konto usunięte
Temat: LAST MINUTES Budowanie Pozytywnych Relacji z Klientem w...
LAST MINUTES10.10.2010 - Budowanie Pozytywnych Relacji z Klientem – techniki obsługi klienta
TRENER: Łukasz C. Adamski
Cena: 380,00
http://www.thoso.pl/podstrona,2-szkolenia.html
OFERTA WAŻNA DO 3.10.2010
Opis szkolenia:
Celem szkolenia jest:
1.Wzrost świadomości własnego stylu komunikacji, jego wad i zalet oraz wykształcenie umiejętności świadomego używania technik komunikacyjnych;
2.Wykształcenie prawidłowych nawyków postępowania w kontakcie z klientem;
3.Przedstawienie i przećwiczenie w praktyce technik wpływu społecznego (zasady wywierania wpływu wg. Cialdiniego, elementy programowania neurolingwistycznego NLP, techniki uzyskiwania aprobaty klienta, schemat: cecha-zaleta-korzyść);
4.Wypracowanie umiejętności stosowania technik organizacji pracy i zarządzania czasem;
5.Podniesienie poziomu motywacji do wprowadzania pozytywnych zmian we własnym stylu pracy.
http://www.facebook.com/pages/Lodz-Poland/THOSO-Traini...
Szkolenie odbywa się w centrum Łodzi, w profesjonalnie wyposażonej sali konferencyjnej centrum biznesowego SYNERGIA.
W cenie szkolenia: lunch, przerwa kawowa, materiały szkoleniowe, niespodzianki
Uczestnik po ukończeniu szkolenia otrzymuje Certyfikat Uczestnictwa.
POLECAMY