Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Jagoda K.:
Pomarańcza grabi sobie u mnie... tylko tyle napisze...

Co zrobili?

PeeS: Chodź do Plusa albo Ery. :>

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Karol Z.:
Co zrobili?
Nie będę pisać, bo jeszcze bardziej sie zdenrwuje...
PeeS: Chodź do Plusa albo Ery. :>
Akurat umowa mi się kończy w listopadzie, ale pomarańczowi już dzwonili do mnie. Na razie nie przyjełam ich oferty i nie powiem po tym co się ostatnio dzieje, nie omieszkałam popatrzeć na oferty Ery i Play. Z Plusem kiedyś miałam doczynienia i nie rozstaliśmy się w przyjaźni. Niedawno dostałam służbowy numer a firma ma właśnie z Plusem podpisana umowe. Nie chce przechodzić do Plusa.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Jagoda K.:

Nie chce przechodzić do Plusa.


jest tylko jedno wyjscie z tej sytuacji ;)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Kamil S.:
Jagoda K.:

Nie chce przechodzić do Plusa.


jest tylko jedno wyjscie z tej sytuacji ;)

No, ja tam widzę dwa (Play i Era). ;)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Karol Z.:

No, ja tam widzę dwa (Play i Era). ;)


tak na powaznie to nawet 3 ;)
wszystko zalezy od tego co przeskrobal Orange...moze uda sie w ramach rekompensaty cos dobrego od nich wyrwac...bo z tego co pamietam to Jagoda chwalila sobie wspolprace z nimi...

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Dokładnie - nie miałam do nich nic. Reklamacje rozpatrywali szybko, zawsze jak dzwoniłam do BOK nie czekałam dłużej niż 2 minuty na połączenie z konsultantem.

Masz racje może da się wyrwać coś od pomarańczowych jak się zacznie narzekać na brak kompetencji pracowników Orange i chęci podziękowania im za 7 lat usług ;) ale to już w Salonie Firmowym a nie poprzez BOK...

Tymczasem ide sobie porównać oferty PlayOrangEry ;)

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Chciałbym przeprosić, jeżeli kogoś uraziłem umyślnie lub nie umyślnie. Było to wynikiem rozgoryczenia sytuacją.
Dlatego też usuwam swoje posty. Jednocześnie informuję, że Orange zmienił treść reklamy i daje już możliwość rezygnacji z usługi Business Everywhere w przypadku niezadowolenia w ciągu 30 dni. Jest to ogromny postęp i duży plus dla operatora.

Pozdr.
K.Krystian B. edytował(a) ten post dnia 17.09.10 o godzinie 12:27
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Ja osobiscie uzywam BE i to w codziennej pracy. Czesto w duzych miastach ale tez i mniejszych miejscowosciach... jeszcze nigdy nie mialem problemu z polaczeniem czy rozlaczaniem... Pracujac w salonie przez kilka lat wiem, ze w 90% niestety problem lezal po stronie klientow, ktorzy albo mieli "syfy"na komputerze, ale problemy zwiazane z zupelnym brakiem swiadomosci do czego sluzy BE.

Zastanawia mnie jedno z w/w filmow - na jak dlugo starcza lmit danych autorowi powyzszych filmow jesli oglada filmy na YouTube?

BE to usluga mobilnego internetu, ktory sluzyc ma generalnie do pracy - sprawdzenie maila, wyslanie zdjec, plikow... Przegladanie serwisow internetowych itp.... Nie autor pokaze na filmie jak laczy sie z jakakolwiek strona np. http://tvn24.pl czy wp.pl i ja przeglada i udowodni, ze go rozlacza :)

YouTube - zbyt duza ilosc pakietow... nadajnik w centrum Warszawy bardzo przeciazony - rozlacza - tak w moim odczuciu to wyglada i koniec tematu.

Co do reklamacji, tak jak powyzej - klient biznesowy nie jest klientem indywidualnym i caly proces nieco inaczej wyglada.

pozdrawiam
Zadowolony uzytkownik BE

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

___Krystian B. edytował(a) ten post dnia 17.09.10 o godzinie 12:27
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Problem w tym, ze zadowoleni nie pieja z zachwytu na forach :) tak jak robia to ci, ktorym usluga BE sie nei podoba :)

koniec tematu z mojej strony. BE jest dobra usluga, ale jako dodatkowy internet - nigdy jako glowny dostep do internetu - takie jest moje osobiste zdanie.

:)

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

___Krystian B. edytował(a) ten post dnia 17.09.10 o godzinie 12:27
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Michał Brągoszewski:
BE jest dobra usluga, ale jako dodatkowy internet - nigdy jako glowny dostep do internetu - takie jest moje osobiste zdanie.

no nie tylko Twoje bo tego co wymyślił internet mobilny też.
każdy mobilny net jest narzędziem które ma służyć jako uzupełnienie. mail w trasie, wiadomości, crm itp.
to nie produkt taki jak neo.

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

___Krystian B. edytował(a) ten post dnia 17.09.10 o godzinie 12:28
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

I tak nie zrozumiesz... nie chce mis ie pisac.
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Krystian Borkowski:
...a ja nie znam zadnego pracownika Orange który by oficjalnie na forum skrytykowal firme w ktorej pracuje, nawet gdyby to byla niepodważalna przez nikogo racja. Dla mnie też koniec tematu :)

A gdzie ktos tutaj krytykuje firme?
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Krystian Borkowski:
Regulamin Orange oraz umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych nie określa że usługa bezprzewodowego internetu ma być narzędziem uzupełniającym posadane już połączenie z internetem.

Gdybyż pan przeczytał tę-że umowę i regulamin ze zrozumieniem, to by pan doczytał, że Orange nie gwarantuje panu żadnej minimalnej prędkości. Mało tego - nie gwarantuje panu w ogóle, że będzie pan miał dostęp do internetu! To jest umowa adhezyjna, skoro pan szanowny do niej przystąpił, to znaczy, że ją pan ZA-AK-CEP-TO-WAŁ. I szluss.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Kamil S.:
każdy mobilny net jest narzędziem które ma służyć jako uzupełnienie. mail w trasie, wiadomości, crm itp.
to nie produkt taki jak neo.

Niekoniecznie jako uzupełnienie. Ma służyć jako dostęp do internetu BEZ JAKICHKOLWIEK GWARANCJI dotyczących dostępności i jakości usług, co wynika chociażby z nieubłaganych praw fizyki (kto uważał na lekcjach to wie). I operator tego w umowie bynajmniej nie ukrywa. Tylko umowy należy CZYTAĆ. ZANIM się pod niemi złoży swój szanowny zawijas-parafkę.

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

___Krystian B. edytował(a) ten post dnia 17.09.10 o godzinie 12:28
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Krystian Borkowski:
A wie Pan czym jest obietnica zawarta w reklamie?

Walnij se pan RedBulla i wyskocz przez okno. Wtedy pogadamy na poważnie o obietnicach reklamowych.

Przedszkole, jak Boga kocham...
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Krystian Borkowski:
(Ustawa z dn.23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny)
Art. 387 §1. Umowa o świadczenie niemożliwe jest nieważna.

A pan masz w tej swojej umowie, że "zawsze i wszędzie"? Serio???

Następna dyskusja:

Obsługa klienta




Wyślij zaproszenie do