Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Krystian Borkowski:
A wie Pan czym jest obietnica zawarta w reklamie?

prosze:
http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_inet_mobile?...

jest tam wyraźnie napisane jak wół: "Jeśli prowadzisz firmę, posiadasz laptopa lub netbooka i znajdujesz się w zasięgu Orange, dzięki usłudze Business Everywhere możesz zawsze i wszędzie wchodzić na strony www, odbierać i wysyłać e-maile."

Uhmu... a na filmiku ogladasz YouTuba :) a pokaz jak ci rozlacza internet jak przegladasz Goldenline.pl :D

I popij RedbullemMichał Brągoszewski edytował(a) ten post dnia 09.09.10 o godzinie 20:27

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

___Krystian B. edytował(a) ten post dnia 17.09.10 o godzinie 12:28
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Krystian Borkowski:
A wie Pan czym jest obietnica zawarta w reklamie?

prosze:
http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_inet_mobile?...

jest tam wyraźnie napisane jak wół: "Jeśli prowadzisz firmę, posiadasz laptopa lub netbooka i znajdujesz się w zasięgu Orange, dzięki usłudze Business Everywhere możesz zawsze i wszędzie wchodzić na strony www, odbierać i wysyłać e-maile."
No, bo zasadniczo, w założeniu tak jest...
Pomijam fakt, że opinia o BE tudzież OF nie pojawiła się wczoraj czy dzisiaj lecz jest powszechnie znana i przyjęta przez znających temat. (wystarczy po forach poszperać... naprawdę, nie trzeba żadnego wysiłku podejmować by dowiedzieć się że cechą uslugi jest stosunkowo niska cena.

USTAWA z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r. Nr 47, poz. 211) mówi:

Art. 16. 1. Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególności:
1) reklama sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub uchybiająca godności człowieka,
2) reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego decyzję co do nabycia
towaru lub usługi

No, zasadniczo taka cecha reklamy. By sprzedawać.
(widziałem, słyszałem większe wały dzięki reklamie... )
Ponad to jest jeszcze jeden ciekawy paragrafik:

(Ustawa z dn.23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny)
Art. 387 §1. Umowa o świadczenie niemożliwe jest nieważna.

Zaraz...
Pan kupił ten Internet i Pan nie ma internetu? Jeśli tak jest to faktycznie, niemożliwym jest połączenie. Ale z tego co się domyślam jest połączenie, połączenie do ok. minuty jest zrywane. Rozumiem, że nie wziął Pan tej usługi w ofercie "na próbę"?

Umowa nie może stać ponad prawem choćby była nawet "hiperadhezyjna" i szluss jak to Pan ładnie napisał :)Karol Z. edytował(a) ten post dnia 09.09.10 o godzinie 20:57
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Krystian Borkowski:

...a w kwestii youtuba, nie korzystam juz z BE tylko z iPlusa i jestem zadowolony :)

A to chyba jest naturalny kierunek zmian. :) Sam też mam i sobie chwalę.
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

A tak juz poza cala dyskusja... znam przypadki, gdzie Orange uznawalo reklamacje klienta, ktoremu faktycznie internet (czy to BE czy OF) nie dzialal i bez zadnych konsekwencji dla owego klienta rozwiazywalo umowe...Michał Brągoszewski edytował(a) ten post dnia 09.09.10 o godzinie 21:00

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

no w końcu jakiś normalny człowiek się odezwał i nie chodzi o iPlusa, bo jestem wieloletnim klientem Orange i nigdy dotąd nie byłem niezadowolony, a wręcz przeciwnie
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Krystian Borkowski:
no w końcu jakiś normalny człowiek się odezwał i nie chodzi o iPlusa, bo jestem wieloletnim klientem Orange i nigdy dotąd nie byłem niezadowolony, a wręcz przeciwnie

Krystianie a moze to kwestia oprogramowania? Czy probowales do laczenia z internetem uzywac aplikacji producenta? Czesto pomaga.

Czy pod innym systemem operacyjnym dzieje sie to samo?Michał Brągoszewski edytował(a) ten post dnia 09.09.10 o godzinie 21:05
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Krystian Borkowski:
no w końcu jakiś normalny człowiek się odezwał i nie chodzi o iPlusa, bo jestem wieloletnim klientem Orange i nigdy dotąd nie byłem niezadowolony, a wręcz przeciwnie

:)
Naturalną rzeczą jest to że skoro tel. ma się w jednej sieci to i Internet chciałoby... Taka jest prawda, niestety, że pewne sieci radzą sobie z pewnymi produktami/usługami lepiej, z innymi gorzej. Mam wrażenie że Internet w Orange jest po to by wypełnić lukę ("inni to mają, więc i my musimy"), bo o jakości, niestety, możemy tylko pomarzyć. :/ Wiem, bo sam przejrzałem oferty i Orange wypada, niestety, blado. (tu ukłony nawet w kierunku Play'a, ktory niezgorzej sobie radzi w temacie). Opinia znajomych jest dla mnie wyznacznikiem.

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

skladając reklamacje bylem absolutnie przekonany ze tak sie stanie

Gdy rozmawiałem z czlowiekiem z dzialu technicznego potwierdził że jest problem powiedził mi że powodem jest przeciążenie łącza w wyniku zbyt dużej ilości zalogowanych do internetu użytkowników, a w odpowiedzi na reklamację poinformowanio mnie, że "weryfikacja serwisów Business Everywhere nie wykazała nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu"

Dwie sprzeczne informacje, nieprawdaż?
Więc chyba nie ma powodów do dziwienia się, że może to być, delikatnie mówiąc, irytujące.
Michał Brągoszewski:
A tak juz poza cala dyskusja... znam przypadki, gdzie Orange uznawalo reklamacje klienta, ktoremu faktycznie internet (czy to BE czy OF) nie dzialal i bez zadnych konsekwencji dla owego klienta rozwiazywalo umowe...Michał Brągoszewski edytował(a) ten post dnia 09.09.10 o godzinie 21:00
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Krystian Borkowski:
nie macie panowie zadnych argumentow popartych wiedzą na temat prawa, sorry :(

Nie. Po prostu pan nie czyta umów, które podpisuje. A tego, że "Art Director" z branży reklamowej wierzy w... reklamy - to nawet nie będę komentować. Ze śmiechu :-)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Michał Brągoszewski:

Krystianie a moze to kwestia oprogramowania? Czy probowales do laczenia z internetem uzywac aplikacji producenta? Czesto pomaga.

W sumie fakt, te otapetowane na pomarańczowo działają średnio. I to mam na myśli zarówno soft na telefonie jak i aplikację dedykowaną, na komputer.

Czy pod innym systemem operacyjnym dzieje sie to samo?
(to dość istotna sugestia, warto spróbować; spotkałem się z sytuacją z "niebieskim" modemem, że nie chciał działać pod Windows, pod Linuksem za to wyśmienicie)

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Michał Brągoszewski:
Krystianie a moze to kwestia oprogramowania? Czy probowales do laczenia z internetem uzywac aplikacji producenta? Czesto pomaga.

Czy pod innym systemem operacyjnym dzieje sie to samo?Michał Brągoszewski edytował(a) ten post dnia 09.09.10 o godzinie 21:05

Michale,
ja na prawdę nie piszę tutaj by kogoś obrażać, czy mądrzyć się. Mam problem i nie mogę go rozwiązać, bo ciąży na mnie zobowiązanie do regulowania należności z tytułu umowy. Jestem wściekły bo jestem bezradny. Ponad pół roku próbuję rozwiązać problem i nie jestem w stanie. Wszelkie moje pisma do BOK'u były pisane w tonie uprzejmym i z prośbą o zaproponowanie jakiegoś zadowalającego rozwiązania. Niestety bezskutecznie :(

Zrobiłem wszystko co mogłem w tej sprawie. A jeżeli chodzi o oprogramowanie, etc. to na prawdę zanim napisałem reklamację przebadałem co się da, a trochę wiem na temat komputerów, konfiguracji, etc.
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Karolu tutaj bede sie z Toba klocil... Orange, Era, Plus... wszedzie dziala to podobnie - tyle, ze jeden operator lepiej tutaj inny tam. Tak samo wyglada sprawa zasiegu.

Jezeli uzywasz iPlusa i jestes zadowolony to swietnie. Ja uzywam BE w Orange i jestem zadowolony...

Na temat Play'a nie wypowiadam sie bo trudna mi nazwac ich oferte mobilna.

Reasumujac jesli masz problem pisz reklamacje - musi zostac rozpatrzona, a jak? To juz zalezy od operatora i argumentow, ktore przedstawiasz.

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

___Krystian B. edytował(a) ten post dnia 17.09.10 o godzinie 12:29
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Polecam strone http://aplikacje.tk tam znajdziesz najswiezsze softy pod wybrane modemy. Jezeli nadal bedzie wystepowal problem pozostaje strona producenta.

Dla przykladu Play stosuje aplikacje od Huaweii'a - zmienil tylko kolorki i dziala wysmienicie.
Orange troszeczke przedobzyl i czasami sa problemy, ale nowsze wersje czesto rozwiazuja juz problemy... Mimo wszystko aplikacja od producenta moim zdaniem sprawdza sie najlepiej - sam z takowej korzystam.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Michał Brągoszewski:
Karolu tutaj bede sie z Toba klocil... Orange, Era, Plus... wszedzie dziala to podobnie - tyle, ze jeden operator lepiej tutaj inny tam. Tak samo wyglada sprawa zasiegu.

Jezeli uzywasz iPlusa i jestes zadowolony to swietnie. Ja uzywam BE w Orange i jestem zadowolony...
Przez chwilę używałem i coś co mnie niemiłosiernie irytowało to ten kompresor. (tzn. stronki kompresują się w locie, obrazki wyglądają przez to strasznie)

Na temat Play'a nie wypowiadam sie bo trudna mi nazwac ich oferte mobilna.

:)
No, na tym poziomie na jakim korzystałem to całkiem nieźle dawali radę... Fakt, nie poruszałem się specjalnie po kraju, a jedynie po kilku punktach Trójmiasta, ale było OK.

Reasumujac jesli masz problem pisz reklamacje - musi zostac rozpatrzona, a jak? To juz zalezy od operatora i argumentow, ktore przedstawiasz.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Krystian Borkowski:
Czy ma Pan jakieś kompleksy związane z nie byciem Art Directorem?

Nie
Czy myśli Pan, że nie wiem co piszę?

Tak :-)
Idea zapłaciła kilka milionów kary za edycję reklamy z Mannem
i Materną pokazującą sytuację nieprawdziwą. Pamięta Pan?

Nie pamiętam. Może pan przypomni? A kto tę karę nałożył? Normalny sędzia w normalnym sądzie na normalnej rozprawie czy jakiś socjalistyczny wytwór biurokracji, czyli Sąd Ochrony Klientów, Konsumentów, Petentów i Przekrętów?
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Michał Brągoszewski:
Dla przykladu Play stosuje aplikacje od Huaweii'a - zmienil tylko kolorki i dziala wysmienicie.

Generalnie to te Huikowe modemy 3G kiepsko działają, jeśli poziom sygnału użytecznego spadnie poniżej "40%" i zrywają sesję - ale to już taka ich uroda.

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Michał Brągoszewski:
Polecam strone http://aplikacje.tk tam znajdziesz najswiezsze softy pod wybrane modemy. Jezeli nadal bedzie wystepowal problem pozostaje strona producenta.

Dla przykladu Play stosuje aplikacje od Huaweii'a - zmienil tylko kolorki i dziala wysmienicie.
Orange troszeczke przedobzyl i czasami sa problemy, ale nowsze wersje czesto rozwiazuja juz problemy... Mimo wszystko aplikacja od producenta moim zdaniem sprawdza sie najlepiej - sam z takowej korzystam.

Michale, dziękuję.

Widzisz, problem polega na tym że BE działał świetnie, ale nie w miejscu gdzie mieszkam i to w sumie pech :(
Z reklamacją nie da rady, bo nastąpiło wyczerpanie drogi postępowania reklamacyjnego.

Ja na dzisiaj dziękuję

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

___Krystian B. edytował(a) ten post dnia 17.09.10 o godzinie 12:29

Następna dyskusja:

Obsługa klienta




Wyślij zaproszenie do