Temat: Żenujący poziom obsługi klienta
Ja osobiscie uzywam BE i to w codziennej pracy. Czesto w duzych miastach ale tez i mniejszych miejscowosciach... jeszcze nigdy nie mialem problemu z polaczeniem czy rozlaczaniem... Pracujac w salonie przez kilka lat wiem, ze w 90% niestety problem lezal po stronie klientow, ktorzy albo mieli "syfy"na komputerze, ale problemy zwiazane z zupelnym brakiem swiadomosci do czego sluzy BE.
Zastanawia mnie jedno z w/w filmow - na jak dlugo starcza lmit danych autorowi powyzszych filmow jesli oglada filmy na YouTube?
BE to usluga mobilnego internetu, ktory sluzyc ma generalnie do pracy - sprawdzenie maila, wyslanie zdjec, plikow... Przegladanie serwisow internetowych itp.... Nie autor pokaze na filmie jak laczy sie z jakakolwiek strona np.
http://tvn24.pl czy wp.pl i ja przeglada i udowodni, ze go rozlacza :)
YouTube - zbyt duza ilosc pakietow... nadajnik w centrum Warszawy bardzo przeciazony - rozlacza - tak w moim odczuciu to wyglada i koniec tematu.
Co do reklamacji, tak jak powyzej - klient biznesowy nie jest klientem indywidualnym i caly proces nieco inaczej wyglada.
pozdrawiam
Zadowolony uzytkownik BE