Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Jagoda K.:
nazwałam konsultanta, do którego składałam w zeszłym miesiącu zlecenie - idiotą - podziękowałam tej Pani, z którą rozmawiałam i mówiąc do widzenia rozłączyłam się, po czym dostałam 2 smsy, jeden z podziękowaniem za rozmowe z nią, a drugi z podziękowaniem za pozostawienie opinii...
Akurat taka subtelna ironia świadczy o klasie i poczuciu humoru konsultanta... Powiedziałbym "plus dla Orange", gdyby nie fakt, że użycie tych wyrazów obok siebie może się nie podobać :-)

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Krzysztof W.:
Akurat taka subtelna ironia świadczy o klasie i poczuciu humoru konsultanta... Powiedziałbym "plus dla Orange", gdyby nie fakt, że użycie tych wyrazów obok siebie może się nie podobać :-)
:) cóż, po prostu doniosła na kolege :)

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Takie podziękowania wysyła system, nie konsultant... nie doszukujcie się drugiego dna...

Jagoda K.:
Krzysztof W.:
Akurat taka subtelna ironia świadczy o klasie i poczuciu humoru konsultanta... Powiedziałbym "plus dla Orange", gdyby nie fakt, że użycie tych wyrazów obok siebie może się nie podobać :-)
:) cóż, po prostu doniosła na kolege :)

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Klaudia Niespodziańska:
Takie podziękowania wysyła system, nie konsultant... nie doszukujcie się drugiego dna...
Tak, na pewno po rozmowe wysyła podziękowanie, ale nie na temat pozostawienie opinii...

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Jagoda K.:
Klaudia Niespodziańska:
Takie podziękowania wysyła system, nie konsultant... nie doszukujcie się drugiego dna...
Tak, na pewno po rozmowe wysyła podziękowanie, ale nie na temat pozostawienie opinii...

Odpowiedź i jej treść jest zawsze w tym tonie, bez względu na to na jaki temat była rozmowa ---> wysyła ją automat <---

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Klaudia Niespodziańska:
Odpowiedź i jej treść jest zawsze w tym tonie, bez względu na to na jaki temat była rozmowa ---> wysyła ją automat <---
Dostałam dwa smsy jeden za rozmowe z Panią powiedzmy Anna Kowalską a drugi sms za pozostawienie opiini. Pierwszy raz miałam po rozmowie z konsultantem 2 smsy.

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Pewnie robiąc notatkę z rozmowy zaznaczyła taki kanał i system wygenerował też drugiego sms'a. Wielu klientów lubi mieć potwierdzenie tego, że coś się zadziało i takim potwierdzeniem jest m.in. sms

Jagoda K.:
Klaudia Niespodziańska:
Odpowiedź i jej treść jest zawsze w tym tonie, bez względu na to na jaki temat była rozmowa ---> wysyła ją automat <---
> Dostałam dwa smsy jeden za rozmowe z Panią powiedzmy Anna
Kowalską a drugi sms za pozostawienie opiini. Pierwszy raz miałam po rozmowie z konsultantem 2 smsy.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Heh, podziękowanie za rozmowę akurat uznaję za dobry pomysł. Staram się notować jakie ustalenie poczyniłem z konkretnym konsultantem od czasu gdy kiedyś nie zostały mi wyłączone pewne usługi, za które musiałem zapłacić. A nie lubię płacić za to z czego nie korzystam.
Sandra Szymańska

Sandra Szymańska Koordynator -
Agencja Pracy
FallWork

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

"chyba mają dużą rotację" - tak napisałeś wcześniej - tak. Mają.
to co jest wyzej ... no coz kochana .. racji nie masz ;) rotacja nie jest az tak oszałamiająca ale biorąc pod uwage ilość konsultantów trudno by klient dzwoniący co kilka dni lub miesięcy trafiał cały czas do jednej osoby .. 2 .. kompetencja ludzi z salonu przechodzi sama z siebie ;) nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ale to wlasnie do BOKu dzwonia z wszystkimi pierdolami swiata jesli nie wiedza co powiedziec ;) i tutaj bym nie radzila szukac poparcia dla swoich salonów ;) bardzo często jest tak iz człowiek słyszy co chce usłyszeć .. jesli ysłyszy to w salonie czy przez telefon nie ma różnicy ;) w po kazdej rozmie ma prawo poprosić konsultanta o podsumowanie romowy ;-) a wszytsko zapisuje sie w systemie ;-) więc w razie gdy coś się zepsuje w salonie sie albo ktoś wyprze lub powie przepraszama reklamacja nie zostanie uznana bo skąd pewnośc że klient mówi prawde że salonowy ludek mu tak powiedział a po konsultancie Boku zostaje slad w systemie ;-)

>> Reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z prawem do 30 dni. I nie ma
znaczenia, czy zgłosisz ją w sobotę, czy też w poniedziałek... nikt w magiczny sposób nie spowoduje poprawnego naliczania rachunku, ponieważ są to kwestie techniczne i nie zależą od woli i kontaktu z konsultantem na słuchawce.
W opisanej przez Ciebie sytuacji (potrzeba wykonania dużej ilości telefonów) i tak rozliczenie dokonywane jest po zbilingowaniu faktury. Więc 2 dni nie robi różnicy w zgłoszeniu problemu.


co do tej kwesti ;-) jesli te 2 dni wchodza na bill klienta ma to znaczenia ;-)
a w ramach informacji dla klientów rozliczenie klienta z uslug niepoprawnie działających jest mozliwe na pierwszej linie i nie potrzeba składać reklamacji ;-)
Sandra Szymańska

Sandra Szymańska Koordynator -
Agencja Pracy
FallWork

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Karol Z.:
Heh, podziękowanie za rozmowę akurat uznaję za dobry pomysł. Staram się notować jakie ustalenie poczyniłem z konkretnym konsultantem od czasu gdy kiedyś nie zostały mi wyłączone pewne usługi, za które musiałem zapłacić. A nie lubię płacić za to z czego nie korzystam.


Macie prawo poprosić konsultanta o przesłanie na maile lub smsem podsumowania rozmowy ;-)
z BOKiem można się dogadać tylko Klient robi się odważniejszy niż w salonie :P bO nie widzi po kim "jeżdzi" ;]

w razie problemów Orangowych chetni poslucham a moze i pomoge ;-)

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Pomarańcza grabi sobie u mnie... tylko tyle napisze...
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Jagoda K.:
Pomarańcza grabi sobie u mnie... tylko tyle napisze...


musisz przejsc do Play ;)

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Kamil S.:
musisz przejsc do Play ;)
a będziesz do mnie dzwonił? ;)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Jagoda K.:
Kamil S.:
musisz przejsc do Play ;)
a będziesz do mnie dzwonił? ;)


tak, zapytac jaką smietane kupic ;)

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Kamil S.:
tak, zapytac jaką smietane kupic ;)
:) o 1 w nocy?! no wiesz ;D
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Jagoda K.:

:) o 1 w nocy?! no wiesz ;D

w nocy to Ty do mnie bedziesz dzwonic, ja w dzien ;)

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Kamil S.:
w nocy to Ty do mnie bedziesz dzwonic, ja w dzien ;)
Tak Tak ;D
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Jagoda K.:
Kamil S.:
w nocy to Ty do mnie bedziesz dzwonic, ja w dzien ;)
Tak Tak ;D


to na kiedy przygotowac dokumenty? ;)

konto usunięte

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Kamil S.:
to na kiedy przygotowac dokumenty? ;)
może być i już jak mi je osobiście przywieziesz ;)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Żenujący poziom obsługi klienta

Arvind Juneja:
Piotr L.:
Warto dodać do tego ze ostatnio Era przegrała sprawę dot. wyłączania usług abonentom którzy nie płaca, najprawdopodobniej zapoczatkuje to wielki zmiany wszem i wobec :)
http://www.dziennik.pl/gospodarka/article570211/Nie_pl...

mnie to bawi że nie potrafią rozpatrzyć reklamacji a w tym samym czasie dzwonią z ofertą przedłużenia...

chyba coś nie w tę stronę...

To nie tylko u Pomarańczowych. ;)
Do mnie dzwonił z "Niebieskich" Pan konsultant i przez 20 minut "pracował" nade mną bym włączył jakiś pakiet, choćby na miesiąc, dla próby. Nie przekonało go nawet to, że mam zablokowane połączenia wychodzące i że z tej "próby" mogę niewiele skorzystać. :D

Następna dyskusja:

Obsługa klienta




Wyślij zaproszenie do