Twoja mapa asertywności – autodiagnoza
• „Każde zachowanie ma w sobie pozytywną intencję” – wprowadzenie do zmiany osobistej
• Prawa asertywności – respektowanie własnych potrzeb i szanowanie praw innych

2. BUDUJEMY FUNDAMENTY ASERTYWNOŚCI

• Pewność siebie – jak zbudować w sobie mocne i stabilne poczucie własnej wartości
• Gry asertywnościowe wzmacniające pewność siebie
• Dialog wewnętrzny, czyli o tym, że asertywne działanie zaczyna się w umyśle
• Słowa, które mają moc – co i jak mówić, by dbać o siebie i nie ranić innych
• Przekonująca mowa ciała – kształtowanie wizerunku osoby asertywnej

3. KSZTAŁTOWANIE POSTAWY ASERTYWNEJ POPRZEZ DZIAŁANIE

• Obszary asertywnej postawy (odmowa, stanowienie własnych granic, wyrażanie próśb, reagowanie na krytykę i rzeczowe przyjmowanie ocen, prezentowanie siebie w asertywny sposób)
• Techniki asertywne w działaniu – sprawdzone metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

4. TRENING KLUCZOWYCH ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH W OBSZARACH WYMAGAJĄCYCH ROZWOJU

• Ćwiczenia praktyczne zorientowane na indywidualne potrzeby uczestników
• Podsumowanie warsztatów i wyznaczenie przez uczestników celów i planów asertywnościowych

W celu zgłoszenia się na szkolenie lub uzyskania dodatkowych informacji prosimy o wysłanie informacji na adres: szkolenia@lnp.com.pl lub o kontakt telefoniczny.

Laboratorium Nowych Perspektyw
tel: 504 039 842 lub 669 969 306
e-mail: szkolenia@lnp.com.pl
http://www.lnp.com.pl

Forma: Szkolenie otwarte, warsztaty.

Prowadzący:Paweł Helfer, Rafał Stankiewicz (Trenerzy Laboratorium Nowych Perspektyw)

Metody pracy:ćwiczenia praktyczne, scenki symulacyjne, ćwiczenia integracyjne, autodiagnoza, mini wykład, dyskusja

Wielkość grupy: 8-12 osób

Opinie poszkoleniowe uczestników poprzednich Treningów Asertywności

Szkolenie przyniosło mi dużo optymizmu i umiejętności, które na pewno przydadzą mi się w przyszłych stosunkach i relacjach społecznych. Szkolenie miało swój wspaniały wymiar dzięki trenerom, którzy bardzo umiejętnie prowadzili spotkania.
...........................................................................

Szkolenie odebrałem bardzo pozytywnie. Informacje jakie na nim uzyskałem mam nadzieję spowodują, że będę bardziej pewny siebie w relacjach z innymi osobami. Ciekawe były doświadczenia innych osób, dzięki, którym można było zobaczyć jak wyjść z twarzą z zaistniałej sytuacji.
...........................................................................

- Ciekawe prowadzenie (forma przekazywania wiedzy, prowadzenie 2-osobowe), przerywniki w formie ćwiczeń dobrze dobrane i interesujące.
- Bardzo cenne uwagi w trakcie ćwiczeń dotyczące określania własnego celu.
...........................................................................

1. Rzeczowe przedstawienie technik asert. W sposób usystematyzowany.
2. Ciekawy sposób prowadzenia zajęć poprzez organizowanie krótkich ćwiczeń
3. Współdziałanie prowadzących.
...........................................................................

Mam pozytywne wrażenia po tym szkoleniu. Zawarte w nim były teoretyczne i praktyczne aspekty dotyczące asertywności Tego właśnie się spodziewałem. Podobała mi się równowaga między teorią i praktyką, przygotowanie merytoryczne oraz podane informacje (przykłady na wysokim poziomie).
..........................................................................

Wrażenia jak najbardziej pozytywne. W moim odczuciu bardzo przydatne były odgrywane scenki sytuacyjne wraz z komentarzem.
...........................................................................

Szkolenie prowadzone profesjonalnie ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób biorących w nim udział. Forma tak prowadzonego szkolenia były bardzo łatwo trafiająca do uczestników. Możliwość aktywnego uczestnictwa z uwzględnieniem osobistych dylematów i problemów.


Ogromne wrażenie wywarła na mnie atmosfera całego treningu. Doskonałe było połączenie teorii z praktyką. Bardzo przydatne było zanalizowanie swoich doświadczeń i sytuacji. To bardzo pomocne. Fachowość trenerów i ich podejście do uczestników wywiera tylko pozytywne wrażenia.
...........................................................................

Profesjonalnie przygotowane szkolenie, połączone z indywidualnym podejściem do każdego z uczestników, w miłej i komfortowej atmosferze. Ciekawe były ćwiczenia - zaskakujące a jednocześnie rozwijające świadomość zagadnienia. Dwóch prowadzących było moim zdaniem świetnym pomysłem.
...........................................................................

Szkolenie było bardzo pozytywnie prowadzone, wszyscy mogli się otworzyć, opowiedzieć o swoich problemach. Trenerzy bardzo profesjonalnie podchodzili do każdego z uczestników i dawali mu czas do namysłu. Wszyscy, myślę, wynieśli coś z tego szkolenia, co pozwoli im na lepsze radzenie sobie z problemami dnia codziennego w relacjach międzyludzkich.
............................................................................

Szkolenie prowadzone w fantastycznej, ciepłej atmosferze przez dwóch uroczych panów, którzy są świetnymi profesjonalistami w tym co robią.
Bardzo interesująco przekazana wiedza, z ciekawymi, życiowymi przykładami.
...........................................................................

Myślę, że wszystko było w szkoleniu przydatne, wszystkie informacje do mnie trafiły i otworzyły mi oczy na wiele spraw w temacie relacji z innymi ludźmi.
..........................................................................

Pomocna w szkoleniu jest luźna atmosfera i przedstawienie konkretnych technik, które można zastosować w konkretnej sytuacji.
..........................................................................

Szkolenie odbyło się w bardzo miłej atmosferze. Prowadzący to szkolenie według mnie zrobili je w bardzo profesjonalny sposób. Jestem zadowolona, że skorzystałam i będę polecać z całą pewnością innym Waszą firmę.
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 12:12
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Szkolenie popołudniowe 3 h
Znaczenie pierwszego wrażenia, poszukiwanie klientów

Nie zawsze mamy czas aby być na szkoleniu całodniowym w weekend, dni tygodnia również często są zajęte, dlatego przygotowaliśmy rozwiązanie dla osób, którzy jednak chcą poszerzyć wiedzę w zakresie poszukiwania nowych klientów i budowania pozytywnego wrażenia, ze względu na ogromne zainteresowanie naszym szkoleniem st...worzyliśmy kurs popołudniowy.

Szkolenie przygotowaliśmy dla osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie nowych klientów, doświadczenie w aktywnej sprzedaży naszego trenera pozwoli na poznanie wiedzy w nowoczesnym marketingu sieciowym, a także budowaniu pozytywnego pierwszego wrażenia.

Znakomicie kiedy mamy już bazę klientów, bo jesteśmy długo na rynku, bo nasza usługa sprzedaję się jak świeże bułeczki i mamy nowych klientów z poleceń, ale co zrobić, aby klienci, firmy i potencjalni partnerzy mogli nas sami znaleźć?

Na te pytania odpowie nasz specjalista Damian Wilpert,
praktyk mający kilkuletnie doświadczenie w pracy jako przedstawiciel handlowy w branży finansowej reklamowej i szkoleniowej, 8 lat w marketingu sieciowym w tym pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych, współtwórca i właściciel portalu piłkarskiego, akredytowany dziennikarz sportowy.

Cele szkolenia :

Poznasz rolę pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy
a także koło sprzedaży, które jest stosowane przez naszą firmę w poszukiwaniu
klientów a także, które było wykorzystywane przez trenera w branży reklamowej i finansowej.

Dla kogo:

- właścicieli firm, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, trenerów biznesowych, pracowników działu reklamy i obsługi klienta,asystentów sprzedaży.

Program szkolenia :

Rola pierwszego wrażenia z klientem

– Rola pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy.

– Profesjonalny język ciała pomocny w prawidłowej obsłudze klienta

Poszukiwanie klientów

- Poznacie sposoby na dotarcie do klientów. Stworzenie sieci kontaktów, jak poszukiwać nowych klientów
- nowoczesne skuteczne sposoby.

Damian Wilpert
535 405 935

http://deaszkolenia.pl
http://deaszkolenia.eu
http://katalogdea.pl
http://deastudio.pl
http://gwiazdyfutbolu.com


Obrazek

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena B.

Magdalena B. doradca zawodowy

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty


Obrazek
Z przyjemnością zapraszamy wszystkich zainteresowanych do uczestnictwa w jubileuszowej, XX edycji naszego najbardziej rozpoznawalnego kursu: SZKOŁA TRENERÓW WSZECHNICY UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO.

Co sprawia, że niektórzy ludzie decydują się pełnić w życiu rolę trenera? Odpowiedzi jest z pewnością tyle, ile indywidualnych historii - "z przyczyn finansowych", "ze względu na zainteresowania", "z przypadku", "z sympatii do ludzi". Jedna z nich zasługuje jednak na szczególną uwagę: "ze względu na niezwykłe możliwości".

Bycie trenerem to jeden z nielicznych zawodów, w których codziennością jest inspirowanie innych do pozytywnych zmian - zarówno tych, które wiążą się z rosnącym profesjonalizmem i doskonaleniem specjalistycznych kompetencji zawodowych, jak i tych, które wynikają z samoświadomości i efektywności osiąganych poprzez rozwój umiejętności osobistych.

"Być dobrym trenerem" to jednak nie tylko wielkie możliwości, ale i wielkie wyzwanie. Na sukces w tej roli składa się zarówno spontaniczność, jak i planowanie; nawiązywanie autentycznych relacji z innymi, ale też dostęp do "skrzynki z narzędziami", czyli efektywnych metod i technik szkoleniowych. Decyzja o podjęciu wyzwania to pierwszy krok - kolejnym powinno być zdobycie solidnego przygotowania.

Szkoła Trenerów to propozycja skierowana do początkujących trenerów oraz osób, które chcą wzmocnić i rozszerzyć już posiadane kompetencje trenerskie. Kompleksowy, 12-dniowy program ma na celu wsparcie uczestników w samodzielnym projektowaniu, realizacji i ewaluacji efektywnych szkoleń.

Szkoła Trenerów to:
- kompleksowy kurs rozwijający zestaw najważniejszych kompetencji trenerskich
- program dostosowany do profilu kompetencji trenerskich zgodnego z Europejskimi Ramami Kwalifikacji (poziom 4)
- możliwość samodzielnego prowadzenia szkoleń w ramach praktyk trenerskich
- doskonały punkt wyjścia dla dalszych, specjalistycznych szkoleń oraz udziału w procesie certyfikacji

Kolejna - XX już edycja jest najlepszym dowodem jakości i uznania. Szkolenie cieszy się niezmienną popularnością od 5 lat. Posiadamy ponad 300 zadowolonych klientów.

Dla wszystkich, którzy wezmą udział w XX edycji szkolenia przygotowaliśmy specjalne bonusy:

- DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA 1 SESJA COACHINGOWA ! - ORAZ UDZIAŁ W LOTERII, KTÓREJ GŁÓWNĄ NAGRODĄ JEST PAKIET 6 SESJI COACHINGOWYCH

- DARMOWY NUMER MAGAZYNU KNOW HOW

- 5 % ZNIŻKI NA WSZYSTKIE SZKOLENIA DLA TRENERÓW (DO WYKORZYSTANIA DO 31.12.2012)

- WIELKI TORT URODZINOWY !!!

Terminy edycji XX (Kraków):

I moduł: 17-18.03.2012
II moduł: 22-25.04.2012
III moduł: 18-20.05.2012
IV moduł: 14-17.06.2012

Zapisy trwają do końca lutego

Więcej informacji na stronie http://www.wszechnica.uj.edu.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Ewelina Siemieńczuk

Ewelina Siemieńczuk młodszy specalista
ds. PR, Bordman
Training

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Emisja głosu - trening odkrywcy


Obrazek


Głosu używasz na co dzień. Jest to narzędzie wykorzystywane do tego, aby się komunikować, zarabiać, przekonywać, podrywać i flirtować.

Całe grupy ludzi korzystają z głosu zawodowo. Nauczyciele, prawnicy, szkoleniowcy, handlowcy, managerowie, tłumacze, politycy oraz osoby pracujące na infolinii - to właśnie oni eksploatują go najbardziej. Często po latach pracy okazuje się, że pojawiają się problemy ze zdrowiem. Boli gardło, nie można dłużej mówić, a głos staje się cichszy.

A gdyby tak można było nauczyć się, w jaki sposób pracować nad głosem, aby był lepszy - aby stał się mocniejszy, niższy, bardziej przyjemny dla ucha? Tak, by móc mówić długo i donośnie
z wielką swobodą?


Umiejętności władania głosem można się nauczyć. Wykorzystując właściwe ćwiczenia, możesz odkryć moc głosu.

Dlatego jeśli chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności do tego jak operować głosem zapisz się na szkolenie.

Emisja głosu - trening odkrywcy, jest solidnym wprowadzeniem do pracy nad swoim głosem.

Na kursie:

1. Zdobędziesz wiedzę, jak oddychać przeponowo, aby Twój głos wolniej się męczył i był mocniejszy
2. Poznasz zasady wydobywania dźwięku
3. Dowiesz się czym są rezonatory i jak ich używać, aby głos stał się słyszalny i przyjemniejszy dla ucha
4. Nauczysz się, jak przy pomocy jednego ćwiczenia eliminować powietrze w głosie, który niekorzystnie wpływa na nasz odbiór i siłę głosu

Szkolenie jest praktyczne, dlatego prosimy o luźny strój, buty – najlepiej trampki.

Gdzie?

Wrocław

Kiedy?

22 lutego

Kto prowadzi?

Daniel Bordman – specjalista kreowania wizerunku, ekspert zmiany głosu

Informacje o zapisach i cenie, zajdziesz na naszej stronie internetowej
http://www.bordman.pl/szkolenia/emisja_glosu_trening_o...
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty

Witajcie, rusza nowa Edycja Szkoły Skutecznych Trenerów Biznesu

Jesteśmy gotowi wrócić do korzeni...


Obrazek


Rekrutacja do "Edycja Łódź 2012" rozpoczęta!

I zjazd 25-26.02.2012 r. w Łodzi

O co chodzi z tymi korzeniami? czytaj: http://blog.profesjonalnytrener.pl/index.php/wracam-do...

Program ogólny, harmonogram oraz koszty znajdziesz na stronie Szkoły: http://profesjonalnytrener.pl/program

Odpowiemy na wszystkie pytania: http://profesjonalnytrener.pl/signup

Zapraszamy

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Śląsk - Szkolenia Miękkie




Wyślij zaproszenie do