Małgorzata S. . . .
Temat: Qra ichnia mać!
Ile śmieci dziennie można wytrzymać?Nie pojadę do Lublina nawet jak dostanę 50 smsów z "kompasami" i nie chcę żadnej ******** tapety, ani żadnego ******** dzwonka.
Od********* się!
Małgorzata S. . . .
Jarosław
P.
Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange
konto usunięte
Jarosław
P.
Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange
Małgorzata S. . . .
Jarosław
P.
Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange
Małgorzata S. . . .
konto usunięte
Jarosław
P.
Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange
Małgorzata S.:
A mnie się wydaje, że sami powinni znać granicę, za którą już nie zachęcają klienta tylko go zniechęcają.
Małgorzata S. . . .
Jarosław Popiel:Usługę???
Wiesz, granica ta jest płynna. Tu masz szansę wyłączyć taką usługę,
a jesteś w stanie 'wyłączyć' gazetki reklamowe spod drzwi?
A czy to aż tak wiele fatygi wysłać maila, zadzwonić do BOK, zalogować sie na stronie? IMHO nie - wystarczy trochę dobrej woli.IMHO tak. Szczególnie na tak nieprzejrzystej stronie jak strona Orange.
wystarczy trochę dobrej woli.Ja jestem wq... klient i nie mam dobrej woli, proszę księdza.
Jarosław
P.
Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange
Małgorzata S.:
Ja jestem wq... klient i nie mam dobrej woli, proszę księdza.
Mam za to złą wolę, by dzielić się z innymi informacją o tym, co tak działa mi na nerwy.
Małgorzata S. . . .
Paweł
Żebrowski
Specjalista ds.
Transferu
Technologii
konto usunięte
konto usunięte
Małgorzata S. . . .
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Paweł
Żebrowski
Specjalista ds.
Transferu
Technologii
Następna dyskusja: