konto usunięte

Temat: Doskonalenie zawodowe - Profesjonalna obsługa klienta na...


Obrazek


„PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA NA RYNKU NIERUCHOMOŚCI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI”

!!! OSTATNIE WOLNE MIEJSCA !!!



Termin szkolenia: 22 czerwca 2012 r., w godz. 10:00 – 16:30
Miejsce szkolenia: Siedziba WSPON, Al. Ujazdowskie 22 lok. 8,

Warszawa

Doskonalenie zawodowe: 8 godzin edukacyjnych
Adresaci szkolenia:
• pośrednicy w obrocie nieruchomościami,
• asystenci pośredników w obrocie nieruchomościami,
• agenci nieruchomości,
• deweloperzy,
• zarządcy nieruchomości,
• rzeczoznawcy majątkowi,
• oraz wszystkie zainteresowane osoby.

Wykładowca: Piotr T. Ruta

Program szkolenia:
o Skuteczna komunikacja i budowanie relacji
z klientem w branży nieruchomości.
o Zaspokajanie psychologicznych potrzeb klienta.
o Typy klienta – sposób skutecznej komunikacji
w obsłudze klienta i negocjacjach.
o Jak zachować postawę asertywną w kontakcie
z klientem?
o Jak sobie radzić z trudnymi klientami?
o Skuteczna komunikacja werbalna w obsłudze klienta i negocjacjach.
o Aktywne słuchanie.
o Sztuka gestu – komunikacja niewerbalna.
o Dress code – elegancja w ubiorze – wywieranie wpływu poprzez wizerunek
o Standardy spotkania z klientem, prezentacja usług – warsztaty.

Szkolenie spełnia wymogi Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej dotyczące doskonalenia zawodowego, zgodnie z rozporządzeniem z dn. 30.07.2010 r.

Szczegóły odnośnie szkolenia znajdą Państwo na stronie http://www.wspon.org.pl w zakładce "Szkolenia"