Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Krystian Borkowski:
Nie pamiętam. Może pan przypomni?
Miś Koralgol na spółkę z Papą Smerfem

A odpowie pan na zadane pytanie?

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

UOKiKKrystian B. edytował(a) ten post dnia 17.09.10 o godzinie 12:29

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Moja cierpliwość się powoli kończy... Pomarańczowi od 3 dni mi włączają pocztę głosową.
Wczoraj się okazało, że wystąpił błąd systemowy i Pan ponownie wprowadzi zlecenie włączenia.
Dziś dalej poczty brak. Dzwonię, a Pani miły głosem mnie informuje" no ale Pani mam wyłączoną pocztę!" (przecieża wiem i w tej sprawie dzwonię!!!) Pytam się się dlaczego wczorajsze zlecenie nie zostało zrealizowane?! Cisza. Pytam się dalej, czy wystąpił błąd systemowy? Odp no tak wystąpił błąd. Jeszcze raz wprowadziłam zlecenie...
Ręce opadają po prostu.

Ale zacznę od początku. Nie wyłączałam poczty głosowej, tylko pare dni temu zauważyłam, że znajomi się nie mogą do mnie dodzwonić, po jednym sygnale od razu im się poczta włączała, a powinna po 4. Więc zadzwoniłam do Pomarańczowych, żeby to wyjaśnić. Okazało się, że niby ja 18 listopada zleciłam im włączenie opcji, że poczta włącza się po 1 sygnale - AKURAT!!! Tylko ciekawe dlaczego do nowego roku było wszystko wporzadku i poczta włączała się tak jak powinna czyli po 4 sygnale?!
I skąd to zlecenie, którego nie dawałam?!
Pomarańczowi robią jakąś samowolke.
Dwa miesiące temu sami mi włączyli ekofakture, a teraz przekombinowali z pocztą głosową!Jagoda K. edytował(a) ten post dnia 05.01.12 o godzinie 11:46
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Jagoda wlacz sobie sama poczte, dwa sposoby:

1. Wpisujemy numer i zatwerdzamy go zielona sluchawka, w ten sposob wchodzimy do specjalnego menu:
*100*#
2. Wybieramy: usługi podstawowe / poczta głosowa / wyłacz lub włącz w zależności od potrzeb.
Wszystkie zmiany potwierdzane są poprzez dodatkowy sms od Orange.

Kolejny sposob to kontakt z automatycznym biurem obslugi:
Dzwonimy pod numer:
*500

Info: Połączenie darmowe. Jeśli pani (lektor) zacznie coś do nas mówić, musimy poczekać aż skończy lub wciskamy obojętnie jaki przycisk z klawiatury numerycznej od 0 do 9. Jeśli wolisz * lub # też może być. Aby nie przycisk kończący rozmowę.

Wybieramy na klawiaturze swojego telefonu klawisz:
2
Info: Klawisz 2 to opcja druga a więc: Włączyć / wyłączyć usługi.

Wybieramy na klawiaturze swojego telefonu klawisz:
1
Info: Klawisz 1 to opcja pierwsza a więc: Włączyć / wyłączyć usługi podstawowe.

Wybieramy na klawiaturze swojego telefonu klawisz:
1
Info: Klawisz 1 to opcja pierwsza a więc: Włączyć / wyłączyć usługę Orange Poczta Głosowa.
Następnie zostaniemy poinformowani, iż:
Trwa weryfikacja
Info: Po zweryfikowaniu będziemy wiedzieli czy mamy włączoną czy wyłączoną pocztę głosową.

Aby włączyć pocztę głosową wybieramy klawisz:
1

Po chwili usłyszymy, że: „dyspozycja została przyjęta”. Czekamy….
Po wprowadzeniu zmian zostaniesz poinformowany SMS-em treści: „Dziekujemy za zgloszenie. Usluga Poczta Glosowa zostala wlaczona. Pozdrawiamy.„

Skrót: *500,2, 1, 1, 1

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Dzięki, skorzystałam z 1 sposobu... zobaczymy...
Jarosław W.

Jarosław W. Always Look On The
Bright Side Of Life

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Lub na orange- online...
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Jarosław W.:
Lub na orange- online...
chcialem podac jak najprostszy sposob :)
Przemysław Trendota

Przemysław Trendota Starszy Specjalista,
***************

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Agnieszka Krzemińska ( Piotrowska ):
I bardzo dobrze by się stało, bo te blokady, to jakaś paranoja! Co innego, gdyby abonent pół roku nie płacił w ogóle rachunków ale oni blokują po jednej nie opłaconej w terminie fakturze i to uważam za chore.

Czy np. w sklepie można sobie brać towar i liczyć na to, że po pół roku przestaną nas tam wpuszczać? Nie bardzo rozumiem podejście jak powyżej przedstawione, firma bierze pieniądze za usługi, które wykonuje ponosząc koszta, jak ktoś potrzebuje półrocznego kredytu to powinien udać się do banku.
Andrzej L.

Andrzej L. Queentex Translation
Office

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

To nie Orange prowadzi call center, ale jakaś firma zewnętrzna.

Sfrustrowany pracownik za minimalną brutto albo na czasowej odpowiada na pytania. Ja już dawno nie odbieram tych telefonów, bo nie ma po co.

A.

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Michał Brągoszewski:
chcialem podac jak najprostszy sposob :)
Dzięki i się udało ;)
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

super :)
Tomasz Sosnówka

Tomasz Sosnówka Analityk Ds.
Raportowania i
Analiz Biznesowych,
TUiR WART...

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Niestety błędy systemowe zdarzają się wszędzie. Niestety to tylko system który jak każdy może być czasami zawodny. Co do czasu zgłaszania się poczty głosowej zawsze można go wydłużyć poprzez wpisanie kodu:

*61*+48XXX88XXXXXX*11*30#
(gdzie XXXXXXXXX to numer Twojego telefonu, po 3 pierwszych cyfrach wprowadź 88 i resztę numeru)

następnie zatwierdź zmiany zieloną słuchawką lub przyciskiem OK.
Po wprowadzeniu kodu Poczta Głosowa będzie uruchamiana po 30 sekundach. Jest to maksymalny czas oczekiwania na włączenie Poczty Głosowej. Zmiana ta jest bezpłatna.

Następna dyskusja:

Obsługa klienta




Wyślij zaproszenie do