Temat: Żenujący poziom obsługi klienta
Jagoda wlacz sobie sama poczte, dwa sposoby:
1. Wpisujemy numer i zatwerdzamy go zielona sluchawka, w ten sposob wchodzimy do specjalnego menu:
*100*#
2. Wybieramy: usługi podstawowe / poczta głosowa / wyłacz lub włącz w zależności od potrzeb.
Wszystkie zmiany potwierdzane są poprzez dodatkowy sms od Orange.
Kolejny sposob to kontakt z automatycznym biurem obslugi:
Dzwonimy pod numer:
*500
Info: Połączenie darmowe. Jeśli pani (lektor) zacznie coś do nas mówić, musimy poczekać aż skończy lub wciskamy obojętnie jaki przycisk z klawiatury numerycznej od 0 do 9. Jeśli wolisz * lub # też może być. Aby nie przycisk kończący rozmowę.
Wybieramy na klawiaturze swojego telefonu klawisz:
2
Info: Klawisz 2 to opcja druga a więc: Włączyć / wyłączyć usługi.
Wybieramy na klawiaturze swojego telefonu klawisz:
1
Info: Klawisz 1 to opcja pierwsza a więc: Włączyć / wyłączyć usługi podstawowe.
Wybieramy na klawiaturze swojego telefonu klawisz:
1
Info: Klawisz 1 to opcja pierwsza a więc: Włączyć / wyłączyć usługę Orange Poczta Głosowa.
Następnie zostaniemy poinformowani, iż:
Trwa weryfikacja
Info: Po zweryfikowaniu będziemy wiedzieli czy mamy włączoną czy wyłączoną pocztę głosową.
Aby włączyć pocztę głosową wybieramy klawisz:
1
Po chwili usłyszymy, że: „dyspozycja została przyjęta”. Czekamy….
Po wprowadzeniu zmian zostaniesz poinformowany SMS-em treści: „Dziekujemy za zgloszenie. Usluga Poczta Glosowa zostala wlaczona. Pozdrawiamy.„
Skrót: *500,2, 1, 1, 1