Ewa
Klimczak
Asystentka Prezesa /
Kierownik Biura
Zarządu /
Sekretarka...
Temat: 8 godz. w ramach obowiązkowego szkolenia dla pośredników...
Szkolenie „Profesjonalna obsługa klientów poszukujących”♦ Profesjonalna obsługa klientów poszukujących jest kluczem do zwiększenia sprzedaży w biurze nieruchomości.
♦ W jaki sposób powinna przebiegać praca z klientem poszukującym, tak aby kontakt zakończył się sukcesem wszystkich stron transakcji. Elementy skutecznego prowadzenia spotkań i negocjacji z klientem.
♦ Jak promować nasze biuro i nasze oferty, tak aby przyciągnąć klientów poszukujących?
♦ Jak powinna wyglądać praca nad klientem poszukującym?
♦ Jak rozpoznać potrzeby naszych klientów?
♦ Jak znaleźć najlepszą nieruchomość dla klienta?
♦ Jak rozpoznać gotowość do finalizacji transakcji i jak skutecznie do niej doprowadzić?
Czyli, jak skutecznie pracować, tak aby zwiększyć sprzedaż w biurze nieruchomości.
Szkolenie skierowane zarówno do licencjonowanych pośredników oraz wszystkich pracowników biur nieruchomości.
Szkolenie nr 1749 z listy MI, 8 godzin edukacyjnych w ramach doskonalenia zawodowego dla pośredników w obrocie nieruchomościami
Program szkolenia:
1. Sposoby pozyskiwania klientów poszukujących. Elementy marketingu biura nieruchomości.
2. Bazy klientów i ich wykorzystanie.
3. Praca nad klientem. Skuteczne prowadzenie rozmów telefonicznych. Rozpoznanie potrzeb klienta. Prowadzenie spotkań i negocjacji.
4. Prezentacja ofert potencjalnym klientom. Zasady skutecznej prezentacji ofert.
5. Zakończenie pracy z klientem. Finalizacja transakcji. Umowy przedwstępne i przyrzeczone.
Termin: 7.09.2010
Miejsce: Warszawa
Godz: 10.30-16.30
Cena: 250,00 zł
Dla osób, które wyślą formularz zapisu i uregulują należność do 15.08.2010 roku - proponuję rabat w wysokości 10%
W formularzu zapisu proszę o dopisek: Goldenline
Formularz dostępny jest na stronie: http://www.szkolenia.helios.biz.pl/szkolenie_zapisz-si...