Michał Kowalski Grafik
Temat: Żenujący poziom obsługi klienta
Zalegałem z płatnością faktury, Orange zablokował mi tel. ( i ok - mają do tego święte prawo).Ale....faktura zapłacona tydzień temu...Kontaktu z BOK telefonicznie nie mam, bo to też ZABLOKOWANO, osobiście nie miałem jek się stawić w ostatnim tygodniu..Tel jak był zablokowany , tak jest, na maila dostałem odpowiedź sms'em po 4 dniach :
"Potwierdzam przyjęcie zgłoszenia, będę opiekunem Państawa sprawy, większość zgłoszeń rozpatrujemy w ciągu 7 dni"
A "mniejszość" w ciągu ilu??
Na stronie orange, na moim koncie, faktury pojawiają się i znikają w tajemniczych okolicznościach, jedyne co się zmieniło po moim mailu to: faktura korygująca, (orange policzył mi kiedyś za internet, którego nie miałem - 120 zł.....) nagle została zaznaczona jako zapłacona, za to mi doszła faktura na 10 zł do zapłaty....
Wiem, co jest w całej sytuacji moją winą, i nie wypieram się jej, ale traktowanie abonentów w taki sposób to mocny strzał do własnej bramki......
Piszę informacyjnie, gdyby komuś kiedy.ś też brakło cierpliwości :
Wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie
z dnia 24 listopada 2005 r.
VI ACa 599/2005
LexPolonica nr 404029
Przyznanie sobie w umowie przez pozwanego prawa do odłączania konsumentowi sygnału w przypadku zwłoki w płatności opłaty abonamentowej, a następnie uzależnienie podłączenia sygnału od opłacenia jednorazowej opłaty za ponowne przyłączenie w sposób określony w § 6 zd. 1 i 2 umowy w ocenie Sądu Apelacyjnego jest sprzeczne z dobrymi obyczajami, narusza zasadę równości stron stosunku prawnego, rzetelnego traktowania kontrahenta umowy i ekwiwalentności świadczeń. Wymienione wyżej postanowienia umowy są niekorzystne i krzywdzące dla abonenta prowadząc do nieuzasadnionego uprzywilejowania pozwanego, rażąco naruszają interes konsumenta. Te kryteria decydują o uznaniu kwestionowanego postanowienia umowy za klauzulę abuzywną (niedozwoloną).